@ sjees omneprazol is een supermiddel wat betreft het inbinden van maagzuur . Hopelijk ben je snel af van alle klachten met betrekking op je maaagpijn.
Goedemiddag dames, Blackbird, stoere kamer. Fenna vond de zebra zoooo schattig TAS: die ga ik vandaag of morgen echt even verder (lees; echt) inpakken. BLIJE DOOS: ik heb een ander mailadres sinds een klein half jaar. Ik stond nog op mijn vorige mailadres ingeschreven. Dus ik heb de wijziging doorgegeven en ze zouden zo snel mogelijk contact opnemen met mij. Dat is dus al een tijdje geleden en nog niks gehoord Dan niet hoor. De babykamer is op een kapje voor het stopcontact en laatste strookje behang achter de verwarming klaar Zo Fenna naar mijn schoonmoeder brengen. Ik moet om 14.00u in het zkh zijn voor een liggingsecho en om 14.30u bij de gyn.
@Brusje Jeetje das mooi sh*t dan! Wel fijn dat je in ieder geval met de bevalling dan goed in de gaten wordt gehouden! Ach meid! Wat een verschrikkelijke kl**tzak zeg! Zou er zeker een klacht over indienen. Kom nou, wat denkt ie wel niet. Doe even rustig kalmeren. Nog eventjes. Je bent er bijna! Je kan het! Hele dikke knuffel voor jou @Babyummels Ik zit ook het liefst met mijn benen op dezelfde hoogte. Anders doet mijn rug pijn en het zit gewoon niet echt comfortabel! @Blackbird, wat een leuk kamertje zeg! Echt een jungle hihi. Ook super handig zeg die kraan!
Er was iemand die (zaterdag geloof ik) voelde alsof haar tepels in brand stonden?! Volgens mij was het Goofie. Is het ook alsof er naaldjes in gestoken worden?
Vanochtend weer goedgekeurd voor de verloskundige. We hebben wat dingetjes doorgenomen en de kleine dame is weer goedgekeurd. Ik wist het niet, maar had vandaag ook gelijk mijn liggingsecho en de kleine dame ligt er prima bij. Altijd prettig als ik daar weer even heen ga, even lekker je tranen laten lopen en toch wel weer een opluchting! Van een hoge bloeddruk heb ik absoluut geen last. Hij was 95/55 dus volgens haar stonden de gynaecologen hier om te springen. Mooi, al sta ik iets minder hard te springen! Vanmiddag was ik van plan om lekker op de bank te hangen en een filmpje te kijken maar op de een of andere manier heb ik de rust niet in mijn kont zitten. Zal wel aan de nesteldrang liggen, want ik blijf maar opruimen en schoonmaken. Misschien vanavond lekker ontspannen.. Maar nu eerst ga ik mezelf even een beetje verwennen en heb ik lekker wat patatjes in de frituurpan gemikt. Lekker lekker!
@brusje, wat een horken zijn het soms in het ziekenhuis, ik ben zo blij dat maastricht alleen nog maar vrouwen heeft.... scheelt een hoop achterlijke opmerkingen... MEID JE BENT ER BIJNA, nog heeeeeel eventjes volhouden!!! dikke knuf voor jou @babyboo, kijk ik denk daaraan omdat ik wel goed heb geslapen!!!! lang lever de voorverpakte fruitkixen, pijnenburg enz... *lol* lekker frietjes... hier effe bij mn moeder wat gegeten.... @lin, ja weliswaar kort maar je knapt er idd wel wat van op ja.. gelukkig wel. alhoewel ik nog het gevoel heb dat ik een gat in de dag kan slapen!!! *lol* @sniffy, veel plezier bij de echo enzo!
Thnx, ik kan het wel van mij af zetten, maar vind het gewoon niet kunnen. Laat hem een oordeel geven aan al die stomme ouders die NIET goed voor hun kinderen zorgen en dan weer zwanger zijn oid. @Lin, 8 pond is niet zo erg, maar mijn eerste was 4165 en die kwam er niet uit, die zat vast, hij is op een gegeven moment met spoed uit mij gehaald met de vacuuum en heeft heel even op mijn borst gelegen, hij werd blauw en huilde niet. Dus kans op herhaling. Bovendien met zoveel vruchtwater heb ik kan als de bevalling zolang duurt ofzo, te overlijden aan bloedverlies. Bij mijn zoon is er sprake geweest van dat ik mogelijk aan de transfusie moest. Dus dat het nu 3 keer is goedgegaan wil niet zeggen dat het nu goed gaat. Maar ik wil nu wel de dingen op papier hebben, dan weet ik van hoe en wat. En son kl van een gyn hoeft van mij niet
Nou brus, wat onvriendelijk! Gewoon doen wat je zelf wil en laat je niet op je kop zitten door eikels. Niet huilen meid. Je moet nog ff..... doe t voor die kleine! Laraxx, ben jij al terug van je apk?? Wat zei de vk van je bloed/slijm verlies? hoop dat de anderen meiden ook weer goedgekeurd zijn, er waren er een paar die naar de vk gingen.... ik zit hier nog steeds op kantoor (sinds 8 uur) en ben gruwelijk moe, dus ging maar weer even bijlezen.... Maar het liefst zou ik even slapen.... pfff... ga dan altijd zitten twijfelen of ik me zal ziekmelden voor een middagje..... Maar dan denk ik weer ach, nog 3 uurtjes... en pff, dan zit ik de hele tijd te twijfelen, gek wordt ik van mezelfs. ik ben zo slecht in beslissingen nemen.... En door jullie nesteldrang, poetsverhalen en moeie foto's wordt mijn nesteldrang ook langzaam in gang gezet. Ik zal vanavond eens kijken of ik wat uit mijn handen kan krijgen. Ik was wel heel blij dat ik mijn benen gisteren weer geepileerd heb, die kunnen er tot de bevalling wel tegenaan hoop ik.......
@blackbird wat een gave kamer zeg... helemaal met dat blad!! @flora echt wel dat Klaas V in het zuiden was vanhacht, hoop dat ie dat morgen ook is!!
Pffffffff hier een rotnacht gehad! gisteren de halve dag ruzie gemaakt met iedereen........(mijn man en later zijn zoon)...........ondanks dat hij jarig was.......ja ik weet het!! maar soms is het zoooooooo moeilijk een "moeder" zijn voor andersmans kind........... voel me ook echt down vandaag. wil zoveel doen maar kan me tot niets zetten......en daar wordt ik weer onrustig...........bah..........(sorry klaaguurtje) @brusje, Wat een hork zeg!! knuff voor jou! @lin, BAlen dat je toch moet spuiten! @vluchtkoffer, Zie even door de bomen het bos niet meer..............wat moet ik nu allemaal inpakken??
@Babyummels Begrijp ik wel goed. Alleen beetje balen dat je de rest van de tijd loopt te twijfelen! En als het gewoon een keertje niet gaat zou ik gewoon gaan. Vandaag 34 weken zie ik gefeliciteerd met je mijlpaaltje! Hoop dat er wat van wil komen vanavond!
@ brusje : Ik zou erop staan dat je dan dingen op papier krijgt gezien het verleden, en anders misschien een andere gyn. Er zijn er toch verschillenden? Of heb jij een vaste ! En dan onder het mom van hormonsters zou ik denk ik echt als een kenau te keer gaan. Was je alleen?
Het was mijn gyn niet, die heb ik vlg week. Dus snap dat zowiezo nietecht waarom ik heen moet als hij niks voor me kan betekenen. Voor mij was het verspilde moeite
@Goofie Ok dus je bent er wel mee bekend ?! en idd gaat het niet dan gaat het niet Ja dat zal wel even wennen zijn zeg dat ze lager ligt @Babyboo O naar dat je niet lekker geslapen hebt,gelukkig idd dat je verlof hebt Zo kan je vandaag lekker even luieren ! Fijn dat je weer goed gekeurd bent en de kleine dame ook,altijd wel leuk onverwachts een echo Fijn dat de kleine dame goed ligt en je er klaar voor bent O nee dan word het niet wat met die nesteldrang,dan blijf je maar bezig @Lin Haha goed gedaan ,zo hoort het Maar wel fijn dat hij het door had @Sjees Hoe is het bij de HA gegaan ??*lees het net van de omeprazol ,die heb ik ook altijd gebruikt na de zwangerschap(heb nl erg veel last van zuur gehouden na de 1e zwangerschap,werkt bij mij echt ideaal,ik hoop bij jou ook* Ik heb ook galstenen gekregen doordat ik zoveel last van zuur had bij de zwangerschap van de kleine man @Babyummels Lekker dat je even zo op je werk tussendoor kan lezen o ik kan echt niet in kleermakerszit zitten ,maar snap wel dat je het fijner vind,ik zit nu zo oncharmant met mijn benen wijd ,haha @Mamsie Ja moet echt bijgehouden worden he,scheelt een hoop werk,maar idd hier is de zin ook vaak ver te zoeken Ik heb denk ik wel een 10 pakjes in maatje 50/56 @Blackbird Mooie fris kamertje hebben jullie !! Ahh die van de commode is lief!! @Brusje O meis wat een nare gyn zeg Eikel!! Hele dikke knuffel voor jou meis en laat je tranen maar gaan,is alleen maar goed kan me wel heel goed indenken dat je je even zo voelt,kom nou zeg waar bemoeit die gyn zich mee !! @Sniffy Ben benieuwd of jou kleine daadwerkelijk gedraaid is ! @Germini Dikke knuffel meis,is niet leuk als je ruzie hebt en je zo voelt
Hee meiden, het gaat echt weer alle kanten op in dit topic! Geen baby's die zich aandienen, heel goed! Ik lees net als meerderen vaak wel mee, maar soms zijn het 50 berichten en kan ik echt niet even snel voor het werk reageren. Nu thuis, dus heb ik wat meer tijd. Volgende week verlof, dan kan ik ook zoveel kletsen als jullie! Even een hart onder de riem voor: Lin: balen dat je moet spuiten, is het zeker dat dit tot het einde van je zwangerschap moet? Kun je er ook nog wel bijhebben na alle andere ellende Sjees: wat ellendig al die buikpijn, hopelijk werkt je nieuwe medicijn en kun je vanavond weer eens lekker slapen Brusje: tjonge, wat een ploert van een gyn! ik sluit me aan bij de reacties van de anderen, schrijf het duidelijk voor jezelf op hoe je de bevalling wil (en vooral wat je niet wil) Germini: balen van de ruzies thuis, laat vandaag lekker de boel de boel en morgen weer een frisse nieuwe dag! Babyummels: gewoon ziekmelden voor een middagje hoor, dat is misschien net het zetje wat je even nodig hebt om de komende weken nog door te komen. Bij mij doen ze niet moeilijk als ik een dagje wat minder doe thuis. Verder voor iedereen met klachten en slaapproblemen: kom op meiden, nog maar een paar weken. Schrijf lekker van je af hier, maar blijf het zonnig inzien! Knuffel voor jullie Dan reacties op allerlei leuke dingen die voorbij kwamen: - iemands ziekenhuistas (babyboo?) dat ziet er al goed uit, Alleen maatje 62 erbij? is dat niet veels te groot? Vriendin van mij is bevallen van een kindje van 4700 gram en die kan 2,5 week na de geboorte nog steeds 56 aan. Verder helemaal leuk hoor, die tas. Ik heb nog een aanvulling voor de inhoud: een bidon of iets dergelijks, zeiden ze bij mij op de voorlichtingsavond van het ziekenhuis: om te spoelen down-under na de bevalling. Hebben jullie dat ook te horen gekregen? - jungle kamertje: heel erg leuk, met al dat frisse groen. en ikea is helemaal top, wij hebben ook veel ikea (ook die mobiel boven de commode - ei van laraxx: echt gaaf, alsof je echt zit te broeden. Hier heb ik al staaltjes moeten geven van de kleur van de verf van het kamertje aan mijn moeder, ben heel benieuwd wat ze aan het maken zijn. euh... even time-out, eerst weer even verder lezen voor verdere reactie.
en hier de rest (ik was er al bijna!) Mikmak: heeft het juridisch loket nog wat opgeleverd? Goofie: een gezakte baby, wat fijn! al kan ik me voorstellen dat het even wennen is waar de schoppen nu plaats vinden! Babyummels: thanks voor de tip over de kleding van de man! Ik zal eens even e.e.a erbij gaan leggen Aapje: fijn, zo'n heerlijke nachtrust. Ik kan je niet helpen met je vraag over het plan van aanpak, ik werk tot 36 weken. Sniffy: jij hebt nu de echo gehad en je controle, ben benieuwd of de kleine gedraaid is! Zo en dan nog even een update over mij: Het gaat best lekker, nog maar 3 dagen werken, hiephoi! Die zitten wel helemaal vol, moet nog zoveel doen. Ik heb ook leuke dingen gepland met collega's om toch een soort van afscheid te nemen. Vluchtkoffer raakt hier steeds voller, heb net nog even 2 makkelijke shirts bij de H en M geshopt en een pyamabroek en een joggingbroek, dan kan dat, als het gewassen is er ook bij. Ow ja, en nog een paar grote onderbroeken! Vorige week trouwens partneravond van de zwangerschapsgym gehad, dan komt die bevalling toch wel erg dichtbij... maar ja, het moet er toch uit he?
Dag meiden. Even niet geweest en moest ongeveer 30 pagina's terug lezen. Hier is het lastig, veel harde buiken en rugpijn. Juist babywasje ingestoken.. Van mij mogen de weken voorbij vliegen nu!! doei dames. O ja, ik ben ook terug een jaartje ouder vandaag, ben er nu 24, haha Groetjes
Ik heb besloten het naast mij neer te leggen, anders blijf ik er in hangen, daar heb ik geen zin in. Nog paar weekjes en dan heb ik mn baby, ik focus me daar op. Bedankt iedereen. Het komt wel dichtbij nu he! Iedereen al bezig met vluchtkoffers en laatste beetjes, nesteldrang