December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @babyboo:met het met je eens hoor!

Toch even een vraag wat sex betreft meiden. Tot nu toe alles nog prima. Maar na het gisteren weer even gezellig te hebben gehad weet ik niet of ik het nog fijn vind. Buik gaat vreselijk strak staan en dat doet pijn. Mijn vriend geeft aan dat hij zich aan mij aanpast omdat ik moet aangeven of mijn lichaam het nog wil en kan. Heb tot nu toe nergens last van gehad maar vind het nu ook eng worden. Heb liever dat de zin gewoon weg is dan kom ik ook niet in de verleiding. Haha. Maar hoe ervaren jullie dit?

2. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Goedemorgen dames!

@Robin: ow wat fijn dat jullie mannetje weer goed gekeurd is. Niets zo fijn als die bevestiging hebben :)

@geboortekaartjes: Hier 100 kaarten voor ongeveer €60, maar dan zitten er nog geen enveloppen bij (die hebben me iets van €5 gekost) en nog geen postzegels (worden kerstzegels) Moet je wel zelf de kaarten willen maken :)

@sniffy: jij ook al bijna de vluchttas klaar. Ben er nog helemaal niet mee bezig geweest eerlijk gezegd.

@wowkaat: ik moet in het ziekenhuis bevallen, hier geen keuze dus.

@lin: succes met de curve vandaag.

@germini: gelukkig was er niets ernstigs aan de hand. En de bloeddruk kan ieder moment weer anders zijn. Als je toevallig een paar dropjes oid hebt gegeten is ie al wat hoger dan anders. En 120/90 is toch nog niet heel zorgwekkend toch? Geniet van je dagje alleen thuis.

@aapje: ik wilde de hulp eerst niet aannemen maar uiteindelijk toch maar gedaan aangezien ik het gewoon echt niet alleen kan met die *** bekken. Jullie weer allemaal geknipt, kapsel dus al klaar voor de bevalling ;)

@florabella: werkze vandaag. Lekker dat je eindelijk een goede nacht hebt gehad. En idd kramp is minder erg dan een slechte nacht.

@babyboo: Wat goed dat het redelijk goed gaat met Nijn. Fijne dag vandaag!

@nelta: jeetje zeg activeling... hier nog niet veel gedaan, Maartje pap gegeven en aangekleed maar zelf nog in de pyjama. Zo even wat opruimen hier en dan kan het huishouden gedaan worden. Succes bij het CB straks.

@haar: Maartje heeft de haren van papa en mama. De krullen van mama en de kleur meer van papa. Ze was pikzwart bij de geboorte en is nu bijna blond!

@goofie: Euhm.... hier niet echt meer iets gedaan sinds de positieve test, meer ook omdat ik bij Maartje een flinke bloeding heb gehad en dit niet nog eens wilde meemaken. Ik kan je dus geen advies of ervaring geven.

@hier: wat een budnacht zeg... Gisteravond rond 21:00uur op de bank in slaap gevallen, rond 22:00uur wakker geworden en naar bed gegaan, dochterlief begon te huilen dus even bij ons gelegd en moeders was weer klaarwakker... Manlief is gaan douchen en kwam toen ook naar bed, en toen begon Maartje te spelen! :O Weer op haar eigen bed gelegd en toen sliep ze gelukkig. Vanmorgen om 6:30uur wakker geworden met buikpijn :( Daarna nog een kwartiertje liggen dutten en toen toch maar opgestaan. Hopen op een redelijk rustige dag vandaag. Maartje is in ieder geval lekker actief en is al flink aan het rondstappen, moet er soms wel met een doekje achteraan, kleine meid is erg verkouden (net als moeder).
    Verder weinig te melden vanuit deze kant.

Fijne dag allemaal!

3. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Goedemorgen allemaal,

Hier weer een prut nacht gehad , veel wakker en moeilijk in slaap kunnen komen. Om 05:00 uur en niet weer geslapen. Vanmiddag maar even plat.

@ goofie : hier nog geen last van een onprettige buik, misschien na die tijd even een kruik tegen je buik of vragen of vriendlief hem wil masseren ( insmeren).

@ germini : gelukkig dat alles goed is met je bloed, CTG en urine.
    Van onderdruk 55 naar 90 is best een verschil.

@ babyboo : gelukkig is nijn nog gewoon thuis en kan ze het met bedrust af.

@ germini : succes met je babywasjes.

Ga nu eerst even lekker rustig liggen, dochterlief is onderweg naar school. Dan zometeen stoofperen schillen en alvast koken, jammie.

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @babyboo, jep veel dora en diego... hebben wat dvd er ook nog van die worden hier grijs gespeeld haha

@goofie, geen ervaring mee... de laatste keer dat wij sex hebben gehad is eind augustus/begin september geweest.... en dat was de 2de keer sinds de posi test....

beetje krom zeg wel sex hebben in dr geloof en dan niet mogen laten weghalen... das echt wel opzet geweest..... dom wijf zeg... lekker zo een kind dat niet echt gewenst is...

@lin lekker stoofperen, hub vind ze niet lekker dus maak ze niet zo vaak.. heel soms als hub er niet is.... maar ja.

@nelta, heel goed... hier alles gisteren al gedaan... dus nu effe een dagje relaxen.

5. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Goeiemorgen meiden!

zoo weer even alles bijgelezen, even reageren op wat me bijgebleven is:

@goofie: pfff wat kunnen mensen belachelijk om gaan met hun kinderen, echt erg om dat zo van de zijlijn aan te moeten kijken lijkt me..

@babystew: aaah het lijkt me zo vresenlijk om je kleintje zo te zien huilen als je er niks aan kan doen:( moeilijk hoor!

@mac: hihi daar zijn wij gister ook geweest:D tussendoor bij het winkelen in de stad want ik moest wel even een rustpuntje tussendoor;)

@vluchtkoffertje: bijna helemaal klaar, nu alleen nog een koffer :p even kijken dit weekend bij mijn ouders of ze nog wat hebben staan..

Deze nacht: t ging redelijk, tot mijn man uit bed ging (3:30 moest werken..) en toen dacht ik even te gaan plassen.. daarna niet meer kunnen slapen natuurlijk, pijn in mijn buik.. niet lekkker liggen.. na een uur uiteindelijk 2 eierkoeken gegeten (staan nu standaard naast bed) en vervolgens ben ik binnen kwartier in slaap gevallen! :D k had gewoon weer eens heel veel honger.. Helaas bedacht 1 of andere *piep* dat het wel leuk was om om half 8 een boom om te gaan zagen ofzo.. keihard geluid van een kettingzaag ineens!:x naja iig toch nog aardig bijgeslapen vandaag.

Vandaag even knutselen aan de (jawel) sinterklaas gedichten en surprises!
    Mijn ouders wonen in zeeland en ik zag het niet echt zitten om met 39 weken daar helemaal heen te gaan, maar mijn oma van 86 viert ook nog sinterklaas mee en die kan niet meer naar Almere komen.. Dusss.. we vieren het dit jaar 5 november ipv december:)

6. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Mikmak: Ik snap er al helemaal niks van... Ze is gevlucht vanuit Bosnie hier naartoe.. Ze heeft een moslim geloof ( was dat niet geen sex voor het huwelijk?, net als niet roken en drinken??)
    Woont inmiddels al 14 jaar in nederland, spreekt nog steeds slecht tot geen nederlands.
    Ze kan niet schrijven, niet lezen en ook niet zwemmen, wat kan je je kind dan leren???
    Dus ja...sommige dingen kan je denk ik nooit begrijpen.

7. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    goedemorgen dames,

hier ook weer slecht geslapen, zo onrustig. en wel tig keer eruit om te plassen. ik weet dat het erbij hoort en dat we over een paar weekjes in ieder geval van die enorme toeter af zijn, en da's maar goed ook, want ik ben het zo langzamerhand spuugzat. de kleine trapt me bont en blauw van binnen en af en toe kan ik niet zitten van de pijn, zo hard haalt ie uit.
    en waar ik echt niet goed van wordt zijn mensen die dan zeggen: "ach ja, de laatste loodjes"
    JA DAT SNAP IK OOK WEL! maar dan hoef ik het toch niet leuk te vinden???
    oke, ik ben m'n frustratie weer kwijt ;)

vandaag alweer 35 weekjes.....begin zo langzamerhand de kriebels te krijgen. en ben met name benieuwd hoe Joep gaat reageren, voor hem is het straks het ingrijpendst. nog even afwachten.

o ja, wij hebben hier ook Dora al achter de rug. Joep zit nu Kai Lan te kijken. vind ie geweldig.

fijne dag allemaal!

8. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    @goofie: dat meen je niet!!!! ik heb op zich niks tegen "buitenlanders", tenzij ze echt geen enkele moeite doen om zich aan te passen en de taal te leren....
    na 14 jaar NL nog steeds geen nederlands spreken/schrijven????
    schandalig!

9. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Peanut: Ik ben het ook spuugzat hoor! En inderdaad die opmerkingen van "kom op de laatste loodjes" kennen we nu ook wel!
    Of "ja het hoort erbij" Ga toch weg denk ik dan..
    En dan lopen mensen weg en zeggen ze doodleuk "nou sterkte he" Ja en bedankt hoor!!!

10. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ja die heb je er dus ook tussen zitten helaas!
    Alleen de pest is dat de kleine man zich aanpast aan haar taal, dus zinnen zoals: Ik weet wat bedoel jij, en waar gaan we?
    We begrijpen hem soms niet eens normaal.
    En op school word er echt wel opgelet,maarja als je thuis niet verbeterd word val je toch terug.

11. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Zo weer veel dames een slechte nacht gehad, je kan merken dat het einde nadert!! Iedereen is zo onrustig, lees niks anders dan slecht slapen, harde buiken en vluchtkoffers..iedereen is het goed zat volgens mij! Ben benieuwd wie de volgende is die bevalt.

Hier; ook bijna continu harde buik, ik hoef het stuur maar om te draaien in mn auto of het schiet er weer in. Mn ribben doen er gewoon zeer van!! Gelukkig voel ik de kleine nog wel best veel. Morge weer controle, ben benieuwd!!

12. Robin88

Robin88 Actief lid

10 jun 2011
    476
    0
    0
    @ Goofie, leuke vrouw :( Ik ben niet voor abortus maar in zo'n gevallen ook absoluut niet ertegen. Als je dan ziet hoe zo'n kind het nu heeft vraag ik me af wat erger is...
    Kan je man de voogdij niet aanvechten en dat hij bij jullie komt wonen?

@ Blackbird, leuk dat jullie sinterklaas verzet hebben :D Veel plezier de 5e!!!!
    Wij doen ook altijd aan pakjesavond maar ben de 9e uitgerekend dus ik ben eens benieuwd of ik er met of zonder baby zit..... :p

@ziekenhuistas, geloof dat ik hem toch maar eens echt in moet gaan pakken. Nog altijd niet gedaan en lees hier toch dat iedereen hem al klaar heeft staan.... oeps :)

@harde buiken, zuster in het ziekenhuis gaf gisteren aan dat harde buiken geen probleem zijn, zolang er maar geen regelmaat in komt!
    Je baarmoeder is een spier en de ene is gevoeliger voor harde buiken dan de andere. Als ik buk of te snel opsta is het ook raak, maar dit was geen probleem.

Vanmorgen alleen wat wassen strijken en stofzuigen. Vanmiddag ga ik zwemmen met een vriendin dus wil niet helemaal dood zijn voordat ik ga :D

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @goofie, oh moslima he.... dan is idd sex voor het huwelijk veboden haha... maar niet lezen, schrijven of wat dan ook... dat is echt schandalig.... er lopen er helaas nog genoeg rond in nederland van dit kaliber..... na 14 jaar mag je echt wel aangepast zijn.. en ook ik heb niets tegen buitenlanders.... mits aangepast... ik heb zelf op de filipijnen gezeten en curacao daar is het niet anders dat je je aanpast aan hun..... dus waarom zou het hier anders zijn....

@blackbird.. pffff dat je daar nog zin in hebt.. je kan beter je buik in het gips zetten en dat is de suprise, die volduwen met papieren en kadootje... grabbelbuik :D

@mamsie, ja je merkt het he... iedereen begint het zat te worden... hier op de commode ook de vluchttas gezet.. nog niet alles er in maar mondjesmaat als ik er langsloop duw ik er weer wat bij..
    van mij mag ik de volgende zijn hoor.. maar vermoed Kim of Lin, vraag me niet waarom

14. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben ook wel benieuwd wie de volgende is:)
    Ik ben het wel zat,maar minimaal 2 weken blijven zitten zou heel fijn zijn.
    Het is een kewestie van afwachten meiden!

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    hoera hier zijn de kortingsbonnen van lekker leven zijn er weer.... 3 pakken pampers halen 2 betalen... strax effe 3 pakken newborn halen... want had nog geen newborn in huis..behalve 2 stuks haha.
    en aangezien ik zweer bij pampers bespaar ik me weer 10 euro.
    en er zitten 2 bonnen bij dus in totaal 6 pakken en 4 betalen... :D

@goofie, ja nog 2 weken blijven zitten is oke.. maar nu zou ik ook niet meer zo een drama vinden

16. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Ja van mij mag het ook met 37 weken komen haha, heb iedere avond allerlei kwaaltjes maar 's ochtends steeds weer verassend rustig dus gewoon afwachten!
    Probeer heel de dag een beetje bezig te blijven zolang dat gaat, heel de dag op de bank hangen wordt je ook zo sip van vind ik..

17. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    @mikmak, heb die bonnen gister ook gehad, idd luiers halen heb al 2 pakken staan maatje 1 maar heb geen idee of ik daar nog 3 pakken van nodig heb. Kan ik dan niet beter 3 pakken maatje 2 erbij halen?? Zag ook lekker chocomelbonnen, en wasmiddel ook altijd handig!

18. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik weet soms van gekkigheid niet wat ik moet doen..
    Heb ook niet altijd zin om de deur uit te gaan,maar thuis hangen is ook niks.
    En buiten dat, als ik thuis ben wil ik wat doen in huis en dat lukt gewoon niet altijd meer.
    Dan irriteer ik mij hier alleen maar pfff..

19. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik krijg daarna altijd een harde buik, maar die is zo weer weg.

Verder vind ik het nog steeds fijn, maar merk wel dat het een zware activiteit is om te doen ;)
    Voel me dan net een bejaarde.

20. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Mikmak: die kortingsbonnen vielen hier gisteren ook op de mat, helaas heeft de hond ze aan duizend stukjes gescheurd.... Missie voor vandaag is ook een postopvangbak scoren!

Robin: fijn, die goede controle!

Nog steeds geen bericht van Sjees? Ik ben haar buddy, dus wacht het wel heel even af.. zal zo even neuzen bij de november dames.

Ik hou het ff kort, wil heel veel doen, en jullie geklets is toch niet bij te houden! Tot vanmiddag dames!

Deel Deze Pagina