Ja goed hoor. Heb het druk met werken, voor Stijn zorgen enz, dat ik weinig tijd heb om hier te reageren. Komt straks wel weer als ik verlof heb. Nog 4 weekjes (10 dagen) te gaan. Verder vind ik het allemaal super snel gaan met een tweede, heb er wel echt heel veel zin in. Ben ook zou benieuwd hoe Stijn er straks op gaat reageren. Hij is op zich wel veel met baby's bezig, maar beseft het verder nog niet. Kindje doet het verder goed, heb pas nog een groeiecho gehad en het lag toen precies op schema.
klinkt ook een beetje als indalingsweeen Nee, ik heb dat niet zo, vind het nog leuk om te werken en krijg het benauwd dat ik misschien volgende week moet stoppen. Maar ik vind zelf dat sinds ik niet meer 20 km fiets het veel beter met me gaat. Dus hoop dat ik van vk er nog een weekje aan mag plakken.
ohw jeetje, wat vervelend zeg!!!! Verdrietig voor haar en je broer.... en voor jou. Zit je al die weken in spanning, gaat het op laatste moment toch nog mis.... Moet er niet aan denken en wens haar en jouw familie veel sterkte en liefde!
aahahhahahaargggg nee, wij zijn er dus nog niet uit!!!! Alleen voor een meisje weten we het, maar voor een jongen krijgen we maar gewoon niks leuks bedacht. Nu wordt ik weer lichtelijk nerveus. Iedereen is zo hard aan klussen in de babykamer en wij hebben nog niks klaar staan, nog geeneens een naam.... Acht komt wel goed. (zeg ik maar even geruststellend tegen mezelf)
Ha medemama's Blondje: gefeliciteerd met jullie dochtertje! Wel wat te vroeg, maar zo te lezen doet ze het goed, hopelijk mag ze snel naar huis! Sniffy: wat een heftig nieuws voor je schoonzus, jou en je familie. Sterkte! Zullen we afspraken dat het nu afgelopen is met die vroeggeboortes? 2 is wel genoeg toch... Iedereen vanaf 37 weken bevallen aub! (dus dat betekent de komende 2 weken geen geboorte berichten...ongeveer) Hier moet ik nu rennen naar mijn werk, gisteren ook een drukke dag gehad, dus ik haak vanavond wel weer in. Fijne dag voor iedereen!
Hoi Blondje, gefeliciteerd! Wanneer was je uitgerekend. Waarom ben je nu toch ineens bevallen? Plaats je snel een fotootje van je meissie en zoals er meerdere al zeggen, wat een uksiepuksie. Lichter dan Mila. Maar gelukkig hoeft ze niet aan de beademing? Ga je BV geven? Lukt dat een beetje met kolven.... (neem aan dat je eerst kolft...)
Sniffy, ik vind het zwemmen heerlijk. Lekker in het water oefeningen doen en relaxen zonder dat gewicht van mijn buik. Ik doe het elke week op donderdagavond. 1 van de meiden van onze groep was gister 40+2 en was er gewoon weer! De afgelopen 3 weken kijken wij elke keer weer: zal ze er nog zijn? En ze was er gister dus gewoon weer, daar heb ik echt respect voor! Die wame choco, ja dat is toch wel een favoriet van mij. Gewoon makkelijk uit een pak of lekker zelf gemaakt met melk, cacao en suiker, heerlijk!!! Het lijkt me helemaal gaaf als ik straks met mijn meisjes aan de warme choco kan maar daar moet ik nog maar even mee wachten
Bevallingslijst: 27-11-2011 Kim1990 - 21 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - Bv 28-11-2011 Mamsie86 - 24 jaar - 1ste kindje - ?? - Bv 30-11-2011 Sjees - 28 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - ?? 01-12-2011 Florabella - 29 jaar - 1ste kindje - Thuis - Bv 01-12-2011 Robijn28 - 28 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - Bv 01-12-2011 Beertje1234 - 33 jaar - 4de kindje - Ziekenhuis - Bv 01-12-2011 MamaBibi - 27 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - Bv 03-12-2011 Babyboo92 - 19 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - Bv 03-12-2011 Petratje - 31 jaar - 3de kindje - Ziekenhuis - Fv 03-12-2011 Tamm - 22 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - Bv 04-12-2011 Bellamanuela - 22 jaar - 1ste kindje - Thuis - Bv 04-12-2011 Flutterby - 24 jaar - 2e kindje - Thuis - BV 05-12-2011 Lin71 - 40 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - Bv 05-12-2011 Sniffy - 30 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - Bv 05-12-2011 le0nieTje - 24 jaar - 1ste kindje - 05-12-2011 Minke03 - 30 jaar - 3de kindje - ziekenhuis- bv 06-12-2011 Brusje - ?? - 4de kindje - ?? - FV 06-12-2011 Luna86 - 24 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - FV 07-12-2011 Peanut - 34 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - Ovb 07-12-2011 Wub309 - 28 jaar - 1ste kindje -Ziekenhuis - BV 07-12-2011 Tam27 - 33 jaar - 3de kindje - Ziekenhuis - FV 08-12-2011 Goofie - 30 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - Fv 08-12-2011 Laraxx - 26 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - BV 08-12-2011 Charlie10 - 40 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - BV 09-12-2011 Mikmak - 36 jaar - 2 kindje - thuis - BV 09-12-2011 Feline - 31 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - BV 09-12-2011 Robin88 - 23 jaar- 1e kindje - ?? - BV 09-12-2011 Inkie86- 25 jaar - 1e kindje - thuis- BV 11-12-2011 Blackbird - 26 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV 12-12-2011 Germini - 33 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - BV 12-12-2011 Aapje 2009 30 jaar-2e kindje-Thuis-BV 12-12-2011 Joan/Babyummels 31 jaar -2e kindje - thuis - BV 13-12-2011 Sayen - 35 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis? - BV 13-12-2011 Prinsesje88 - 23 jaar - 1e kindje - Thuis? - FV 14-12-2011 Nijnonijntje - 27 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - BV 14-12-2011 Nieuwwolkje - 23 jaar - 1ste kindje - ?? - ?? 14-12-2011 Daisy1985 -26 jaar- 1e kindje -thuis bevalling -BV 15-12-2011 Beppie1983 - 27 jaar - 3de kindje - Ziekenhuis - BV 15-12-2011 Susan79 - 32 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - FV 17-12-2011 Nicky1983 - 27 jaar - 2e kindje - Ziekenhuis - BV 1-7-12-2011 Groen29 - 30 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - BV 20-12-2011 Sjakie22 - 35 jaar - 1e kindje - ziekenhuis- BV 21-12-2011 Nelta - 25 jaar - 2e kindje - ziekenhuis -BV 22-12-2011 Coon - 27 jaar - 1e kindje - geboortekliniek? - ?? 22-12-2011 kv78 - 32 - 1ste kindje - ziekenhuis -Bv 23-12-2011 Vwpolo1988 - 22 jaar - 1e kindje - Thuis - ? 24-12-2011 Wowkaat - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV 24-12-2011 Lailiejloe - .... - 1e kindje - ziekenhuis - BV 25-12-2011 Wolfje22 - 26 jaar- 2de kindje- thuis- FV 25-12-2011 Petera - 36 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV ? 26-12-2011 Evi83 - 28 jaar - 1e kindje - ziekenhuiz - FV 27-12-2011 MSI - 29 jaar - 1e kindje - thuis(?) - BV 29-12-2011 yenolah - 38 jaar - 2e kindje- ziekenhuis - BV 31-12-2011 Hellepelle - 32 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV 01-01-2012 Scrapdoodle4 - 30 jr - 1e 2 kindjes - ziekenhuis - BV? 02-01-2011 Jonijoni - 27 jaar - 1e kindje - thuis - BV Afsprakenlijst: 28-10-2011 wolfje22- intake kraamzorg 31-10-2011 Babyboo92 - controle vk 31-10-2011 Sniffy - liggingsecho en afspraak gyn 01-11-2011 Joan/babyummels groeiecho en daarna weer apk bij vk 03-11-2011 Kim1990 - Controle Gyn 03-11-2011 wolfje22- controle vk 10-11-2011 Mikmak - vk BUDDIES LIJST Nijnonijntje & Babyboo92 Sniffy & Babystew Lin71 & Florabella Tamm & Nieuw wolkje Wub309 & Sjees Aapje2009 & Mikmak Coon & Goofie Prinsesje88 & Bellamanuela Tam27 & Jonijoni Kim1990 & Sammie88 Le0nieTje & Laraxx Nicky1983 & Blondje Robin88 & Scrapdoodle4 Baby Ummels & Suzan 79 Bevallen : Babystew - Mila Imare - 05-10-2011- 1730 gram geboren met 29.6 | uitgerekend 14-12 Blondje - Isa - 27-10-2011 - 1695 gram geboren met 33.2 | uitgerekend 15-12 Even mijn check verandert en weer er bij gezet dat susan79 en ik buddie zijn. En erbij gezet wanneer de dames bevallen zijn, en wanneer ze eigenlijk uitgerekend waren. Ik hoop dat jullie dat oke vinden?? Ik vond het wel leuk om te weten.
Mikmak & Goofie, geniet van jullie 1ste dag verlof!!! Goofie, balen dat je zo'n slechte nacht hebt gehad! Kan jou hub ook niet op een ander plek slapen net als bij 1 van de andere meiden hier op het forum? Dat gesnurk is idd irritant! Gelukkig heb je verlof nu. misschien kun je straks nog even een tukkie doen. Het willen bijhouden van je voorraad zal ook wel onder nesteldrang vallen heb ik ook "last" van. Mamsie, fijn dat je weer goed gekeurd bent! En ja, de tijd vliegt! Florabella, wat leuk dat je vriend dat zei! Dan smelt je toch vanbinnen Vervelend dat je last van je buik hebt sinds het onderzoek. Ikmoet zeggen dat ik de echo's ook niet altijd even fijn vind door het duwen met de echokop in mijn buik, vooral daarna heb ik dan nog wel eens last van mijn buik. Dat van de kraamzorg is dat je intake? Namen, hebben we al vanaf week 14 ofzo, vond het wel moeilijk dus de meiden krijgen allebei 1 naam Vandaag weer naar de drukker voor het geboortekaartje, 2de proefdruk. Vorige keer zagen we dat bepaalde delen op het kaartje toch te donker waren dus die heeft hub aangepast en vandaag gaan we dus kijken of het nu wel goed is, ben heel benieuwd! Fijne dag allemaal!
Nou inderdaad! En ik zie in de lijst dat kim en mamsie dan de eerste zijn zo rond eind november, Dus een maandje geen bevallingen graag!
Goedemorgen! Voor alle dames met een rotnacht; dikke knuffel. @mamsie, Janco vond het gisteren ook een goede wedstrijd ondanks dat ze verloren hebben.
@mikmak, ja hub zit daar nog. Moet binnenkort een andere functie zoeken, maar is eig een beetje op zoek naar een baan in de burger..of misschien een opleiding naast de nieuwe functie. Ik vindt altijd dat die veel te weinig verdiend voor wat hij doet! @babyummels, over 2 weken mag ze al komen hoor!! Hoef van mij niet precies op de datum.. Maar idd wel apart dat Kim en ik als eerste staan, en andere meiden gewoon een maand eerder bevallen. Maar de natuur doet toch wat die wil!
Nou mijn plan om vroeg de deur uit te gaan is in de soep gelopen haha. Ik ging douchen en voelde mij ineens niet echt lekker. Ik denk moet even liggen hoor. Word ik een uur later wakker. Dus ga maar even rustig aan doen. Denk dat mijn lichaam het allemaal geen goed plan vond.
@ Blondje van harte gefelicteerd met Isa . Wat een prachtige naam. @ robin ook lekker verlof, geniet ervan @ slapen van woensdag op donderdag 2 uur geslapen, maar vannacht heerlijk van 22:30 uur tot vanmorgen 08:00 uur. Ben er wel uit geweest om te plassen maar was zo weer vertrokken. @ goofie : waar woon je mijn wenkbrauwen kunnen ook wel een opknapbeurt gebruiken. Hahahahaha. Ik denk dat er vast wel dubbele namen zullen zijn. Ik heb onze meiden naam nog niet gezien , en ja een jongen is nog niet geboren. Hier krijgt ons kindje 1 naam. Geniet van je verlof. @ coon : lekker dat je bloeduitslag goed is. @ babyboo : een hele dikke knuffel in deze vervelende situatie ! @ mikmak : ook jij een dikke knuffel. En geniet van je verlof. @ tamm ik vraag altijd om een kweek hoor als ik mijn urine weg breng. Wil het zekere voor het onzekere. @ sniffy wat ongeloofelijk rot voor je schoonzus , haar man en alle familie leden. Zaten zo dicht bij de grens van vechten. Krijg er kippevel van. Pffff zit op bladzijde 198 . Goed we gaan weer verder. @ mamsie jemig zeg het gaat hard met 10 dagen al thuis mogen bevallen. @ daisy : duikt even je fotoalbum in. Leuke fotos . Je lamp heb ik ook nog even over lopen denken. Maar uiteindelijk hebben we die niet gedaan. @ flora lol om die snurkende honden van jullie. Wat lief van je vriend om te zeggen dat hij er zin in heeft. Hopelijk hoef je niet te lang te wachten op de kraamzorg. @ diabetes : gisteren naar de vepleegkundige en diëtiste geweest en aan mijn voeding valt weinig te sleutelen. Ik eet eerder te weinig dan te veel. Allleen mijn zuivel gebruik moet naar benenden. Ik moet nu gedurende een week iedere dag meerdere keren mijn bloedsuiker controleren en maandag doorbellen. Dan hoor ik weer meer. Donderdag weer controle in het ziekenhuis en ook naar de internist. Gisterenavond was mijn bloedsuiker hoger dan dat het mag. Schrok hier best wel van. Ben heel benieuwd wat het vandaag gaat doen. Vandaag wil ik alles helemaal klaar gaan maken. Wil even miniatuur flesjes shampoo enz kopen en nog wat laatste verzorgings artikelen voor de baby. Zo ik ben weer bij.
@lin:geloof dat we dezelfde plannen hebben voor vandaag. Haha. Ik woon trouwens in lelystad. Is geloof ik niet echt naast jou deur haha. Ik wil eigenlijk vandaag ook de weekend boodschappen doen. Zodat mannetje en ik lekker het hele weekend thuis kunnen hangen. Pff.. Maar heb geen flauw idee wat ik dan wil eten haha.
Nou ze was er al om half negen, prima dus! Alles even doorgesproken, voorkeur aangegeven voor iemand met bv specialiteit en geen hondenangst  Verder begonnen ze over moltons, maar ik wil perse een aerosleep dus daar hebben ze pech...ben nu al eigenwijs! Zo nu een verder met de wieg, Bella heeft de hik dus ik schud van links naar rechts haha
Lin, ik hoop dat je suikerwaardes nu naar beneden gaan, met ander eten. Moet je anders aan de insuline? @namen, wij zijn er zo goed als uit. We twijfelen nog een klein beetje tussen 2. Hier krijgt de beeb ook maar een naam. Stijn heeft er ook maar een. @zwemmen, das idd lekker. Hier vanmorgen samen met Stijn geweest. @warme choco, jammie. Vanaaf maar weer meenemen . @kaartje, hier vorige week uitgezocht. Ben nu aan het wachten op de proefdruk. Ik ga weer een beetje proberen in te haken .
Goedemiddag dames. @ Blondje, proficiat met jullie kleine meid! Hier morgen terug een suikertest laten doen, ben op 1 week tijd 2kg bijgekomen en moet veel drinken. We zien wel wat de uitslag is. Groetjes
@mamsie Ja snap ik. Nog 1 week en 1 dag, dan ben je officieel a terme en mag je lekker met een gerust hart (thuis) bevallen @Goofie, Haha, inderdaad rustig aan doen, jij moet je beebje nog 3 weekies binnenhouden @Sniffy Wat is Fennas tweede naam dan? Luca heeft als tweede naam Gili. Dat betekend klein eiland in het indonesisch. Ik ben daar opgegroeid en heb een enorme zwak voor dat land. Mijn man ook! En laat Luca nou op Bali verwerkt zijn. Een klein eiland, dus dat vonden we goed passen. Plus hij heet ummels van zijn achternaam. Dus namen met een L waren uit den boze, . (Lummels ) Maar goed, wij vonden alleen maar namen met een L mooi. Voor meisje was het Luna . @Lin Balen van je suiker en dat je geen melk meer mag. Al is dat niet zo moeilijk uit je dieet te schrappen hoor, weet ik uit ervaring. Waarom heb jij eigenlijk wonderen zijn de wereld nog niet uit boven je banner staan? @Nelta Wat ben je aant haken en is dat moeilijk? Kun je mij dat leren? Ik ben bijna klaar met mijn knalrode jasje. Ik heb voor Luca heel veel gebreid omdat ik al met 23 weken thuis zat. Aan het jasje was ik ooit begonnen toen hij 3 maanden was, maar niet meer afgemaakt. Dus dan maar voor nummer 2. Verder ga ik de gok wagen en volgende week aan een jurkje beginnen..oeoheohe.. Als ik dan een jochie krijg, dan mag 1 van jullie hem hebben! @nieuwwolkje Misschien net als Lin zwangerschaps diabetes . Tis niet te hopen. @slecht slapen moeders in spe Ohh, ik heb zo met jullie te doen. Ik slaap steeds als een roosje! Wordt wel wakker om 3 keer te plassen, maar tuk dan zo weer in. Ik had bij Luca trouwens wel dat probleem hoor. Had last van stijve rug en sliep heel ligt met veel dromen enzo. Ik denk dat het een combi was van overdag veel slapen (nu werk ik nog 32 uur, dus ben s avonds gewoon afgepeigerd, toen sliep ik veel overdag) en ook wel malen over wat de toekomst zou brengen. Nu weet ik natuurlijk beter wat me te wachten staat en maak ik me minder druk over wat er komen gaat . Dus misschien tip, minder overdag slapen .
Ben al even niet meer geweest Kennen jullie me nog? Blondje, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Isa! Wat een prachtige naam. Bevallen, Wie zal er nu gaan volgen?? Vinden jullie het nu ook zo spannend worden? Ik begin hem aardig te knijpen ondertussen. Een vriendin van mij staat nu op het punt te bevallen en daarna ben ik ergens aan de beurt. En dan volgen nog 2 vriendinnen. Namen, Wij dachten eruit te zijn maar beginnen allebei te twijfelen of dit wel DE naam is. We kijken nu dus maar even rustig verder of we niet iets anders tegen komen wat we mooi vinden. Ik denk dat er best dubbele namen zullen vallen trouwens. Hopelijk gaat het verder met iedereen goed. We zullen nu vast allemaal last krijgen van de bekende zware laatste loodjes. Straks zijn we die allemaal zo weer vergeten als je je kleine wondertje in de armen mag houden.. Ik zou heel graag op iedereen willen reageren maar hou het even algemeen omdat ik anders morgen nog bezig ben. Krijg zin om de keuken te poetsen dus ga dat zo ff lekekr doen.