Goedemorgen dames. Hier een zware avond achter de rug, heel veel harde buiken gehad en pijn aan de rug en steken, heb me even in bad gezet, was echt bang dat het ging doorzetten, mijn buik was zoals een ei soms. Vandaag maar rustig proberen aandoen. Groetjes! En haha, wat is dat hier allemaal over die paprika's en rookworsten van de hema (die rookworsten zien er trouwens niks voor mij uit )
Goedemorgen dames, Zit een dag zonder internet en ben gelijk een half uur bezig met bijlezen De Hema-worsten en paprika's zijn me bijgebleven, maar verder....was even teveel afgeleid door uk die m'n buik aan het verbouwen was....AU! Ik heb echt heel erg onrustig geslapen vannacht, erg vaak wakker geweest. Merk dat ik me toch enigszins druk begin te maken over de bevalling, als het goed is weet ik volgende week vrijdag (gesprek met gyn) meer, maar ik ben bang dat ik een of andere hork tref die op een totaal andere golflengte zit...*au harde buik...*.... Slaat natuurlijk nergens op om me daar nu al druk over te maken, zullen de hormonen wel zijn. @sniffy: las net dat jij bijna zeker gaat kiezen voor een geplande keizersnee. mijn voorkeur gaat daar ook naar uit. de gyn zei na de geboorte van Joep dat een eerste bevalling altijd een soort van generale repetitie is. dan weet ik dus even genoeg. nu maar hopen dat de gyn er hetzelfde over denkt.... ik kan elk moment gebeld worden door de kraamzorg, voor een intakegesprek. zal weinig voorstellen, vermoed ik
@Daisy, Oeii! Ja da viaduct ken ik zeker. Ten eerste, knap dat je er nog tegenop komt!! En gelukkig remde de auto, want je neemt daar best een vaartje! Waar woon je in Eindhoven? Ik woon in Nuenen, in het zuiden, bij Eeneind., vlakbij die mega intratuin. Ik heb trouwens nog wel een heeeeerliijk brownies recept, daar kan ik altijd mijn woede op kwijt. Want de chocolade moet er in kleine stukjes in, dus ik ga altijd lekker te keer met een hamer op zon megablok chocola, tot die helemaal fijn is!!!! En ja, ik werk nog, voel me nog redelijk. Vanavond, echo en apk bij vk, dus even overleggen wat verstandig is. Ik zou vanaf vandaag officieel met verlof mogen, maar heb liever de tijd dadelijk met mijn ukkiepukkie! @aapje, Ik kan ook niet meer te lang lopen, krijg last van harde buiken. Ik vind het wel lastig heb hier ook een kleine van 19 mnd rondhobbelen, die heeft zoveel energie en ik waggel er maar een beetje naast! @Wub, Dank je, ja ik ga het proberen, idd nog 8 daagies. En tis ook wel leuk hoor op katnoor. Heb ik alle tijd om met jullie te kletsen, hihi! Lekker zalm gegeten? Wij eten vanavond zalm . @goofie, Gelukkig is alles goed met de kleine! En tja, die hema worst gaat er bij mij ook altijd in hoor! Zonde, dat je hem niet genomen hebt . Waarom ga je eigenlijk geen BV geven? Of had jij die borstverkleining gehad (sorry, dat dat ergens gelezen te hebben.) @babyboo Ik denk altijd maar, die kleine beweegt af en toe! En toch niet elke minuut? Als hij zo af en toe beweegt is het oke. Maar als je nou over 1 dag ofzo merkt dat ze veel minder beweegt, dan zou ik bellen snap je? Ik hou het voor mezelf ook scherp in de gaten hoor! Helemaal na het vervelende verhaal van Goofie.. Maar we moeten ons ook goed beseffen, dat die kleine veel minder ruimte heeft, en dat de bewegingen dus gewoon anders worden. @sniffy Als je het mij vraagt?! Ik zou altijd eerst proberen natuurlijk te doen. Ks is toch een operatie . En ook al krijg je daarna alsnog een ks, dan heb je het geprobeert en zo een beetje toegeleefd naar de bevalling en een beetje afscheid kunnen nemen van je zwangerschap. Zo zie ik het. En het is natuurlijk het natuurlijkst, zonder ks. Zo heeft de natuur het bedoel, als je begrijpt wat ik bedoel .. @florabella, Ja had ik ook. Beetje branderig ook. Maar inmiddels is dat alweer 6 weken geleden dat mijn uk is ingedaald, dus ben er aan gewend en geen last meer van. Maar had wel even een week dat ik het gevoel had, dat mijn doos met een betonblok erin tot op mijn knieen hing, hihi! @worsten en paprika-mix Daisy, misschien had het je wel meer geholpen als je die worst aan stukken had gehakt!??!!! Met bepaalde visualisaties erbij! Hahaha @vieze gedachten over worst. Dames, jullie staan al te lang droog! Das duidelijk, hihi! ik lees zo verder, even wat doen op mijn werk, ben al een uur binnen en nog niks gedaan... Nou ja, met jullie bijkletsen dan!
goedemorgen,hema worsten en paprika moes reepjes!! Hier een lekkere nacht gehad,geen pijn in de maagstreek,dus het medicijn werkt,ben weer helemaal happy! Dacht we dat vannacht de bevalling ging beginnen,werd om 2.45 wakker door harde buiken en krampen in mijn rug,en een behoorlijk menstruatiegevoel,ik ging klokken en ze kwamen heel gelijk elke 7 minuten,maar zo plots als het was gekomen was het om 3.30 weer helemaal weg,vals alarm dus lijfje is bezig met voorbereiden. kreeg wel de schrik goed te pakken en het besef dat ik nu echt eens de laatste dingen af moet gaan maken en regelen,en vooral een naam moet gaan bedenken!
LEKKER HOOR ZO'N HEMAWORST VOOR MIJN NEUS OP DE VROEGE OCHTEND!!! Doe mij maar chocoladepepernoten!! vreet me er helemaal vol aan!! En maar klagen............ @daisy, Schrikken zeg die fiets!! oooooooooo als mijn man dat had gedaan.................kreeg hij echt met een hormonster te maken:x Verder hoop gelezen maar weet het niet meer!! sorry!! Thnx voor alle knuffels..........de rust is hier weer wedergekeerd en de ruzies uitgepraat. Bah kan je soms zo ellendig voelen als je verdrietig en zwanger bent.
@Susan79 Uuhm ik had een losse jogingsbroek aan en een badjas. Maar heb me toch maar even gewassen, tanden gepoetst enz. Nu lekker een joggingsbroek aan en een los shirt. Lig alsnog op bed een beetje van alles en nog wat te doen op de laptop. Ook ontspannen! Maar ik zal blij zijn als ze zijn geweest. Nu heb ik echt het gevoel alsof ik moet gaan afwachten! Werkse vandaag! @Goofie Lekker joh dat je zo goed hebt geslapen! Probeer voor de komende dagen alsjeblieft niet te veel aan het weekend te denken! Het is zwaar, maar anders ben je al op nog voor het weekend begint! Ja ik was dat van die films site. www.ikwilfilmskijken.com Je typt de naam van een film in en als die er dan staat klik je erop. Daarna klik je op start film. Dan wacht je heel even en als die 4 seconde ding klaar is klik je op: continue as free user. Dan zie je het scherm met de film en klik je op: click to play en dan begint de film vanzelf. Zeg het maar als het niet lukt. @Wub309 Hahaha leuk he die worsten en paprika verhalen. Werkse vandaag! @Sniffy Ja ik dacht dat ik de goede had gedownload maar het was troep. Dus ben nu aan het wachten op de volgende. Ondertussen kan ik lekker hier overal blijven kletsen! Succes met DE tas hahaha en fijn dat je een keuze hebt kunnen maken! @NieuwWolkje Oeh meid doe vooral heel rustig aan dan vandaag! Is het nu wel weer minder? Over de rookworsten en paprika's : Daisy1985 was boos op haar man omdat hij min of meer haar fietst had gesaboteerd en ze bijna een ongeluk kreeg. Dus toen ging ze zich maar uitleven op de paprika omdat ze boos was. En Goofie had zin in hema worst dus die wou ze halen, maar iedereen zat haar aan te staren van: ja hoor de zwangere moet weer eten, dus toen heeft ze hem niet gekocht. @peanut Wat rot dat je zo onrustig was. Ik herken je gevoelens heel goed, dus ik probeer ze uit mijn hoofd te houden. @Babyummels Ja gelukkig ging ze nadat ik het had gepost hier als een gek bewegen. Maar ze was zo ontzettend rustig. Ben blij dat ze weer goed in beweging kwam! @Sjees Ik snap dat je je rot schrok. Gelukkig ben je al een heel eind dus dat scheelt! Doe het wel rustig aan voordat het echt flink gaat doorzetten. En succes met de laatste dingen. Heb je nog helemaal geen naam ?
@Babyummels: Ik heb inderdaad een borstverkleining gehad, vandaar de flesvoeding. @Sjees: Jeetje meid, spannend! Wel rustig je dingen in orde maken he... @Hier: Heb net 4 boterhammen gegeten, is toch ook niet normaal.. Ik eet er s'ochtends altijd 2 omdat ik heel vroeg in de ochtend altijd een rijstewafel met kaas eet. Dat had ik nu ook gedaan,maar toch zat ik na 2 broodjes niet vol. Heb de laatste tijd toch wel wat meer behoefte aan eten.
Oke toen ik dit bericht heb gepost lag ik dus allang niet meer op bed . Iets over 8en kwamen ze binnen. Het huis lag daarnet compleet overhoop, maar toen ze even pauze zijn gaan houden heb ik gauw het een en ander alweer opgeruimd. Hoef zometeen als ze weg zijn alleen nog de gang te doen en dan ben ik lekker klaar. Voel toch constant opnieuw weer de misselijkheid omhoog komen dus ga het maar even rustig aan doen. Lekker bad teacher kijken zometeen. Met 2 grote maiskolfen met zout hmmm!! Eindelijk is alles een keertje vroeg weer netjes en schoon dus misschien dat ik vandaag verder echt weer is een keer dan niks hoef te doen ! Ik verheug me er helemaal op weten jullie dat ? heerlijk! En ik wilde trouwens even kwijt dat ik het hier echt ontzettend leuk vind en dat ik blij ben dat dit forum er is. Ben overdag toch eigenlijk alleen met de hond en zo heb ik toch het idee dat er iemand bij me is.
@babyboo: Hij geeft steeds aan dat de service niet beschikbaar is of er staat error. Zal wel aan de computer liggen dan
@Germini Dat is echt iets waar ik flink brandend maagzuur van krijg! Pepernoten, speculaasbrokken enz. Maar wel lekker af en toe een keertje. @Goofie Veel brood eten is alleen maar top! Daarom ben ik zo slecht bezig met het geen brood eten. Maar ik krijg het gewoon niet weg. Lukt het nu trouwens wel met film kijken?
@babyboo: ik wil best Joep een keertje brengen om je gezelschap te houden......geeft mij even een dagje rust o, en ik heb ook nog een kat in de aanbieding. maar da's wellicht niet zo'n goede match met je hond??
Kletskonten... Heb er een half uur over gedaan om bij te lezen en ben de helft alweer vergeten. @ Goofie, lekker brood eten als je honger hebt!!! Eet bijna elke morgen 4 sneetjes en dan heb ik om 12 uur echt weer honger Vanmiddag weer naar het ziekenhuis, hopelijk voor de laatste keer. Ik hang de vlag uit als ik niet meer terug hoef!! Afgelopen dagen erg druk geweest (vandaar dat ik ook zoveel bij moest lezen ) en merk nu dat ik echt te veel gedaan heb. Heb de hele dag harde buiken en zo'n zwaar gevoel van onder. Neem me iedere keer voor om een middagdutje te doen maar dat lukt nooit Hebben jullie ook zo'n pijnlijk gevoel in jullie onderbuik? Zou dat door het schoppen van de kleine kunnen komen? Hij is zoooo druk en verbouwd me echt daarbinnen.
Jawel en krijg dan dat scherm met free user en dan geeft ie een wit scherm met service unavailible of zoiets
@Robin: Ja in heb het ook soms is het zo vervelend met lopen, als ik dan nog rechtop kan lopen want meestal voelt het dan zo beurs.. Kan komen van het indalen, tenminste dat is hier het geval. Ik ga vanmiddag met mijn vader naar ikea, ben blij dat je op de helft koffie kan drinken haha.. @Brood: Ik eet het ook gewoon want weet als ik te weinig eet dat ik niet lekker wordt, en inderdaad heb ik dan ook echt wel weer honger om 12uur.. Wil alleen niet nog mega veel aankomen de laatste weken, al heb ik het wegen al afgeschaft hier pfff..
@Peanut Hahaha kom je hem helemaal hierheen brengen dan? En mijn hondje kan prima met katten hoor. Wij hadden nog heel even de kat hier toen hij kwam en hij ging er echt mee spelen, was heel grappig. De kat vond het alleen op een gegeven moment iets te veel worden. @Robin88 Hahah schut me de hand. Hoe vaak heb ik al wel niet tegen mezelf gezegd: zo en vanmiddag gewoon even lekker een uurtje tukken.. Krijg het alleen nooit voor elkaar. Lekker hoor. Af en toe heb ik wel een wat pijnlijk gevoel maar niet heel de tijd. Bij mij komt het ook deels door de bewegingen van de kleine dame. @Goofie Of dat is raar, maar dat heb ik ook wel is gehad. Over een uurtje weer proberen misschien doet ie het dan? Want bij mij doet ie het nu wel gewoon. Maar zit je dan niet op zo'n pagina met een advertentie maar wel echt op de pagina met de film?
Nee die advertentie pagina heb ik weg geklikt. Probeer het later nog welleens.. Ga nu maar eens douchen, al heb ik het weer bloedheet haha hormonen grr...
Ja misschien doet het dan zometeen. Leuk hoor lekker filmpjes kijken. Alles wat net de bios uit is of er nog in zit en je kan het lekker thuis op de bank of in bed kijken hihi. Verschrikkelijk he? Ik heb het ook constant ontzettend warm. Zitten andere te rillen en mij gek aan te kijken dat ik het warm heb hahaha.
@babyboo, ja dat denk ik.. moet zeggen dat het vannacht behoorlijk was afgekoelt... dat merk ik gelijk aan de slaapkamer smorgens.. en dan heb ik al geen zin meer om eruit te gaan.. helaas linette wel... de deugniet.. die had vanmorgen weer een streek, heeft ze alle bloesjes van de baby die nog aan de deurklink hingen op de grond gegooid.. wilde weer eens niet luisteren, gaf dr een tik op dr billen, maar realiseerde me te laat dat ze blote billen had... oeps..... kwam niet helemaal lekker... was niet hard maar kletste wel... ja ik heb al verlof.. gelukkig wel @robin hoop voor jou ook dat je voor het laatst naar het zh hoeft.. moet je naar sittard of maastricht? @goofie, snap dat je daar al weer stress van krijgt.. hoop dat het gesprek met de juf wat oplevert.. en laat je schoonloeder maar lekker voor wat het is.... lekker langs heenleven. de rest vergeten... vanmorgen boven helemaal gepoetst, incl alle vitrages gewassen en de ramen gelapt... geloof dat het wat teveel van het goede was maar moet beneden ook nog doen.. eerst maar effe wat relaxen... en dan zien we wel weer
Babyboo, ik je schreef 95/55 dus denk niet dat die waarden helemaal kloppen??? anders heb je wel n hele lage boven en onderdruk! ?