December 2011 Mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kim1990, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf ook zo'n test gedaan.

2. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Wij willen wel gaan kijken,maar voorlopig nog niet.

3. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Wij hebben de info avond van het ziekenhuis in september :)

4. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Die hebben wij al gehad.

We hebben heel veel informatie gehad,het was alleen doodstil toen er werd gevraagd zijn er nog vragen:D

En een heel leuk filmpje gezien wat je moet doen als de vliezen breken en je weeën hebt,dit is dus een stukje van een tv progamma weet alleen niet meer even hoe die heet,maar we hebben ons kapot gelachen:p

Vond het erg interessant we hebben de verloskamers gezien,Het bad waar je in kan als je weeën te erg worden,Couveuses afdeling(te vroeg geboren kinderen) het reanimeer gedeelte mocht het mis gaan(dit was niet echt prettig om te zien)

5. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Goedenavond dames,

Even een tipje voor iedereen en zeker voor degene met last van de benen. De hema creme voor benen en voeten voor mama's is echt heerlijk! Hij bevat ook methol en dat verkoelt je benen en voeten echt. Zo lekker en je huid wordt er ook heel zacht van!

@Goofie
    Wat komen ze vroeg bij jou zeg. Bij ons komen ze pas met 8 maanden. Heel slim om dat nu al te doen die erkenning! Wij doen het over 2 weken als mijn vriend ook vakantie heeft na de 20 weken echo. Dat wordt ook aangeraden voor 24 weken he. Altijd fijn als het maar gedaan is!

@Sjees
    Gefeliciteerd met je mijlpaal;) Ik heb daarstraks ook meer dan heerlijk gedoucht :D hier op de camping hebben we helaas geen bad :( normaal ging ik sowieso altijd 1 keer per week in bad dus dat is nu een misser! En daarna heerlijk ingesmeerd met creme en bodylotion enz. heerlijk :D

@Jonijoni
    Dat kan best! Dan heeft eerst de ene kant hard gewerkt en nou is de andere kant aan de beurt ;)

@PeTera
    We gaan wel kijken maar pas met 7 a 8 maanden. Ben heel benieuwd hoe het daar is!

6. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Babyboo: Met 8maanden komen ze nog hier nog een keer om de laatste dingen te bespreken.
    Weet het ook niet hoor, zie die kraamzorg zoiezo niet echt zitten pffff... moet je net zo'n bemoeial in huis hebben

7. nijnonijntje

Ja ik ben ook bang dat ik zo'n bemoeial krijg! Haha

8. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Nou wat dat betreft ben ik wel makkelijk, als ze moeilijk doet of mij als een klein kind gaat behandelen dan ben ik er zo klaar mee..
    Mijn vriendin had echt een bemoeial, verschrikkelijk.
    Ik kan heus zelf wel bepalen hoe ik mij voel..

Succes morgen nijn!
    Mag je al vroeg???

9. nijnonijntje

Ik mag om kwart over 11. Valt dus mee.
    Been heel beniuwed. Hoop dat ik lan slapen hihi.

Weltrusten meiden!

10. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Schrik niet als je er ineens over droomt, had ik ook hahaha
    Slaap lekker!

11. le0nieTje

le0nieTje Lid

27 mei 2011
    26
    0
    0
    hoofdcassiere
    oosterhout, noord brabant
    jeeeee

te lang geleden al niet online geweest! te veel gemist en te veel om terug te lezen. Afgelopen weken aardig veel gebeurd, wisselende dingen( vooral vele met een domper)maar gelukkig komen er betere tijden aan!
    hoe gaat alles hier? NOg nieuwe dames zich aangemeld?

hier gaat alles zijn gangetje. Deze week alweer 18 weken ( gaat echt te snel, al bijna op de helft) 28 juli kunnen we ons hummeltje weer bewonderen met de 20 weken echo (spannneeennnddd) en hopen dan te horen wat ons hummeltje wordt :) hahaha SHOPPPUUHH:)

12. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Goedemorgen,

Nijn heel veel plezier vandaag !!!!!!

@Kraamzorg wij krijgen telefonische intake omdat wij een kindje hebben en geen kraamzorg hebben gehad van dit bureau. ( Komt omdat we verhuisd zijn ).
    Ik vind het allemaal prima. Bij onze dochter is er ook telefonische intake geweest omdat ik met 34 weken in het ziekenhuis lag en het is allemaal goed gekomen.

@ziekenhuis bezoek doen we in okt ofzo wel een keer. Kan hier iedere week op een bepaalde dag en tijd.

Ik mag weer werken. Morgen heerlijk 2 dagen vrij !!!!!

Iedereen met echo, controle of andere leuke zaken veel plezier.
    Werkse voor wie mag werken.

Liefs Lin

13. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Wat een rot nacht heb ik achter de rug :(
    Gisteren een knallende ruzie gehad met mijn man... Was maanden geleden... Hij was aan het roepen en heeft zelfs een gat in de deur geslaan... :( Waarna ik zei uw kind zit wel in mijn buik, doe eens normaal, en dan zei hij, ja een kind van een ander!!!! :( :( :( Ik ontplofte!!! Ik heb hem dan een serieuze slag in zijn gezicht gegeven en vertrokken...

Heb een uur aan het water zitten wenen, ben erna terug naar huis gegaan, en daar nog veel verder geweend.. Mijn man heeft ook geweend dan, had er zoveel spijt van dat hij dat gezegd heeft, en zei dat het eruit floepte, dat hij dat totaal niet denkt, dat hij weet dat het ons kind is...

Maar hij heeft het toch maar lekker verteld en ik loop ermee rond!!

Hij heeft maar 4 uur geslapen en is moeten gaan werken, ik heb ook amper geslapen, mijn ogen staan nog dik van te wenen van gisteren en voel me moe en slecht...

Mijn man stuurt me wel de hele tijd smsen dat het hem spijt en dat hij wil dat ik me terug gelukkig voel maar het is zo moeilijk nu :(

14. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    hallo meiden...
    Lang niet meer hier geweest... Wat wordt er veel gekletst! ik ga weer wat mijn best doen om hier wat meer te komen.
    @nieuwwolkje... pfff lastige situatie meissie! dikke knuf voor jou!

15. nijnonijntje

@nieuwwolkje
    Lieve meis, hoe kom je nou in deze situatie terecht? Ik vind het met alle respect heel onvolwassen van hem dat hij dat soort dingen zegt en een gat in de deur slaat.
    Goed dat hij nu zoveel spijt heeft. Laat hem maar even spartelen voordat je zijn excuses aanneemt.
    Je bent wel zwanger. En je baby voelt de spanning en verdriet wel bij mama hoor.
    Hoop wel dat het weer goed komt tussen jullie en dit niet weer gebeurt.
    Dikke knuffel.

Hier nog een uurtje en dan weten we wat het wordt :)

16. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Nijntje,nog maar een uurtje!!:D

Nieuwwolkje,jeetje meis wat een verhaal zeg!Zit gewoon zo te kijken:$Die had zeker zijn dag niet.Goed van je dat je even bent weggegaan.
    Denk dat hij er zelf ook flink van geschrokken is wat hij heeft gezegd en heeft gedaan en dat is maar goed ook.
    Doe wel rustig aan hoor en vooral nu met de kleine in je buik.

Dikke knuffel!!

17. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Wij hebben eerst een Intake van de Kraamzorg en ze komt hier op 11 augustus,om de dingen te bespreken.

Weten jullie wat dit is geweest misschien:(
    Vannacht ging ik naar de wc zo'n iets over 1 en veegde af zat er bloed aan me wc papiertje het was een beetje oranje rood,dus ik nog een keer kijken zat er weer wat aan :(En nu is het helemaal weg,het kwam ergens van onderen weg dacht eerst aan een wondje maar dat was dus niet zo.

18. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Iedereen met een mijlpaal Gefeliciteerd!!

19. nijnonijntje

Nou meiden, we gaan op weg. Wens ons een mooie echo. Tot straks :)

20. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nieuw wolkje: Bah meid.. vooral nu kan je dat er niet bij hebben:( ik ken het gevoel wel, laast ook knallende ruzie gehad met mijn vriend,.. wou ook al weg gaan, hiju moest mij echt tegen houden. gelukkig is nu alles weer goed. laat je man maar even zweten hoor, wat hij je heeft aangedaan.. Dikke knuffel voor jou!

Nijntje: heel veel plezier!:D

Kim: Bah! dan schrik je wel even zeg, gelukkig is het gestopt, als je het niet vertrouwd altijd de vk bellen he!

@ hier: MOE.. haha pff vandaag moest ik eesrt werken maar werd gebeld dat het rustig was en lekker thuis mocht blijven.. heerlijk.. niet veel doen vandaag denk ik..;)

Deel Deze Pagina