@ aapje @ nieuwwolkje gefeliciteerd met je verjaardag. @ wub ja tot het einde spuiten en dan ben ik er ook vrijwel direct weer vanaf !
Zoo even vluchtig doorgelezen... Blackbird, mooi kamertje hoor! Gaaf met dat blad boven t bedje! Babynummels, ik denk dat mijn mannetje ff op en neer rijd als hij andere kleren nodig heeft... (wonen 10min vant ziekenhuis!) Babyboo, bloeddruk 95/55?? hoe bedoel je dat? Hier ook weer helemaal goedgekeurd door vk!! Kleine man is alleen weer uit mn bekken, hij was al stuk ingedaald maar nu kon ze weer tussen het hoofdje en mijn schaambot komen dus hij is weer terug omhoog gekomen (dondersteen!) gister wel erge indalingspijn gehad op de bank dus hij zal nog wel aant twijfelen zijn daar beneden.. Verder ligt ie wel goed met zn koppie voor de opening! Bloeddruk was dit keer iets hoger: 80/130 (normaal altijd 65/120) Maar dat was normaal zei ze zo aan het eind... Mocht niet boven de 90komen! Hb geprikt:7.6 dus prima. Over de afscheiding; waarschijnlijk nog van de schimmel die ik had... moet dus ff doorgaan met de kuur! (deed t ook niet meer elke dag....) Verder is het geen bloed lijkt t wel dus gewoon n beetje een rare kleur haha.. en veeeel... schijnt ook normaal te zijn.... Nog 3 daagjes werken en dan lekker verlof!!!!!!
@ brusje: gets wat vervelend! Bah! Focus Idd maar op je kleintje! @nieuwwolkje: gefeliciteerd!! Voor de rest ben ik het weer een beetje kwijt.. K heb echt zo'n idiote zwanger-actie gedaan zonet! Zag op tv een zacht gekookt ei bij een kook programma.. dus ik krijg super veel zin in gekookt ei! Maar net boodschappen gedaan, en geen eieren in huis! Dus, ik naar de winkel om de hoek om eieren en net 2 gekookte eitjes zitten eten Voel me echt een muts nu haha!
Jungle kamer: echt leuk, en ikea wat maakt het uit? Hebben wij ook. Hebben goede spullen hoor. Nieuwwolkje: Gefeliciteerd,dat je maar een grote meid mag worden. Lin: Hoelang moet je spuiten? Germini: Ruzie`s weer een beetje afgezekt? Brusje:wat een Eikel, gaat hem toch niks aan hoeveel kinderen je nog wilt, al neem je er 20, het is jouw lichaam en het zijn jouw kinderen niet die van hem.Gaat hem helemaal niks aan. Laraxx: Hopenlijk ben je er snel vanaf. Iedereen gehad? Zo niet sorry, ik ben even pisnijdig. Ih heb net boodschappen gedaan op de fiets.De laatste maand heeft hij er elke dag op gefietst. Fiets deed het daarvoor nog goed. Wat zie ik aan me fiets: bagagedrager is eraf, spatbord zit los. En tot overmaat van ramp werken de versnellingen heel stroef en de remmen niet meer.Remmen kwam ik op het viaduct achter, lag bijna op me B**.:x Wat een EI***. Nog even en onze uk heeft geen papa meer, ben echt even behoorlijk kwaad.Ik heb geen rijbewijs en moet dus alles op de fiets doen.Dat gaat lekker met een gesloopte fiets
Brusje,ach meis toch je ellende spat van het scherm af! Maar wat kunnen sommige gyneacologen toch ontzettende eikels zijn zeg,mocht je dit gesprek als heel vervelend hebben ervaren zou ik denk ik toch een klacht maken hierover. Maar ik begrijp heel goed hoe je je voelt hoor,ik wil de 37 weken grens gaan halen en dan wil ik echt bevallen,ben het ook helemaal beu en zit ook dagelijks wel een potje te huilen,hele dikke knuffel! Goofie,en werkt het voor je moeder? Ik heb echt mijn hoop hierop gevestigd,anders weet ik t ook niet meer,t doet echt zo zeer! In principe schrijven ze dit ook liever niet voor tijdens de zwangerschap,maar in sommige gevallen,zoals nu dat de rennie en antagel totaal geen effect hebben en de pijn achter borstbeen en rug en buik zo hevig is dus wel. Lin,dank je,ik hoop t ook echt Babyboo,kijk dat zijn goede berichten,houden zo! En waren de frietjes lekker? Babyummels,vind het echt megaknap dat je nog werkt,maar als je echt elke middag zo moe bent is het dan niet verstandig om toch iets eerder te stoppen met werken,je rust is nu heel belangrijk! Germini,knuffel! Wub,fijn dat alles goed gaat,en ook al klaar met de vluchttas! Nieuwwolkje,gefeliciteerd met je verjaardag!! Laraxx lastig he die schimmeltjes,ik heb de 4de weer te pakken dus ga vandaag ook weer met kuurtje beginnen,hopelijk is dit dan echt de laatste! Daisy,ik zou ook echt megaboos worden op mijn vent als die me zoiets flikt,wat heeft ie gedaan dan dat alles ineens stuk is,heeft ie in een dronken bui op de fiets gezeten ofzo??
@Aapje2009 Ja ik wist wel dat ik die liggingsecho nog ging krijgen. Wist alleen niet dat het vandaag zou zijn. Dus altijd leuk! Ik heb nu alles af voor vandaag dus nu probeer ik op de bank te blijven zitten. Straks alleen nog even de was ophangen als ie klaar is. Dat is geen ramp. @Wub309 Ach hahaha wat maakt het ook uit. Lekker ruim. Al zal ik het vast niet nodig hebben. Wij hebben niet eens kleertjes in maatje 50. Dus dat zou een leuke reden zijn om lekker te shoppen als ze geboren is ! Lekker nog maar 3 daagjes voor jou woehoe. Ja, helaas moet het er echt uit hahah. Of nouja niet helaas, maar het zou fijn zijn als het er net zo makkelijk uit kwam als erin. @NieuwWolkje Doe je het rustig aan met je harde buiken. Nog even erin houden hoor! En van harte gefeliciteerd met je verjaardag !! @Laraxx Wij wonen ook nog geen 5 minuten van het ziekenhuis., Lekker makkelijk he?! Uuhm bovendruk en onderdruk heet dat geloof ik? Net zoals jij nu 80/130 had. @Blackbird Haahha die eitjes hebben jou wel weer even extra beweging gegeven . @Daisy1985 Zo te horen is meneer vanavond de l*l! Doe je wel voorzichtig dan? Gelukkig is er nu niks gebeurt! @Sjees De frietjes waren heerlijk! Ik hoop dat je nieuwe medicijn goed werkt!
@blackbird, jammer dat je niet om de hoek bij mij woont, dan had je ze uit het kippenhok mogen pakken..... Lekker vers en als een ei nog geen 2 dagen oud is verhoogt het je cholesterol ook niet! Maar van Almere naar Nuenen fietsen is een beetje ver! @Daisy he balen zeg! Wat een eikel, dat doe je je zwangere vrouw toch niet aan?!!? Wij hebben ook maar 1 auto. en ik ben al boos als ik mijn fiets niet kan keren in de schuur als hij zijn gereedschapskist weer eens midden in het gangpad neer zet! Maar jouw man maakt het nog bonter! @nieuwwolkje goh, lekker jong nog hoor! Gefeliciteerd! @sjees, we hangen aan je lippen, meld je het ons gelijk als je je beter voelt?!?! ik ben natuurlijk toch op kantoor gebleven. Nog een uurtje volhouden...En gelukkig was ik alleen vandaag zo heel moe. De andere dagen gaat het wel. En nu ook weer, was ff een after lunch dip..... Ik moet na dit uurtje nog 8 dagen werken. over 2 weken ben ik vrij!!!!!! echt heeeeeeeeeeel veeeeeeeeel zin in!
@Wub Jij hebt het zeker goed volgehouden,wel fijn dat je nu nog maar 3 dagen hoeft en je leuke dingen met je collega s gaat doen! @Nieuwwolkje Gefeliciteerd meis hopelijk heb je een leuke dag vandaag ! En doe verder maar rustig aan !
@ daisy : Bij jou telt vanavond denk ik ook de regel never mess with a pregnant woman.............. Totdat ik bevallen ben , dan schijn je direct van je diabetes af te zijn gelukkig . LOL @ Blackbird hahahahahahaha. heb steeds zin in ijs als ik die reclame zie mac flurry kitkat. Geef er nu alleen niet aan toe.
@Lin Wel fijn dat je straks na de bevalling weer helemaal van het spuiten af bent @Laraxx Fijn dat alles weer goed was bij de VK ! O kleine boef idd is weer lekker omhoog gegaan ,hoop dat hij snel weer goed indaalt ,maar komt vast goed @Blackbird Heerlijk toch dat je lekker 2 eitjes hebt opgesmikkeld @Daisy Nou dat is idd niet zo mooi en slim van je mannetje had hij beter kunnen zeggen voor hetzelfde geld kom je verkeerd ten val @Babyboo O ok,maar wel fijn dat je hem dan vandaag kreeg Goed dat je even lekker blijft zitten,was is idd niet de ergste moeite
babyummels: knap dat je bent gebleven, ik was naar huis gegaan. werk jij nog zolang door?lukt dat nog? Je kent die leuke viaducten wel denk ik, onder andere die bij winkelcentrum woensel naar nuenen europalaan. Ga maar eens zonder remmen van een viaduct af, en dan kom je een stoplicht tegen.Gelukkig stopte een automobilist, voor een zwangere vrouw die niet kon remmen. Ik denk dat de kleine papa wel wil kennen, dus in plaats van op me vriend reageer ik me af op de paprika voor het avondeten.
Hier net even met de kleien man naar de winkel gelopen Hij rent en vliegt voor me uit en ik hobbel er als een omaatje achteraan Pff kan echt niet te ver meer lopen zeg,merk het echt aan mijn bekken Maar goed nog zo n 6 weken (als de kleine nog draait ) en het uiterste nog 8 weken (o word al naar als ik daar aan denk ) Maar het was wel lekker om even buiten te zijn,het is lekker weer zeg
@Daisy Hahaha idd ik denk dat de kleine dat wel fijn zal vinden Heeft papa geluk dat mama een paprika ter beschikking heeft op dit moment haha
Sjees: ik kan me voorstellen dat het voor jou ook nu echt niet meer leuk is. Hopelijk hoef je niet te lang te wachten op je wondertje! Ik duim heeeeeeeeeeel hard dat deze medicijnen wat verlichting gaan geven. Daisy: tjonge, dat is toch wel even schrikken zo met die fiets. Als ik het goed begrijp krijgt je man het zo zwaar te verduren? don't mess with a pregnant woman! (volgens mij noemde iemand dat net ook al). Laat het hem maar weten hoor, veiligheid voor alles! Moet ie je vanaf nu maar overal heen brengen, voor straf! Babyummels, die andere 8 dagen red je ook hoor! succes! Thanks aapje! Ik moest even hard lachen om het 'ei' verhaal... ik heb dat gelukkig niet echt gehad, dat ik ergens enorm zin in had. Ja, dat wel, maar niet zo erg dat ik het dan ook echt ging halen! Iedereen eetsmakelijk zo, hier staan aardappeltjes met zalm en groenten op het menu.
@wub, ja niet tekenen zei ze... er staan dingen in die haar de kriebels gaf en haar collega ook... ze is blij dat mn schoonzus ook jurist is die kan me bij het kantongerecht dan ondersteunen... ze zei gewoon mededelen dat je wacht tot het voor komt laat de rechter maar bepalen. dus dat was het, niets een tegenbod doen, dat bepaald de rechter wel... @daisy, maar je gaat er toch wel wat van zeggen en niet de paprika aan helemaal verpulveren? zonde van de paprika. @germini, och meissie, dikke knuffel voor jou!! @aapje je bent al 34 weken en 1 dag.. dus nog minimaal 2 weken en 6 dagen en max nog 7 weken en 6 dagen... scheelt dat in tijd? bij mij wel iig haha
@mikmak. Ik zeg er wel wat van, maar ik ga maar niet zo te keer als dat ik tegen de paprika deed. En morgen mag hij voor straf boodschappen halen.
daisy,lol!!!! Maar hij moet wel even gaan zorgen dat je wat veiliger over straat kunt helemaal nu!Zou me doodschrikken van een heuvel af zonder remmen,gelukkig zag die auto je,anders had t nog echt anders af kunnen lopen
Pffff....inderdaad wat een geklets, ik weet het even niet meer, wie zei nou wat?? Jeetje.... @Sjees: Ja die medicijnen helpen mijn moeder goed, en ik heb er voor mijn zwangerschap met maagpijn ook wel eens een van haar genomen en werkte fantastisch, dus volle hoop. @Daisy: Knuffel! @Nieuwwolkje: GEFELICITEERD!!! @Brusje: Wat een mongool,kan mij voorstellen dat je pissig bent, maarlaat het inderdaad maar los is toch beter. Volgende keer even aangeven aan je eigen gyn. @Rest: weet het even niet meer sorry Hier ben ik toch nog onverwachts even bij de verloskundige geweest. Mijn voeten en handen waren zo dik vanmorgen dat ik er naar van werd. Ook voelde ik mij gewoon even helemaal niet lekker en heb toch maar gebeld, ik moest meteen maar even langs komen. Nou bloeddruk was prima, 130/70 en geen eiwitten in de urine. Verder even naar de beeb geluisterd en ze heeft gevoeld of de kleien al vast ligt, helaas nog niet maar wel met haar koppie in het bekken. Ik mocht ook nog voor een echo als mij dat meer zou geruststellen. Ja zul je denken....ik was even heel bang, maar dat kwam omdat de angst mij ineesn aanvloog en dit komt gewoon door het gebeuren met mijn vriendin. De verloskundige was blij dat ik even had gebeld, want mij druk maken is nu niet goed natuurlijk. Verder even spulletjes gehaald zoals flesvoeding en zwitsal spullen. En natuurlijk de dove en mijn mascara die in de aanbieding waren En dan gesproken over het ei verhaal, komt nog een leuke: Ik had zo'n zin in een stuk hema worst, dat ik dacht dat ga ik zo lekker halen. Maar wat doet malle eppie als ze voor die worst staat, draai mij om en koop het niet. Waarom? Nou ik zag ineens al die mensen om mij heen kijken en ik hoorde ze denken ja hoor weer zo'n zwangere vrouw die moet eten en dan ook nog een vette worst. hahaha....zo dat is dus echt een blonde actie van mij.. Pfff... nu heb ik spijt dat ik die worst niet heb genomen