December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    @ laraxx geen klachten die mogelijk kunnen wijzen op een schimmel infectie? Of misschien een gezellig onderonsje met je hub gehad?
    Anders even bellen met je vk?

2. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Sjees, jeetje wat erg. Dan denk je er idd te zijn. Vreselijk.

Goofie, het is dan idd moeilijk om er over te beginnen. Je weet niet wat iemand kan hebben.

3. Sjees

Sjees Niet meer actief

goofie,hoe voel jij je nu,weer wat beter?

4. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik gebruik Ariël of wasmiddel van de Lidl. Ik heb nu 2 grote pakken bij de Lidl gehaald dan heb ik voorlopig genoeg ;)

5. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    brusje - 20w+5d - 407gram
    Kim1990 - 20w+2d - 349 gram - 23 cm
    kv78 - 20w+1d - 361 gram
    bella manuela: 20w+2d - 355 gram - 22 cm
    Babystew - 20w+4d - 390 gram
    Aapje 2009 20w+2d-373gram-21,5 cm
    Wub309 - 20w + 2d - 399 gram

Groei echo
    Kim1990 30 weken en 3 dagen 1744 gram
    Brusje 27 weken en 5 dagen 1320 gram
    Brusje 30 weken en 5 dagen 1892 gram
    Brusje 33 weken en 5 dagen 2500 gram
    Babystew 28 weken 1320 gram
    Sjees 30 weken 1465 gram
    Goofie 29 weken 1350 gram
    Blondje 28 weken + 3 dagen 1013 gram
    NieuwWolkje 28 weken + 4 dagen 1350 gram en 38cm
    Germini 31 weken +2 dagen 1946 gram
    Aapje 2009 30 weken en 2 dagen 1615 gram
    Coon 27 weken en 5 dagen 1108gram
    Coon 29 weken en 5 dagen 1400 gram
    Larrax 33 weken en 6 dagen 2450? gram

6. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    sorry meiden dat ik niet of bijna niet reageer.
    maar heb er echt geen puf voor, en echt blij wordt ik ook niet van al deze verhalen het maakt me toch wel wat bangig

7. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Lin, nee niet gezellig gehad met hub (alhoewel het nu heel gezellig is voor de tv met the voice op:) )maar niet op die manier... geen behoefte meer aan de laaste maanden haha!
    Dus.... verder geen hardebuiken of wat anders dus naja zal wel niet ernstig zijn..

8. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ja ik voel mij wel iets beter..
    Gaan het weekend eens even lekker niks doen.
    Heb echt teveel stress gehad het laatste weekend en dta in combinatie met slecht slapen en flink wat last van het bekken breekt op.
    Moet proberen om mij maar wat minder snel druk te maken.
    Lief dat je ernaar vraagt.

9. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Bij twijfel gewoon bellen laraxx.

@ brusje ik ben pas rustig als de kleine in mijn armen ligt.

10. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @lin,
    Het leven is inderdaad betrekkelijk...........
    Jeetje, ik wist niet dat je bijna alleen maar plat ligt..........zwaar!! hoop voor je dat je geen insuline hoeft te spuiten! even spannend nog dus!

@aapje,
    Toch KMA! arm kereltje! en ook nog oorontsteking! auchh dat doet zo'n pijn!! sterkte met je mannetje!!

@sjees,
    JEetje zeg, krijg kippevel van je verhaal van die novembermama!

@brusje,
    Geeft niet hoor meid, als je er wel weer puf voor hebt sluit je gewoon weer lekker aan!!

11. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    kan ok een schimmel zijn hoor.
    Ik had hier voor de zwangerschap vaak last van als mijn weerstand erg laag was, weet niet of jij daar last van hebt.
    Maar zu zeggen loop er niet te lang mee door.

12. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    @ germini, smorgen ga ik uit bed en kan nog net onze dochter aankleden, verder lig ik dan op bed in de huiskamer.
    Onze huishouding word door mijn moeder en een hele goede vriendin gedaan. Onze dochter word door iemand anders naar school gebracht en gehaald. Ik lees een beetje kijk tv en soms is er iemand zo lief voor me om me uit te laten ( ff wandelen in de rolstoel ). In huis loop ik met een rolator en het lukt me net om sávonds de pannen op het vuur te krijgen als hub op tijd thuis is. Anders eten mijn ouders met onze dochter en mij warm. Sinds 8 weken kan ik haar ook niet meer naar bed brengen en doet iemand dit voor mij als hub er niet is.
    Kortom mijn leventje bestaat uit een woonkamer en af en toe een uitje zoals het ziekenhuis enz.

13. babyummels

babyummels Actief lid

27 aug 2009
    255
    0
    0
    Laraxx ff vk bellen.
    Ook al is t schimmel er moet toch iets aan gedaan. hoelang heb je t al?

14. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Baby ligt hier heerlijk ( nee dus ) met zijn/haar voeten in mijn rechterzijde te trappelen...................

15. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Robin88
    Ja snap ik. Ik ben eigenlijk ook nog maar weinig aangekomen maar dat vind ik op zich prima, omdat de kleine het gewoon goed doet. Ik lees heel toevallig dat je je buik wilt ingipsen. Dat heb ik vandaag gedaan met gipsverband met een vriendin. Maar ik moet zeggen dat het nog best moeilijk voor haar was om het er mooi op te doen. uiteindelijk is het heel leuk geworden. Zal morgen een foto plaatsen.

@Mamsie86
    Fijn dat je weer bent goedgekeurd bij de vk! Fijn het dat die kleine al is ingedaald?

@Florabella
    En hoe was het gesprek met de kraamzorg?

@Kim1990
    Leuk hoor dat je toch nog even hebt mogen spieken in 3d naar de kleine! Hoe gaat het met je neefje?

@Lin71
    Jeetje dat was dus echt op het randje voor jullie. Wel heel gaaf en extra bijzonder dus. Gaaf joh!

@Babystew
    Spannend maar echt top dat er weer een nieuwe stap is gemaakt! Zeker zo snel al na de operatie. Ben echt super blij voor jullie. fijn dat het zo goed gaat! Super schattige foto ook!

@Goofie
    En hoe is het met je wesp afgelopen? Jeetje wat erg, maar inderdaad heel fijn dat je vriendin een antwoord heeft. Maar dan vraag ik me af: hebben ze dat niet eerder kunnen zien? Leuk kamertje zeg! die lamp is ook erg gaaf!

@NieuwWolkje
    Ik ben helemaal klaar met alle wasjes. Heerlijk! Ben er echt helemaal klaar voor.

@Laraxx
    Sorry geen flauw idee. Bij mij neigd de kleur elke keer naar groen. Eigenlijk moet je geen wasverzachter gebruiken voor de babykleding he!

@Sjees
    Oeh krijg de riebels als ik dat hoor. Dan schrik je je echt kapot. Bah sorry ik lees gauw verder. Alvast gefeliciteerd met je oma en opa!

16. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Goedenavond dames,

Vandaag was een leuke dag. lekker de stad in geweest en heb voor mezelf twee erg leuke shirtjes gekocht die ik nu al aan kan en na de bevalling ook nog. Dus ben helemaal blij. Ook hebben we mijn buik ingegipst, het was echt super lachen. Helaas hield ik het alleen niet goed vol en moest dus halverwege half liggen, half zitten. Maar het resultaat is erg leuk! Het was wel moeilijk met het gipsverband. Ik denk dat het met poeder wel wat makkelijker is!
    Verder hebben we het lekker rustig aan gedaan, dus al met al heb ik eigenlijk wel even een leuke dag gehad! En dames eindelijk wonder boven wonder, heb ik vannacht echt heeeeerlijk geslapen! Tot aan de wekker lekker doorgeslapen en daarnaast lag ik eigenlijk ook nog best lekker.
    Nu lekker op de bank een filmpje kijken en hopen dat ik vannacht weer lekker kan slapen.

Fijne avond alvast voor iedereen en slaap lekker vast!

17. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    En vandaag hebben we ook nog allemaal foto's van mijn buik gemaakt, Erg leuk! Zal er een paar posten

18. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
  19. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    En dit was het even. heb er nog veel meer, maar dit vond ik de leukste paar.

20. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    wat een gave foto's babyboo . Echt prachtig. En je hebt een mooie buik.

Deel Deze Pagina