Ik had een proefabbo genomen voor 3 maanden 8.50.. Maar ik wilde daarna niet meteen eraan vast zitten. Die mevrouw aan de telefoon zou mij alleen die 3 maanden sturen. Vervolgens kreeg ik een mail dat ik nu lid ben, daar heb ik een boze mail over gestuurd waarop ik zei ,laat maar zitten wil het helemaal niet meer. Kreeg netjes een mail terug met daarin bevestiging van opzeggen. Totdat ik gister een acceptgiro binnen kreeg. Amehoela, ik heb opgebeld en gezegd dat ze naar hun geld kunnen fluiten. Hele verhaal weer uitgelegt, waarop deze mevrouw haar excusses aanbood en zei dat ik alsnog die 3 maanden krijg maar dan niet hoef te betalen.. Ik was echt heel boos aan de telefoon! Dus ben benieuwd nu...
goofie,die wij die krijg je toch zowieso nu een paar keer gratis,dus was raar geweest als jij moest betalen. zo reageer zo verder mijn moeder is er dus ik kan naar de bekkenfysio!
Ik ben blij! Hier in België hebben ze na het nieuws zo een programma, De Stip noemt dat, en daar kan je iemand in de bloemetjes mee zetten. Ze komen dan onverwachts aan die persoon zijn deur met een fanfare en een brief van de persoon die de verrassing wil geven. Nou, ik heb mijn meme opgegeven om in de bloemtjes te zetten! Ze heeft mij opgevoed en verdiend dat dan ook wel! Zondag om tien uur komt er een tv ploeg naar daar om haar te verrassen! Hihi!
@nieuw wolkje, leuk haha. @babyboo ja dat moet je ook doen hihi zo net terug uit de stad, crocs voor linette, nog effe bij noppies geweest... ging daar ook niet met lege handen weg.... een super leuk tuniek/jurkje gekocht met groen blauw wit zwart camo printje,een truitje met I love my baby en een jeans van noppies.. helemaal blij om eens wat anders aan te trekken
hoi meiden sorry dat ik er zo weinig ben mega druk gewoon... en laptop problemen... maar wij jonge ouders heb ik al ontvangen ga zo even wat bijlezen en reageren Knuffels
@nieuwwolkje; wat leuk, spannend en nu al te veel kleertjes gekocht haha, verleidelijk he Heb zelf nog niks gekocht haha @mikmak; zo jij bent lekker wezen shoppen @VWPolo; een meid, geweldig @nijn; ja vond met de eerste prenatal wel veel leuker, maar is misschien wel veranderd, geen idee @sjees; oh balen van al die vettigheid! @wub; leuk dat je de prenatal doos op kunt halen En lekker op vakantie, geniet er van! @geslacht; valt me op dat iedereen die het weet, krijgt wat ze ook al dachten ik heb voorgevoel jongen, zal me benieuwen in december @lin; rustig aan doen he meid! @all; hier wat bloedverlies gehad, gelukkig niet veel... verder ergdruk dus ben er wat minder
nieuw wolkje,oh wat lief dat je haar hebt opgegeven,zal ze vast en zeker heel leuk vinden! mikmak,lekker geshopt! mijn moeders is nu hier de boel aan t stofzuigen zo lief! Ik moet zeggen de fysio heeft iets gemasseerd maar kan nu niet bepaald zeggen dat het iets beter is,voelt eigenlijk alleen maar beurser aan??? nou ja ik kijk volgende week nog even aan en anders ga ik naar een ander toe,moet er wel wat baat bij voelen.. nou bijna weekend en dinsdag de 20 weken echo,ik hoop dat spruitje helemaal gezond is,man kan gelukkig wel mee,hij krijgt erg moeilijk vrij en werkt 55 uur per week dus ben wel erg blij dat ie meekan nu. En gister had ik hem opgebeld dat ik zo vreselijk last had en even niet wist hoe ik t had en toen was ioe al om 17.45 thuis gekomen om me te helpen bij het douchen vd kleine en met avondeten,super!
sjees; fijn dat hij dan lekekr op tijd thuis kan zijn om je te helpen mijn man is ook vaak werken... vanmorgen 5.45 begonnen en ben blij als hij om 19uur weer op de zaak is dus half 8 thuis.
ja soms heb je gewoon behoefte aan iets nieuws.. en is het nodig... hub was ook vrij dus zijn met zn allen geweest... hij is nooit zo van het winkelen, maar zelfs hij vond het bij noppies leuk.. lag denk ik ook aan de verkoopster haha... die was ook leuk, en erg vriendelijk enzo haha... maar goed al met al een leuke dag geweest
Hei meiden! ik kom weer even langsdroppen! hoe is het met jullie? ik vind het zo leuk om de banners steeds te zien veranderen.. het wordt allemaal steeds "echter" ha ha raar maar ik vind dat nu pas echt nu ik echt een buikje heb Vandaag de Felicitas zwangerbox opgehaald! weer een heleboel leesvoer erbij! En ook een voedingskussen gehaald, daar kan ik nu nog zelf mee slapen, kreeg het als tip van een vriendin en die was er echt super enthoushiast over! Fijne dag nog!!
blackbird hopelijk slaap je lekker met het voedingskussen. man is dochter op bed leggen en ik ga zo denk ik naar bed toe,want heb een beetje verhoging en keelpijn,bweuhhhh net over, beginnen we opnieuw,oh ja...de kweek vd urine was verder prima dus geen blaasontsteking,maar dat had ik ook niet echt verwacht.. beebje is lekker druk aan t bewegen dus die voelt zich als een vis in het water
Nou mijn buik is wel aanwezig hoor pfff.. Ik vond het eerst maar gewoon een dik buikje,maar nu zie ik toch wel dat ie echt zwanger is.. Zo leuk altijd als mijn mannetje er naar kijkt, dan is dat echt met vol trots en dan zegt hij de hele tijd hoe mooi hij het vind!
hallo dames, Leuk dat het nu 6-6 is, loopt mooi gelijk op!!! Ik wil het ook zo graag weten !!hihi nog even geduld hebben.. Heb wel een heel sterk voorgevoel voor een meisje.. we zullen het zien!!! Vandaag een leuk zwangerschap spijkerrokje gehaald bij de c&a, is alleen maat 34 terwijl ik normaal 38 heb, hij past wel maar de band komt niet hoog genoeg dus dat is wel irri.. ga m toch ff ruilen denk ik.. (bij n andere C&A) Volgensmij begin ik nu ook wat last te krijgen van bandenpijn... Plassen doet soms ook nog wel pijn, vandaag de laatste tabletten dus moet de blaasontsteking wel over zijn lijkt mij!! Nou fijne avond meiden!!