December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Mikmak
    Ik neem aan dat die bloesjes nog niet waren gestreken? Heb je zo met kleine meisjes he hahaa. Heeft ze eigenlijk alweer een mooie nieuwe poppenwagen? Als je het zo verteld moet ik eerlijk gezegd wel heel hard lachen haha. Patss!! Auw.. Ach ze doet het in ieder geval niet meer :p.

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @babyboo, jawel die bloesjes waren allemaal al gestreken, wacht maar tot jouw meisje er is:D krijg je nog wat mee te stellen..... en tuurlijk heeft ze al weer een nieuw poppewagentje, heeft ze zelf uitgezocht, 1 van babyborn.. volgens mij ben ik net als iedere andere ouder... en wordt ze gewoon stierlijk verwend:):).

maar goed ga eens onder beginnen met poetsten, hebben we dat maar gehad....ga ik na de lunch linette weer van het kdv halen..

3. babyummels

babyummels Actief lid

27 aug 2009
    255
    0
    0
    @Goofie,
    Goed bezig met de zwitsal! En ja, zeeman heeft echt superleuke dingen! En toch nog best goede kwaliteit!

@Babystew,
    Nou, jij hebt inderdaad heftige dagen. Mila is wel redelijke stabiel geloof ik he?!
    En ja, ik snap ook wel dat je jaloers bent! En dat je het zwanger zijn mist…. Je mag een beetje meegenieten van onze (klaag) verhalen, hoop dat dat lukt?!

Balen van je nachten, maar Sims2ze babyboo!

@suzan
    Ik moet ook nog 8 dagen! Maar ik denk zelf dat ik zo goed slaap, omdat ik nog werk en niet overdag de hele dag kleine slaapjes doe. Bij mijn eerste had ik dat wel, zat ik 27 weken thuis en sliep ik ook slecht.
    Dus het werken is toch ergens goed voor…… hahaha, de nachtrust.
    Maar ik merk dat ik ook steeds meer gewoon zin heb om uren me kont te draaien tussen babywasjes, kraammatrassen, zwitsal poeders en luier-emmers. In plaats van duurzame daken en gevels….. pfffff. En savonds heb ik er de puf niet voor. Gisteravond wel mijn oude kraampakket naar beneden gehaald en ik weet nu wat ik moet bijhalen voor de bevalling.
    Haha, terwijl ik mijn vluchtkoffer nog niet heb klaar staan…. Mijn prioriteiten zijn ook een beetje scheef!!!

@mamsie, veel plezier bij de kapper, ga ik in week 38 doen.

@ florabella, maar jij bent dan toch ook al bijna 36 weken, dus is waarschijnlijk al 1 van je laatste dagen?!

@sjees,
    Ah, fijn dat de medicijnen aanslaan en je minder pijn hebt!!
    Gelukkig zit je beebje nog veilig. Nog 1 week en 1 dag meid, houd um binnen!
    En tja, die naam wordt bij ons ook tijd!!!!

@Goofie
    Ik heb ook steeds honger hoor! Eet wel 8 boterhammen op een dag!

@pepernoten/speculaas
    Ja daar krijg ik dus ook maagzuur van!!! Maar ze zijn zoooo lekker!!!
    Ik ga een grote zak kopen en die na mijn bevalling helemala alleen opeten. Daar heb ik recht op, wraaaaghhh!

Heee! Er was nog iemand bevallen hier. Ben even de naam kwijt. Blondje toch?!!
    Daar hebben niks meer van gehoord!
    Zou het wel goed zijn. Wie is haar buddy ook al weer?!?!!?
    BLONDJE! Hoe is het met je?!
    :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

4. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Ik heb de laatste twee dagen last van pijnlijke tepels... Ze staan ook serieus donker en het puntje zo rood... Weet iemand wat dat kan zijn?

5. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Pfffffffffffffffff stelletjes kletkousen.
    Kan het allemaal niet bij bij benen zeg met dat geklets van jullie.

Spring er hier maar weer in.

Hier slechte nacht gehad 6 x wezen plassen :(.

Babystew ik vind jullie dapper. Pas je wel een beetje goed op jezelf?

Hoe zou het met Isa en blondje gaan?

Verder steeds meer dames die verlof of bijna verlof hebben.

Nog 1 maandje officieel en dan word het onze maand.
    Achteraf gaat het best snel vinden jullie ook niet.

Hier is kies eerst zo even gemaakt. na de bevalling moet ik terug en dan word hij goed gemaakt.

Ga nu eerst plat , heb last van mijzelf. Manlief is gelukkig werken, dochterlief gaat bij opa en oma eten en ik kan mijzelf wel schieten.

6. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Babyummels: Jericholaan (zijstraat van vlokhovenseweg) bij viaduct airbonelaan/bisschop bekkerslaan, tegenover een klein industrieterrein.

Robin: hier ook maar dan vooral s`nachts.Ik ga het vrijdag even tegen de verloskundige zeggen, want het doet echt pijn.

Lin: Wel alles bijhouden he, elk berichtje even teruglezen.:D

Hier meerdere keren wakker vanacht, pijn in me buik en moeten plassen.Nadat vriendlief wegwas even met de kat in bed liggen knuffelen.om 9.15 in slaap gevallen 11uur waker geworden.
    zit nog in me pyama, weinig zin om me aan te kleden.
    Ben gewoon nog zo moe.

7. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Mikmak
    Ojee hhaaha. Daar moet ik straks ook echt voor oppassen dat ik haar niet te veel ga verwennen. Vooral omdat ze dan nog alleen is he..

@Babyummels
    Er zullen vast wel meer dingen zijn voor maagzuur maar poeh hee daar krijg je echt pijn van he? Maar inderdaad zooo lekker. En prinsesje88 ofzo was geloof ik de buddy van blondje maar die is hier ook maar heel weinig dus dat is voor nu wel even balen!

@Lin71
    Achteraf inderdaad zei mijn vriend gisteravond ook al gaat het wel snel. Maar wat mij betreft niet snel genoeg hoor! Heb het helemaal gehad. Hoe gaat het nu met je?

@Daisy1985
    Nou dan blijf je toch nog gewoon lekker luieren. Geniet ervan en rust lekker uit zou ik zeggen!

@Goofie
    DE ROOKWORSTEN VAN DE HEMA ZIJN IN DE AANBIEDING HAHAHA. 2 VOOR 3,50 ! Ik zag het net in hun folder op internet hahaha.

8. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Yes de ketel hangt en moet alleen nog dweilen in de gang en badkamer. Dan is alles weer klaar en netjes. Vanmiddag lekker tijd voor mijn eigen.

Hondje is net uitgelaten en nu liggen er heerlijk 2 maiskolven in de pan. Lekker smullen zometeen hihi. Gelukkig ook niet meer misselijk geweest dus dat is een hele opluchting!
    Maar het is hier wel ontzettend warm zeg, Ik kijk net op de thermometer: 23 graden!! En ik heb potverdorie de balkondeur open, het raam in de slaapkamer open en natuurlijk nog nooit de verwarming aan gehad.

Ik zal vanmiddag ook maar is mijn 9 maanden dagboek van Pauline oud bijwerken. Echt verschrikkelijk, want ik loop enorm achter! Ik ben potverdorie nog helemaal bij week 23.

En ik was heel leuk met een plakboek bezig met van alles. Ik had me op een gegeven moment voorgenomen om allerlei leuke verhaaltjes tussendoor te doen, maar ik weet het allemaal totaal niet meer vanaf week 23. Toch wel flink balen maarja, geen tijd.. druk druk druk.. Zal vanaf nu nog even proberen de draad een beetje op te pakken :p..

9. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Nieuwwolkje: Hier ook pijnlijke tepels, soms knalrood tegen paars aan, misschien staan ze op knallen haha..
    Zal er wel bij horen.
    @Babyboo:Ik zag het gister ook bij de hema ja, misschien moet ik die van de week maar even halen dan:)
    @Mikmak: Ik probeer schoonmoeder los te laten,maar is verdomd lastig, ik word elke keer pissig in mijzelf.
    Het ergste is dat de kleine man bij haar was logeren en dat ze nu dingen via hem probeert te doen.
    Hem een beetje opstoken wat betreft zijn zusje en dan ook nog zeggen dat ze het zo erg vind dat hij het zo erg vind dat we haar nooit zien....rot toch op!!!
    Ze moet zo doorgaan, ziet ze haar kleindochter noooooooit!!!!

10. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    fiets zo even naar de stad; eens kijken voor een bevalshirt en pantoffels! :D

11. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Succes!!! Ik wou dat ik nog kon fietsen, dat lukt mij dus echt niet meer met buik en bekken pff...

12. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ha die goofie jij wil fietsen om die aanbieding van rookworsten te halen :p .

Babyboo , ik voel me knap k*t op dit moment maar goed nog even volhouden.

Vandaag gestart met het spuiten van insuline. De eerste spuit zit erin nu over een uur mijn bloedsuiker prikken. Ben benieuwd.

13. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Goofie
    Ja ik zou ze gewoon lekker halen! Geniet er lekker van joh!

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @goofie... ohhhhrghh daar kan ik zo slecht tegen he.... wat kunnen mensen toch zielig zijn zeg

LANG LEVE DE AANBIEDING BIJ DE HEMA

@fietsen, lukt nog wel wat zeker berg af, maar naar het vrijthof en dan weer terug de berg op naar huis is enigszins een uitdaging.... alleen kan ik de electrische fiets van mn moeder wel pakken, maar met linette moet ik wel met mijn fiets... dus dat is voor mij een no go, moet met de auto.... en als ik af moet stappen is het ook nog een ding met de buik, heb nog een zitje voorop voor als uk 2 ook mee kan op de fiets, en moet zeggen dat de ruimte best tot zeer beperkt is haha.

@babyboo, doe je automatisch althans ik.. als ze iets ziet dat ze graag wil hebben en het is niet te duur neem ik het rustig mee... en dat zal ik voor de andere ook doen.... reken mn faillisement maar vast uit;)

15. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    @ goofie
    al geprobeerd ze online via hema te bestellen?
    gewoon klantenservice bellen en misschien wil de medewerkster het wel doen voor een zwangere vrouw die zin heeft in rookorst.

16. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    hahahahahaha ik lig in een deuk om die rookworst ................

Fietsen wat is dat? Heb ik sinds 12 weken niet meer gedaan.

17. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Mikmak
    Ja ik zal er veel op moeten gaan letten maar ik denk dat ze stiekem ook wel heel erg verwend gaat worden. Ook erg door haar papa. Die staat al helemaal te springen hahaa. Ik hoop dat je zometeen een nieuwe baan met een flink salaris vind hahaha.

@Daisy1985
    Hahahah je weet maar nooit!

Ik begin potverdorie nu wel steeds meer aan de kleren van de kleine te denken. Ik heb al aardig wat kleren, maar helemaal niks in maatje 50... Weinig van maatje 56 en dan alles in 62 en groter..

18. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Oeps ik ga het nog mooier maken. Op het eerste pakje na wat we hebben in maatje 56, heb ik verder ook helemaal niks in maatje 56!! Dus eigenlijk pas vanaf 62.. Joepie dan kan ik dus toch nog even shoppen :D

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @babyboo, lol... maarre kraamcadeaus kun je dan wel vragen in 56... 50 is niet heel erg interessant, maar 56 heb je echt nog wel nodig.....

hahaha ja zegt dat zou een stunt zijn om die rookworst via internet te bestellen.. maar dan wel afleveren binnen het uur *lol* anders is tie gratis

20. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Tepels: bij mij zijn ze af en toe ook gevoelig/pijnlijk. Het voelt als het toeschietreflex. Zal wel voorbereiding zijn op de borstvoeding.

Deel Deze Pagina