@Babystew: Wat een plaatje is jullie Mila!! Zo klein, je kan het je haast niet voorstellen, maatje 42 joh...vind 50 al zo klein hihi.. @ Aapje: He getsiederie, Koemelkallergie! Weet er alles van helaas, maar met de juiste advisering is er prima mee te leven. Ik baal hier enorm dat ze het bij mij nooit eerder hebben ontdekt, want ja ik ken inmiddels alle lekkere dingen die dus nu echt uit den boze zijn:x Ben blij dat jullie nu zekerheid hebben en dat kleine mannetje een hoop ellende kunnen besparen. ( klinkt heel dramatisch, maarja er blijft onbegrip bij vele mensen terwijl het wel degelijk een heel vervelend probleem is)
@Blondje Huh? Bevallen? Ik geloof mijn ogen niet. Van harte gelfeliciteerd meid. Volgens mij gaat alles goed met jullie kleine meid. Dat is goed nieuws! @sniffy o wat vreselijk bericht. Sterkte meid.
@babystew Ohww wat een poepescheet zeg! Lekker ding is het hoor! Hoe gaat het nu met het vocht in haar hersentjes. is dat stabiel, of heet dat niet zo! Ik zat me trouwens te bedenken, jullie hebben al 3 ontzettend spannende, slopende weken achter de rug. Knap hoor!
Ah, ik wist het niet meer. Is dat moeilijk? Kan je mij dat leren, of is er iets wat een goeie website is ofzo om t te leren? Alleen maar breien is ook zo saai.....
Ik heb mijn dingetjes weer gehaald en mijn voorraad is weer bij haha.. Schrok wel toen ik de bonnetjes bij elkaar optelde Maarja je zal maar zonder shampoo, tandpasta,wasmiddel, deo enz zitten he haha.. heb een hekel aan mis grijpen. Oja...ook leuk om te halen, scheermesjes voor je vent, wat zijn die krengen duur zeg pfff... Verder heb ik ook even de zwitsal babydoekjes in de aanbieding bij het kruidvat gehaald. Dus de billen kunnen gepoetst worden Ook de mini producten zijn in huis voor in de vlucht toilettas. Heb weer wat kunnne strepen van het lijstje,maar poe hee moet toch nog aardig wat grrr... Nou het volgende: Er zit echt een mega wesp hier in huis, heb nog nooit zoiets groots gezien... Ik ben echt heel erg bang voor wespen, ben vroeger eens goed gestoken en heb daar de rest van mijn leven schrik van.. Alleen nu zit hij in het gootje van de lamp en kan ik hem niet dood slaan. Ik kijk steeds maar omhoog, want ben bang dat hij ineens op mij zit. Kom dus denk ik vanmiddag tot mijn vent thuis is niet verder dan de huiskamer aaaaaaaaaahhhh
dag dames, ik meld me ook maar weer een keertje! @blondje: gefeliciteerd met jullie meid! mooie naam zeg! @babystew: wat een schattig pakje heeft Mila aan! fijn dat het goed met haar gaat! heb verder even vlug bijgelezen, maar het is niet echt blijven hangen geloof ik.....sorry... hebben vanochtend weer een groeiecho gehad, kleine man is nog steeds gemiddeld, nu krap 2300 gram. keurig dus, maar voor ons blijft het vreemd; Joep was zo groot en deze vooralsnog normaal. heel fijn natuurlijk, maar het voelt heel apart, meestal wordt een 2e kleiner, maar dit geldt blijkbaar niet voor ons.....vreeeeemd! verder weinig nieuws, gisteravond erg last van harde buiken, had gedacht dat de kleine wellicht al wat zou zijn ingedaald, maar volgens de echoschopiste vanochtend lag meneer nog steeds vrij hoog. blijft dus even afwachten. over 2 weken weer een groeiecho en dan aansluitend een gesprek met de gyn.
@goofie: hier ook een voorraadtik; de kast ligt vol met tandpasta, tandenborstels, shampoo, gel etc etc. heb ik vorige keer bij Joep ook gedaan en dat gaf me rust, dus ik dacht: dat doen we deze keer weer. m'n man kijkt er inmiddels niet meer van op enne...succes met je wesp (heb het er ook niet op...enge beesten!)
Haken is niet moeilijk hoor, zeker als je al wat handwerk ervaring hebt. Op de site van Jessica tromp staat het een en ander . En op YouTube zijn duidelijke filmpjes te vinden. Zo uitleggen (schrijven) werkt niet. Bij de wibra hebben ze goedkope haaknaalden.
Goofie, ieks zo'n grote wesp. Zou ook niks voor mij zijn.... Peanut, mooi dat jullie beeb goed op schema ligt. Was de eerste zo groot dan? Hier aan het wachten tot Stijn wakker wordt, die ligt al ruim 4 uur te slapen inmiddels.
Tip voor diegene die een man heeft die niet kan koken; Zorg dat je wat maaltijden in de vriezer hebt. Zoals macaroni, nasi ed. Ik had nl niet veel zin en puf om te koken net na de keizersnee.
Whaha....ja als dat leuk zou staan zou ik daar zeker voor kiezen..Maar na 3 dagen niet scheren moet het er toch af, enne...beetje bijhouden daar beneden is ook wel zo belangrijk hoor hihi
Ik vind het bij Janco wel stoer staan. Hij heeft ook een 'echte' baard. Dus geen gaten in zijn baard, snap je?! Hij scheert zich om de dag , in het weekend niet. Hij heeft wel een paar grijze haren in zijn baard. Daar schrok hij pas van. Voor beneden heeft hij goedkopere
@nelta: yep, 56 cm en 10 pond. wel geboren na 42+2 (ingeleid en uiteindelijk keizersnee), maar dan nog! ook zoiets: wij gaan er eigenlijk vanuit dat deze ook niet uit zichzelf geboren gaat worden, terwijl dat eigenlijk nergens op slaat. we pinnen ons zo vast op mijn vorige zwangerschap!
Haha...ja voor mij ook geen blote billen gezicht hoor, vind 1,2,3 dagen erg leuk maar dan word het teveel. Mijn vriend komt uit zuid-afrika, heeft een blanke huid ( tenminste niet zo blank als wij nederlanders) maar hele volle wenkbrauwen, donkere ogen en als hij te lang niet scheert word ie een beetje eng haha.. Maar hij scheert zich denk ik om de 2, 3 dagen dus die messen gaan niet zo snel gelukkig!
@Nieuwwolkje Ja vandaag de laatste gedaan Volgende week strijken, vouwen en inpakken. Ja ik neem graag de tijd aangezien ik niet alles in 1 keer voor elkaar krijg
Whahaha dan wordt hij eng! Ik epileer de wenkbrauwen van Janco altijd, het midden dan en de hele lange haren. Dat doe ik als ik de tondeuse over zijn hoofd heb gehaald. Dan is hij weer helemaal netjes
@ aapje : ga je borstvoeding geven of mag je in verband met jullie zoon bij de baby beginnen met Pepti? @ babystew wat goed hoe Mila het doet. Dappere dame . Girlpower hoor. @ scheren, manlief scheert zich eigelijk iedere dag met dure mesjes. Ook hier voor onderkantje goedkope mesjes.