Lin, dat was ik, die vroeg over het spuiten. Gelukkig is dat geen probleem dan. Die vingerprikken zijn idd vervelend. Op mijn werk moet ik mensen regelmatig prikken. En heb bij mijzelf ook wel eens een bloedsuikercontrole gedaan. Zijn hele vervelende naaldjes. Auuwww je kies, ik hoop dat je snel terecht kan.
Oh meiden, jullie kletsen echt teveel voor iemand die nog werkt!! Jullie zitten vandaag op wel 8-10 pagina's ofzo!!! Heb het dus allemaal zeeeeeeeeeeeeer vluchtig gelezen en las iets over worsten en paprika's Verder nog wel dat Lin insuline moet spuiten; balen joh maar het is helaas niet anders. Nog wat controles die ok waren en nog een extra controle die gelukkig ook ok was! Hier gaat alles nog goed. Slaap in principe nog prima,alleen vannacht een iets mindere nacht maar echt niet klagen als ik dat zo lees bij jullie. Nog 5 dgn werken en dan heb ook ik eindelijk verlof (--> geen patientenbehandelingen maar nog wel administratie en voorbereidingen voor 2012 treffen). Hopelijk dan wat meer rust in mn lijf en hoofd en tijd om beter mee te kleppen hier. Hoop op een goede nachtrust voor iedereen!!
Ik kom ook nog even zwaaien, moet eigenlijk gaan slapen maar heb nog geen zin. *zwaai* Vandaag de hele dag in het ziekenhuis gehangen, pff.. We gaan al veel maar dit was wel heel lang Ik was er om 10:30, meestal blijf ik dan tot 13:30 om Mila te verzorgen + buidelen, maar vanmiddag hadden we een gesprek met de arts om 15:00 dus gebleven.. Toen om 16:00 even naar huis tot 18:15 en toen weer terug tot 23:00 uur gaat nog als een tweede thuis voelen zo! Voelt het eigenlijk al een beetje. Zo spannend meiden, de laatste loodjes!! Vind het leuk om af en toe een beetje bij te lezen maar ben wel jaloers, had ook graag nu steunend en kreunend hoogzwanger op de bank gezeten, hopend dat ik niet over tijd zou gaan lopen! Was nog helemaal niet klaar met zwanger zijn en mis het nu eigenlijk al Dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft
Gelukkig dat het goed gaat met jouw kleine meid. Uiteraard had ze zo snel nog niet moeten komen, ze had beter nog even kunnen blijven zitten. Hopenlijk mag ze snel uit jullie 2de huis en gewoon naar huis. Misschien even op bed liggen met een boek, dan rust je in elk geval een beetje.
Goedemorgen dames Lin; gisteren was het halloween! Wij wonen zo afgelegen dat er toch niemand komt haha. Gelukkig kan je zel spuiten dat scheelt weer, mooi rot van je kies!! Babystew, ondanks dat ik er nu best klaar mee ben snap ik heel Goed wat je bedoeld en ben ik blik dat Bella Nog in mijn buikje zit. Susan; wel lekker nog 9 dagen, dat beetje nawerken/Voorbereiden is oook wel goed om af te Kicken haha
@flora, goedemorgen... jouw dag begint wel heel erg vroeg dan vandaag.... haha @babystew, snap dat je dat liever had dan de rottige en zware weken waar je nu in beland bent...... aan de andere kant gaat het gelukkig goed met Mila, en mogen we allemaal superblij zijn dat zich er toch maar doorheen heeft geslagen. en idd hopen dat ze dan eindelijk van jullie 2de huis snel naar dr eigen mandje mag in jullie eigen huisje!!!!! @susan, ja he je merkt echt dat de eerste dames al met verlof zijn.. er wordt een hoop gekletst zo goedemorgen allemaal, hier wel weer een oke nacht gehad, maar 1 keer eruit geweest en daarna doorgeslapen tot half 6 toen linette weer wakker was en boven op mn hoofd kroop..... nou ja strax gaat ze een paar uur naar de opvang toe, heb ik wat tijd voor mezelf enzo...
@Goofie Ah super leuk dat vestje. En 3 euro is al helemaal geen geld! Zwitsal hmmmm @Nelta Ik vond de blije doos erg leuk, er zitten toch een hoop mooie dingen in en is een keertje niet 100 duizend van die reclame dingen. Heel fijn! @Lin71 Oef dat klinkt niet goed! Doe je wel voorzichtig! @Susan79 Nog heel even lekker hoor! Succes die laatste paar dagen! En dan kom je inderdaad maar lekker veel mee kletsen @Babystew Zo dat was zeker een lange ziekenhuis dag, maar wel lekker veel bij de kleine dame kunnen zijn toch? Snap goed dat je liever nog wat langer had willen doorlopen, al ben ik eerlijk gezegd heel blij als ze er zometeen uit is! @Mikmak Hahaha ze dacht dat je een koud hoofd had dus wou ze je even helpen . Fijn dat je weer aardig hebt kunnen slapen! Ziet de dag er gelijk een stuk beter uit. Had jij eigenlijk nou al verlof of niet?
Goedemorgen dames, Helaas ga ik maar niet meer mijn bed in denk ik. Ben toch erg onrustig en het is gewoon meer als een feit zoals bij de meeste dat ik gewoon echt mijn draai niet meer kan vinden in bed. Straks komen er lui voor een nieuwe hr-ketel. Beetje balen dat ik niet weet hoelaat anders kon ik nog lekker in me slaapkloffie rond blijven lopen. Heb de sims 2 weer gedownload op de computer. Denk dat ik dat maar even ga spelen.
Babyboo, je kan toch prima in slaapkloffie blijven lopen? Tenminste...afh van hoe dat eruit ziet Babystew, zo lange zkh dag zeg! Ik snap heel goed hoe je je voelt... Mila kwam ook wel erg te vroeg zeg maar, maar gelukkig gaat t naar omstandigheden goed met r! Flora, nachtbraker!! Wat een tijd zeg! Enne afkicken? Was liever meteen abrupt gestopt!! Hahahaha @hier: echt heerlijk geslapen! Was ook echt doodmoe, nog steeds. Helaas moet ik er nu uit, douchen, Sophie doen en richting kdv en daana werk Geeeeeen zin!
Goedemorgen, hier vanacht maar 1keer wakker. Wat een wonder! En wat lekker! Lig nog even een beetje te suffen. Zal straks na het douchen wel weer een uurtje gaan liggen. Wel apart want heb mij gisteren avond weer druk gemaakt om mijn schoonmoeder die mijn vriend dit x een mail had gestuurd. De bemoeial. Grr.. Mijn vriend laat haar gewoon links liggen. Moet ik ook eens proberen. Natuurlijk kwam daarna weer het gesprek over zijn zoontje. Die komt het weekend weer en ik maak mij nu al druk. We horen nu van meer mensen dat hij zich niet normaal gedraagt. Vandaag heeft mijn vriend een gesprek met zijn juf. Dus ben benieuwd.
Goedemorgen dames! weer tegenstrijdige berichten over het slapen, de een goed, de ander minder... hopen op een betere nacht morgen! Ik zelf hoefde er niet eens uit om te plassen vannacht, jippie! Ik ben al 20 minuten bezig geweest met nalezen van jullie verhalen van gisteravond, tjonge zeg. Wat me vooral is bijgebleven zijn de hema rookworsten, paprikasoep, maar helaas ook de zorgen van Babyboo (gelukkig gaat het nu weer goed), de lange dag van babystew in het ziekenhuis en Lin die iedereen die ziek is of daarmee te maken heeft, niet binnenhaalt. Nu zo langzamerhand eens naar het werk, hopelijk net zo'n productieve dag als gisteren. Niet teveel kletsen dames vandaag, tot vanavond!
Ik heb Nog even een uurtje geslapen...ga vandaag maar niet te Lang werken. Heb 1 afspraak en verder compenseer ik met mijn verloren vakantiedag of afgl zondag....dus ik blijf nog even liggen Goofie ik kan me goed voorstellen dat je je er nu alweer druk om maakt. Hopelijk levert het gesprek met de juf wat op!
Goedemorgen, Babystew , wij maar klagen terwijl jij graag ook nog met Mila in je buik had gezeten..... Dikke knuffel meid! Babyboo, leuk dat wachten, not. Ach je hebt weer wat leuks te doen op de pc Flora, groot gelijk, dat je wat rustiger aan doet. Toch nog een uurtje geslapen. Ik word daar dan altijd zo gaar van, jij niet? Goofie, misschien wel een goed idee om, net als je vriend, je schoonmoeder links te laten liggen. Scheelt jou weer zorgen. Sterkte het weekend met zijn zoontje. Ik hoop dat het gesprek met de juf wat duidelijk brengt.
Ik heb heerlijk geslapen . Gisterenavond een groot deel van de strijk gedaan. Vanavond de rest. Vanmiddag DE tas helemaal inpakken. Gisteren met Janco nog even gepraat over de keus van een keizersnee of gewone bevalling. We zijn er voor 90% uit, dat het een ks gaat worden. Over 2 wk moet ik weer naar de gyn, dus dan geef ik dat aan.
@babystew, ja kan me voorstellen dat je het zwanger zijn mis als je je elke dag zorgen maak om de gezondheid van je kleintje. Dan had je vast liever zelf wat langer door gelopen met alle zwangerschapskwaaltjes! Hopen op een goede dag vandaag!! @florabella, wat voor werk doe jij? Kan jij je eigen dag inplannen? @sniffy, waarom heb je uiteindelijk voor een ks gekozen? Hier; red goed geslapen vannacht. Straks denk ik afspraak maken bij de kapper, laatste keer voor de bevalling!!! Is echt schandalig lang geleden dat ik naar de kapper ben geweest, straks wordt die kleine geboren en denk ze wat heb jij lelijke haren mama hihi
@babyboo: was jij dat van die films??? ik kan geen film kijken hoor via die site, doe ik iets verkeerd??
Ik werk op een school maar heb vandaag geen lessen, sowieso zijn die voor deze week al vervangen! Dus alleen een vergadering en wat regelzaken vandaag.
Omdat de kans op een baarmoederruptuur groter is. En de kans dat het, na zelf te hebben geprobeerd, alsnog een KS wordt ook aanwezig is. Dan kies ik toch voor een KS omdat ik weet wat mij te wachten staat. Het is mij bij Fenna 100% meegevallen. Lekker hoor even naar de kapper. Ik moet ook nog even een afspraak maken, dan lig ik er weer netjes bij in mijn kraambed.