December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    goedemorgen, allemaal, hier eigenlijk wel lekker geslapen.. wel laat erin, hadden vrienden op bezoek en zij is zwanger van de eerste, nu 19 weken en een beetje... wel grappig we worden de oren van het hoofd gevraagd... wij experts haha:D

7 uur was uk wakker, kwam ze mij wakker maken, fluisterde mama wakker worden, nette is wakker haha.. de krummel

@slechte slapers, eindelijk hoor ik er even een nachtje niet bij, maar wel irritant voor jullie dames.

@goofie, wesp weg neem ik aan:D:D leuke ruime kamer meis!!

@babyboo, leuke foto's meid

rest vergeten.... strax naar een verjaardag van mn nichtje en voor de rest niets in de planning..

@babystew, ook hier is mila een favorietje op mn lappie...ben zoooo trots op dr de vechtjas:D

2. Sjees

Sjees Niet meer actief

goedemorgen nachtbrakers,

hier wel redelijk geslapen,alhoewel ik wel vaak wakker was maar toch wel weer indutte,e er was nog wel zo een moi slaapliedje gezongen ;))

babyboo,wat een super leuke foto's waarom doe je neit mee aan de buik vd week foto,gaan wij vast allemaal op je stemmen!

goofie,lastig he die harde buiken/voorweeen,ben ze ook echt zo beu,maar t wordt de laatste weekjes alleen maar erger,is natuurlijk logisch de bm is aan t oefenen voor t echte werk,is ook wel zo handig!

vandaag naar het feest van mijn opa en oma dus zal er de rest vd dag niet zijn.

3. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen dames,

Balen dat er weer een aantal slecht geslapen hebben. Ze zeggen dat het erbij hoort. Bij mij ging het vannacht goed, oke, ik moet er wel steeds 2x uit ofzo om te plassen, maar slaap dan snel in.

Laraxx: ik zou het ook eens navragen bij de vk, dan weet je tenminste meer zeker wat het is, en of het kwaad kan

Babyboo: mooie foto's hoor! En nog zo'n mooi bescheiden buikje (die van mij lijkt wel 2 keer zo groot!) Had jij nou ook gegipst? of was dat weer iemand anders?

Blackbird: fijn het kamertje af! een bananenblad zeg je? ik ben heel benieuwd.... Grappig dat jou man de nesteldrang lijkt te hebben rondom het vluchtkoffertje.
    Ow en de hik: ik vind 1 keer per dag nog wel meevallen. Die van mij is vast een gulzigerd want heeft soms wel 5 keer per dag de hik. Gaat trouwens ook steeds harder, ik vind het wel grappig.

Babystew: ik zag een mooie foto van Mila voorbij komen, wat eens schattig rompertje! Leuk dat ze nu ook echte kleertjes aanmag en dat ze uit de couveuse is, is natuurlijk helemaal goed nieuws!

Hou zou het met blondje en Isa gaan?

Sjees: veel plezier vandaag

Mikmak: zo lief, zoals Linette je wakkeer maakt! (ze noemt zichzelf Nette? schattig!)

Goofie: klinkt inderdaad als harde buiken, ik heb ook veel voordat ik moet plassen, daarna gelukkig wel weg.

Lin: klinkt heftig hoe jij je dagen doorkomt, verveel je je niet? Knap hoor, ik heb bewondering voor je! Nog even volhouden.

Nou, ik ben weer aardig bij volgens mij, sorry als ik mensen heb overgeslagen, ik kan niet zo vaak kijken...
    Hier zo de boodschapjes en het huishouden doen, vanmiddag en vanavond een verjaardag en morgenavond nog kraamvisite, dus het weekend zit weer aardig vol, maar wel gezellig.

Dames, alvast een fijn weekend, ik weet niet hoe vaak ik hier kom.

4. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    @lin: jemig meid, wat zul jij blij zijn als je zwangerschap er straks op zit!

@babyboo: leuke foto's (vind vooral de foto met je hond erg leuk) en een erg mooi (bescheiden!!!) buikje!

@striae: had ik bij m'n vorige zwangerschap tot 37 weken totaal niet. maar ja, toen werd m'n buik zo achterlijk groot......nu spelen die oude strepen weer op, dus zodra m'n buik begon te groeien, zat ik weer helemaal onder. ach, het trok de vorige keer weer aardig weg, dus ik maak me er niet druk om. het hoort erbij (bij mij althans..).

@kleine met hik: heel vaak, bij voorkeur 's ochtends vroeg en dan zeker een half uur lang. soms best irritant ;)

@sjees: veel plezier op het feest vandaag!

Joep is momenteel snotverkouden, echt zo sneu. hij is gelukkig wel supervrolijk (dat is ie eigenlijk altijd), momenteel is ie Cars aan het kijken, hij is helemaal gek van Blikke Fien (da's Joeps voor bliksem mcqueen.....)

fijne dag allemaal!

5. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Goedemorge; hier ook wel lekker geslapen. Alleen weer gedroomd dat hub met een ander vrouwtje in bed lag, grrrrrrrrrrrrr!!!!!!! Terwijl die zo trouw is als een hond haha

6. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,
    Heb zowaar beter geslapen vanacht. Alleen nu weer verstopte neus en beetje oor pijn. Dus dat word zo even stomen.
    Het weekend dus lekker niks. Het zoontje van mijn vriend is er ook niet dus kan weer even genieten van het weekend. Klinkt wel stom,maar zo voelt het wel echt.

@blackbird: hier ook vaak een hikkend kind haha.
    @mikmak: haha nette! Schattig.

Ik ben ook benieuwd hoe het met blondje en isa is. Nog geen buddy nieuws?

7. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @mamsie: dat soort dromen heb ik ook weleens. Dan word je zo klote wakker.

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @wub, ja ze noemt zich nette of netje... komt omdat wij het nog wel eens willen afkorten... Linette is echt een meisje van de ochtend.... ik wil uitslapen en zij is zoooo vrolijk, eigenlijk wordt je daar ook blij van.. vanmorgen heeft ze zelf een eitje gebakken (onder mijn toezicht en een beetje hulp) is ze zo trots...
    dr papa kwam ook 5 min later naar beneden... dus was bij ons al vroeg druk... haha

jij fijn weekend met je verjaardagen en kraamvisite:) klinkt allemaal gezellig

@goofie ja haha du krummel... zag daarvoor nog net hoe ze op dr papa klom en papa heel zachtjes toefluisterde en een kusje gaf zo vertederend

@peanut, beterschap voor joep... altijd vervelend als ze verkouden zijn.. hier hoest linette alleen verschrikkelijk, maar goed beetje tijmsiroop en iedereen blij

@striae, nee niet van de vorige en nog niet van deze.. houden zo lijkt me.

@kleine met hik, nee bijna niet.. althans niet dat ik heb gemerkt

@blackbird, honger gestilt? hier telkens honger, maar kleine beetjes eten.. zit snel vol.. tja er schijnt nog iets in de weg te zitten dat het eten wat belemmerd;)

9. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Ik heb last van voorweeen, het trekt naar mijn rug, benen en kont

10. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @brusje:rustig aan doen voor jou!

Hier blijft dat gevoel daar onder vervelend. Misschien toch maandag even urine brengen. Kan mij herinneren dat ik het eerder heb gehad en toen was er niks aan de hand.
    Het rare is dat het gevoel met vlagen komt. Krijg dan ineens het gevoel dat ik heel erg moet plassen en dan zakt het weer weg. Herkenbaar?

11. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Goedemiddag allemaal,

Zou het toch even laten controleren Laraxx beter te vaak dan te weinig.

@ band om buik niet herkenbaar, hier dan echt een bal in mijn buik als ik een harde buik heb.

@ indalen geen idee of beeb al laag ligt.

@ vervelen zeker ik heb er echt dagen bij dat ik alleen maar kan janken. Ben al blij dat ik nu iedere week 1 a 2 keer naar het ziekenhuis mag voor controle ect. ( is ruim half uur rijden ) Zijn echt de uitjes.
    Gelukkig veel mensen die even binnen wippen hier.

Sjees veel plezier bij je opa en oma.

Nog iemand die een verjaardag had . Ook veel plezier.

Slechte slapers onder ons, bij te lang slecht slapen aangeven hoor dan kun je misschien iets krijgen om een nachtje bij te tanken.

@ Blondje en Isa ben ook heel benieuwd hoe het gaat en ook naar haar start bevallings verhaal. Ze vertelde nog dat ze zo'n pijn in haar rug enz had.

Ga nu the voice kijken. Hub had gisteren een vriend op bezoek dus heb het maar opgenomen.

12. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    brusje - 20w+5d - 407gram
    Kim1990 - 20w+2d - 349 gram - 23 cm
    kv78 - 20w+1d - 361 gram
    bella manuela: 20w+2d - 355 gram - 22 cm
    Babystew - 20w+4d - 390 gram
    Aapje 2009 20w+2d-373gram-21,5 cm
    Wub309 - 20w + 2d - 399 gram
    Nelta - 21w+2d 400 gram

Groei echo
    Kim1990 30 weken en 3 dagen 1744 gram
    Brusje 27 weken en 5 dagen 1320 gram
    Brusje 30 weken en 5 dagen 1892 gram
    Brusje 33 weken en 5 dagen 2500 gram
    Babystew 28 weken 1320 gram
    Sjees 30 weken 1465 gram
    Goofie 29 weken 1350 gram
    Blondje 28 weken + 3 dagen 1013 gram
    NieuwWolkje 28 weken + 4 dagen 1350 gram en 38cm
    Germini 31 weken +2 dagen 1946 gram
    Aapje 2009 30 weken en 2 dagen 1615 gram
    Coon 27 weken en 5 dagen 1108gram
    Coon 29 weken en 5 dagen 1400 gram
    Larrax 33 weken en 6 dagen 2450? gram
    Nelta 29 weken en 2 dagen 1400 gram

13. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoihoi,

Peanut, Stijn vindt Cars ook leuk. Hij noemt hem gewoon Cars, is wel zo makkelijk ;). Net een puzzel van Cars voor hem meegenomen, voor de Sint of alvast voor zn verjaardag.

Mamsie, lekkere dromen……..

Mikmak, Stijn gaat soms ook zn eigen naam proberen te zeggen, maar die st klank lukt hem nog niet, dus het is meestal iets van tij of mij, ook erg makkelijk.

Goofie, misschien is de kleine aan het indalen?
    Hier trouwens ook een druk kindje, heel mn middenrif is beurs volgens mij.

Babyboo, mooi buikje zeg.

@wasmiddel, ik heb altijd wasmiddel van de Lidl en geen wasverzachter, dus dat gebruik ik straks ook voor de kleertjes.
    Bij Stijn had ik trouwens na het wassen van de Zwitsal geurbuiltjes bij kleertjes gelegd, dan ruikt het ook al helemaal naar baby.

@ziekenhuistas, hmm die staat ook nog niet klaar.

@beeb met hik, valt hier ook wel mee volgens mij.

@slapen, op zich goed, maar Stijn was al om kwart over 5 wakker en wilde niet meer slapen. (en dan wordt ook de klok vanaaf nog verzet, dus hopelijk is het een eenmalige actie)

@straie, hier nog niet, ook niet van de eerste keer, dus ik hoop eigenlijk dat het me deze keer ook bespaard blijft. Maar ja mn buik gaat nu wel groter worden denk ik.

Hier vanmorgen naar de stad geweest, nog een setje voor de beeb gekocht, wat waarschijnlijk het eerste pakje gaat worden, alleen nog een mutsje en sokjes.
    Straks naar de verjaardag van mn schoonzusjes en vanaaf lekker erwtensoep eten, staat al op.

14. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ben ook benieuwd hoe het met blondje is!

Brusje; rustig aandoen hoor, ik herken het. Rot gevoel hè! Om de hoeveel tijd komen ze?!

Hier alweer boodschapjes gedaan en met mannetje hoge plinten gehaald. Nu maar ff op de bank, had net zo'n steek dat de tranen over mijn wangen liepen..., kan niet wachten tot ik ons Meisje in mijn armen kan houden!

15. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Goedemorgen!

Nou ja............goede:(........zo te lezen hebben velen een slechte nacht gehad! daar sluit ik me bij aan!:(

@lin,
    Jeetje meid, dat is wel pittig!! bewondering voor je dat je er nog zo vrolijk onder blijft! En dan ook nog zw.suiker!! Denk dat jij blij bent als je zwangerschap voorbij is.........

@lara,
    Zou er ook even naar laten kijken.........just to be sure.........

@striai,
    Hier gelukkig (nog) niet.........ook van de eerste niet! Heb genoeg vetjes om uit te dijen haha.

@babyboo,
    Wow mooi buikje hoor!! mooie foto's ook!ik vergeet steeds foto;s te maken! ben te druk! moet ik snel gaan doen...........nu kan het nog!

Vandaag druk met de voorbereidingen voor het feestje van morgen.........dan is de zoon van mijn man jarig! dus tot later!!

16. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle felicitaties! Ik heb niet alles kunnen teruglezen, maar hoop dat alles goed gaat met iedereen! Hieronder wat over de geboorte van ons prinsesje Isa:

Goedemiddag dames,

Graag wil ik jullie op de hoogte brengen van de geboorte van onze mooie dochter Isa! Ze is geboren op 27 oktober om 13.23 en weegt 1696 gram.

Ze kwam iets te vroeg kijken, na 33 weken en 1 dag. Ze ligt in de couveuse maar doet het heel goed, ze is een hele sterke en pittige meid. We zijn heel trots op haar! We mogen iedere dag met haar knuffelen op de couveuse afdeling (buidelen) Dit is geweldig!

Isa is geboren met een keizersnede, ze lag in een stuit met haar voetjes naar beneden, een gewone bevalling zou ze mede doordat ze wat klein is voor de termijn, niet aan hebben gekunt. Het is allemaal erg snel gegaan, mijn vliezen zijn donderdagochtend om 1.00 uur gebroken en we waren rond 2.30 uur in het ziekenhuis voor controle. Ze hebben de bevalling nog proberen te rekken, maar alsnog is het heel snel doorgezet en bij 8cm ontsluiting lag ik binnen een half uur op de OK voor de keizersnede, onder gehele narcose omdat de ruggenprik niet goed werkte. We zijn super begeleid hier in het Amphia Ziekenhuis en nog steeds. Ook met mij gaat het heel goed, kan al in de rolstoel uit bed en voel me super.

Knuffel en sterkte voor iedereen!

17. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Wow blondje!
    Wat heerlijk te horen dat het goed gaat met zowel jou als ISA! Wat een klein poppetje! En wat is het snel gegaan zeg!
    Geniet lekker van je nieuwe gezinnetje!

18. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @blondje: wat goed om even van je te horen. Zo hebben we het nog over onze lijstjes en zo breken gewoon even je vliezen. Wat fijn dat het goed gaat met isa en dat jij je ook goed voelt. Rustig aan! Knuffel.

19. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Rustig aan??? Neeeeee ik wil bevallen, dus hoe meer pijn hoe fijner ik het vind :) en de termijn is niet ellendig hoor, bijna 36 weken, met 37 mag je thuis bevallen. Oke ik dan niet, maar daar gaat het niet om

Ik ga r niet vanuit dat het doorzet.
    Al moet ik eerlijk zeggen dat het dit keer de eerste keer is, bij alle ndere was het voorweeen weeen baby, maar ik ben te vroeg nu, dus verwacht niks.
    Ze komen rond de 5 tot 7 minuten

20. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Blondje, wat fijn dat het goed gaat met jullie kleine meid.

Deel Deze Pagina