Ik merk hier ook wel echt dat het plassen anders is, voel een druk daaronder ofzo.. Volgens de verloskundige heel normaal
Goedemorgen allemaal, @plassen dat herken ik ook wel, maar ik moet ook vaker plassen en dan is het niet echt heel veel. Vandaag op mijn werk mijn urine nog maar eens na kijken. Gisteren wel weer urine weggebracht om op kweek te zetten in verband met verdenking strepto B. Volgende week als het goed is uitslag hiervan. Mag weer aan het werk bleh , heb geen zin mijn bedje lag zo lekker . Vanavond er maar vroeg in. Hier ook felicitas opgehaald. Best een aardig pakket vind ik. Prettige dag allemaal en tot vanavond of morgenvroeg. x
goedemorgen, hier heerlijk geslapen, had wel een uurtje langer mogen zijn, maar ach het zei zo. hier regenachtig buiten, vanavond lekker uiteten voor de rest niet zo veel bijzonders. @plassen, vaker maar minder, ligt toch wat meer druk op de blaas, maar goed dat hoort erbij. voor de rest geen bijzonderheden, iedereen fijne dag
goedemorgen, dochter maakt t elke ochtend vroeger,vanmorgen om 5.45 al waker,3 keer heen en weeer gelopen maar neit in slaap te krijgen,dus die ging maar bij ons in bed,ook dat kon niet plezieren dus mama moest helaas alweer vroeg naar beneden. fijn weekend allemaal! iemand nog leuke plannen? Hier eigenlijk vrij weinig gepland ga straks even naar de markt toe en smiddags komt een vriend langs Morgen misschien misschien naar een thaise dag bij stichting aap
Goedemorgen. Hier regenachtig vandaag Mannetje gaan werken tot 15 u ongeveer en erna gaat ie ongeveer 2,5u slapen omdat ie anders vanavond vroeg ligt te slapen. (staat elke dag op om 4u) Hier kijk ik elke dag meer en meer uit naar de bewegingen van mijn kleintje. Wie voelt zijn kleintje nu nog steeds niet??
Nou ik voelde eerst plopjes maar nu al 3 dagen haast niet. Kan ook met de kleding te maken hebben denk ik, heb de laatste 3 dagen losse jurkjes gedragen en daarvoor altijd een zwangerschapsbroek, die iets meer knelde. Maar nu dus niks, hoop dat alles nog goed is met beeb. Maandag weer naar de vk Hier inderdaad ook dat je het nu echt wel begint te zien. Vind het erg leuk! @Vwpolo88: Geweldig, een meid!! Gefeliciteerd Hier heb ik de bon voor de Etosbox een tijd geleden gehad, maar ga hem vandaag eindelijk ophalen. Ben benieuwd wat er in zit. Had die van de Babydump ook opgehaald, maar die vond ik eigenlijk niet zo boeiend. Ook balen, wou ook meteen naar de Kruidvat gaan met die bon voor gratis newborn baby luiers, maar ze hebben hem van de site gehaald Denk dat er veel mee gefraudeerd werd, wat ik ook wou gaan doen daar niet van . Maar wel balen!! Hier heb ik trouwens een lief vriendje. Ik ben fan van Harry Potter en hij heeft kaartjes voor de premiere besteld Ik wou eigenlijk niet gaan omdat het om 24:00 uur begint maandagnacht en ik dinsdag gewoon moet werken.. Maar ben toch wel heel blij dat hij het gedaan heeft nu. Ga daarvoor denk ik een paar uurtjes proberen te slapen en de volgende dag vroeg naar bed, en verder mijn werkdag door proberen te komen..
Hoi meiden, Zo hier eindelijk vakantie, heerlijk zeg @vwpolo, ik lees dat het een meisje wordt, van harte gefeliciteerd!! Plassen: hier ook zoveel, pppfff vooral 's nachts, heel irritant. Hier weinig gepland voor dit weekend, morgen gaan we met de kids naar de bios. Naar de nieuwe cars film, ben benieuwd hoe ze het gaan vinden
@nieuw wolkje, hoe was ht tv programma... @babystew, oeh leuk naar de premiere van potter.. heel lief vriendje is normaal dat je je beebje in onze fase nog niet elke dag voelt, kan rustig paar dagen tussen zitten.. ze zijn nog zooo klein.. tis vast allemaal in orde
@nieuwwolkje Ik voel ook nog niet echt wat. Al heb ik 's morgen vroeg als ik nog in bed lig wel een beetje het idee. Maar mijn maag en darmen rommelen ook heel erg, dus kan het nog niet goed onderscheiden. Had vanmorgen wel elke keer als ik op mijn buik ging liggen dat ik even een soort van duw/schopje gevoel. Op de plek waar de baby zit. Dus ben heel benieuwd of dat het is. Weet iemand dat?
hallo allemaal zo de pakket dienst is net geweest om me pakket van de baby dump te brengen.weer wat binnen voor de kleine de zolder komt aardig vol testaan ik had twee boxkleden besteld we mogen de box van mijn zwager en schoonzus lenen maar er zaten geen boxkleden bij.en heb een starters set van avent gekocht met 4 flesjes en het mooie alles was in de aanbieding. net me ma en zusje naar de hema gestuurd voor een paar dingen die ik op de site had gezien ,me zusje werkt bij de hema zei en me ouders hebben een pasje als ze dingen kopen dan krijgen ze 15 procent korting en ja dat dat scheelt weer hihihi.1 ding was er niet maar me ma gaat het bestellen zodat ik toch de korting krijg eind volgende week behang bestellen had wat leuks gezien op internet voor de babykamer voor de rest ben ik nu alleen thuis me man heeft vandaag en morgen avond dienst en dan gaat ie om half 2 weg en komt rond 12 uur thuis en dan lig ik al heerlijk te slapen.
Babystew,ik ben jaloers op je dat je kaartjes hebt voor hp,ben ook grot fan en kan niet wachten om het tweede deel vd film te zien! Ik heb vanmorgen op de weegschaal gestaan en ben nu 2,5 kilo aangekomen,nou voor de eerste helft vd zwangerschap vind ik t best netjes,ik merk alleen wel nu dat ik een snaaiaanval krijg,ik heb sinds een paar dagen de hele dag door zin in snackbar en lekkere dingen,dus dat gaat nog wat beloven voor mijn gewicht de laatste maandjes. Nijnonijtje dat zal dan vast de baby zijn,maar dat jij nog op je buik kan liggen,dat kan ik echt al weken niet meer,en baal daar van want ik ben dus een buik/zij slaper.
@plassen als ik jullie verhalen zo lees wat plassen betreft, heb nog nergens last van... maar als ik op vakantie ga 20juli bijna 18weken dus dan moet ik misschien vaker naar de wc, fijn met een lange autoreis @sjees; hoe oud is je dochter dat ze zo vroeg wakker wordt, vervelend meid @buik; zie nog niets en voel ook nog niets @babystew; ah vreselijk harry ach tis ook voor de liefhebbers haha erg lief van hem! @tam. veel plezier met de cars film, tis dat me zoontje nog te jong is(april 2008) anders waren we ook gegaan @nijn kan heel goed dat het je baby is @all; fijn weekend, gaan morgen dagje weg, lichtenvoorde ofzo.. dan woensdag me oma ophalen blijft poosje logeren
@shoppen; heb echt nog niks gekocht voor de baby... wil na de zomervakantie als ik de 20wk echo gehad heb gaan shoppen... Ach veel heb ik niet nodig wil een leuke knuffel halen en difrax flesje, wil kv geven, maar aan 1 fles heb je toch genoeg? omspoelen en je kunt hem weer gebruiken..., toch? @coon;heerlijk alles in de aanbieding en leuke kortingen! @sjees; hopelijk geef je niet teveel aan de lekkere trek toe
@coon goed aan het shoppen dus.hier na de zomer de zolder voor linette inrichten.dan de babykamer oppnieuw in elkaar zetten.en klaar.afhankelijk van het geslacht kleertjes wassen en in de kast doen of wegdoen en nieuwe kopen
Dag dames. Ik heb de opnames nog niet gehad, die waren morgen. Hier kan ik ook nog steeds op mijn buik slapen hoor.
hihihi me zusje en ma zijn net onverwachts geweest om de spulletjes te brengen die ze voor me gingen halen nou had me zusje nog een kadootje gekocht voor de baby 3 washandjes,rammelaar van nijntje en een knuffeltje zo lief van dr en ja me ma had ook weer eens wat gekocht een wieghoeslaken terwijl ik gister ook al monddoekjes en hydrofileluiers had gehad hihihihi @mimak das lekker makkelijk als je al van alles heb .dit is onze eerste dus moet nog van alles halen maar vind thet niet erg vindt het echt super gaaf en kleren ga ik oom kopen als ik weet wat het wordt we hebben 1 setje zelf gekocht en dat was wit voor de rest hebben we al aardig wat gehad
Mijn zoontje is van oktober 2008, maar helemaal gek van cars Dus we gaan het gewoon proberen en mocht meneertje het eerder zat zijn dan gaan we gewoon weg, we zien het wel. @Nijn, lijkt op een schopje van de baby inderdaad, leuk hoor! Hier wordt ook niet meer op de buik geslapen, dat ligt helemaal niet lekker momenteel. Verder slaap ik nu erg slecht door het vele plassen en de onrustige benen 's nachts, ik heb het vanmorgen ook half 5 zien worden, heel vervelend :x @Coon, lekker joh 15% korting bij de hema
OK dus dat van het plassen kan ook normaal zijn... idd als ik moet dan gelijk zon erge druk en moet ik HEEL nodig ineens Heb ook smorgens zon harde buik als ik moet plassen, hebben jullie dit ook??? Voelen; ik heb elke dag dat als ik druk ben ik niets voel.. zogauw ik ga zitten gaat ie bewegen.. heel grappig.. ik wil eigenlijk ook de etosdoos wel, zal zo eens op de site kijken!
Wolfje,ja het is soms wel vermoeiend,mijn dochter is 1,5 en is zowieso niet een al te beste slaapster. Vrienden zijn net weg en ik ben echt bekaf,dochter ging om 9 uur pas naar bed dus hopelijk slaapt ze morgen tot ten minste 7.30 kan mama ook weer eens uitslapen!