December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PeTera

PeTera Actief lid

11 mei 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk ei, Laraxx, super van je ouders ;)
    Hier is mijn pap al weken aan t vragen hoeveel letters de naam wordt .... Dat blijft toch nog een verrassing voor hem ;)

Al goed ingepakt, Babyboo ! Leuk om te zien. Ik heb vandaag het kleine reiskoffer al van zolder gehaald, nu nog vullen ;)

Slaap lekker allemaal !

2. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Niet kunnen schrijven ivm verjaardag van me zus, zijn net terug.

Leuk ei Laraxx, is weer iets anders dan een ooievaar.

Morgen mijn ziekehuistas verder inpakken.
    Van de week naar ikea voor een plank voor boeken.
    Nog 4stuks beddengoed en nog beddengoed voor kinderwagenbak halen.
    En nog 1pakje 50 en 1pakje 56 halen en dan zijn we hier volgens mij wel klaar.

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @aapje, jaja ben al een week klaar met alles, alleen nog de vluchttas.

@nelta hier ook al de bije doos een tijdje, maar vond er eigenlijk niets aan....

@babyboo, ziet er compleet uit die tas.. en wat een leuke kleertjes.
    maar wat als je nu midden in de nacht in het zh bent, je krijgt niets hoor..... ze hebben alleen beschuit en muisjes..... en die geven ze niet weg tenzij bevallen haha. neem iig wat koekjes ofzo mee... of van die pijnenburg met iets er tussen....

@goofie, nee ik neem maar 1 eerste pakje mee, wel 2 mutsjes en 2 rompertjes en 2 paar slofjes.
    en ja ook een jasje... buiten de winterzak voor de maxicosi werd linette ook nog ingewikkeld in de maxicosi zak gedaan... dus zou toch iets van een extra jasje meenemen

@laraxx, leuk joh dat ei... ik ga met mn schoonzusje het geboortebord maken...

@coon wat stom dat je voor de materialen moet betalen.. das bij ons niet.. zou het echt nog eens effe navragen als ik jou was...

Goedemorgen, allemaal.. ik heb echt goed geslapen vannacht... echt van 11 tot half 5 toen kwam linette om en daarna weer door tot half 6, toen moest hub op.. dus sta ik ook even mee op.. 1 keer naar de wc.... zo mogen de nachten wel vaker zijn.. wel wat kort maar dat is dan even terzijde.

4. Sjees

Sjees Niet meer actief

mikmak,fijn dat je even lekker hebt kunnen slapen.
    hier helaas niet,weer heel de nacht maagpijn,en niets werkt,ik weet niet hoe ik moet zitten en liggen,wordt er helemaal gek van,ben nu aan t wachten tot ik straks de HA kan bellen

5. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Goedemorgen dames

Die vluchttas ziet er klaar voor de start uit!!

Wow wat een onwijs leuk ei!!

Hier een goede nacht gehad lekker dus!! Krampen zijn er nog wel maar minder vaak en heftig. Wordt wel moe vandat "oefenen" hoor!!
    Fijne dames, ik ben zo weer naar de tweede dag van mijn werkcongres, daarna nog maar een paar daagjes en dam VERLOF!

6. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Hey,

Hier nemen we 2 pakjes mee, omdat de verwachting is dat je 2 dagen in het ziekenhuis bent. Zeker als je pijn stilling krijgt. Ik ga vragen om het pompje. En eigenlijk vind ik het we'll fijn dan om goed bij te komen van de bevalling.

Ik ga opstaan en. De kids klaar maken.

Groetjes aan alle dames

7. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @sjees:vervelend zeg die maag. En dan is het o zo vervelend dat je moet wachten tot je de dokter kunt bellen. Sterkte,ben benieuwd wat de dokter zegt.
    @mikmak: ik zal vandaag eens kijken of ik nog ergens een wat dikker vestje of jasje kan vinden.

@hier:wel wakker maar wil er nog niet uit. Weer een verstopte neus en pijn in mijn oren. Even stomen dus straks.

8. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @florabella: vind je wel stoer hoor dat je ondanks die vermoeiende oefen weën nog werkt.

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @sjees, oh balen zeg die maagpijn, hoop dat ze je wat kunnen geven om te verlichten...

@goofie, heb je niet zo een dik zacht jasje? want heb er 4 of 5 ofzo wil je er 1 hebben in het wit?

@flora jij ook een goede nacht gehad.. ligt zeker aan Limburg dan;)

hier wel flinke ongipijn sinds gisteren.... heel irritant.. komt en gaat... ach ja

@brusje hoop toch echt niet dat er 2 dagen in het zh gelegen moet worden hoor..... bij voorkeur thuis indien het toch ziekenhuis wordt... er in en eruit... :D

10. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Nelta
    O dat is idd ook geen pretje dan,ik hoop voor jou dat de kleine snel indaalt en je wat meer rust bij je middenrif/ribben krijgt!

@Babyboo
    Zo jij bent dus gisteren goed bezig geweest met de laatste dingetjes pakken
    En die lijstjes is idd handig!
    En zo te zien heb je alles idd ingepakt voor jou en de kleine meid
    mooie setjes heb je !
    Succes zo bij de VK

@Laraxx
    Mooi hoor dat ei,leuk bedacht zeg!!

@Goofie
    Als ik naar het zkh moet neem ik 2 pakjes mee (precies dezelfde alleen 1 in maat 50 en 1 maat 56 )
    Verder heb ik ook een jasje en ik heb voor in de maxicosi zo n voetenzak gekocht dus de kleine zal dan lekker warm liggen !

@Sjees
    Naar hoor dat je nog zo n last van je maag hebt,je hebt toch geen galstenen ?
    Ik had bij de kleine man ook zo n last van zuur en later bleek ik dus galstenen te hebben

@Mikmak
    Fijn dat je alles klaar hebt,en lekker geslapen dus is ook heel fijn!

@Florabella
    Naar hoor dat je zo n last van die oefen weee hebt,ik hoop dat het snel minder word/weg gaat
    Geniet nog van je dag vandaag en dan nog een paar daagjes en lekker genieten van je verlof !

11. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Hier ook een heerlijke nacht gehad,heb echt de hele nacht geslapen tt vanmorgen half 7 ,toen was ik wakker en ben er tegen kwart voor 7 uit gegaan
    en tegen 7 uur kwam de kleine man er ook uit
    Samen met papa ontbeten en net de wasmachine aangezet,toen hier bijgelezen en ga zo even alles bijwerken dan is het huis weer schoon (heb gisteren boven even goed gedaan)

Voor de dames die al langer in de ziektewet zitten/zaten
    hebben jullie ook een plan van aanpak van verzuim gekregen ?
    Ik moet dat document ondertekenen en terug sturen ,staat in dat ik na mijn bevallingsverlof mijn wrk weer volledig kan hervatten
    maar afgezien van mijn bekken,weet je dat toch nooit zeker ??
    Ik zie het wel van toen bij de kleine man toen ben ik er een hele poos uitgeweest
    Dus je kan dat toch nooit nu al zeker weten ??
    dus je weer toch nooit hoe of wat ????

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @aapje, nee, heb ik niet gehad, maar ik krijg mn ontslag... ook leuk;)
    mn schoonzus is jurist en vond het idd verstandig niet te tekenen.. ze gaat het nog wat verder uitzoeken, maar zometeen ook even naar het juridisch loket toe om verder advies te verzamelen.. wellicht dat ze me kunnen adviseren wat dan wel te vragen...aan afkoopsom en wanneer het ontslag in te laten gaan enzo....

13. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Mikmak
    Nou dan heb ik idd liever zo n plan van aanpak ;)
    want ontslag in deze periode is ook niks nee
    maar wel goed dat je je zo inleest en er mee aan de slag gaat
    Ik hoop dat je er een mooie vergoeding uithaalt meis,is je van harte gegund!!

14. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Aapje: Ik heb het ook niet gehad.
    Ik denk dat het ligt aan welke arbo dienst erbij betrokken is.
    Ik ben vorig jaar heel ziek geweest en heb toen thuis gezeten, toen kreeg ik ook een plan van aanpak.
    Maak je er maar niet te druk om, sommige werkgevers zijn gewoon verplicht.
    Ze kunnen wel leuk aankomen met zo'n plan, maar als het niet gaat gaat het niet.

@Hier: echt het idee dat mijn meisje gezakt is hoor, voel haar billen nu veel lager liggen.
    Raar zo ineens zeg! Maarja heb dan ook wel al een week lage rugpijn en dat rare gevoel in mijn onderbuik.
    Ik moet gewoon even wennen aan de plek waar ze nu trapt, was zo gewend aan die hoge trappen

15. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Laraxx
    Jep ik straks om 10:45 uur. Succes!

@Goofie
    Ja ik hoor ook iedereen over dextro, maar waarom?

@PeTera
    Succes met het vullen van je koffertje ;)

@Daisy1985
    Nog gefeliciteerd met je zus! En met veel plezier met de laatste aankopen voor de kleine!

@Mikmak
    Ja dat is waar. Hahaha daar denk ik dan weer niet bij na. Ik zat meer de te denken om dan even naar het restaurantje te rijden daar voor een broodje maar die is dan natuurlijk niet open hahaha. Nouja ik gooi tegen die tijd nog wel zo'n pak van die fruitkick koekjes er. Thanks! Fijn dat je zo lekker hebt geslapen vannacht!

16. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Top dat de meeste hier zo lekker hebben kunnen slapen vannacht. Ik helaas weer wat minder. Ik kan gewoon echt geen prettige houding meer vinden en ben daardoor ook erg onrustig in bed. Ook vaak eruit om te plassen enz. Maarja gelukkig hoef ik niet meer te werken. Dus ik heb besloten om vandaag echt is een dag gewoon helemaal niks te doen! Op koken na dan.. Straks naar de vk en daarna lekker weer in badjas en jogingsbroek op de bank lekker een film kijken op ikwilfilmskijken.com een aanrader! Hoef je ook niet helemaal naar de bioscoop, wat natuurlijk soms ook leuk is!

17. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    @ nelta : Omdat haat hartslag boven de 200 uitkwam en hierna dreigde weg te vallen. Hier knip en inwendig letsel. Heb ik wel even last van gehad. Was ook flink blauw aan de onderkant.
    Daar heb ik trouwens de po veel voor gebruikt om te weken in biotex omdat mijn hechtingen wat irriteerden.

Ik moet zo meteen mijn waardes door bellen en dan word ik later terug gebeld.
    Donderdag weer controle in het ziekenhuis.

Ben trouwens bevallen met een ruggeprik.

@ goofie hoe is het bloeddruk? Als je je naar voelt na het douchen zou ik het wel even in de gaten houden.

@ kleding tijdens bevalling. Ik had het zo warm van alles dat ik poedelnaakt heb gelegen op een gegeven moment.

@ aapje manlief had toch wel heel snel door dat hij een beetje heel erg egoïstisch was. Hahaha heb ik ook wel laten merken.
    Never mess with a pregnant woman. Hahahahahahaha

@ baby in stuit, hier gisterenavond baby weer terug gedraaid. Heel mijn buik ging te keer en pijnlijk. Heb het gevoel dat mijn hele inwendige ik gekneusd is.

@ Laraxx wat gaaf dat ei.

@ babyboo leuke verzameling luiers naast je tas . Ja dextro is echt prettig want je hebt eigelijk helemaal geen zin in eten en een laag suiker zit je ook niet op te wachten. Je verzet best een hoop werk hoor tijdens de bevalling.

Voor de maxicosi heb ik een heerlijk maxicosi zak waarin de kleine mee kan. Verder heb ik ook een jasje en 2 pakjes klaar liggen, heb gisteren nog een leuk pakje van woezel & Pip besteld van noppies. Alleen denk ik dat we maar 1 pakje nodig hebben. Beeb komt in verband met mijn zwangerschapsdiabetes eerst even op de neo te liggen om de suikers te controleren. Dit voor 24 tot 48 uur.
    Dan krijgen ze vaak een ziekenhuis pakje aan en een mooi ( not ) ziekenhuismutsje.

@ mikmak wat heerlijk dat je zo lekker hebt geslapen. Kort maar wel goed, knap je
    ook van op.

@ flora succes met je laatste werkloodjes !

@ aapje nee geen plan van aanpak gehad. Wel brief als ik na mijn verlof niet in staat ben om te werken ik dit zo snel mogelijk tegen het einde van mijn verlof moet melden.

@ hier net mijn bloedwaardes door gebeld en ik moet wel spuiten helaas L.
    Krijg vanmiddag te horen hoeveel enz.

18. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Lin71
    Hahaha ja maar op zo'n papiertje wat ik van de verloskundige heb gehad stond dat je ook luiers mee moest nemen :p dus heb ik maar zo'n pakje luiers erbij gestopt.

19. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Lin: Mijn bloeddruk is tot nu toe steeds prima.
    Ik hou het wel in de gaten, zou hij dan te hoog of te laag kunnen zijn??
    Potverorie meid, toch spuiten. Daar zit je dus mooi ook niet op te wachten he!

20. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Babyboo: Wat een goeie tip van die films!!:D

Deel Deze Pagina