December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik heb net gemaild, dus ben benieuwd.

2. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Oke komt ie. Een foto van mijn spulletjes en eentje van die van de kleine meid.

3. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
  4. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
  5. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    En hier een pakje in maat 56 en eentje in maatje 62. Vond het leuk om die los te showen.

6. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    En goofie zie hier speciaal voor jou mijn ingepakte tas voor mij en de kleine dame.

7. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Babyboo, leuke kleertjes en pantoffels haha waar heb je die laatste vandaan>?? zoek nog leuke maar kan ze nergens vinden...

8. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Dus dames mis ik nog iets in mijn tas ? Natuurlijk komt tandenborstel enz. er nog bij maar die heb ik nu nog eventjes nodig ;) de rest had ik mooi al op voorraad.

9. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Je ei is echt leuk en ook lekker origineel! Erg leuk gedaan!

Ik neem aan dat je mijn pantoffels bedoelt? Die heb ik bij de van Haren gekocht.

Even voor iedereen, als je leuke sloffen zoekt is de van Haren echt een absolute aanrader!

10. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Laraxx: Leuk dat ei zeg!!!!!!

@Babyboo: Hmm...zo lijkt het toch wel mee te vallen ja.
    Dat stapeltje kleding is incl. voor na de bevalling? Of ga je naar huis in waar je heen bent gegaan?
    Ik moet gewoon dus even een goeie tas kopen.

Neemt iedereen 2 pakjes mee voor de kleine??
    Ik heb gewoon een pakje met vestje, niet echt een jasje.
    Maar zal nog even een fleecedekentje aanschaffen zodat die over haar heen kan.
    Moet genoeg zijn toch?

11. Sjees

Sjees Niet meer actief

babyboo,zo jij bent vast ingepakt,ik dacht ook dat ik alles had maar jullie heben mij doen herineren dat een toilettas ook wel erg handig is!

ik heb nog een ziekenhuiskaart erin en zoogcompres,elastiekje voor in mijn haar,
    moet ook nog wat te eten,sultana ofzo..cd met lekkere muziek!
    fototoestel met oplader bij.

laraxx echt leuk dat ei!

hier nog steeds megalast van mijn maag,dus ga morgen toch maar weer de ha bellen,lijkt me neit normal dat het ook met dat dranje neit weggaat en als ik er zachtjes op druk gaan er al hele steken door mijn maag,voel het zelfs tussen de schouderbladen.
    Verder alles wel lekker hier,meiske slaapt lekker en ik ben betje aan t bankhangen en twijfelen of ik nog in bad ga

12. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    hmm ben laatste bij van haren geweest maar zag ze niet liggen... nog maar eens kijken dan!!

goofie, vaak is 2 maatjes kleertjes wel handig.. heb ik tenminste!!

Ik heb in de maxicosi zo'n wrapper en daarover een wiegdekentje... ook n vesje neem ik mee!

13. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
  14. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    eerste kleertjes (maatje 56)
    Bekijk bijlage 194865

ligt rechtsbovenin ook n pakje van noppies, valt kleiner.. neem het voor de zekerheid mee!

15. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @babyboo het werd ons verteld als je daar gaat bevallen dat je dan materiaal kosten moet betalen als je het zelf mee neemt dan vervalt dat.je kan het navragen hoe het bij jullie geboorte kliniek gaat

16. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Goofie
    De spullen op de foto neem ik schoon mee. Er ligt een pjama. 2 jogingbroeken en een sweater. De sweater en een jogingsbroek zijn voor als ik weer naar huis ga. Andere jogingsbroek en langer pjamashirt zijn voor in het ziekenhuis. Ik heb gewoon een weekendtas. Ik heb ook een vestje (Zie bruine jasje op de foto) en ik heb 2 pakjes omdat het verschillende maten zijn.

@Sjees
    Ja die ziekenhuiskaart heb ik er inderdaad ook inzitten. Elastiekjes voor mijn haar zijn ook een heel goed plan nog, want ik denk dat ik gek wordt als ik die niet bij heb hahaha. Eten haal ik daar wel mocht ik trek krijgen. Fototoestel neemt mijn moeder
    mee. Die hebben zo'n mooi groot ding. En zoogcompressen, ik weet het niet, lijkt me zo verrot zitten. Doe morgen inderdaad voor de zekerheid maar even bellen. Beter een keer te veel dan eentje te weinig. Hoop dat het een beetje zakt en je in ieder geval lekker slaapt!

@Laraxx
    Oh nou ik heb ze dan wel vorig jaar gekocht, maar heb ze vrijdag nog gezien. Ze hebben echt heel veel soorten.

17. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @babyboo: thanx! Hier kan ik wel wat mee. Ik moet nog even een raar sokken kopen en iets van een trainings broek. Morgen even kijken. Dinsdag even naar ikea. En dan moet ik toch klaar zijn.
    Ik heb nog dextro,rennies en aa drink voor in de tas. Misschien nog wat rijst wafels.

18. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Rennies is inderdaad ook een hele goeie! Is het echt zo handig om je suiker op peil te houden? Aangezien iedereen het over dextro en aa drink heeft.

@Coon
    Dankje voor de tip! dat ga ik zeker navragen anders is het een beetje zonde van het geld!

Ondertussen val ik echt om van de slaap. Mijn ogen vallen nog net niet dicht en ik ben echt op! Dus morgen weer een nieuwe dag. 10:45 uur controle bij de vk. De rest van de dag even keertje lekker niks doen!

19. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    babyboo, hmm zal nog eens kijken dan!!
    jij ook morgen controle? ik om 10:30:)

20. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @babyboo: dextro neem ik op aanraden van andere mee. Aa drink ben ik mijn hele zwangerschap al verslaafd aan. Dus dat gang pad sla ik zoveel mogenlijk over in de super markt. Haha

Deel Deze Pagina