December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Onrustige benen heb ik gelukkig niet.

Meiden ik ga weer plat. Spreek jullie morgen weer.
    Slaap lekker alvast en geen dingen doen die ik ook niet ga doen !

2. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @lin:zwaai even terug en een knuffel.

Ik heb nog helemaal niet nagedacht over de reiswieg. Bedoelen jullie de kinderwagen bak? Er zat toen ik hem kocht een dekentje bij. Of mag dat niet? Hoop toch niet dat ik daar ook nog wat voor moet aanschaffen. Pff..

3. babyummels

babyummels Actief lid

27 aug 2009
    255
    0
    0
    Zwaait terug!

Ik heb wel een dekentje in de reiswieg. in de maxicosi zit een slaapzak. is toch winter en er wordt al gespeculeerd dat het -25 wordt!

Fijn Blondje dat alles goed is! wel heftig natuurlijk! maar goed is goed gelopen.

Ik wil op sommige momenten ook wel mijn lijf terug, maar ben t nog niet echt beu. mijn héél volle gevoel na t eten is ook weer minder. alleen af en toe die harde buiken. vooral als ik een stuk loop. doet me beetje zeer.

Hier nog geen lijstjes en ook nog niks afgewerkt. ik laat t maar op me afkomen. zodra ik weeen heb smijt ik alles wel in mn koffer.... heb vorige keer ook nog héél t huishouden gedaan.Hihi.

Hik hier ook dagelijks! schijnt niet vervelend te zijn hoor!

Hoest met jou harde buiken goofie?

4. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @babyummels: vanmorgen nog heel vervelend. Het is nu wel afgezakt. Denk toch dat het indalings pijn was of zo.

5. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb trouwens de laatste dagen vreselijke pijnlijke tepels. Echt alsof ze in de fik staan. Is dit normaal? Ik heb na mijn borst verkleining nooit mijn gevoel volledig terug gekregen. Sinds ik zwanger ben voel ik weer wat. Maar nu pff.. Alsof mijn tepels verbrand zijn.

6. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    #2206 carrolyn, 29 okt 2011
    Laatst bewerkt: 29 okt 2011
    Hier ook, en ehh ze worden vaak ook zomaar hard en dan ook meteen het grootste gedeelte van de dag.
    Als ik een dunne (zonder vulling) bh aaheb dan zie je dat.
    Los het nu op door er zoogcompressen in me bh te doen.
    En daarnaast zit het ook lekkerder als ze weer eens pijn doen.

Hier last van vergeetachtigheid, morgen is me zus jarig, moeten daarom op tijd weg (2uur rijden)vandaag kado gekocht.
    Ipv Senseo mokken kocht ik espresso kopjes.
    Kan nu alles weer uitpakken en morgen om 12 uur gelijk terug naar de winkel kado ruilen, en dan naar me zus.
    En dan komen we daar laat aan, terwijl we er op tijd wouden zijn.
    Oh wat baal ik zeg, is de zoveelste keer dat ik iets vergeet/fout doe.

7. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

meiden heb wat bijgelezen, maar ga zo naar bed, ogen vallen dicht...

hik; ja dat doet de kleine ook;)

jeuk; ontzettend op me buik...!

datum; denk dat ik overdatum ga lopen net als de eerste...

verder onwijs last van me rug.. bleh

oja. ik zit erover te denken om de lodger fleece wrapper of bunker te kopen voor in de wagenbak... is dit wat?

fijne avond nog, xxx

8. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Hee dames, ik heb alles bijgelezen maar zit op mijn telefoon en ben erg moe. Ik lig al in bed maar zal morgen weer reageren. Slaap lekker en hopelijk heeft iedereen een goede nacht!

9. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    slaap lekker.tot morgen

10. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Nou heel fijn! Daar lig ik dan wakker en wel. Ben verschrikkelijk onrustig en doordat ik denk ik onbewust zo erg met de bevalling in mijn hoofd zit loop ik daar alleen maar over te dromen. Zo gaat het nog een lange nacht worden. Ik heb wel besloten om morgen echt maar is die ziekenhuistas in te gaan pakken! Hoef ik daar niet meer aan te denken!

11. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Haha je kan die tas ook inpakken als je wakker ligt snachts!

Fijn die klok een uur terug, nou is het nog vroeger....gelukkig is de hond ook al wakker en zit hij voor onze Deur te wachten, de schat. Dan hoor je hem zo binnenmonds piepen en zuchten.....zo van jaaa hallooooooo ik ben wakker hoor!!

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @flora, join the club van klaar zijn met zwanger haha.... enne goedemorgen, hier geen Dora, maar wel het neefje Diego nu haha

@Nelta, een half uur is 28 minuten geworden incl. In de steigbeugels klimmen was een half uur...

@brusje, klopt jij bent thuis en het lijkt wel of je 3 keer zoveel moet zorgen..alsof dat ineens verwacht wordt want jij bent immers thuis en hoeft toch niks te doen..... maar je moet wel rusten!! En je zus dat is heel cru maar dat is een hogere kracht die dat heeft bepaald... je mag je er best schuldig om voelen want dat gevoel kan niemand je wegnemen, maar het klinkt bot maar dat moet je niet doen!!!! Jij kan er niets aan doen dat van hogere hand de wereld zo wordt bepaald.... ik denk ook niet dat zei jou dat kwalijk neemt of wilt dat jij je daar schuldig over voelt

@sjees precies, maar neeee hoor, ze moeten dan op het inernet niets doen enzo... maar ja al met al was het wel gezellig op de verjaardag

13. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Agh Diego!! Die ga ik zoo ook maar eens aanzetten!!

Arghhhh ff klagen, ben die voorweeën zo zat!! Ga weg of zet door.....

14. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen,

Babyummels, jij moet dus ook nog alles doen. Gelukkig ben ik niet de enige. Vorige keer ook pas veel in mn verlof gedaan en dat was nog ruim om tijd.

Daisy, lekker he die vergeetachtigheid. Ik stond van de week een nog vieze was in de droger te stoppen, was de wasmachine vergeten aan te zetten……

Babyboo, hij kan maar ingepakt staan toch. ;)

@reiswieg, ik had sowieso wel een hoeslakentje om het matrasje en een hydrofiel vaak nog onder het hoofdje voor het spugen, een gewoon lakentje volgens mij niet, omdat het dekentje al in een hoes zat.
    In de maxicosi deed ik er vaak een dekentje overheen; voetenzak heb ik niet.

@jonge gezinnen beurs, hier niet. Wij hebben zaterdag familieuitje.

Hier ook weer vroeg wakker, maar dat komt weer door Stijn. Die was om 5.15 (nieuwe tijd) wakker. Waarom is hij in het weekend toch vaak vroeg wakker????

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @flora, haha, als je die om 6 uur wilt opzetten op tv ben je wel te laat geweest, dat achtelijke tekenfilmpje Nihou Kaylan is dan bezig.... pffff over een irritante tekenfilm gesproken.....

klaag maar oor.. mijn vader zou zeggen, das tegen mn dove oor;)
    maar snap het wel... is gewoon irritant en aangezien we al beperkt zijn in ons doen en laten werken voorweeen niet echt bepaald mee om iets te gaan doen..

16. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Goedemorgen!

Grmmffffff..........leuk hoor die klok een uur achteruit.........jammer dat mijn kleine man dat niet weet:x

Ik moet stiekem wel een beetje lachen als ik alles teruglees...............iedereen is zoooooooooooo onrustig!! ik merk het aan mezelf ook hoor!! het duurt natuurlijk ook niet meer zo heel lang!..........ben het wel zat, maar andere kant denk ik ook.........het is ws de laatste keer, dus geniet er nog even van!.............wie zal de volgende zijn die gaat bevallen?:D

@beertje,
    HEftig van je neefje!! wel heel bijzonder van jouw kindje en je oom. Merk je daar nu uit de buik ook iets van?? dat ze iets bijzonders hebben samen?? bizar he............dood en leven..........

@lin,
    zo jij hebt een heftige bevalling gehad bij je dochter!! zie je er nu niet vreselijk tegenop?? ik heb zelf ook geen makkelijke bevalling gehad en zie er wel onwijs tegenop!

@brusje,
    Aii dat is een dubbel gevoel dnek ik voor jou! wat erg van je zus! sterkte!

@babyshower,
    WEet niet meer wie dat zei.........mara dat is zooooooo leuk! ben bij mijn eerste ook overvallen destijds met een babyshower. Was zo onwijs leuk! heb je veel leuke dingen gekregen??

Vanmiddag verjaardag van de zoon van mijn man vieren dus ben er niet zo veel vandaag! tot morgen maar weer dnek ik!!

17. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen dames,

Wat waren jullie weer lekker aan het kletsen gisteravond en wat zijn sommigen er weer vroeg bij. Bijna allemaal met al een kindje zie ik. Volgend jaar hebben de dames die hun eerste krijgen dat vast ook!

Tamm: een babyshower, wat leuk!

Bellamanuela: welkom terug, fijn dat je je wat beter voelt

Flora: nog steeds voorweeën? dan hoop ik dat het niet te lang gaat duren meid, kan behoorlijk slopend zijn!

Ow sorry, das echt het enige wat me bijgebleven is, behalve vragen over jeuk en reiswiegjes. En een opmerking over dat veel van ons toch ook wel onrustig zijn.
    Ik ben het zwanger zijn nog niet zat, het valt ook aardig mee met de kwaaltjes, mijn lijf zit me nog niet echt in de weg (ondanks enorme buik), maar ik zou het opzich niet erg vinden als het ietsje eerder komt. Jeuk heb ik veel in de zomer gehad, nu gelukkig niet meer.

Ik ga zo maar eens douchen enzo, eens kijken wat de dag brengt (veel huishoudelijke klusjes, bleeh... geen zin in!)

18. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Goeiemorgen meiden!! AAAAAHHH ik heb heerlijk geslapen! wel 11 uur achter elkaar (dankzij een klok die uurtje terug mocht) en zonder ook maar 1x eruit te hoeven om te plassen!
    Wat een opluchting na die 5 uurtjes van gister en de hele dag me rot voelen.. voel me weer helemaal goed!:D

@thuiszitten en thuiswerk: ik heb me gister ziek gemeld bij mijn man wahaha ik voelde me zo slecht, dus hij zei: dan meld je je toch ziek.. dus ik zei: bij deze dan! ;) sorry.. das onze humor.. maar wie weet werkt het voor meer dames hier:p

@jeuk: mm krijg ik ook af en toe last van, wel vervelend! maar bij mij is het vooral mijn buik en borsten dus die smeer ik dan maar een x extra in.

Enne eens een vraagje.. ik droom echt heel veel, ook over de baby.. maar in mijn dromen is mijn kleine altijd een meisje!:$ het zal toch niet dat er een fout gemaakt is bij de 20 weken echo? ha ha ben stiekum toch wel blij met de groeiecho deze week.. op navraag zullen ze toch wel even het geslacht willen bekijken voor ons??;)

ik wil echt nog verder typen maar mijn hond moet duidelijk even haar energie kwijt en is hier vanalles aan het uitspoken om mijn aandacht te krijgen.. *zucht* dus ik reageer vanmiddag nog wel een keer ofzo!
    Fijne dag iedereen!!

19. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Goedemorgen dames

hier ook een mannetje dat geen rekening met de klok houd6.15 (oude tijd ) wakker:(
    Maar wel nog even bij ons op bed gelegen tot 8.00 maar zo onrustig

verder was ik vaak wakker en een belachelijke droom gehad
    ik was bevallen van een zoontje met zwart punkhaar,punkoortjes,goudgele oogje,en een mond vol tandjes .
    Ik zeg go je hebt al tandjes begint hij te lachen,waren het verotte/bruine tandjes
    schrok toen ook wakker,Haha domme droom.

20. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Goedemorgen,

Hoewel het goede laten we maar even weg.
    Bah wat kan ik nu even balen van hub.
    Vrijdag weinig gedaan beetje achter de laptop dom spelletjes doen , gisteren alleen wezen fluiten en nu ik juist iets wil heeft hij het zo druk op zijn manier. Loopt dan te zuchten enz. Word er niet goed van bij tijden.
    Iemand nog behang over dan plak ik hem erachter.

Opzien tegen de bevalling , nee ik ben gevraagd om mee te doen met een onderzoek waarbij ik pijnstilling aangeboden krijg. Het kan een ruggeprik zijn of iets in een infuus. Donderdag hoor ik daar meer over.

Deel Deze Pagina