December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    @schimmelinfectie: hier ook gehad, een paar wkn geleden. Echt mega jeuk! Kreeg toen 1 pil om vaginaalin te brengen en daarnaast 2x een zalf voor uitwendig gebruik. Met die zalf moest ik doorgaan tot 1 wk na de klachten! Die pil hielp het beste trouwens...

Vreemd dat ze dan overal iets anders doen trouwens...

2. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Mirri Gefeliciteerd.....beeb goed blijven plakken he!

Susan welkom!!

Mikmak, thanx voor je kruiken tip

Larax, pap heeft vorig jaar darmkanker gehad en is nu half aug geopereerd aan een uitzaaiing in zijn lever. Maar alles lijkt nu onder controle en hij voelt zich top!

Net een groei echo gehad, Bella haar hoofdje is een paar dagen achter (pas makkelijker haha) en haar benen 1 1/2 week voor....dus net als mama lange modellenbenen! Komt helemaal goed!

3. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames

ik kom jullie alvast een heel fijn weekend wensen en voor de gene die het nodig hebben sterkte
    wij gaan morgen lekker een weekend weg naar kempervennen heb er heel veel zin in ff lekker relaxen en van het mooie weer genieten.

4. Robin88

Robin88 Actief lid

10 jun 2011
    476
    0
    0
    Hele dag zo'n vies brandend gevoel gehad dus ben ook maar rennies gaan halen. Hopelijk werken ze :)

@ Goofie, schimmelinfectie is erg vervelend. Hopelijk ben je er snel vanaf!!
    Veel sterkte voor je vriendin. Je kindje verliezen lijkt me het ergste wat er is :(

@ Wolkje, hele tijd geleden ook last gehad van kramp. Na een tip ben ik bananen gaan eten en dat heeft mij goed geholpen!! Sindsdien geen last meer van gehad! Het voeteneind van je bed een beetje omhoog zetten (deken onder het matras ofzo) helpt ook.

Het kraampakket krijgt ik niet via mijn verzekering :( Heb bij vgz een jong pakket en dan krijg je die niet. Volgende week maar eens bij de prenatal gaan kijken voor eentje

@ Mirre, gefeliciteerd! Ik zal meeduimen dat dit beebje lekker blijft zitten waar hij/zij zit!! :)

@ Coon, geniet van je weekendje weg! Veel plezier!

Vandaag lekker geniet dagje gehad. Flink stuk gefietst met mijn moeder en lekker van het zonnetje genoten. HEERLIJK.. van mij mag het nog even zo blijven.

5. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Hey kom even hallo zeggen :)

6. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Schimmelinfectie: Ik heb een kuurtje van 3 dagen gekregen.
    Ik moet de zalf voornamelijk aan de buitenknat smeren en eventueel wat binnen in.
    Liever niet de applicators gebruiken,maar ik denk als ik ze een cm inbreng dat dat toch geen kwaad kan:(
    Dan komt het toch nog een beetje binnen, ga heus niet dat hele ding naar binnen schuiven hahaha..
    Heb ook ooit 3 eieren gehad die ik moest inbrengen maar die branden zo erg dat ik met een vaginaal douche de boel heb moeten uitspoelen zo'n zeer deed dat, dus die wilde ik niet weer hoor pfff..
    Nouja ik hoop dat het zaterdag gewoon weer weg is, zou leuk zijn want dan komt mijn mannetje weer thuis ;)

7. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Robin: Ik eet ook de hele dag rennies, vind dat gevoel verschrikkelijk pff..
    Mijn meisje ligt met haar voetjes tegen mijn maag, dus ja dat geeft ellende

8. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Susan:Welkom!!!

Meiden, ik weet echt werkelijk niet meer wat ik aan moet, alles zit te strak..
    Wil voor die laatste 10weken niet nog eens een hoop dure dingen aanschaffen, heb er ook geen geld voor.
    Maar het lijkt alsof ik ineens erg gegroeit ben pfff....
    Hebben jullie daar ook last van, of kunnen jullie met gemak alles nog aan.
    Wil er graag ook leuk uit blijven zien,maar op dit moment kan ik echt wel solliciteren voor walrus pff..

9. Robin88

Robin88 Actief lid

10 jun 2011
    476
    0
    0
    bleah die rennies werken niet echt moet ik zeggen :x

Ik kan gelukkig nog de kleren aan die ik in het begin gekocht heb. Alleen de band om mijn buik van mijn jeans broek zakt soms af omdat hij alleen nog over de onderkant van mijn buik komt.

10. Sjees

Sjees Niet meer actief

goofie geloof me de laatste paar weken weet je neit wat je overkomt,je gaat dan pas echt dikker worden,vooral de laatste 6!
    Hier pas ik ook haast neits meer,ik draag veel losse jurken,e dan een legging waarvan ik een knip in de bovenkant heb gemaakt of van die speciale zwangerschapsleggings.
    Maar ik ga verder ook niets kopen,zing t wel even uit met wat ik heb en dan zie ik er maar even neit zo florisant uit

schimmel@ ik twijfel of ik er weer 1 heb,zou dan al de 4de worden deze zwangerschap.....kijk t nog heel even aan.

mirre,gefeliciteerd en ik duim mee dat je een mooie patexbaby hebt nu!

wolkje,ai kramp is niet fijn,ik heb er heel af en toe last van,heel naar zwangerschapskwaaltje,ik gelooof dat magnesium ook kan helpen ertegen

susan,welkom!

coon heel veel plezier!

hier,een beetje rotdag gehad,ik kan echt neit tegen de warmte wordt er enorm beroerd van en ik heb enorm last van mijn bekken,heb ook geen idee hoe ik de trap op moet komen dus vandaar dat ik nog op de bank zit,en jullie maar een beetje ga vervelen ;),zit wel een leuke film te kijken dus dat scheelt!

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Goofie, bij mij werd toen gezegd dat ik die applicators zelfs weg moest gooien!! Dus 1 pil naar binnen werken en dan alleen zalfje aan de buitenkant smeren.
    En met die kleding, kan wel m'n zwangerschapsbroeken nog aan, jij niet dan? Anders gewoon lekker in joggingbroek met shirt ofzo. Maakt toch niet uit als t minder florissant is? Tenzij je het nodig hebt voor werk ofzo, dat ligt anders...

Robin, toch ergens wel raar dat in zo'n jong pakket van de verz geen kras pakket zit. Dan kan je toch ook gewoon zwanger worden? Nou ja, miss hebben ze idd bij de prenatal iets.

Sjees, leuke film gekeken? En dat t nu warm is, is een unicum dus erg lang zal t niet duren ;) Voor jou alleen maar prettiger :)

Coon, heerlijk zeg een weekendje weg! Geniet ervan maar moet vast lukken met dit fijne weer :)

@hier: zo maar richting bed want morgen al om 08.30 uur naar de gyn. Gaan we t weer hebben over geplande ks (m'n dochter lag in stuit en durf nu geen normale bevalling ivm evt openscheuren vd baarmoeder) en of ik weer vol mag werken. Had vanwege hardere buiken nl het dringende advies gekregen max 50% te werken. Heb me geprobeerd eraan te houden maar is niet helemaal gelukt. ;) Beetje lastig als je eigen baas bent...

Maar goed, nu maar richting bedje toe.
    Moet er ff inkomen met namen en bijbehorende verhalen hoor!

12. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Goedemorgen dames,

Goofie, balen van je schimmelinfectie. Met die applicator moet je wel uitkijken hoor!

Sjees; pfff balen dat je zo slecht tegen dit weer kan, ik vind het echt heerlijk en krijg er nieuwe energie van....doe rustig aan en misschien is zittend de trap op een optie?!

Susan; succes bij de gyn vandaag, hoop dat je weer iets meer mag doen! Ik heb al vanaf 14 weken harde buiken en werk nog fulltime. Bm is gewoon erg gevoelig en wordt bij alles hard dus rust helpt eigenlijk niet.

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @coon, veel plezier in de kempervennen

@robin, balen van het zuur... en een kraampakker verkopen ze gewoon standaard.. zit alles in wat wij van de verzekering ook krijgen.. misschien wel tip om je verzekering aan te passen met je hub straks

@susan, welkom hiet en veel plezier zometeen bij de vk... alhoewel het gesprek niet echt lollig is.... heel verstandig dat je na een ks weer een ks neemt..de vrouw van mijn baas had bij de eerste ook een ks en afgelopen maart is ze via de natuurlijke weg bevallen met alle problemen vandie.. geen gescheurde bm maar wel andere ellende.. met als gevolg dat ze randje heeft gelegen!!!

@flora, tis graag gedaan. jij bent er vandaag ook weer vroeg bij zeg

@goofie, balen dat je nergens meer in kan... had nog eea van vorige zw, maar heb nu dan wat kleren erbij gekocht in juni die ik de hele zw aankon.... dus ja heb ook wel wat shirtjes en rokjes liggen die niet meer kunnen..geef ik aan dinnetje die nu 15 weken is.. en de rest kan tot het einde

@Sjees balen dat het weer je niet goed valt.. hier heerlijk... maar goed het koelt strax ook weer af...en hebben we deze dagen toch maar erbij gehad.

hier lekker geslapen, heb wel de laatste dagen wat buikpijn, alsof ik maagpijn heb van die krampen... heb ook helemaal rondom mn buik gewoon pijn.... beetje rottig

nou tot later... oh ja eindelijk mag ik ook tot de 1 cijferig aantal weken horen :D

14. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Goedemorgen ,

@ flora ik heb juist de tummy heel veel gebruikt en het badje weinig tot niet. Of we namen onze dochter mee onder de douche.

@ Mirri goed zeg nu een contract met pattex en op naar een plakbeeb. Ik duim voor je.

@ kruiken ik heb gewone maar kreeg van de week een elect, aangeboden van een collega. Zij heeft deze in januari veel gebruikt voor haar dochterje.

@ blackbird ook geen warmte mens hier momenteel. Mijn handen en voeten zijn aan het opzetten door de warmte.

@ gooffie kan me voorstellen dat het een enorm dal is waar je vriendin nu door gaat. Ik heb voor mijn schimmelinfectie toen een pil gehad ( canasten ) en na 5 dagen nog een keer. Super spul .

Welkom susan79. Gezellig dat je mee wilt kletsen.

@ coon heerlijk zeg geniet ervan.

Zegt hallo terug tegen brusje.

@ wolkje , als ik te weinig heb gedronken , dan krijg ik megakramp. Laats hub wakker moeten maken kreeg zelf de kramp niet uit mijn kuit.

@ susan succes bij de gyn ! Wat voor werk doe je?

@ kim heb je al weer iets gelezen over nijntje????

Joepie mikmak ook een 1 cijferige dame !!!!

Zo hopelijk ben ik weer een beetje bij.

15. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    @susan: welkom!

@goofie: ik draag voornamelijk leggings met een jurkje en die blijven gelukkig lekker meerekken.
    spijkerbroeken draag ik bijna niet meer, vindt ze niet echt lekker zitten.
    ik ga voor die laatste weken sowieso niks meer kopen, ik zing het nog wel even uit met wat ik heb.

@warmte: ik heb er ook last van hoor, pfff van mij mag het wel lekker gaan vriezen. met name 's nachts heb ik het gewoon echt flink warm.

@kraampakket: ik heb de basisverzekering bij Interpolis en dan krijg je dus ook geen kraampakket.
    vorige keer heb ik er eentje gekocht bij Prenatal en daar heb ik uiteindelijk heel veel van over gehouden (vanwege die eerste paar dagen in het ziekenhuis).
    hoef nu alleen nog maar gaasjes en een flesje alcohol aan te schaffen en dan hebben we de boel weer compleet.

wij gaan zo Joep's nieuwe kamer in orde maken en vanmiddag nog wat dingetje aanschaffen bij Ikea.

fijne dag allemaal!

16. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    hallo allemaal!

@tummitub: ha ha ik hoor er zoveel verschillende reacties over! sommigen zweren erbij, sommigen gooien hem meteen de deur uit:D ach ik had die van mij gratis dus ik zie vanzelf wel;)

@warmte: pff het lijkt weer zo'n dag te worden.. succes iedereen!

Heeft er iemand trouwens beetje ervaring met voedingsbh's? ik ben zelf echt specifiek op zoek naar een goeie aangezien ik wel van plan ben om lang borstvoeding te gaan geven (als het lukt natuurlijk)
    Nu kreeg ik onlangs een folder van het merk mammae en die bh's zijn echt super mooi! en ze lijken me heel praktisch maar ja ik heb natuulijk nog nooit borstvoeding gegeven...
    Ze zijn wel best heel duur.. 80 euri per bh.. dus ik wil wel weten of het echt wat is eigenlijk:p

17. Sjees

Sjees Niet meer actief

blackbird,ik denk dat ik er pas 1 aanschaf als de baby er is en ik ook zie dat het lukt met de bv en dan weet ik ook precies welke maat ik dan heb,de vorige keer wilde de bv helaas niet lukken en zou het zonde vinden als ik zo'n bh haal en het neit blijkt te lukken

goofie,nou het heeft me even gekost maar ik ben boven gekomen,het heeft de hele nacht geduurd en moest 2 keer naar toilet,was echt een crime,nu is het wel pijnlijk maar kan weer op t been staan gelukkig.

warmte,ik kan normaal heel goed tegen warmte,zit liefst hele dag door in de zon,meeste mensen kennen me ook alleen met kleurtje maar deze zwangerschap trek ik het op een of andere manier niet,en nu wordt ik er zelfs beroerd van,ik houd me dus maar even gedeisd.

zat trouwens te denken over 5,5 week mag ik al bevallen dat klinkt wel erg dichtbij he?
    Ik heb alleen toch spontaan heeeeel erg het gevoel dat ik dit keer wel over tijd ga lopen,en de kans dat het dan met sinterklaas komt is wel erg groot,ik heb al 1 kerstkindje dus moet er eigenlijk niet aan denken maar ja zou wel weer iets voor mij zijn hahhahahha.

18. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    haa meiden!

heb jullie weer gevonden... Dacht al dat er iets mis wat met mijn internet ofzo... Nou hier zijn jullie dus! Daar ben ik ook weer :)

19. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    hey,

ik heb drie keer bv gegeven en geen bv bh gekocht, vind het toch afzetterij.ik denk het makkelijks is toch kijken naar truien en shirts die makkelijk open te krijgen zijn, de bhs hier schoof ik zo aan de kant (moet je geen balconet bh hebben)
    de eerst e 10 maand bv en gelijk zwanger van dochter die heeft 18 maand gekregen en mn laatste dochter 19 maanden ongeveer en nu zwanger van deze

20. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    ff tussendoor hoor.. wat is een balconet bh?:(

Deel Deze Pagina