Leuk dat je je zo gelukkig voelt Brusje! Ik ook soms met momenten, maar ik heb zoveel last van hoofdpijn en nekpijn en soms goed misselijk en dat haalt mijn humeur en gemoedstoestand wel naar beneden
Zo nu is echt alles geregeld. Kraamzorg ookk. Dat liep namelijk even wat vertraging op. Zo nu lekker zwanger zijn, bevallen en genieten hihi. @nieuwwolkje Waarom ga je niet langs de ha. Die moet er toch wel wat voor hebben.
nieuwwolkje, ja zou idd even langs de HA, dit is ook niet te doen zo en jammer dat je niet vollop kunt genieten! @hardebuiken, voelt gewoon alsof je buik een harde bal is... Ben nu vanaf zaterdag met een kuur bezig maar merk nog geen verbeteren, nogsteeds veel plassen en elke morgen een harde buik....
Ik voel de kleine ook nog niet elke dag. Af en toe voel ik haar lichtjes bewegen. 2 keer heel duidelijk en gisteren kreeg ik drie harde schoppen, dat zelfs mijn schoonzus het kon voelen. Was zo leuk maar eerlijk gezegd vond ik het ook nog wel een beetje eng! @Wub309 Schoonzus Maar was inderdaad echt gaaf ja Maar ik hoop inderdaad dat mijn vriend het ook goed gaat voelen. Gisteren was de eerste keer dat ze echt 3x zo hard schopte. Mooi buikje! @Brusje Dat is mooi balen en vervelend. Is dus momenteel bij jullie thuis een ziekenboeg. hoop dat ze snel weer beter zijn zodat ook jij weer beter kan slapen! Gelukkig slaapt die kleine toch wel lekker wanneer ie er zit in heeft.
Vanochtend de caravan van voor naar achteren helemaal schoongemaakt! elk plekje is brandschoon. Heerlijk! Nog even stofzuigen en de wc schoonmaken en dan is alles klaar . Dat voelt zo goed, en dan kan ik vanmiddag lekker genieten van het heerlijke weer! Heb nog niks gegeten, broodjes zo de oven in en dan weer verder, anders gaat het niet goed! Geniet van het weer allemaal vandaag!
@babyboo, actief hoor.. caravan poetsen @nijn,goed zo.. altijd fijn kraamzorg geregeld hebben hier ook druk in de weer, werken en wat poetsen in huis...
Ik werk op een revalidatie afdeling , best pittig. Momenteel veel nieuwe opnames en zware mensen op de afdeling. Ik moet nog iets meer dan 4 weken werken. Heb vandaag de tranen heel hoog zitten hier, als er nu iemand hier live boe komt zeggen dan is het klaar en stromen ze. @Laraxx hoeveel dagen heb je je kuur nog, als het niet goed is gewoon terug gaan en vragen om urinekweek.
Ik ben echt zo blij dat ik vanochtend op tijd ben opgestaan en toen alles heb gepoetst. Dacht: als ik maar klaar ben voor het warme weer. En nu ben ik blij hihi @Lin71 Voel je je zo verrot dan vandaaG? Dikke knuffel voor jou!
Ik ken die monsters ook.. Heb ze gelukkig niet vaak,maar er zit welleens een dag bij, dat je om een vlieg gaat janken. Je kan er helaas niks aan doen, ik geef dan gewoon maar toe. Snap hoe je je voelt. knuffel!
Hier ook de meeste dingen wel geregeld, volgende week komt de kraamconsulente voor een intake bij ons thuis, ben benieuwd! En aankomende donderdag gaan wij even naar het gemeentehuis Zodat mijn vriend alvast erkenning kan doen van ons meisje. Scheelt straks na de geborte toch weer ietsie pietsie..
hoi meiden, ben er weer,alles ging goed vandaag kleine heft zich prima gehouden en we mochten zelfs wat eerder weg,omdat de lactose test prima ging,ze is over haar kma heengegroeid dus dat kan het in ieder geval niet meer zijn. Ik had vandaag weer veel last van mijn buik en ben blij dat ik miorgen een afspraak met de vk heb. Verder nog even lekekr in de tuin gezeten,was weer herlijk weer he! lin,knuffel voor jou! babyboo,heerlijk dan he als je iets moet poetsen en het is wer lekker klaar en jij kan lekker de rest vd dag genieten! nieuw wolkje,ik hoop echt voor je dat je je rap beter zult voelen dit is niets zo zeg,sterkte en een dikke knuffel
Gefeliciteerd met je 19 weken Sjees! Bijna op de helft alweer Hier ben ik zoo moe.. Was deze week maar alvast voorbij
Hallo dames, Ik las een hoop leuke dingen, vooral de verrassings-echo, superleuk, ik ben benieuwd naar de uitkomst! Ook een aantal mensen die wat minder in hun vel zitten, beterschap en sterkte allemaal! Hier ook zo een, ben de afgelopen dagen echt niet lekker en ben een beetje aan het bijkomen van een 2 dagen durende migraine aanval. Het gekke is wel dat de pijn aan de andere kant zit dan normaal? De misselijkheid is ook meteen weer teruggekomen... Leuk dat je nog kan paardrijden, Florabella! Ik doe aan Roller Derby, maar dat heb ik sinds een paar weken moeten stoppen, helaas. Ik ga wel nog vaak naar de trainingen kijken en speel af en toe scheidsrechter enzo, maar ik sta toch liever op mijn rolschaatsen. Stijldansen gaat nog wel, maar daarvan hebben we nu een zomerstop. Ben benieuwd hoe dat straks in September gaat Ook ik voel nog niks, maar ik ben ook nog maar 14 weken, dus hobbel een beetje achter jullie allemaal aan Ik moet wel zeggen dat dat af en toe best jammer is, al die mooie verhalen over geslachtsbepalingen en kriebels voelen, dat duurt bij mij allemaal nog zo lang!
Hallo Morgenavond gaan we naar een informatie-avond in t ziekenhuis, krijg je een rondleiding op de verloskamers etc. Ben benieuwd Gaan jullie ook al bij het ziekenhuis kijken ? Fijne avond nog !
petera,nee nog niet ik ben nog steeds aan t twijfelen of ik thuis of in het zkh wil bevallen. goofie,ja ze had een ademtest, babystew,wat balen dat je zo moe bent zeg,sterkte ermee,in het tweede termijn krijg je vaak weer meer energie dus hopelijk ook voor jou! man is aan t koken en ik lig op de bank,ga zo lekker een warm bad nemen hopelijk neemt dan de buik en rugpijn wat af,maskertje erbij kunnen we onszelf een beetje verwennen