December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjees

Sjees Niet meer actief

mikmak,ik vind het behang van het bos echt megagaaf!!! er zit echt diepte in,super mooi!

blackbird@ ja echt ranzig die bakken,zo irri dat ik hem nu na elke ophaalbeurt zo goed moet uitsoppen ik krijg echt de kriebels van die enge witte beestjes whaaaaaaa

maagzuur,hier ook echt heel erg last van,de hele dag door en sávonds in bed is helemaal een drama,t komt ook echt omhoog tot af e toe spugen aan toe,en het brand heel de dag,echt neit leuk,ik had er met mijn dochter tot de laatste dag aan toe echt veel last van dus weet neit of indalen hier veel nut gaat hebben,de kont ligt ook echt op de maag,de gyn zei ook al,jij zult wel aardig last hebben van maagzuur.

euhhhhh de rest sorry weer vergeten,dochterlief was aan t jengelen toen ik aan t lezen was,dus heb haar net terug in bed gedaan werd helemaal kierewiet van dr,en het is nu zowaar stil,dus ze zal wel weer wat onder de leden hebben.

2. Robin88

Robin88 Actief lid

10 jun 2011
    476
    0
    0
    Jullie kletsen te veel, ik hou het niet bij :p

harde buiken heb ik ook veel last van gehad. Het is nu gelukkig wat minder. Als je te veel harde buiken krijgt kan dit ook duiden op een blaasontsteking!!! En dan hoef je verder geen andere klachten te hebben!

het huishouden gaat hier ook steeds langzamer en slechter. Heb er ook gewoon echt geen zin meer in :) Tot nu toe ging het best goed zolang ik tussendoor maar genoeg rust nam, maar nu baal ik er gewoon van. En ben ik op de ene plek klaar staat een andere kamer alweer op zijn kop. Vanavond komen de buurtjes bbq'en dus vandaag zal ik wel moeten hihi.

groeiecho @blackbird: ergens kan je blij zijn als je geen groeiecho krijgt!! Dan groeit je kleintje volgens schema en hoeven ze geen extra controle uit te voeren :) Maar goed het is altijd leuk om je kleine uk een extra keertje te zien natuurlijk.
    Wij moeten op 13-10. Ik ben eens benieuwd!!

Slaap ook ontzettend slecht en als ik slaap dan droom ik de stomste dingen :( En 's morgens vroeg als de wekker gaat slaap ik als een bok en wil ik mijn bed niet uit :)

Zo en nu met mijn kont van deze stoel af en actie. Anders zit ik over een uur nog....
    Niet te snel kletsen he!! :D

3. Babystew

Babystew Niet meer actief

Heb weer een beetje bij kunnen lezen!

Hier wil ik ook nog zoveel, maar vriendje is druk met zijn werk en in het weekend hebben we telkens allemaal afspraken staan. Grr! Ik heb ook nog steeds het gevoel dat ik nog van alles moet hebben, hoewel we best al een hoop hebben.. Maar de belangrijke dingen als flesjes en luiers en lakentjes hebben we nog niet. En er moeten nog gordijnen + lampjes komen voor op het kamertje. En verder wil ik nog van alles voor ons huis verder, een nieuw bed, moeten nog tegeltjes achter het gasfornuis in de keuken, moeten overal nog plinten hebben.. Hopeloos.

Maagzuur: Hier nu 2x last van gehad, een keer was een paar dagen geleden. Dronk iets te snel een glas koud drinken en het voelde alsof mijn slokdarm in de fik stond :$ wist niet dat het zo zeer kon doen zeg. Daarna gelukkig geen last meer gehad maar ik drink nu heeeeel langzaam :p

Kleding: Gister nog wat nieuwe dingen gehaald, mijn shirts worden ook te kort aan de onderkant.. Ik vind het maar vervelend dat shoppen nu, vooral als ik een broek/rokje wil passen.. Moeten die vervelende schoenen weer uit, ben dan weer 5 minuten bezig om ze aan te trekken daarna.. Laarzen passen niet meer, te dikke benen :( dus heb nu maar handige instap-Uggsachtige dingen gekocht, vind Uggs eigenlijk totaal niet mooi maar ze zijn wel lekker warm en makkelijk..

Buikfoto:

4. Babystew

Babystew Niet meer actief

Had ik de foto's van de 3D-echo trouwens al laten zien? Vergeten :)

5. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    hoi meiden,

ben al een tijdje niet geweest, weet niet of iemand me gemist had. Ik postte ook niet dagelijks dus begrijpelijk als dat niet zo is. Vorig weekend hebben we gewaakt en maandag is mijn moeder overleden in de leeftijd van 55jaar. Dan begint de drukte van alles regelen,mensen bellen, dingen opruimen. A.s. zaterdag wordt ze begraven. Kan het nog niet helemaal bevatten. Ik word moeder en moet tegelijkertijd mn eigen moeder laten gaan. Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik er ook nu niet zo vaak zal zijn. Misschien dat ik de laatste weken, of als ik verlof krijg hier wat vaker ben.

liefs mamsie

6. Robin88

Robin88 Actief lid

10 jun 2011
    476
    0
    0
    Mooi annika!! Je buikje groeit goed! :)

Die had je al laten zien ja :p

@ Mamsie86: heel veel sterkte in deze moeilijk periode!! :(

7. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Wat een dubbel gevoel moet dat zijn Mamsie, je moeder moeten missen en zelf moeder worden.
    Was je moeder ziek of is het een soort van plotseling. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte in deze moeilijke tijd en gecondoleerd !!!!

8. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Had vanmiddag een vergadering van mijn werk en ondanks dat ik in de ziektewet zit wilde ik er wel heen. Staat een hoop te veranderen de komende 2 jaar bij ons.
    Eenmaal binnen en de vergadering was begonnen begon ik te zweten en werd kei en kei misselijk. Samen met een vriendin/collega naar buiten gegaan en op de grond gaan zitten . Dacht even flauw te vallen het zweet gutste van mijn hoofd en ik was in en in wit.
    Na een poosje in de frisse lucht te hebben gezeten kwam ik weer bij.
    Vond het erg griezelig. Heb dus duidelijk last van de warmte...............................................

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mamsie, gecondoleerd met dit verlies, 55 is ook nog geen leeftijd om je moeder te moeten laten gaan... heel veel sterkte met dit verlies, en vind het heel spijtig dat je moeder de laatste aanwinst van jullie familie niet meer gaat meemaken!!!

@annika, mooie buik meis.. lekker in de groei :D

@babystew.. rustig inademen en uitademen... let maar op je bent net op tijd klaar met alles dat je nog wilt/moet in huis...

10. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Mamsie: Wat verschrikkelijk, gecondoleerd met dit verlies en heel veel sterkte!

@Lin: Ik heb dit ook eens gehad, echt heel naar. Goed dat je even naar buiten bent gegaan hoor!

@Mikmak: Jaja het schiet al op, bijna zitten we onder die 10 weken haha..

Hier heeft mijn meisje ontdekt dat het schoppen links boven in mijn buik wel erg leuk is haha..
    Ze is echtd e hele dag al druk joh!

Straks komt een vriendinnetje eten en gaan we lekker gooise vrouwen kijken..
    Lekker aan de frinkandellen speciaal, daar heb ik al dagen zin in mmmm

11. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Heb trouwens vanmorgen even gebeld met mijn teamleidster, ik zou haar even laten weten hoe het nu gaat.
    Wat een schatje is het ook zeg hihi..
    Helemaal bezorgd en ik moet goed op mijzelf passen en wat goed dat je nu voor jezelf kiest bla bla bla
    Ik had dit totaal niet verwacht, dus was helemaal perplext haha..
    Maar het doet je wel goed als je zo iemand achter je hebt staan, schulgevoelens zijn gelijk weg:)

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @goofie, oeh lekker.... wil ik ook wel, maar heb gisteren al een pizza 4 formaggi laten komen en met linette gegeten.. en de laatste 2 stukken hebben we vanmorgen opgegeten.. ieder 1 hahaha, die stonk naar gorgonzola op het kdv *lol*

jaja, hier zijn de armpjes en de beentjes ook actief, wel met beleid vandaag! beetje het idee dat ie zich de hele tijd aan het uitrekken is... nou ik ga inpakken, mn eerste van mn 2 werkdagen zit er op. morgen nog een dag en dan weer langggggg weekend

13. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Dank jullie wel. @Lin, mijn moeder had de ziekte van Huntington. Ze was langer ziek, maar dat was toch redelijk stabiel. Twas dat ze vrijdag ineens erge hoge koorts kreeg, 39,5 - 40,5. Ze heeft waarschijnlijk ergens een onsteking gehad, maar door de ziekte kon ze dat niet aangeven. Ze heeft wel een kuur gehad maar die heeft tijd nodig om aan te slaan. En na 2 dagen was haar sliktfunctie weg dus kreeg ze geen vocht en antibiotica meer binnen. En omdat haar bloeddruk al zover gedaald was kon evt het hart geen vocht via infuus meer verwerken. Dus het is allemaal heel snel gegaan en kwam voor ons erg onverwachts. Tis verschrikkelijk om je moeder zo te zien!!

14. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Jeetje meis!Wat verschrikkelijk:(:( Natuurlijk begrijpen we het!We hebben je inderdaad een tijdje niet gezien.Doe je wel rustig aan!!
    Een hele Dikke knuffel meid!En wat vreselijk om je moeder zo te zien gaan.....Gecondoleerd!

15. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Germini; Geen idee of dat leuk is amsterdam dungeon. Tja, dat sporten bij mij, je kan maar een verslaving hebben he.;) Vind het leuk en zit al bijna heel de dag.

Goofie; Vervelend van je maag, gaat het vandaag beter? Bij de kruidvat van Bambino zijn hele fijne sokjes, schijnen niet af te zakken. en zijn niet duur!

Lin; Herkenbaar! Lig ook best wat wakker snachts, vooral als ik tegen de ochtend ben weesten plassen en dan van de week dacht ik toen ineens aan het kaartje en de naam en het schilderij voor op de kamer wat we nog niet hebben. Het gaat gewoon lekker opschieten nu! Eerste pakje hebben we ook nog niet.

Mikmak; Klinkt handig zo'n box, is die ook in te klappen? Wanneer zet je die klaar in de kamer, hij zit bij ons nog in de verpakking.

Robin; zag je mooie buikje in het buikjes-topic!:)

Babystew; Mijn normale shirts beginnen ook te kort te worden, vooral qua basic shirts niet handig. Waar ben je geslaagd? Mooie buik zeg, groeit goed maar niet overdreven groot.

Mamsie; ...... geen woorden voor. Heel veel sterkte meid. Lijkt me een van de ergste dingen om mee te maken. en ook heel dubbel nu...

Blackbird; Hier het bedje ook al gedekt hoor, staat zo schattig!;)

16. Sjees

Sjees Niet meer actief

mamsie,oh meis wat vreselijk zeg!En dubbel omdat je nu ook zwanger bent,wat vreselijk dat ze net niet jullie kleine uk heeft kunnen meemaken,wat zul jij een verdriet hebben,ik wil je enorm veel kracht en sterkte wensen voor de komende tijd!
    Weet een heel klein beetje hoe je je voelt,toen ik zwanger was van mijn dochter verloren wij onze schoonmoeder,vond dit al verschrikkelijk,ze was ook langer ziek maar toch was het plots,en het maakt het verdriet van een overlijden natuurlijk niets minder!
    Lieverd probeer toch ook goed om jezelf te denken,en hopelijk heb je veel steun aan de rest van de familie.

17. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Germini
    Ok thanks dan gaan we daar een x lekker eten :D
    Geen idee of dat wat is,maar wel leuk dat jullie iets leuks gaan doen met zijn verjaardag
    @Mikmak
    jeetje dus je mannetje alweer bijna de hele week weg
    Maar hij klonk dus erg blij,super leuk is dat he !
    Klinkt idd handig zo n box!
    @Goofie
    In het gek maken en dingen verzinnen ben ik ook heel goed,dus ik kan je een hand geven :D
    Ja herken het nu ook wel van je maag en darmen,hier ook last van mijn darmen
    Vervelend is dat he,wel fijn dat je later weer lekker kon gaan slapen
    Maar melk kan je toch beter niet nemen meis,dan krijg je daar weer last van *knuff*
    Mannetje nog gesproken op msn gisteravond??
    Lekker genieten vanavond met je vriendinnen ,en zeker lief van je teamleidster!
    @Lin
    O dat is idd bizar zeg vonden jullie het kaartje ook mooi dan ??
    Fijn zeg dat je nu in de cijfer 1 weken zit
    En ja hier ook wel de kriebelels,maar het lukt me even niet ,dus elke x een beetje
    nee hier ook het eerste pakje nog niet,heb al wel zat kleine pakjes,maar nog niet 1 die wij allebei super vinden,ga denk ik zaterdag even naar de prenatal kijken
    Meis wat enorm schrikken zeg,wel fijn dat het later wel weer beter met je ging
    @Sjees
    O naar he dat je nu zo n last van zuur hebt,en balen dat de kans klein is dat het nog over gaat
    @Robin
    Heerlijk weer zeg om te bbqen
    En herkenbaar van het slapen,bah echt niet fijn
    @babystew
    Jij wilt idd nog een hoop doen en halen,gelukkig heb je nog even ;)
    O ja shoppen hoeft voor mij nu ook niet,heb er echt een hekel aan alles uit doen en weer aan en bukken en passen en bah bah :D
    Mooie buik !!

@Mamsie
    jeetje meis dat is idd zwaar en heftig!!
    Gecondoleerd en heel veel sterkte de aankomende tijd

18. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Hier vandaag mijn eigen leidinggevende gebeld en die was veel liever en meedenkender als die van gisteren
    Ze wilde absoluut niet dat ik mijn uren ging inleveren
    Je gaat gewoon de ziektewet in en dat hoeft jou geen uren te kosten
    Ze zegt we zien het aan het einde van het jaar wel hoe we dat gaan doen
    Dus verzuim ook gebeld en nu dus volledig in de ziektewet
    Vind het wel een fijn gevoel dat ik nu niks meer moet

vandaag ook niet heel veel gedaan en aan het einde van de dag een strak gespannen buik en last van mijn rug en bekken

19. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Goedenavond dames,

Mamsie, gecondoleerd meid. Wat erg! Sterkte

20. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik lees morgen bij, ga nu eerst GTST kijken en daarna strijken , jippie ;)

Morgen weer naar de VK. Heb het idee dat de kleine nog steeds in stuit ligt.

Deel Deze Pagina