December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @daisy, whahahaha dont shoot the messenger, dan heeft iemand anders voor mij de niet laatste lijst gepakt... want moest blondje ook weer in het roze zetten ipv geel.... heb gelijk de grammen van Isa aangepast want ze was 1696 en niet 1695 zoals ik eerder had neer gezet

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @sniffy, had ik met linette ook, ineens moest ze 92...ze heeft relatief kort in 86 gezeten.. nu moet ik zeggen dat ze ook al een gedeelte 98 heeft.. want 93 geeft al weer hoogwater in dr spijkerbroekjes... moeten er wel elastieken inzitten om de banden kleiner te maken... het ziet er naar uit dat ze qua lengte naar 98 kan, maar met dr taille kan ze nog steeds in 86 LOL....

3. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Mikmak, die verstelbare bandjes zijn echt een must.
    Broekjes van zeeman hebben dat niet, en die zakken dus af ;)

Ik heb pas kleren voor haar gekocht bij Wibra. Goede kwaliteit en elastieke bandjes erin :)

4. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Fenna is dus ook zo'n slankie ;)
    En eten dat ze kan.....

5. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hier een hele lange dochter maar een licht gewicht.
    Op de -1 lijn wat betreft haar gewicht maar op de + 2 lijn wat betreft lengte. Gelukkig hebben de broeken en rokken van die knoop elastieken.

Hier drukke baby met de hik en lekker rechts in mijn buik liggen en dan ook nog zo half in je zij en rug schoppen.

Bloedwaardes even afwachten vandaag 2 x insuline gebruikt . Morgen weer een 7 punt curve doen .
    Hopelijk gaat het goed.
    Donderdag heb ik weer kontakt met de diabetes verpleegkundige.

@ flora : dochterlief nog even binnen houden hoor met je harde buiken om de 9 minuten.

Verder word er echt veel gekletst. Gezellig.

6. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ga weer voor de buis.
    Weltrusten allemaal en tot morgen.

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @sniffy, hier ook linette kan eten als een bootwerker haha, maar toen ik met de poes naar de dierenarts ging, ging ze op zo een grote weegschaal staan voor dieren en was ze 13,4 kg.... en ze wordt in januari al 3... de meeste van haar leeftijd zijn echt wel zwaarder..maar ja ze is ook een beweeglijk kind, dus verbrand ook veel... ze kan zomaar ineens bedenken dat ze 3 boterhammen tussen de middag eet... of een tosti en dan nog wat fruit erbij, yoghurt....en vervolgens doorgaan met de koetjes reep, chippie of wat dan ook hahaha..

8. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    KWEBBELKONTEN!!! ik ben vanmorgen nog geweest en kan het nu al niet meer volgen!!

Moest vanmorgen weer voor extra controle naar vk ivm bloeddruk en werd doorgestuurd naar ziekenhuis. Bloeddruk 120/90 (was bijna hele zw tussen 100/50 en 110/60)..........dus mocht aan de CTG, bloedprikken en urinecheck. Alles was goed, dus mocht gelukkig naar huis. Vrijdag weer naar de vk voor controle............Gyn zei wel.........wat een flinkerd!!:$ nou toen schoot mijn bloeddruk helemaal omhoog! ben als de dood dat ik een REUZIN krijg! :)

Sorry voor egobericht maar kon het echt even niet volgen!;)

9. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Coon
    Gefeliciteerd met je verjaardag,hopelijk heb je een leuke dag gehad /en nu nog een leuke avond

@Lin
    Hoe waren je suikerwaardes na het prikken ?

@Goofie
    O zul je idd net zien dat de worsten dan allemaal op zijn
    Gelukkig heb je een andere gehaald,hopelijk smaakte die net zo lekker :D
    leuk dat je zo n hippe oma hebt en je de trolley even mee kon nemen
    En dus weer leuek spulletjes geshopt voor de babykamer !
    Jeetje zeg dat mannetje word echt niet goed verzorgd daar zeg,kan je toch niet menen dat die moeder zo met haar kind omgaat,wel fijn dat je vriend er nu gelijk achterheen gaat en die vriend de waarheid heeft gezegd!!

@Nicky
    O dat is dan idd lekker makkelijk met het eten!
    Ja heerlijk he die lekker in het leven bonnen,hier ook weer binnen
    Fijn zeg dat je hulp krijgt bij het HH,hier moet ik het toch allemaal zelf doen,helaas zou soms willen dat er iemand zich aanbood ;)
    Ook een stuitligger dus,hier ook alleen deze wel vanaf het begin al hoop ook nog dat ie gaat draaien !

@Sniffy
    haha vind het wel grappig dat jullie kleine nu goed ligt en die van mij in stuit,was bij Fenna en M wel anders
    Ik zou zo graag zelf bevallen en jij wilt graag een KS hoezo omgedraaide wereld:D
    O lekker zeg mac eten,is hier al een tijdje geleden !

@Blondje
    O dat is idd even schrikken zeg,hopelijk slaat de kuur snel goed aan en komt ze er weer sterkerder uit
    Fijn dat de koorts gezakt is !

@Florabella
    O dat is idd niet netjes zeg,maar goed dat je ze gemaild hebt en een printscreen gemaakt hebt
    Ik denk dat je dan wel die andere krijgt,want ze zijn bij babydump niet zo moeilijk!
    Ja lief he als het opgemaakt is!
    O bah naar hoor dat je nu weer last van je buik hebt,ik hoop dat je er niet te lang last van hebt en je straks lekker van je verlof kan genieten

@Nelta
    Nu ook lekker aan het beginnen met alle babydingetjes? leuk weer he

@Robin
    Fijn zeg dat alles goed is met jullie mannetje en je nu weer bij de VK mag

@Wowkaat
    Fijn dat je bijna klaar bent met werken en school is toch wel lekker dat je even niks moet!
    Leuk dat jullie een 3d echo hebben gehad en jullie dus een prachtventje krijgen :D
    Ik wil ook graag weer thuis bevallen,maar goed ligt nog even aan de ligging van onze kleine ;)

@Germini
    Fijn dat alles goed was met de kleine en met jou
    O ja dan zou ik ook wel even schrikken als de gyn dat zou zeggen,maar komt vast goed en ze is vast een mooie 7 ponder!

10. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Hier is de kapster net geweest en we zijn alledrie weer mooi gekapt ;)
    Kleine man wilde niet ,zei steeds onder het eten "ik hoef niet kapster"

Ok dan niet dan zein we wel als ze er is wat hij doet
    dus eerst vriendlief knippen en nee kleine man wilde niet
    Toen ging mama ,nogmaals gevraagd of kleine man wilde
    Nou zijn antwoord was "ikke kan zelluf " dus ging hij alleen op de stoel zitten en bleef rustig zitten terwijl de kapster hem heeft geknipt
    Onze stoere man !!

11. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    haha aapje............stoer ventje! en......is het mooi geworden zijn kapsel??
    Ik hoop dat je gelijk hebt en het een 7ponder wordt;)

Ik ben kapot.......duik mijn bedje in!!

Morgen gaat de kleine een dag naar de opvang en heb ik het rijk alleen!! heerlijk!! kan ik eindelijk eens wat babywasjes draaien en de laatste dingen kopen!

Tot morgen!! en niet te veel kletsen anders kan ik het niet bijhouden!

12. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Germini
    Nou onze kleine man heeft helaas het haar van zijn moeder geerfd en heeft dus ook dun haar
    Dus dan knippen we het boven wat korter en in zijn nekje scheert ze het een beetje op ,zo kunnen we een hanekammetje,stekeltjes of alles lekker wild ;)
    ja komt vast goed ze is vast een nette 7 ponder ;)
    Lekker hoor morgen een dagje voor jezelf,geniet er van ! en slaap lekker meis!

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @aapje, stoere kerel hihi... ah dun haar, hier hetzelfde probleem en dus linette ook...

@Germini, op zich lijkt me ook niet dat er iets mis is met de bloeddruk van jou hoor... is ook wel normaal dat je bloeddruk omhoog gaat naar mate de zw tegen het einde loopt.. maar goed, beter een keer extra controleren dan achter de feiten aan lopen.. zou zeker niet bang zijn voor een reuzin

goedemorgen, zijn we weer... dora of diego om half 7 kijken.. lag er vroeg in.. maar ja ook vroeg wakker.. kan echt nog wel een uurtje of wat slapen. geen plannen vandaag, dus lekker een beetje luieren dacht ik zo..

14. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Mikmak
    Dus jij staat elke ochtend mee te swingen met dora en Diego? hahaha, toen ik laatste 2 dagen bij mijn moeder thuis was heb ik er ook de hele dag naar moeten luisteren. Ik heb nog een half zusje van 5 en die kijkt dan naar Nick Junior waar natuurlijk heel veel dora wordt afgespeeld :p. Ook goedemorgen trouwens.

15. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Goedemorgen!!!

Jippie lekker geslapen! Nu wel weer gelijk kramp maar das na een goede nacht laaaaang zo erg niet. Nog 2 daagjes werken owwww nu schiet het echt op voor mijn gevoel!!

Fijne dag dames en niet te dol kletsen hè 

16. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Daisy1985
    En hoe is het afgelopen met het avondeten?

@Sniffy
    Oeh lekker MAC hier zijn we ook naar de mac geweest. Moesten schoonmoeder met zoon en dochter oververhuizen en hadden daarvoor echt mislukte pizza's gegeten dus uiteindelijk daarna heerlijk nog even naar de mac geweest! Lekker makkelijk want die is met de auto nog geen 5 minuten bij ons vandaan haha.

@Goofie
    Wat een takkewijf is dat mens zeg!! Dat begrijp je toch niet? Ik niet in ieder geval. Daar is echt iets mee misgegaan tijdens de zwangerschap geloof ik, want ze mist iets. Maar goed het is wel weer een punt voor jullie, want ook school is er nu bij betrokken, wat des te beter is in combinatie met jeugdzorg. Hoe oud was ie ook alweer?

@Nicky1983
    Oeh dat was vast even schrikken, maar fijn dat het nu weer begint te zakken.

@Florabella
    Nou lekker dan! Ze mogen mooi een nieuwe leveren zou ik zeggen! Succes vandaag en werkse! Nog heel even en fijn dat je zo ontzettend goed hebt geslapen. Hoe gaat het met je buik?

@Nelta
    Haha dat zou wat zijn hee, gekrompen. Zal wel een foutje zijn inderdaad :p

@Robin88
    Joepie gefeliciteerd met deze goede uitslag. Dus nu lekker thuis bevallen, heel fijn!

@Wowkaat
    Welcome back! Hahaha die jankhormonen herken ik heel goed. Mijn vriend wilde laatst hard op de bank slaan omdat ons hondje niet goed luisterde en hij wilde hem laten schrikken. Maar ik wilde ook tegelijkertijd iets met mijn hand doen dus sloeg die op mijn hand. En op zich deed het helemaal niet zo'n zeer maar toen begon ik dus ook te janken hahaha. Lekker dat alles al bijna af is. En heb je ook nog foto's van de 3d echo? Ik wil trouwens in het ziekenhuis bevallen.

@Germini
    Hahaha wat zei je? En bedankt! Mijn bloeddruk was net weer wat gezakt..

17. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Ik had trouwens nijnonijntje de 29ste nog gesmst om te vragen hoe het ging en ze antwoordde het volgende:

He meid. Zo heel af en toe post ik wel wat maar dat valt vast in het niet bij het vele geklets van iedereen hihi. Maar het gaat wel hoor. Erg last van harde buiken, dus hier weer twee dagen bedrust opgedragen gekregen.

Dus met haar gaat het ook redelijk. Hier vannacht ook wel redelijk geslapen, maar nog steeds niet fijn. Zal zo blij zijn als alles voorbij is! Laat die kleine maar komen, nouja niet nu al maar gauw!
    Gisteren schoonmama oververhuist met zoon en dochter. Daarna lekker naar de mac gegaan omdat we met het avond eten echt vieze mislukte pizza's hadden gegeten. Misschien zo nog even proberen te tukken en daarna naar schoonmama om haar te helpen met uitpakken. Aangezien zijn aan alle kanten in het gips zit zal het anders niet echt opschieten :p.

18. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @babyboo: het was al een foutje bij haar geboorte. Dat mijn vriend met haar een kind heeft is echt een foutje. Maar zij moest en zou vanwege haar geloof het kind houden. Hij word in december 10.

19. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Ja nou sorry hoor maar dan kan ze dat geloof maar beter laten vallen. Kijk hoe ze haar eigen kind opvoed? Of beter gezegd: NIET opvoed. Ontzettende debiel dat het is! Kan daar echt boos van worden.

20. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen,

Germini, leuk he die babywasjes. En goed hoor dat je ze bloeddruk zo in de gaten houden.

Florabella, lekker nog 2 daagjes werken.

Babyboo, eerste meten ze altijd liggend en vorige keer voor de eerste keer staand, dus daar zal het wel aan gelegen hebben, want hij kan bij steeds meer dingen, dus hij groeit echt wel.

@broekjes hier blijven ze vaak wel zitten, Stijn heeft echt zo’n dreumesbuikje, hij loop ook zo lekker met zn buikie naar voren. Broekjes zitten meestal onder zn buik, dus dan is dat knoopsgat elastiek wel handig, hier worden de shirtjes meestal als eerste te kort.

@haar, Stijn heeft gelukkig niet mijn haar, want ik was op mn tweede nog zo goed als kaal, hopelijk heeft de volgende ook niet mijn haar.

Hier al een productief ochtendje gehad. Droger en wasmachine leeggeruimd en weer vol gegooid, babykleertjes gesorteerd, dus die kunnen zo ook in de was, gelijk maar ff de knuffels mee wassen. Stijn was er om 7 uur uit, straks om 10.50 bij het cb zijn en dan kan hij daarna gelijk naar bed.

Deel Deze Pagina