Malen over van alles hier Beertje. @ eigen lijf terug ook hier verlang ik er wel naar. Mijn hele buik doet me zeer van het bewegen van de baby. ( en de ruimte die hij/zij nodig heeft is tenslotte ook al bijna 37 weken wat betreft grote en gewicht ). Sinds vanmiddag af en toe een pijnlijke kramp( geen regelmaat en kan gewoon praten ). Baby zal wel aan het indalen zijn. @ goofie , dikke knuf. Wat kunnen woorden je dan raken he. Bellamanuela blij te lezen dat het goed gaat met je. Welkom terug. Tamm wat heb je voor leuke dingen gehad tijdens de shower. Wel gaaf zo'n verassing.
Laraxx, mooie buik zeg. Tamm, wat gaaf een babyshower. Lekker verwend?? Lin, word je eigenlijk ingeleid straks ivm zw suiker? En die jeuk herken ik wel, vooral benen, buik en borsten hier. (laatste 2 zouden van de groei kunnen zijn, heb ik wel eens gehoord) Brusje, wat heftig van je zus zeg. @harde buiken, hier vooral als ik te veel gedaan heb. Wat zijn jullie trouwens al allemaal ver met alles. Hier staat de wieg nog bij mn ouders, alles moet nog gewassen worden, kaartje nog maar net uitgezocht en wacht nog op de proefdruk, tas staat nog niet klaar, voor mezelf nog nieuwe pyjamas halen, enz Naam hebben we wel zo goed als zeker besloten inmiddels. (nog een heel klein beetje twijfel, ik ben zo lekker besluiteloos door de hormonen)
Als ik insuline moet gebruiken word ik zeker ingeleid tussen 38 en 39 weken . Verder denk ik dat ze per keer kijken hoe het met baby en moeders gaat. Hier proefdruk van het kaartje ook gehad. De babykamer is klaar, de kleertjes zijn gewassen . Morgen tas klaar maken. Heb zelf die onrust. Hoewel het nog vroeg is, maar mijn gevoel zegt dat het klaar moet. Alleen hadden we als het eerste pakje 2 setjes maatje 50 gekocht. Maar ik denk dat we die met ons inwendige minireusje wel thuis kunnen laten en voor maatje 56 kunnen gaan..............................
Verschilt ook heel erg welk merk. Zelf had ik voor mijn zoontje geen 50, alleen 56 en 50/56 en dat was wel een beetje ruim in het begin, maar ging prima hoor.
Weet je dat ik het niet meer weet van onze dochter , zij was bij de geboorte 53 cm en 3380 gram. Koop er gewoon voor de zekerheid maar wat bij.
Goedenavond, @blondje & man, alsnog gefefeliciteerd met jullie meid, mooie naam ! @babystew & familie, Mila ziet er lief uit in haar pakje en ze doet t super gelukkig ! @babyboo, leuke foto's en mooie buik ! Ik wil ook graag een paar foto's van mijn buik als aandenken, manlief eens lief aankijken @lin71, pff zo wordt de zwangerschap wel erg zwaar, was de 1e zwangerschap ook zo? @laraxx, mooie buik ! Ohja, zijn wieglakentjes nodig, die heb ik nl nog niet ? Dikke knuffels voor iedereen, vooral als we straks weer gaan slapen !
Nee eerste zwangerschap verliep tot 34 weken probleemloos. Toen alleen een te hoge bloeddruk waardoor ik vanaf toen bedrust had en dus in het ziekenhuis moest blijven. De bekkenklachten kunnen komen doordat onze dochter met de vacuumpomp uit mij gescheurd is. Even goed ben ik zeer blij dat wij nog een tweede kindje mogen krijgen.
Ik wist niet dat je dat over kon houden aan een vacuumextractie. (hier ook gehad, 5 tracties, gelukkig wel alleen knip en niet verder gescheurd)
Oh daar twijfelde ik ook niet aan hoor, Lin je moet er iets voor doormaken, maar je hebt er jarenlang plezier van  Gaar er iemand volgend weekend naar de jongegezinnen beurs in Utrecht ? Ik wel, samen met met mams, dagje babyshoppen Ik bedoelde trouwens lakentjes voor in de reiswieg, is dat ook nodig ? Is een deken of een lodger doek niet voldoende ? Groetjes
Ik had knip en was inwendig flink stuk. Dochter is er met 1 ruk uit gehaald. Had zelf haar hoofdhuid echt kapot geschaafd. Niet fijn. Ben blij het niet "bewust " mee gekregen te hebben. Zat echt in een roes. En schijnt echt paniek geweest te zijn in de verloskamer. Hartje van dochter ging boven de 200
Brusje,hoe ist nu met de voorweeen? Blondje,jee zeg wat heftig! Maar wel super dat de kleine het zo goed doet en jij je ook al best weer sterk voelt,nogmaals gefeliciteerd! Mikmak,hahhah wat herkenbaar,hier flikt mijn man me dat ook altijd in het weekend,heb dan echt zoiets van ga dan even liggen als de kleine ok ligt ofzo! Tamm,hee wat leuk zeg zon onverwachtse babyshower! Laraxx prachtige buik,een mooi puntje heb je! Lin,als je dochter 53 cm was had je denk ik 56 aan,onze dochter was dat ook en had ook maat 56 aan. Petera,ik maakte de reiswieg hetzelfde op als het bedje,dus laken,en laken met dekentje. Vandaag een erg leuke dag gehad,leuk om alle familie weer te zien en de baby heeft erg veel showtjes weggegeven,ging mijn hele buik weer door,echt breakdance. Ben wel compleet gesloopt nu maar ga gewoon zo lekker naar bedje toe
Mijn reiswieg heeft slaapzakken, met een lodger is dag warm genoeg. Wiegje en ledikant krijgen een aerosleep, hoeslaken, lakentje en deken. Waarbij de kraamzorg er nog een molton tussen doet voor de kruik zeiden ze Mooie buik larax!! Zwaait terug naar Lin!
Volgens mij hadden we ook een paar setjes 50 , maar begin nu echt te twijfelen. Ook hier gewoon onderlakentje en lakentje in reiswagen.