December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @brusje:je bent er dus duidelijk klaar mee. Haha. Denk je zelf dat je de 40weken niet gaat halen?

2. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Daisy1985
    Dat klopt. Tot nu toe is de striae me bespaart gebleven. Maar we zijn er nog niet!

@Laraxx
    En hoe is het nu met de afscheiding? Mijn vriendin die bij me was heeft die foto's gemaakt. Op deze manier heb ik toch nog wat leuke foto's in plaats van zo'n shoot.

@Robin88
    En heb je ondertussen nog wat bij kunnen slapen?

@Florabella
    Thanks! Zeker weten een mooi aandenken. Antwoorden via de Iphone is inderdaad niet optimaal! Daarom lees ik daar alleen soms bij en doe ik het reageren gewoon op de laptop :D Heb je nog wat bij kunnen slapen?

@Blackbird
    Whahaha dat zou wat zijn als je die zo kon optillen! Maar voor nu vind ik het erg handig zo lekker klein. Ik kan hem lekker makkelijk overal mee naar toe nemen. Als wij verhuizen naar een groter huis willen we er uiteindelijk ook een grotere hond bij! Top dat de baby kamer nu zo goed als af is :D Weer iets om van het lijstje te strepen!

@Sjees
    Fijn dat je nog redelijk hebt kunnen slapen! Misschien kan ik wel meedoen voor de lol ja maar dat gaat hem toch niet worden. Ik zal zo is even kijken.!

@Wub309
    Ja ik had mijn buik gegipst! was heel leuk maar ik ga het nog is met mijn vriend opnieuw doen, want het was niet helemaal goed gegaan!

@Mamsie86
    Zo zie je maar weer wat belachelijk veel we allemaal dromen hahaha.

@Goofie
    Lekker dat je even een weekend hebt met zonder het zoontje van je vriend. Kan je ook echt even ontspannen. Zeker belangrijk en helemaal terecht!

@Blondje
    Hee meid, wat ontzettend fijn om wat van je te horen! Nogmaals Van Harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Isa. Ontzettend fijn dat ze het zo goed doet! Maar ze is inderdaad wel heel licht zeg. Als je dat vergelijkt met de kleine Mila! En natuurlijk top dat het met jou ook zo goed gaat. Komt er binnenkort een foto?

@Brusje
    Nou ik hoop voor je dat de kleine gauw mag komen dan! Uiteraard gezond.

3. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Goedemiddag dames,

Ik had vanochtend al even bijgelezen op de Iphone maar zoals vele al zeggen: is niet echt prettig om daarop te reageren.
    Ben blij dat ik mijn vriendin had meegenomen naar huis. Het is hartstikke gezellig geweest en ook lekker rustig aan.
    Vandaag lekker huisje schoongemaakt dus alles is weer keurig op orde. Ik wil alleen nog een brief schrijven aan mijn oma en dan hoef ik verder niks meer te doen.
    Misschien moet ik binnenkort maar is aan die ziekenhuis tas beginnen, maar op de een of andere manier kan ik mezelf er niet toe zetten. Stom he?
    Wat voor lijstje hebben jullie allemaal nog van wat er nog moet gebeuren? Dan kan ik is even checken of ik nog iets mis of moet doen.

4. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Goofie, mijn verwachting is 39 weken. Nee haal de 40 weken niet, alleen bij de eerste, de rest met 39 of 39 plus. Ik hoop dat ik eerder beval, maar mn voor weetjes zijn alweer vertrokken. Zoals verwacht,
    Maar diep van binnen hoop ik dat het toch iets positiefs doet en ik toch vlg week beval

5. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @brusje: ik beval ook liever eerder. Maar zou wel nog even die 37weken willen halen. Ben die buik best beu nu haha.

6. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Hallo!!

Blondje, fijn wat van je te lezen! Nogmaals gefeliciteerd.

@hik, hier ook regelmatig een baby met de hik. Dat had fenna ook regelmatig ( in en buiten mijn buik). Nu gewoon af en toe.

Vanmorgen met fenna naar de kapper geweest. Ik knip het normaal gesproken zelf, maar heb het nu een keer 'goed' laten knippen. Vooral de droge pieken zijn nu weg. Daar durf ik zelf niet aan te beginnen want dan ben ik bang dat ik het verknip.

Vanaf nu weer zelf ;)

Vanmorgen ook de loodgieter over de vloer gehad om een radiator op te hangen in de douche en die op de babykamer recht te hangen.
    Hij heeft ook de ketel weer even onderhouden.
    Hij is een vriend van ons, dus scheelt weer in de kosten. Oftewel gratis :)

Vanavond een mossel-satéavond op de voetbalclub van Janco ! Heb er trek in.

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @brusje, kunnen we elkaar de hand geven..... ik ben er ook klaar mee, maar vind 34 weken en een beetje net te vroeg.. verwacht ook te bevallen rond de 39 weken :D.. wat een verademing zou dat zijn...

@blondje goed om te horen dat alles goed gaat met jou en Isa... super. idd wat vroeg, maar het gaat goed en dat is wat telt

@lin ja bedankt ik hier een verjaardag

GRRRRRRR MANNEN... zij om kwart voor 3, kom we moeten gaan, trekt meneer zn schoenen uit, nou wilde nog wel een half uurtje gaan liggen... zucht, kon dat een uur geleden ook niet.. waarom moet dat altijd op zo een achterlijk tijdstip, linette zit klaar met dr jas aan.. ik sta klaar met de tas in de handen.... en meneer ligt op de bank met zn ogen dicht... een half uur is dan ook voor mij precies een half uur, dus nog 7 minuten :D

8. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Mikmak, natte washand in zijn gezicht :D

9. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    @mikmak: ijsklontjes op z`n borst leggen, of in z`n ondergoed zit hij gelijk rechtop :D
    @mikmak en brusje: hopelijk gaan de komende weken voor jullie snel voorbij.
    @blondje, wat een geweldig sterk meisje hebben jullie.
    @laraxx, nog last van gehad?

Hier net terug van het winkelcentrum.
    Behoorlijk wat dingen nog gekocht en luiers gekocht, had een leuke kortingsbon.
    En een pyama/boxpakje erbij gehaald voor in de ziekenhuis tas.
    Ook nog even wat badschuim en olie gehaald voor de beeb.
    Hopenlijk gaat hij straks de kledingkast in elkaar zetten dan kan ik eindelijk de laatste dingetjes doen.
    Helaas zijn we de spullen vergeten om mijn buik te beschilderen, daar wouden we de namen opzetten en foto`s maken.

10. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Zoooo ik heb even heerlijk geslapen haha! Was echt moe!

Klaar mee; ikke ook!! Begrijp me niet verkeerd en ontzettend gelukkig dat we een kindje verwachten maar IK WIL MIJN LIJF TERUG!!

11. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Mikmak, daar heeft die van mij ook een houtje van. Ik stuur Stijn er meestal op af ;).

Babyboo, ik heb een ipad en dat vind ik ook minder makkelijk reageren. Zeker als je een stuk moet teruglezen, dat doe ik toch liever op de laptop.

@er klaar mee zijn, hier ook soms. Zeker omdat deze zwangerschap toch wel wat pittiger is als de eerste. Toen had ik nog wel een maand door kunnen lopen. Maar ik ga er niet vanuit dat deze eerder gaat komen, loop waarschijnlijk toch weer overtijd en dan duurt het helemaal zo lang.

Hier net weer thuis van verjaardag, erwtensoep staat nog ff op, maar hij is volgens mij bijna klaar ;) Jammie. Ik heb trouwens vanmorgen het eerste pakje gekocht, moet alleen nog een mutsje en sokjes.

12. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Florabelle, dat heb ik ook.
    Ik wil mijn lijf terug, mijn energie en mijn vrijheid ( kan zo niks, niet sprten, niet werken etc. Nu straks in december had ik extra kunnen verdienen door meer uren, maar je MAG niet werken. En door mijn verlof is mijn wereld klein geworden.
    Ik zit 24 uur per dag thuis en het enige wat ik mag doen is huishouden en zorgen voor iedereen. En hun kunnen nog doen wat ze altijd doen.

En ter gelijkertijd voel ik me nog schuldig ook, wij krijgen een wonder en mn zus is zoo enorm ziek van de chemo en zij zal nooit geen kinderen meer kunnen krijgen

13. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, nog niet echt bijgelezen,
    Ben vanmiddag enorm verrast met een babyshower!:D oooh echt helemaal geweldig, had het echt niet verwacht..super leuk!
    reageer straks of morgen weer wat beter hoor..
    ben nog helemaal van me stuk af haha..

14. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @blonde
    wat fijn weer van je te horen en super dat isa het zo goed doet
    lekker genieten van jullie meisje!

Rest bijgelezen ,maar zit ook op de foon en vind dat lastig reageren ;) en heb de laatste dagen geen zin om pc aan te doen
    wil wel iedereen die hem kan gebruiken een dikke knuffel geven!

Hier alles goed vanmorgen samen naar de prenatal geweest en e laatste dingen gehaald
    ik kon mijn dekentjes van de wieg niet vinden en hoeslakentjes niet dus vandaag nieuw gehaald
    ook 2 extra lakens voor d wieg en 2 waskussen hoesjes.
    En voor mijn vluchttas ondergoed en een nieuwe pyama verzorging spullen staan hier zat op voorraad.
    Dus ook weer klaar alles nog even wassen rn dan inpakken .

15. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    he dames,

ben ik weer:) gaat hier weer beter met me en ook bijna geen stress meer gelukkig.

heb alleen erg last van me linker borst en trekt door in me oksel en soms me arm iemand idee wat het zijn kan?

harde buiken heb ik paar keer per dag maar is nogmaal zei vk.

alles is hier nu klaar voor onze meid en alles in huis:D

ook ik ben het soms zat aha mis me lichaam en me strakke buikje en ook me energie pfff haha maar is voor een goed doel, nog 5 weekjes;)

hoop dat alles met iedereen hier goed is en ikm ga vanaf nu weer mee lezen:D:D

veel liefs

16. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Pff.. Die druk in mijn onderbuik is gelukkig stukken minder. Werd helemaal gek van het gevoel te moeten plassen.
    Ik ben het eens, wil ook mijn lijf en vrijheid terug. Heb het gevoel dat ik steeds meer beperkt word in mijn beweging.

17. beertje1234

beertje1234 Actief lid

4 apr 2011
    109
    0
    0
    Ons internet ligt eruit. Ben 2 dagen niet geweest, moet 30 pagina's bijlezen. Ga een poging doen, maar weet niet of ik het ga redden. Ben ff bij mijn ouders......

Lin: balen zeg die suiker. Maar dan weet je wel al dat je beebje geen 40 weken hoeft te blijven zitten dus :) (beetje positief blijven...) En was je zo aan het malen over je suiker?

Babyummels: Leuk hoor, laat maar horen! Woon jij echt bij het industrieterrein of meer bij dat voetbalveld, of zit ik er helemaal langs? Ennuh....mooi buikje!

Robin: das alleen maar fijn dat je zo weinig aankomt. Hoeft er straks ook niet zoveel af. Ik kom echt de laatste 5 weken elke week een kilo aan, baal! En fijn dat je toch thuis kan bevallen als het allemaal goed is. En ik zou mijn man naar de bank verbannen en zelf lekker blijven liggen!!!!

Babyboo: wat rot. Had je dan maar geweten dat vorige week de laatste keer was geweest. Dan had je toch nog een soort van afscheid kunnen nemen. Ik kan me helemaal voorstellen dat je er zo mee zit. Mijn oma is al 7 jaar dood en ik kan haar ook nog zo missen. Ze woonde langs ons en als mijn moeder was werken , zorgde ze voor ons. Dus heel heel veel sterkte!

En Nikita vindt ik ook een supermooie naam. Gaattie hier niet worden. Hebben al een Nikita in de familie. Wij zijn er nog steeds niet helemaal uit....wordt wel tijd he?

Blondje: huh? Gefeliciteerd met jullie meisje! Hoop dat alles goed gaat!

En Sniffy: jouw berichtje komt dan net na dat van Blondje. Wat erg, heel veel sterkte. Heb heel vaak aan jouw schoonzusje moeten denken. Lijkt me zo erg allemaal....

Babystew: wat is het een mooi meisje! Maatje 42, jeetje wat klein moet dat zijn. Maar fijn dat het zo goed gaat.

Wasjes: klaar!
    Scheermesjes: onderkantje zeker NIET met een goedkoop mesje. Heb ik er zo allemaal haken in staan....

Goofie: dat klinkt wel erg van je vriendin zeg. Het kindje zal er wel niks van gemerkt hebben lijkt me, maar het hoort echt heel naar aan zo.
    Jullie hebben wel een supermooi kamertje! Is ook helemaal mijn smaak.

Germini: mijn neefje heeft zelfmoord gepleegd toen ik ongeveer 32 weken zwanger was van mijn derde kindje. Hij was pas 21 jaar.Zijn vader legde, toen we met zijn allen in de wachtkamer in het ziekenhuis zaten, zijn hand op mijn buik. En de kleine begon meteen te schoppen (en dat deed hij nooit bij iemand anders dan mezelf). Was een heel raar moment, ook voor mijn oom. Bij jou nieuw leven en bij ons gaat een leven, zei hij.

Tamm; wat leuk. Heb je leuke dingetjes gekregen?

Zo, ben weer bij. De laatste bladzijdes ff snel, want de kindjes willen naar huis. Bedtijd en voor mama ook, ben bekaf. Dus een hele vroege truste!

18. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hier even tranen met tuiten. Mijn vriendin heeft een blog op haar hyves gezet met het hele verhaal van net zwanger tot aan het overlijden van hun zoontje. Pff.. Ben trots op haar dat ze dit heeft gedaan. Maar ook zo verdrietig voor hun. Moeilijk,kon er niet op reageren. Zucht!

19. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Brusje, heftig voor je zus (en voor jou ook natuurlijk)....
    Dan mogen wij niet totaal niet klagen!

Afscheiding: heb het vandaag nog 1 keer gehad, mega veel afscheiding in 1 keer en weer diezelfde kleur.. maandag naar de VK, zal het eens vragen. Verder voel ik me heel goed, kleine is ook net zo druk als normaal. T zijn geen sliertjes bloed..

Hik, hier ook; ukkie heeft elke dag wel een keer de hik! Soms vaker per dag....
    Vind dat zo zielig haha... Denk dan gelijk; hang je op de kop, kunt je haast niet bewegen en krijg je ook nog de hik pffff :)

20. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83

Deel Deze Pagina