December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @sniffy: nouja, op hoop van zegen dat ie dan niet klaar is laten we maar zeggen ;) Stel het zou een KS worden en ik moet daar een paar dagen blijven dan is dat zeker niet goed voor de kilootjes, en ik ben nog geen 3 kilo aangekomen nu in de zwangerschap dus ik kom er dadelijk lichter uit dan dat ik erin ging en dat wil ik graag zo houden. Wil zelfs nog meer kwijt want mijn broer gaat in juni trouwen en dan wil ik toch wel een mooier figuurtje hebben dan voor mijn zwangerschap.

2. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Krijg trouwens net een whats app van Blondje:

Met Isa even wat minder, ze had vanmorgen 39.2 koorts en blijkt een bacterie te hebben. Ze krijgt nu 7 dagen antibiotica via een 2e infuus. Tot nu toe ging 't perfect met haar dus dit was echt even schrikken, maar we zijn weer gerustgesteld en haar koorts is ook weer gezakt nu.

3. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Nou dames, manlief komt net thuis dus ik ga hier zorgen voor een hapje eten.
    Ik hab Blondje gevraagd hoe het met haar hetstel gaat, als ik meer weet kom ik het melden.

Fijne avond allemaal!

4. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @Nicky, netjes dat je maar 3 kilo bent aangekomen.

Ik niet hoor, zit nu op 20 kilo. Net als bij Fenna. Gelukkig is het een hoop vocht.
    Bij Fenna was ik na 3 dagen 10 kilo afgevallen, kind e.d. en veel vocht.

Ik begin nu nog meer op te zwellen van het vocht....

5. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Zooooooo ik ben toe aan verlof, kan jullie zo niet bijhouden haha!!

Goofie; gelukkig dat de school achter jullie staat, dat help ook richting jeugdzorg!

Lin; waren de waardes beter na het prikken?

Brusje; zo'n plek heb ik al vanaf 16 weken. Doet bij momenten echt vreselijk pijn. Bij het draaien in bed moet ik altijd op die plek druk geven, dan alleen kan ik draaien.

Babystew; moeilijk om je meisje dan te zien huilen!

Blondje; hopelijk gaat het snel beter met Isa gaat!!

Ik had bij babydump 2x aerosleep besteld (wieg en ledikant) en voor beide 2 hoeslakens. Er zat 20% korting op tot zondag dus prima! Bij het bestellen zag ik bij de 60 x 120 maat een verschil jn prijs van €30 euro, de teksten waren hetzelfde (absorptielaag etc) en bij de
    "goedkopere" stond de afbeelding van een babyprotect product. Prima dus leek mij dus besteld!
    Wordt het vandaag geleverd en blijkt het een original te zijn, dus zonder absorptielaag etc. Dus nu heb ik een mailtje gestuurd met een printscreen van de website en de vraag hoe ze het denken op te lossen.... Ik ben benieuwd!!!

Wiegje is nu opgemaakt en super schattig!! Owww ik hen er zoveel zin in!!

6. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @sniffy: ik was bij Maartje 14 kilo aangekomen waarvan heel veel vocht. Ik merkte gisteravond dat ik nu ook iets of wat vocht vasthoudt. Ik had de sokken in mijn enkels staan.

@florabella: wanneer krijg je verlof? Ik zie dat je bijna 36 weken bent! Dan zul je denk ik donderdag ofzo verlof krijgen of niet?

7. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Met het herstel van Blondje gaat het trouwens wel redelijk, ze loopt achter een rolstoel aan als een bejaarde zegt ze zelf :)

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Meiden, jullie kletsen echt zo megaveel dat het echt NIET bij te houden is hoor! Heb ook echt nog nix teruggelezen maar wilde even een teken van leven geven vanaf hier :)

PS. Hier trouwens ook boerenkool met worst vanavond :D

9. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @susan: Lekker lekker, boerenkool met worst! Zat in je onderschrift te kijken maar klopt de datum wel bij het gewicht en de lengte van Sophie? Zat er ineens naar te kijken terwijl ik zat te denken aan mijn eigen dochter en het gewicht en de lengte. Vandaar mijn vraag.

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @goofie, iig worst dan, de zuurkool mag bij mij achterwege blijven:D
    balen dat het zo slecht gaat op school met zn zoon... wel positief dat jullie er nu achterkomen.... achterlijke moeder zeg.... pffff snap dat echt niet...

@sniffy, kunnen ze niet gewoon effe prio geven aan de mac voor jou, zo een actie van help sniffy de bevalling door:D

@blondje, schrikken, blij toe dat de antibiotica goed aanslaat.... en succes met je herstel.

@nicky echt waar 3 kg... jeetje hoe doe je het.. hier al over de 20kg hoor..... en daar hoef ik niets voor te doen.... gaat gewoon hetzelfde als met linette ongeveer....

@susan, zwaait terug

@flora... knap dat je nog echt tot 4 weken hebt doorgewerkt.. maar deze week moet dan toch echt de laatste zijn tot de bevalling..

nou ga effe mn uk voorlezen

rest vergeten, sorry

11. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @mikmak: euhm.... ik weet ook niet hoe ik dat doe, ik hoef er eigenlijk ook niets voor te doen, eet niet anders ofzo. Veel plezier met voorlezen.

12. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoihoi,

Babystew, kan me voorstellen dan het idd vermoeiend is zo’n hele dag in het ziekenhuis. Mijn zoontje heeft in juni 4 dagen in het ziekenhuis gelegen, maar ik was blij als hij even sliep en dat wij dan ook ff naar buiten konden.
    En logisch dat je het zwanger zijn mist, knuffel.
    En dat lijkt me idd niks, om zo op de webcam te zien dat ze aan het huilen is en dat je er niet heen kan.

Nicky, ook lekker verlof.

Susan, hier ook nog aan het werk, nu nog 8 dagen te gaan, maar het is idd een hoop om bij te lezen.

Peanut, hier stelde die telefonische intake ook niet veel voor idd.

Goofie, ik eet meestal 2, maar soms ook 3-4 boterhammen als ontbijt.
    En wat balen van je worsten ;)

Robin, alles goed in het ziekenhuis?

Babyboo, ik had ook niks 50, alleen 50-56 en 56 en dat ging prima. 1 pakjes is idd wel weinig. Shopse :D

Coon, gefeliciteerd.

Babyummels, succes zo met je echo. En ik zag het met 30 weken alleen op de echo, omdat ik het al wist, maar anders had ik het echt niet gezien.

@kilo’s, hier op 15-16 kg.

@de lijst, toevallig nog iemand zonder buddy???

@fietsen, hier vandaag ook nog gedaan; 2 keer 3 km, maar dat vond ik lang zat.
    Op mn eigen fiets met zitje voorop pas ik ook niet meer, maar ik pak nu een oude stationsfiets, die is ook lichter het trappetje op vanuit de kelder.

@slapen, vannacht maar 1 keer er uitgeweest en lekker geslapen. Wel vroeg wakker, maar dat was maar goed ook wat ik was mn wekker vergeten te zetten.

@harde buiken, hier ook regelmatig, zeker als ik te veel doe. Gelukkig zijn ze niet pijnlijk.

Hier weer gewerkt, was niet heel druk, dus veel gezeten en maar weinig last van mn middenrif nu, dus ik denk dat de kleine aan het indalen is.
    Proefdruk en enveloppen zijn binnen en hij is leuk, eerste babywas is in de machine ;).

13. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @nelta: ik wil ook wel jou buddy zijn hoor. Mijn buddy is namelijk al bevallen :) Mocht er dan iets met jou zijn dan kan ik het hier neerzetten. Blondje kan voor mij dan hier een bericht plaatsen, hoef jij dan niet te doen. Laat maar weten wat je wilt.

14. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ok, prima
    (als we verder niemand zonder buddy is)

15. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Donderdag is mijn laatste dag, heb nog wat compensatie uren sus maak maar halve dagn, vorige week vakantie gehad vandaar dat 36 weken net lukt!

Aghhh
    Kan nog steeds niet het geboortekaartje vinden wat ik wil, vrijdag maar even naar een drukker met mijn eigen ontwerp, kijken wat dat kost.

Buikje is weer bezig, pijnlijke harde buiken om de 9 minuten ofzo....bleghhh

16. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @florabella: ow lekker dat je nog een week vakantie hebt gehad en nu maar halve dagen werkt. Dat is dan wel goed uit te houden (ligt er ook aan wat voor werk je doet natuurlijk). Balen zeg dat je nog niet het geboortekaartje kunt vinden dat je wilt. Hopen dat er een drukker is die jouw ontwerp wil en kan maken.
    Rustig aan met je harde buiken meis. De kleine moet nog even blijven zitten.

@hier: nou ik word niet goed van die stomme verkoudheid. Loop de hele dag te niezen :S neus zit dicht waardoor ik ook minder goed slaap, en natuurlijk mijn lichaam dat zich aan het voorbereiden is op de slapeloze nachten (al blijf ik nog steeds hopen dat deze kleine uk net zo voorbeeldig is als Maartje).

17. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Hier hoop ik ook weer op zo'n goede slaper, maar ja zal je zien dat het nu ineens heel anders is.

18. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @nelta: ow jij had ook al zo'n goede slaper. Eigenlijk moeten we er gewoon vanuit gaan dat we een huilbaby krijgen en slapeloze nachten krijgen ;)

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nicky, ja het klopt echt! Sophie zat toen op de -2 lijn van het cb en is gewoon echt klein en een scharminkeltje. Heeft nu ook pas echt maat 86 (en kan zelfs sommige maat 80 broeken aan...).

@toename gewicht tijdens zwanegrschap: zit hier op 11 kilo. Vind t wel netjes eigenlijk! Lekker gemiddeld :D

20. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja idd; ben er idd wel eens bang voor dat deze beeb een huilbaby is.

Deel Deze Pagina