December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Goedemorgen,

Hier nog al wat gerommel, slechte nacht gehad, baby zat echt hoog in mn ribben en mijn zij deed me zeer. (Hier zijn het geen indalingsweeen, want mijn babys dalen nooooit in)
    Thnx voor alle berichten en sorry dat ik niet op iedereen reageer, ik wil het wel hoor!!! Maar doe alles ff snel op de bb tussen de bedrijven door.

Wieg heeft hier lakentjes en dekentjes, maar de wandelwagen (bak) heeft een dekbedje, sorry, maar na een paar kids weet ik het wel. We hebben ook geen comode, want we hebben grote badkamer, daar staat het badje en op de wasmachine de aankleedkussen.
    De jongste ligt nu in het ledikant......met dekbed en baby komt bij ons slapen op de kamer. Voor tijdelijk dan!!
    Op de rug laten slapen.......doen wij ook niet, om en om op de zij en snachts op de rug. Dit in verband met afplatting hoofd. Overdag slaapt ie beneden, om het onderscheid te houden tussen dag en nacht. Snachts stil en overdag lawaai.
    In de maxicosi hebben wij een luxe slaapzak, die is echt lekker warm voor de winter, net zoals de lodger dat is.
    :)

Kuzz knuff naar iedereen, en hetzelfde als voor mij, nog even doorzetten hoor!!!

2. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Owww meiden.....ik heb echt behoorlijke kramp en harde buiken.....E komen minder vaak en niet regelmatig zoals mijn voorweeën doen maar auwww ze trekken en steken en ze zijn niet fijn....

Net nu ik twee dagen een fantastisch congres heb.... Moet eigenlijk zo weg maar kom nog niet uit bed.....
    Hoe graag ik haar ook wil zien mag ze nog ff 11 daagjes wachten ofzo

3. Scrapdoodle4

9 sep 2011
    94
    0
    0
    Heerhugowaard
    Goofie, mooi kamertje! Leuk dat roze behang! :)

Nelta, Ik heb af en toe als ik verzit het gevoel dat er iets klem zit onder mijn middenrif, dat geeft dan idd geen fijn gevoel. Als ik dan rechterop ga zitten of even liggen dan zakt dat weer af.

Lin, succes morgen bij de diabetesvpk! Hoop dat je geen insuline hoeft!

Laraxx, fijn dat de echo woensdag goed was! Leuk hé om even naar je beeb te kunnen kijken! Mooie buikfoto!

Germini, idd dubbel jij met je dikke buik en dan van iemand afscheid nemen... Sterkte en hoe dubbel het ook is geniet even goed van je verlof! O ja, gefeliciteerd met het zoontje van je man, maak er een leuke dag van!

Aapje, hoe gaat het met je kleine man z'n oorontsteking? Hopelijk is het minder!

Babyboo, fijn dat de dag met je vriendin gezellig was en dat je daarna lekker hebt geslapen. Waar een vriendinnen dag al net goed voor is :) Mooie buikfoto's trouwens, leuk met die slofjes erop!

Robin, hopelijk afgelopen nacht weer beter geslapen! Op de bank is iid niet prettig!

Sjees, Goed om te horen dat het feest leuk was!

Blondje, Fijn te horen dat het goed gaat ondanks wat jullie allemaal meegemaakt hebben! Geniet van jullie kleine meid en denk ook om jezelf maar dat komt wel goed als ik je bercht zo lees :)

Hier, Gister in de tuin bezig geweest. Was heerlijk even buiten met enig hulp van hub maar moest het daarna wel weer bezuren met last van beide heupen (slijmbeursontsteking) en harde buik. De rest van de avond op de bank gelegen en daarna redelijk geslapen. Voor vandaag nog niets op de planning maar nog genoeg op het lijstje indien ik zin heb...;)

Fijne zondag allemaal en een knuffel voor wie dat nodig heeft!!! :)

4. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

@lin: welke kleur behang wil je? Ik heb nog genoeg over van na de verhuizing dus dan plakken we die vent van jou daar gewoon achter. Haha.
    @aapje: haha baby met bruine tandjes,t zal je gebeuren.
    @blackbird: wat fijn dat je goed hebt geslapen, en wat heerlijk die humor. Zo zou het hier ook gaan hoor haha.
    @rest: ben het kwijt.

Hier ook weer een onrustige nacht,maar goed dat kennen we nu wel. Heb wel pijn in mijn oren. Die verkoudheid wil gewoon niet weg. Mannetje gaat ook weer hoesten enz pff..

Wat voor tas pakken jullie? Ik zit hier te kijken maar heb of iets wat te klein is of een flinke tas. Kan toch niet met een hele grote tas aankomen?

5. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Ik wil best op iedereen reageren, maar loop iets achter, dus vanaf nu reageer ik weer..:D
    reageer wel even inhet algemeen..

het zat zijn:hihi hier ook.. wil mijn oude lichaam weer terug, geen kwaaltjes meer hebben, ben er nu wel klaar mee.. het is heel bijzonder en mooi een baby in je buik, maar ik vind het wel weer goed zo haha..

dekentje reiswieg: zit hier er al standaard bij.. scheelt alweer! ik heb er ook nog 1 van een collega gekregen, dus heb ik er 2..;)

slapen: hier meestal ook super slecht, soms een nacht ertussen dat ik goed slaap..

Babyshower: oooh echt het was zo leuk, ik kwam thuis, (natuurlijk met een smoes door mijn moeder en zussen) en zag al overal van dat vliegerpapier hangen in het blauw, rose en wit.. haha toen wist ik alhoelaat het was:D toen kwam ik binnen stonden al mijn vriendinnen en familie in de gang met zo`n knalconfettie, ooh ik was helemaal overrompelt haha zo gaaf! we hebben leuke spelletjes gedaan:ikmoest geblindoekt babyhapjes proeven en raden wat het was, bleeegg vies haha alleen het fruithapje waslekker.
    moest geblindoekt bij een pop een luier om doen, haha dat ging heel goed, ben het al wel gewent van mijn werk natuurlijk. en een spel van rara wat/wie ben ik.. ook super gelachen. en de omtrek van mijn buik moest worden geraden: ik had het precies goed! 106 cm! haha echt gaaf wist het geeneens.
    verder hadden ze een super mooie taart gemaakt, gewoon zonde om aan te snijden.. lekkere hapkjes gemaakt.
    ook leuke cadeau`s gekregen: een mand vol met zwitzal producten (volgens mij kan ik er wel 2 jaar mee doen haha) leuke kleertjes, rompertjes, slofjes, luiers, speeltjes, en een schilderijtje waar je elke maand een fotomoet maken van de kleine tot 1 jaar!
    Ik was gisteravond helemaal kapot! lag er al om8 uur in haha en vandaag nieuwe tijd er ok half 9 uit! heeeeerrlijk..

dames fijne zondag!

O,ja volgende week zal ik er wat minder zijn, want dan zijn we druk in het nieuwe huis;) niet dat jullie rare dingen gaan denken haha

6. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Florabella
    Ja had gekund maar dan was vriendlief wakker geworden en dat zou die nou niet echt leuk vinden. Dus ga het straks maar is even doen.

@Nelta
    Nou precies! Of ik het nou nu doe of over 2 weken maakt ook niet uit. Hoef ik er ook niet meer aan te denken.

@Germini
    Zeker weten dat iedereen onrustig is! Ik in ieder geval wel. Het duurt nog veel te lang enz. Ik wil best de volgende zijn met 37 weken ofzo. Niet eerder. Maar heb het meer dan gehad!

@Blackbird
    Dat is top nieuws! Fijn dat je zo lekker hebt geslapen. Geniet er dan maar van vandaag! En als je het vraagt kijken ze echt wel even! Bij mij vroeg ze ook of ik het al wist omdat ze er anders even omheen moest.

@Aapje2009
    Jammer he dat die geen klok in zijn koppie heeft die denk: oh de klok gaat een uurtje terug! Whahaha wel een super grappige droom!

@Florabella
    Hoe is het nu met de krampen en harde buiken? Veel succes op het congres.

@Goofie
    Ik zal straks is een foto maken van mijn tas als ie klaar is :p. Maar ik heb wel een wat grotere weekendtas hoor. Die zie ik wel vaker en je moet toch voor 2 personen spullen meenemen. Bovendien wil ik ook graag mijn badjas mee en die past niet makkelijk in een kleine tas, dan zit het gelijk vol.

@Tamm
    Die babyshower klinkt ontzettend leuk! Die had ik ook wel graag gewild. Ben stiekem wel een beetje jaloers. Leuk dat je zo bent verwend en weer aardig wat spulletjes erbij zo te horen! En dan ook nog lekker geslapen. Jou weekend is helemaal geslaagd ;)! En alvast heeel veel plezier in jullie nieuwe huis.

7. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Goofie, ik heb zon trollie op wieltjes... ga m zo eens even van zolder pakken!!
    Moet alleen nog een bevalshirt en pantoffels kopen...

Wij hebben nu een mega groot EI in de voortuin staan!!!
    Heeft mn vader vanmorgen gezet....(liefff) hijs gebarsten en zit een poppetje achter hihi....LEUK!!

8. PeTera

PeTera Actief lid

11 mei 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk Laraxx, foto !!!

9. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @babyboo:ben benieuwd naar je tas haha.
    @laraxx:foto foto haha.
    @florabella: hoe is het nu?

10. Sjees

Sjees Niet meer actief

laraxx,ik wil ook een foto zien!!!

opzien tegen de bewvalling,ja hier wel,heb een mega rottige eerste bevalling en nasleep gehad,en ben best bang voor herhaling,maar ga dit allemaal woensdag met de gyn bespreken,en hopelijk ben ik daarna wat geruster.

hier net even naar het tuincentrum geweest,alles is alweer i kerstsfeer joh! was wel gezellig.
    Nu alleen heel moe dus ga even lekker slaapje doen,tot laters!

11. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Pff.. Vind het eigenlijk best lastig zo'n ziekenhuis tas. Extra kleding, hoe moet ik nou weten wat ik dan aan wil. En het moet maar net iets zijn wat ik nu niet meer nodig heb. Toilettas is wel klaar. Heb ook nog het een en ander nodig zag ik.

12. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    En een shirt om in te bevallen. Kort shirt lang shirt. Ik weet het niet hoor. Hier kan ik mij dus echt druk om maken. Pff. Is toch idioot.

13. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hier neem ik gewoon mijn brickjes mee in plaats van pantoffels.
    En een shirt om te bevallen. heb wel een zomer zwangerschapshirt die ik aan doe. Pyama's draag ik niet dus ook deze keer een gewoon t shirt en een badjas voor het geval baby naar neo moet en ik snachts even wil kijken, ( deed ik bij onze dochter regelmatig ).

Hier het idee dat baby weer gedraait is en nu weer met de billen naar beneden ligt. Voel voetjes onderin mijn buik.

@ flora anders ff bellen. als je harde buiken pijnlijk zijn.

@ tamm : ben ook positief jarloers op je babyshower. Gaaf hoor.

@ laraxx foto foto foto foto.

@ mijzelf mijn bloedsuikers zijn vandaag tot nu toe erg netjes. Steeds onder de toegestane waarde. Mijn dieet werkt tot nu toe dus goed gelukkig.

14. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal

sorry dat ik niet op iedereen reageer maar het blijft even niet hangen

@ziekenhuis tas die staat grotendeels klaar hier het is best een grote geworden denk ik. ik ga in een geboortekliniek bevallen en neem gewoon me kraampakket mee anders moet je die daar nog eens voor betalen das zonde heb hem gehad van me verzekering.

voor de rst zit er een grote tshirt in en twee pyjama's 2 pakjes voor de kleine en nog wat andere spullen.

@het zat zijn .dat heb ik hier nog niet soms als ik iets wil doen en het lukt niet of ze is weer eens lekker tegen me ribben bezig dan baal ik ff maar over het algemeen geniet ik enorm en neem de klachten voor lief.

@ slechtslapen valt hier gelukkig nog mee alleen vanacht erg onrustig geslapen en waarom geen idee

zoww gister was het een pyjama dag geworden heb 1 was gedraait en niks meer gedaan

en vandaag zijn we ff naar het treinstation geweest om me ov chipkaart te activeren daarna door gereden naar de binnen stad van den haag waren er toch al bijna ff gelopen en een patatje gegeten en ik wilde verder maar kreeg ineens zo'n pijn in me linker heup een beetje aan de voorkant wat door trok naar me buik ik vertelde dat tegen me man en die ging gelijk rechts omkeer naar de scooter daar waren we op.nu lekker thuis zo maar ff warme chokomelk maken heb er trek in.

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Blackbird, wow lekker zeg 11 uur slapen.
    Bij mijn zoontje wisten we niet wat het werd en toen was hij in mijn dromen idd een jongetje. Maar ze zullen het toch wel goed gezien hebben. Ik twijfel soms ook wel eens, ook al is het door 2 artsen in het Erasmus gezien en zelf kon ik het ook goed zien.

Lin, waarom heb je vorige keer een vacuümextractie gehad? Ik omdat mijn zoontje een sterrenkijkertje was en dat was eigenlijk gewoon pech en heeft niks met de vorm van mn bekken te maken. Ik hoop dat deze gewoon goed ligt en dat ik het nu zelf kan doen.
    Ik denk/hoop ook dat het deze keer makkelijker gaat, al zou ik niet van te voren willen weten mocht het weer een sterrenkijkertje zijn.
    Ik heb trouwens zo’n pethedine prik gehad toen, maar vond dat niet echt helpen. Tussen de weeën door was het wel beter, maar de weeën zelf vond ik net zo pijnlijk en je werd er behoorlijk stoned van. (volgens manlief ;)
    Herstel is me trouwens 100% meegevallen toen. Ik had een flinke knip, maar heb daar weinig last van gehad, deed ook vrij snel weer van alles.
    Super dat je bloedwaarde goed zijn vandaag, morgen moest toch weer voor controle?

Florabella, ik had donderdag congres, maar kon echt niet meer zitten aan het einde van de dag. (ben ook wat eerder weggegaan)

Scrapdoodle, liggen en staan gaat idd goed, maar zitten houd ik niet lang vol. Echt een beurs gevoel dan bij mn middenrif en vooral rechts, want daar ligt volgens mij een kont en nog iets van een been dubbel of zo.

Goofie, ik had vorige keer twee tassen, de luiertas met kleertjes voor de baby, jasje, dekentje enz en een niet zo hele grote tas voor mezelf.
    Tegen die tijd maakt het echt niet uit wat je aan hebt hoor, hier uiteindelijk alleen zo’n hemdje aangehad, omdat ik die toevallig die dag aanhad.

Tamm, dat klinkt idd echt super.

Coon, warme choco, dat ga ik zo ook maar ff maken denk ik ;)

Laraxx, foto idd. :D

@slapen, ik had vorige keer een oudere kraamhulp en mocht hem ook gewoon op zn zij leggen, wel afwisselen. Vond dat op zich wel prettig, omdat hij best wel veel spuugde en ik dat toch wel eng vond op zn rug.

@klok verzetten, daar houden kids idd geen rekening mee. Hij was trouwens vanmorgen echt heel vervelend, wilde niks, alles was nee en huilen, toen 3 uur geslapen en daarna weer helemaal lief gelukkig.

Hier ff lekker alleen thuis. Heerlijk rustig, net ff op bed gelegen en daarna alvast goulash opgezet voor vanaaf en nu ff lekker laptoppen.

16. Sjees

Sjees Niet meer actief

zo even lekker 1,5 uur geslapen,dochter ligt nog steeds die heeft er vandaag wel hele rare slaaptijden van gemaakt

17. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hier net ook even uurtje geslapen. Tenminste iets wat erop lijkt haha. Was na mijn douche ineens echt zo moe. Voel mij dan gelijk heel naar. Dus ben maar op bed gaan liggen.

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @goofie, niet zo druk ommaken, je lugt toch in je blote kont te bevallen dus kort is net zo efficient als lang haha:D
    wat betreft kleding, die heb ik ook nog niet klaarliggen..maar dat wordt gewoon een zwarte broek die ik nu niet meer aankan, of anders moet ik effe een nieuwe trainingsbroek halen want die ik nu nog heb is niet meer.... en heb nog wat ruimere truien liggen die ik nu niet pas maar naar de bevalling wel weer.... zijn ook niet echt positietruien maar wel wat ruimer... dus voor mij niet zo moeilijk... moet je ook niet te lang over nadenken want op het moment dat je naar huis mag ben je daar niet mee bezig, behalve een beetje make up haha

@sjees heerlijk zo effe slapen, heb me er ook aangewaagd maar was na een half uur al weer wakker en madame heeft lekker doorgeslapen.

19. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @mikmak: het slaat ook werkelijk nergens op dat ik mij daar druk om maak. Maar gebeurd gewoon. Heb denk ik meer rust in mijn reet als alles gewoon klaar staat. Het is echt iets wat bij mij hoort heb er altijd last van ook voor de zwangerschap haha. Ik wil alles graag zelf regelen en zo snel mogenlijk anders ben ik de controle kwijt of zo.

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @goofie, meer rust in je blote reet dan:D:D
    ja hier ben ik ook de regelneef.. en het moet allemaal klaar... lees maar terug hoe snel ineens alles bij ons klaar stond.. in 3 dagen was alles geverfd, gelegd gewassen enzo.... *lol* heb mn toilettas echt al in orde gemaakt en de tas staat klaar, maar daarin kan ik me dan wel beheersen omdat ik denk dat ik nu nog wel genoeg tijd zou hebben die in te pakken.... over 2 weken denk ik dat ik me ook wel drukker zou maken..... maar nu nog eventjes niet.;)

Deel Deze Pagina