Tis een heel geregel die opvang! Fijn dat een aantal uit de naam (namen) zijn. Sjees, succes dan! Je hebt gelukkig nog even de tijd! (wij ook haha) Babyboo: ja, beetje bij beetje verzamelen, dat lijkt ook te schelen in de portemonnee! Nijnonijntje, succes met je vergadering Ik kom net terug van de tandarts, altijd leuk... gelukkig weer helemaal goed gekeurd! Nu naar het werk (geen zin....) Tot vanavond, niet teveel kletsen he dames!
laraxx,tja mmmm ik wilde het eigenlijk niet weten maar moet zeggen dat ik wel nieuwschierig begin te worden,en ik heb zo'n vreselijk last van nesteldrang dat ik alles klaar en netjes wil hebben,als het dus geen meisje zou zijn lijkt me wel lekker om vast alle kleren,schoenen etc van mijn dochter vast weg te deon en weer nieuw jongensgoed te kopen,maar ik ben er nog neit uit,wordt een last-minute beslissing Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik meer zenuwachtig ben of mijn bmm niet is ingekort met de echo dan wat het gaat worden zeg maar,kan daar eigenlijk nog niet heel erg mee bezig zijn nu,ben meer erg zenuwachtig
@sjees een knuffel van mij !!!! Denk aan ons motto vertrouwen hebben............ @namen wij zijn er nog niets over uit. Manlief heeft al een favo jongens naam en ik een favo meisjes naam maar helaas we zitte niet op 1 lijn............ Vannacht gedroomd dat ik bevallen was van een dochterje zo lief en zo klein..........kan niet wachten tot december. Manlief is de hele maand december heerlijk vrij. Lang leve de overuren !!!!!!
hallo allemaal vanochtend heb ik gewerkt nu lekker thuis .we krijgen zo bezoek dus maar met z'n tweeen beneden ff schoongemaakt en goed gezogen,want met die wisselende temperatuur verharen de katten heel erg. wij weten het geslacht denk ik begin augustus bij onze 20 weken echo volgende week naar de verloskundige dan gelijk de afspraak maken voor de echo namen hadden we al voordat we zwanger waren en er nog geen eens mee bezig waren
@babyboo, ja dat vind ik ook.. en het is erg spaarzaam voor de portemonnee haha. ka dat je uk een paar dagen niet voelt.. is nog zo een lichtgewichtje rond 23 weken is het wel iedere dag @wub, ja kinderopvang is een gedoetje inderdaad.. komt wel goed, ga er in ieder geval vast mee aan de gang voor nummer 2 en wat we met de opvang doen van linetje zien we wel... @namen, meisjes naam hebben we al.. die hadden we in januari al. voor een jongen komen we er niet uit want hij heeft van die debiele namen in gedachte.. en hij wil zijn vaders naam doorgeven, zijn eigen naam en ik die van mijn vader... zeker nu hij overleden is.. en daar schik ik niet in.. (voor de doopnamen dan he) roepnaam wordt echt een nog grotere hel haha\ hoe zou het met sjakie zijn.. die heb ik al lang niet meer gezien of gehoord
Ik heb de dozen opgemaakt,maar wacht even met eruit halen tot mijn mannetje thuis is.. Maar als ik hem zo al zie vind ik hem helemaal toppie!!!
@goofie Das lief dat je op je man wacht.. Ga je ook een rondje door de straat lopen met je lege kinderwagen hihi?! @sjees, begrijpelijk hoor dat je liever op de 20 weken echo ziet dat alles goed is dan dat je het geslacht van je kind weet. Ik vind het ook erg spannend, en wat het geslacht word maak mij echt helemaal niks uit! Maar is toch wel leuk om te weten.. @nijnonijn, ik moet maandag om 14.00 volgens mij. Succes met je vergadering!
Zo ik ging trouwens bijna onderuit vanmorge onder de douche, kon nog net snel met mn sop nog in mn haren op de wc gaan zitten. Werd zwart voor mn ogen en alles begon te draaien. Had daarna de verloskundige gebeld en ze zei dat het enige wat je kan doen is even 15min op je li-zij op bed gaan liggen, totdat het wegtrekt. Is waarschijnlijk vanwege mn lage bloeddruk. Het kan geen kwaad voor de baby, is alleen vervelend voor mezelf zei ze. Voel me er toch niet echt lekker bij, durf niet eens boodschappen te gaan doen..
Haha nee joh... misschien binnen even,maar ga nog maar niet naar buiten.. Ben bang dat ie vies wordt hahahaha
@Wub309 Ja dat lijkt zo he Slaat nergens op maar goed op die manier kan je ook blijven shoppen hahaha. Lekker dat alles weer is goedgekeurd! Kan je er weer een half jaartje tegenaan. Of ga jij vaker? @Sjees Is ook heel erg leuk om het te weten maar een verrassing maakt het extra spannend. Zelf ben ik veel te nieuwsgierig anders had ik het graag voor mezelf ook geheim gehouden tot december. en misschien heel dom maar wat betekend bmm? @lin71 Jeetje dat is lekker zeg! Dan kunnen jullie er echt samen van genieten elke dag. Is toch weeer een extraatje. Helaas kan mijn vriend dan geen extra vrij meer nemen. @Mikmak Nou ik denk dat de kleine het aanvoelde dat ik het mistte . Ik ging heel fftjes kort naar haar hartje luisteren waardoor ik ook precies wist waar ze was. En spontaan heb ik 5 minuten lang daarna van haar mogen genieten. Gewoon mijn hand erop en gaan met die banaan haha. @Mamsie86 Dat begrijp ik heel goed en je schrikt behoorlijk want vallen is nu wel het laatste wat je wilt! Hoe gaat het nu? Is het al een beetje gezakt. Als je je er niet lekker bij voelt vraag je toch of je man/vriend vanavond even samen boodschappen doet of alleen?
Hallo Meiden, Ik heb vanavond de geslachtbepaling ben heel benieuwd of ze het al kunnen zien. En heel benieuwd wat het word. 9 dagen geleden met de extra echo had de baby de beentje over elkaar. Toen konden ze het nog niet zien. Hopelijk vanavond wel. Heb de geslachtsbepaling vanavond om 21:30. Spannend!! Ik laat het vanavond nog wel even weten. Groetjes Polo
Hey meis, Ik vind het hartstikke leuk voor jullie,maar is er niet een kans dat het veel te vroeg is want zie dat je pas 15 weken 4 dagen benEn ze het meestal het liefst pas gemiddeld met 17 weken doen.Er is dus een kans dat ze het wel fout kunnen hebben.
Hallo, Ja ik weet het ook niet de echoscopist zal er wel verstand van hebben. Ze zei we kijken wel of we het kunnen zien. Zei doet het vanaf 16 weken maar ik was vorige week 2 dagen terug gezet vandaar. Vandaar dat het nu is met 15w en 4d. Ik kijk wel. Groetjes Polo
Mijn echoscopist deed het juist pas bij 17 weken omdat het nog kon verschillen daarvoor,maar als het een jongen is dan moet het duidelijk te zien zijn hihi.Ik hoop dat ze het goed heeft! Heel veel plezier vanavond
Zo het huisje is op de beneden verdieping na weer schoon. Ik verneem wel dat ik zo af en toe even een pauze moet in lassen anders krijg ik last van mijn buik. Er hangt hier een lucht boven ons huis dat ik haast verwacht dat er ieder moment een harde klap uit komt met een mega regenbui. Het is dan nu ook 25,5 graden buiten en een beetje benauwd. Zeker weten dat het een goed vooruitzicht is dan manlief de hele maand december vrij is !!!!!!! Spannend VWpolo wat zegt jouw eigen gevoel?????????
Hallo, Ik vind het super spannend! Ben echt benieuwd! Mijn gevoel zegt een jongetje maar ik weet het niet vind allebei super leuk! Groetjes Polo
Hij heeft geen voorgevoel, maar hij lijkt een zoon erg leuk! Een meisje ook wel hoor. Hadden jullie een voorgevoel??