December 2011 Mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kim1990, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    hoe heeft deze zwangerschap jullie gedrag veranderd?
    Ik ben net een oorkaan, ik baal van mezelf dat ik zo onredelijk ben en emotioneel, zo ken ik mijzelf niet pffff

2. PeTera

PeTera Actief lid

11 mei 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij heb ik gelezen dat je beter op je linkerzij kunt liggen en niet op je rug. Nu slaap ik het lekkerst op mijn rug in ons nieuwe bed, maar zal toch maar eens gaan verhuizen naar mijn linkerzij ;)

3. PeTera

PeTera Actief lid

11 mei 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oohhhh ik heb de bloom dresco kinderstoel in t echt gezien, wat is ie mooiii .... en duur helaas ;(
    Marktplaats maar eens in de gaten houden !

4. Sjees

Sjees Niet meer actief

Aapje,ach arm mannetje zo bang,wel raar dat ie dat zegt van een spookje,Derek inschakelen? ;)) laten jullie ook een lampje oid branden? En misschien de deur open laten staan,zodat ie jullie hoort?

Kim,gefeliciteerd al over de helft,ik bijna!!!

Beertje ik kom net vd tandarts en moet de 28ste terug om een gaatje te laten vullen,maar mag jij gewoon verdoving? Hier wil de tandarts dat niet doen ivm de zwangerschap?

Slapen,ik kan dus op mijn linkerzij mijn draai niet vinden en rechts gaat t redelijk maar idd de andere kant is beter…….

Nou ik ga even de laatste stropdassen afmaken voor koor en dan wat rommel opruimen en lekker op de bank hangen,zie jullie straks wel weer

5. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh ik heb een vreetbui!!!!!!

6. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brusje: hier ook hoor, veel chagarijnig, niks willen..
    soms oko wel een goeie dag er tussen hoor..:p haha reageer veel opmijn vriend af. zie zij laast al, er komt geen 2de kindje, je bent zo helemal niet leuk tijdens de zwangerschap haha. hij hoopt dat ik gauw weer de oude ben..

7. Babystew

Babystew Niet meer actief

@Goofie: Lekker toch :p

Ik word telkens met rugpijn wakker, lig waarschijnlijk toch niet echt goed. Was ook altijd een buikslaper maar dat doe ik nu niet meer, toch bang dat ik dan de baby plet :) en het voelt ook niet echt prettig meer.

@Kim: Wat gaat het hard zeg, al de 20 weken voorbij! :$ Voor mijn gevoel zijn we allemaal nog niet zo heel lang zwanger, kan me nog goed herinneren hoe het in het begin van deze topics was. Vind het wel heel fijn om met jullie te kunnen kletsen! :) En ben heeel benieuwd naar al onze baby's straks! Lijkt me fijn om ervaringen uit te wisselen.
    Vannacht dacht ik opeens na over hoe ik dat met de opvoeding moet gaan doen enzo. Hoe moet ik op dingen reageren en hoe ga ik ermee om? Pff, moet echt eens wat opvoedboekjes gaan scoren want ik weet er nog maar weinig van volgens mij. Straks zet ik een draak van een kind op de wereld :)

Mijn vriend is momenteel naar een sollicitatiegesprek, maar vraag me eigenlijk af waarom hij dat doet ;) werkt nog niet zolang bij zijn huidige baan en heeft net een vast contract. Die onzekerheid van een nieuwe baan en een tijdelijk contract kunnen we momenteel echt niet hebben nu.. Hij zegt dat het goed is om te blijven weten waar je staat op de markt en om het voeren van sollicitatiegesprekken niet af te leren. Maarja. Hij zei wel dat de kans heel klein was dat hij nu van baan zal switchen, behalve als hij opeens 2x zoveel salaris zou krijgen :p Dan zou ik het ook wel prima vinden! :D

8. Babystew

Babystew Niet meer actief

Vandaag trouwens weer naar de VK, hopelijk weer het hartje mogen horen! :D Ben erg benieuwd hoe het gaat met mijn kleine blik soep!

9. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Hee dames,

Ik was de afgelopen dagen een beetje druk dus ik ga even niet reageren op elk bericht.
    Ik moet straks maar is even kijken naar mijn instellingen op verschillende sites. Want ik ontvangen helemaal niks terwijl ik de vorige keer echt heel veel kreeg. Beetje vreemd

Ik las verschillende berichten over shoppen. Leuk he? Wij zijn ook langzaam alles aan het verzamelen. Afgelopen vrijdag een babybedje opgehaald. Hartstikke leuk ding, likje verf erover en klaar :D

Over buikjes. Mijn buik begint nu echt te groeien! Eerst was het 's ochtends nog wel minder maar dat is ook niet meer zo. Ik probeer goed te blijven smeren in de hoop dat ik niet te veel strae krijg, Al kan ik dat niet voorkomen, maarja misschien beperken. Je ziet zelfs al de blauwe aders over mijn buik lopen. Zal zo even gauw foto's maken en uploaden. Heb een manier bedacht om duidelijk een foto te maken :D

Mijn vriend is oh zo trots op mijn buik en kan er geen genoeg van krijgen.
    Hij heeft trouwens eergisteren voor het eerst de kleine gevoeld. Kon die mooi tegen zijn zus zeggen die het al had gevoeld :p. Hij lag met zijn hoofd op mijn buik en ja hoor. Plop plop. haha was wel heel blij!

Over het plassen. Ik voel ook een hele vreemde druk. Nou het zwangerschap begint echt echt te worden hahaa. Maar ben toch al dagen bang dat ik een blaasontsteking heb, dus morgen maar even een potje plas inleveren.

En ik verlies ook heel veel afscheiding. Herkent iemand dat?

Ik kan echt niet meer op mijn buik slapen. Daar baal ik zoveel van dus slaap veel minder lekker! Maar ik doe of een kussen tussen mijn benen of heb zo'n fijn voedingskussen wat mijn moeder nog had. Ook echt wel fijn!

@Nijnonijntje
    Leuke tuniek!!

@Laraxx
    Je kan inderdaad het beste op je linkerzij liggen dan je rechter. Weet het ook even niet meer uit mijn hoofd. Maar dat is echt pas richting het einde van de zwangerschap zei ze tegen mij. Op je rug kan je dan beter helemaal niet liggen omdat je dan inderdaad bloedvaten af kan knellen.

@Kim1990
    Nog gefeliciteerd met je mijlpaal!

@Evi83
    Jij ook gefeliciteerd!

@Tamm
    Wat fijn dat alles weer lekker in orde was! En ach een lage bloeddruk is voor je kleintje in ieder geval top!

@Babystew
    Hahaha veel plezier met je kleine blik soep :p

10. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @babystew: Ik vind een vreetbui maar niks, sinds 2 weken kan ik ineens weer snoepen...
    De eerste weken van de zwangerschap at ik weinig en opzich vond ik dat wel best.
    Ik ben een beetje bang om er als een koe bij de lopen straks zucht..
    Ik kan mij dus niet volledig geven aan een vreetbui.
    Ik vind het best moeilijk om te accepteren dat ik dikker wordt.
    Ben al mijn hele leven aan het lijnen en nu mag dat niet, dus ik let wel op maar zo'n vreetbui is dan heel irritant.

11. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL

Ik herken het ja, heb er normaal niet veel last van,maar heb er nu ook last van...
    Soms loopt het gewoon zo langs mijn benen, het is bij mij erg waterig.
    Ik vind het erg vies en met dit warme weer nog viezer.
    Ik heb op advies nu een vaginaal douche van multi gyn en daarbij horende bruistabletten..
    Doe nu een kuur van 5 dagen 2x per dag spoelen, maar dan de canule niet te diep inbrengen.
    Ik merk nu dat het al veel beter voelt ( 2 dagen spoelen) na deze 5 dagen ga ik 1x per week spoelen om het bij te houden.
    Dit is gewoon veilig tijdens je zwangerschap..
    Ook heb ik heel veel last van mijn darmen en daar kan het ook vandaan komen, dus ik neem nu elke avond een capsule actibalance ( zie google) dit is een probiotica die je weerstand in de darmen opbouwt en is goed voor moeder en kind.

Misschien heeft iemand er wat aan..???

12. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Zo gelukt :D. Van de voorkant

13. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    En de zijkant :D

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    goedendag allemaal,

heb terug gelezen, maar ben het ook al weer kwijt..... pffff
    hier een ander kdv gebeld en als ik nu inschrijf kunnen de dagen geregeld worden.... wil hubbie niet echt meewerken... aan de ene kant ja aan de andere kant hoe lang moet je ergens tegen aanschoppen... omdat het op dit kdv toen met linette niet lukte.. nou ja zal wel zien....

verder niet veel nieuws, last van mijn gewicht, en de buik omvang vandaag... morgen naar de vk.. al met al niet een hele beste dag..

15. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Babyboo jaloers!!! amai wat een mooie buik al!

Bij mij is ie nog goed platjes :( :(
    Enkel in zwangerschapskledij heb ik al een buikje...

Maar in mijn gewone kleren ziet niemand iets...

16. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Hoeveel woog je in het begin van je zwangerschap en nu Babyboo?

17. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    wauw!!!!!!!!

18. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Uuhm in begin woog ik 66 kilo en nu 70 kilo. Dus ben op zich wel heel erg tevreden!

19. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Ik ben momenteel beetje aan het rondkijken op internet voor een geboortekaartje. Gewoon leuk om te doen :D.

Iemand tips voor sites? kaartje2go.nl heeft wel een aantal leuke!

20. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Kim
    Thanks,Heb een nieuwe gekregen
    Denk dat die van mij bij het oud papier is beland:)
    Gefeliciteerd zeg al lekker over de helft!
    @Evi
    O dat is idd spannend ,wat is jou/jullie vermoeden ??
    @Tamm
    Fijn dat alles weer goed was bij de vk!
    @Beertje
    Je begint dus ook goed te groeien zo te lezen ;)
    O nee dat is dan niet fijn om naar de tandarts te moeten
    @Laraxx
    Mooi buikje meis
    ja naar he dat slechte slapen!
    @Nieuwwolkje
    wat een leuk idee voor je moeder zeg
    ze was vast blij verrast:D
    @Brusje
    wel herkenbaar,ben hier ook wel sneller aangebrand
    en vooral nu met het slaaptekort kan ik soms behoorlijk uit mijn slof schieten
    Is niet fijn niet
    @Sjees
    Hoe was het bij de tandarts?
    en klaar met de stropdassen? dan lekekr even op de bank hangen
    Ja we laten een lampje aan,we hebben de overloop lamp aan
    Gisteren ook de deur los laten staan,waardoor hij nog harder ging krijsen (hij komt niet zomaar zijn bedje uit)
    Ik heb al eens foto s van hem naar iemand gestuurd die foto s kan lezen ,maar ze zag verder niks bij hem
    wel dat hij heeel prikkelgevoelig is en dat hij heel druk in zijn hoofdje is
    @Petera
    Ja die stoel is mooi he en duur idd
    @Babystew
    Komt allemaal wel goed meis,wij hebben hier niet zo n heel makkelijk mannetje ;),maar elke x komen we er wel weer uit en weten we wel wat te doen
    O dat is dan idd grappig dat je vriend dat doet,nou ja dan maar hopen op een dubbel salaris
    @Babyboo
    Leuk dat je vriend de kleine heeft gevoeld
    mooie buik heb je !!!
    @Mikmak
    een dikke knuffel voor jou omat je even een off day hebt!

Deel Deze Pagina