@goofie, goed dat je hebt gebeld.... hier ook last van dikke handen en voeten enzo hoor... bij mij is het vocht... maar snap je paniek effe.... hier ook vandaag de dove gehaald die in de aanbieding was.. en nog een mini tandpasta, was ik vergeten voor mn toilettas... @aapje, moest effe lache.. dacht dat je ging kleien met je kleine man, maar je had de n en de e omgedraait.. hier niet anders hoor sjok ook op standje 65+ achter linette aan haha
@Babyummels Trots op je dat je toch bent gebleven. Je bent een topper! @Daisy1985 Hahaha is er nog wel iets over van de paprika? @Goofie Als ik jou was zou ik lekker die worst morgen alsnog halen! Alleen maar lekker en lekker niet om je heen kijken naar andere.
Dames, ik heb even jullie advies nodig. Ik had vandaag dus controle bij de verloskundige gehad en heb toen ook vlak voor de echo enz gezegd dat de kleine zo rustig was. Ze zei dat het niet zo gek was omdat het pas ochtend was. Dus ik zei dat ze normaal al flink beweegt als ik nog in bed lig. Dus moest ik het goed in de gaten houden en anders even bellen. Ondertussen heeft ze de hele dag nog maar zo'n 2 keer bewogen. En nu ik dit aan het typen ben heeft ze wel weer een goed aantal keer bewogen en dus de 10 keer wel gehaald. Wat vinden jullie? Want ik weet het niet helemaal goed.
Daisy, gewoon kopen die worst! Ik denk zelf dat mensen niet zoveel denken hoor!b Hier druk bezig alles aan kant en goed te krijgen. Wat zie ik onze dachter heeft behang getrokken, alsof haar muurtekeningen niet goed genoeg waren. Ach jah, behalve op wat plintverf wat de bedoelong is, doen we aan de muren niks, we krijgen er nog een een bij, we wachten wel totdat deze ook klaar is de muur te persionaliseren. Gelukkig hadden we r na de eerste twee ervaringbij en hebben 1 muur waar het bedje staat gewoon geverft
Mijn vent heeft trouwens gister even voorgedaan hoe ik af en toe loop en mijzelf voorbeweeg.....Ik piste zowat in mijn broek! Lekker charmant zo'n zwangere vrouw hahaha
Zo weer thuis. Idioot lang moeten wachten in het ziekenhuis, 2,5 uur. De kleine ligt niet meer in stuit , hoofdje ligt idd beneden. De groei van het kindje is ook goed! Nu alleen het volgende dillema, spontane bevalling of een geplande keizersnee. Ik mag dus kiezen. Van een gewone bevalling ben je (meestal) snel weer opgeknapt. Maar heb natuurlijk toch al een litteken daar zitten. En de kans dat je dan alsnog een keizersnee krijgt, na het zelf te hebben geprobeerd, is dan weer wat groter vertelde de gyn. Bij Fenna viel de KS mij 100 % mee. Fenna is nu ook behoorlijk zelfstandig. Ik hoef haar niet meer te tillen en te dragen. En ik was vrij snel weer op de been. Over 2 weken moet ik weer terug, dus kan nog even nadenken.
@daisy, lekker toch..gewoon die hema worst halen hoor.. lekker belangrijk wat een ander denkt.... als ze al wat denken. @babyboo... zou morgen nog effe afwachten.... wat de vk zegt is wel wat bullsh*t dat het nog maar ochtend is.... maar zou me nog geen zorgen maken.. maar dat ben ik.. ik heb een aantal weken terug de beeb 2 dagen minder gevoeld, echt maar 4 keer ofzo... de dagen erna was het weer normaal.... heb toen niet gebeld, maar de vk wilde eigenlijk dat ik wel had gebeld omdat het belangrijk is zo tegen het einde.... maar je moet het zelf even bepalen....
Ik zeg bij twijfel altijd gewoon bellen, kreeg ik vandaag ook weer te horen. Vk zei hier dat ik de baby tussen de 6 en 10keer per dag moet voelen. Dus dan zit je goed... Maar als jij loopt te stressen hierdoor voelt je kindje dit ook, je bui gaat strak staan en je voelt je beeb nog minder. Dus bellen als je het niet vertrouwt.
Mikmak en brusje: Jullie zijn zeker zwanger? toevallig vergeetachtig door de zwangerschap? Ik krijg allemaal reacties op de hemaworst. Het waren goofie d`r worsten, niet die van mij Ik ben diegene met de verpulverde paprika
Hahaha kan ondanks mijn zenuwen wel hard om jullie lachen. Hema worsten en verpulverde paprika's. Is echt heel grappig om zo te lezen. Ik denk dat ik niet meer ga bellen, op zich voel ik der nu wel weer aardig bewegen dus ik neem het wel even voor lief. De vorige keer ben ik toen 'zo in paniek geraakt op de een of andere manier in het ziekenhuis dat ik dat nu even niet zie zitten. Ik zal blij zijn als dit allemaal voorbij is!
@mikmak ze hebben het gezegt tijdens een info avond als je in een geboorte kliniek bevalt is het eigenlijk bijna het zelfde als thuis bevallen alleen als er iets niet goed gaat dan ben je sneller op de goede afdeling bij ons .vandaar dat je voor materiaal moet betalen als je dat niet mee neemt
Goofie : mail ons anders allemaal je adres even, sturen we je wel een hemaworst toe. Daisy : lol @ paprikasoep. Hier in onze omgeving gaat buikgriep rond. Even voor bedankt en iedereen ziek, ziek geweest of patient thuis is hier niet welkom . Morgen beginnen net insuline spuiten en ach donderdag 4 afpsraken in het ziekenhuis, hoe kom ik mijn dagen door.
Goedemorgen hee! Alsof ze voelde dat ze moest bewegen. Ik denk dat ze wel bijna een half uur achter elkaar enorm heeft lopen bewegen. Het werd op een gegeven moment bijna vervelend. *Wat ben ik toch een zeikerd* Maar ik ben in ieder geval weer gerustgesteld. @Lin71 Jij hoeft je in ieder geval niet te vervelen zo te horen!
Haha hier ook een drukke dame in mijn buik! Erg fijn ahum. Krijg er nog meer harde buiken en kramp van... Vielen jullie dan ook echt een druk in je vagina zeg maar, ze was vorige week nog niet vast in mijn bekken maar ik heb echt een drukkend gevoel in mijn vagina....best grappig het voelt alsof er iets uit wil haha