December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hier net de was weg gestreken en een was in de machine gedaan.
    Verder al wat dingen klaar gelegt voor het koffertje..
    Ik heb gewoon 2 shirt met korte mouwen, daar kan ik vast wel in bevallen??? haha..

2. Robin88

Robin88 Actief lid

10 jun 2011
    476
    0
    0
    @Daisy, heb je de bon nog? Misschien dat je ze om kan ruilen voor een maatje groter

3. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    die bonnen heb ik ook gehad!

Even opletten daarmee trouwens! bij Etos zijn de pamers newborn (2,5-5kg) 11,95 en bij de kruitvat maar 9,95! daar heb ik dus 3 pakken gekocht en zo bespaar je meer dan 1 pak, bij de etos minder dan 1 pak:D (voel me net een coupon-lady;))

Ik zat ook al met mijn moeder te overleggen hoeveel pakken ik nodig had want de kortingsbonnen zijn maar tot eind dit jaar.. ik heb nu 3 pakken newborn en ik denk dat ik nu gewoon even wacht tot de kleine er is.. dan zie ik wel wat ik nodig heb ivm gewicht enzo;)

Edit: heb trouwens net mijn hond in het park van de verdrinkingsdood moeten redden:( ze was in een diep gat met water gevallen uit het zicht en ik stond te kletsen met wat buren.. gelukkig blafte 1 van hun honden waardoor ik toch maar even ging kijken.. hing ze daar half uit het water.. ze kwam er niet meer uit.. arm beest.. nu ligt ze helemaal uitgeput op de bank.. en stinken!;)

4. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Nee helaas, die is dus al weg, ik bewaar ze wel misschien kan ik ze ooit nog weggeven.

5. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Volgens mij zaten er bij etos wel 2 meer in, tenminste in die grotere pakken, maar ja 2euro voor 2luiers meer.Ben je bij kruidvat nog goedkoper uit.
    Misschien even je hond wassen? Anders ruikt straks alles naar hond.

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @Blackbird, huh stond gisteren bij de etos en daar zijn de pampers newborn gewoon 9.95.... maar goed bij plus en jumbo kun je ze ook leveren en daar zijn ze ook 9.95....
    en als je de bon inlevert als er al een actie bezig is betaal je nog minder. dan krijg je bijv 3 pakken 25 euro en dan met die bon is het 3 pakken voor 15 euro.... heel lucratief shoppen!!

schrikken, gelukkig is het alleen maar stinken en uitgeput!!

@sniffy heb je die doos van etos toch? dat is die van felicitas... volgens mij loopt dat via hun... etos dan.... ofzo

@daisy, omruilen... mocht je de bon niet meer hebben, bij ons doen ze niet echt moeilijk met ruilen.... ze raken die pakken wel weer kwijt. micro heb je ook echt niet nodig.... idd alleen voor de hele prematuurtjes ja. misschien wil babystew ze anders wel overnemen...

7. Sjees

Sjees Niet meer actief

hier ook een licht meisje op de -2 lijn,is nu bijna 2 en weegt 10 kilo precies,ook maatje 80/86
    maar verder wel vrolijk en tierig dus ach ja...;)

8. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    @pampers, zijn die nu ineens 11,49???? Hier trouwens nog niet de lekker in het leven bonnen gehad. Normaal altijd wel…. Zitten er trouwens nog wel bonnen in de blije doos??
    Ik ga denk 2 pakken maat 1 halen en 1 pak maat 2 voorlopig.

Peanut, hier ook geen 50 hoor. Ging prima vorige keer.

Hier net terug van het cb. Stijn is weer helemaal in verhouding. In 3 maanden tijd is hij 4 ons en 6 cm :$ gegroeid.

9. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @daisy85: tja wassen doet mijn man vanmiddag maar, het is nogal een opgave voor me om nu in een douche de hond te wassen, sta je de hele tijd gebukt enzo.. en naar hond ruiken vind ik niet erg (ik heb geen illussie dat het hier niet ruikt met een hond sowiso) alleen het is echt zo'n slootlucht.. ze ligt gelukkig op haar eigen kleed:D

@mikmak: ja hier waren de luiers bij de etos vorige week ook nog 9,95! maar gister ineens 11 nog iets:$ heel raar..

10. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Gewoon voor een normaal pak??????

11. Sjees

Sjees Niet meer actief

Babyboo,fijn dat de ketel er is!

Pijn in buik@ ja hier ook veel,voral bij lopen,voelt straks gespannen aan,we zitten da ook echt in de laatste fase nu en zo’n biuk geeft veel druk met al dat extra gewicht,maar fijn is anders idd

Nieuwwolkje,die tepels horen er ook bij,hier ook soms,kan dan amper de douche verdragen hahah

Rookworst,whaahhah en is ie al besteld,via de rookworstenservice?? Zou toch een stunt zijn!

Coon van harte met je verjaardag!

Babystew,oh wat vreselijk moeilijk om je kindje zo te zien zeg en weer een transfusie,betekend dat dat het nog niet echt de beterende hand opgaat? Heel veel sterkte!

Aapje,klinkt niet echt als een fijne opvang kun je geen ander zoeken??

Wub,dank je voor t vragen meid,hier gaat t goed,het rommeld wel maar ja dat kan nog weken zo gaan,en idd beebje moet nog een week blijven zitten,eerder heeft ie geen toestemming om de wereld te verkennen,en ben erg streng,hihihih!Met jou ok ales goed?

Goofie,woowwwww dat mens heeft echt geen verandwoordelijkheidsgevoel zeg,arm kind,wel helemaal super dat de school nu helemaal achter jullie staat,die hebben namelijk vaak een grote lepel in de pap als het om het kind gaat,en ben benieuwd wat jeugdzorg morgen gaan zeggen.
    Even 1 vraag want dat weet ik dus niet meer,willen jullie zelf de voogdij over het kind krijgen of willen jullie alleen zorgen dat hij weggaat bij zijn moeder?heb je wellicht wel eens verteld maar weet t 123 niet meer,heel veel succes met ales!

Nicky,nog geen 3 kilo aangekomen???? Wow hoe doe je dat ik ben nu 10 kilo aangekomen en hoop dat t hierbij blijft,maar ben bang van niet,de laaste weken tikken het hardst aan weet ik nog van mijn dochter

Robin,super zeg dat je weer helemaal bent goedgekeurd!

Blackbird,ahhhhh arm beestje,eerst maar even uitrusten en dan een douchebeurt??

Vanmorgen bij de gyn geweest,weer helemaal goedgekeurd en nog een echo gehad om vruchtwater etc te checken,maar zag er prima uit!
    Wel zei de gyn dat dit beebje grotr ging worden dan de eerste!!!! Wheuuuuu? De vk zei vorige week nog dat ik dit keer een kleintje ging krijgen net 6 pond iod, nou ja we zien t wel als t eruit komt,beeb ligt dus in ieder geval voor op groei tussen de 1 en 2 weken.
    Hier nog steeds gerommel en stukjes slijmprop verloren dus er is echt wel wat bezig.

BevalLijst staat op pagina 265!

12. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Ja geloof het wel.. maar ik begin nu wel te twijfelen.. ik zal nog wel eens een keertje kijken.. :)

13. babyummels

babyummels Actief lid

27 aug 2009
    255
    0
    0
    Zo eindelijke bijgelezen, al de hele ochtend mee bezig (en nog een beetje gewerkt tussendoor natuurlijk, ben op kantoor, hihi!)

@goofie,
    Nou, die worsten verhalen blijven ons achtervolgen.
    Balen van je “stiefzoontje”, wat een verhaal zeg, heftig lijkt me dat. Helemaal omdat het jouw kind niet is je dus niks kan/mag/wil doen.
    Maar nu heeft je oma geen koffertje?!? Hihi Maar ze is wel cool zo te horen.
    Harde buiken zijn niet vreemd. Hoort erbij. En ik heb het ook als ik loop en buk. En actief bezig ben.
    Zie het als goede gymnastiek voor dalijk tijdens de bevalling, maar wel een beetje rustig aan doen hoor!

@Nicky
    Oeh, balen dat je uk gedraaid is. Laten we duimen voor een draai!
    Ik heb ook harde buiken als ik in de auto stap. Of eigenlijk bij alle activiteit…. Alleen als ik stil zit heb ik geen harde buik. Kan volgens mij niet echt veel kwaad….
    Waar woon je eigenlijk nicky? Zie nu dat je noord brabant woont…waar ga je bevallen? (ik woon in nuenen)

@Daisy,
    Stoofvlees van de snackbar?! Nog nooit van gehoord…….
    Ik zou niet weten waar hier een snackbar zit. Wij hebben zelf een frituurpan. Maar volgens mij al in geen maanden patat gegeten…..

@sniffy,
    Oh heeft fenna heupdislaxie? (zo heet dat toch) Heeft dochter van een vriendin van mij ook. Is een heel gehannes….
    Verleidelijk die mac bij jou om de hoek…..

@Blondje en Isa,
    We duimen voor jullie, sterkte!

@gewicht
    Nicky, goed bezig zeg! Ik ben nu 13 kg aangekomen.
    Was bij de eerste ook 20 kg, en ben 3 weken te vroeg bevallen, dus stel je voor als ik tot het eind had doorgelopen.
    En wat de andere dames schrijven, in de kraamtijd al gelijk weer 11 kg kwijt. Dus toch vocht ed. Verder was ik na een half jaar alles kwijt, maar dat kwam vooral door mijn zoontje die elke minuut van de dag huilde en ik daar continu mee bezig was

@florabella,
    Ik ben ook benieuwd hoe ze reageren
    Wanneer ga je met verlof? Ik moet nog 7 dagen werken.

@aapje, haha grappig he!

@babyboo
    Bedankt voor bericht van Nijnonijn. Weten we dat ook weer.

@sjees
    Hoe weet je dat van je slijmprop? Hoe ziet dat eruit? Ik heb dat de vorige keer niet gezien, bij mezelf…

@kleine kinderen
    Nicky en Suzan, die van mij is ook een uk hoor. Luca is van 1 april en is nu net geen 10kg en heeft broekjes maat 74 en shirts maat 80. Maar 74 shirts kan hij ook nog aan. Wel lekker, want aangezien deze uk zo snel op Luca zit, kan ik Luca nu nog wel goed dragen, stel je voor dat je 15 kg moet dragen….. Luca kan al wel lopen en traplopen maar heeft daar niet altijd zin….

@buddies
    Volgens mij hebben de meeste wel een iphone/ smartphone, kunnen we niet elkaars nummer uitwisselen en whatsuppen. Ik heb een buddy die rond dezelfde dag is uitgerekend, dus das ook niet handig…. Ze blijft wel mijn buddy hoor!! Maar misschien dat een paar mensen samen kunnen buddieen via whats-up?!

@luiers
    Ik haal altijd pampers bij etos en spaar dan voor 5 euro korting op een voordeel pak (pas vanaf maat 3 hoor!, maar die heb ik toch nodig voor Luca) En micro is niet echt nodig vrees ik. Ga er gewoon mee terug. Bij mij in het dorp zouden ze daar dus echt niet moeilijk over doen, das weer het voordeel van een kleine durpke!

@hier
    Gisteren echo gehad, zie foto, ik vond het zo’n lekkere bolle toet! Helemaal verliefd.
    Verder loopt hij/zij iets achter in groei. Ik ben nu 34 weken en die kleine zit op gemiddeld 33 weken. Maar viel niet uit de lijn qua groei van de andere echo’s. Plus mijn andere zoontje is ook klein.
    Dus perfect.
    Daarna naar de vk, die heeft mij ook weer goedgekeurd. Mijn bloeddruk was 109/66 Zoals gewoonlijk, gemiddeld. Ik heb van haar de “toestemming” gekregen om tot 36 weken door te werken, dus dat euvel is ook opgelost. Dus na vandaag nog 6 dagen. 15 november is mijn eerste verlof dag!
    Zin in. Want mijn nesteldrang kriebels worden steeds moeilijker te onderdrukken. Heb gisteren het bedje opgemaakt. En mijn vluchtkoffertje ingepakt.
    Ik heb trouwens geen maat 56 ingepakt hoor! Das veel te groot. Luca heeft zeker 5 weken maat 50 aangehad. Zelfs nog maat 48. En aangezien dit ook weer een ukkiepukkie is, geloof ik het wel, anders proppen we een beetje haha!

14. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    @ Blackbird, gelukkig heb je het op tijd gezien! En laat je man deze middag maar lekker de hond wassen toch?

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Babyummels, hier idd ook nesteldrangkriebels, maar ik kom daar gewoon niet aan toe met werken erbij. Hier nog 8 daagjes te gaan.

16. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @luiers,
    Ik zweer bij pampers!! die vd kruitvat lekte altijd door bij mijn zoon. dus ben erg blij met die bonnen!! zonder bonnen koop ik ze altijd bij DA..........3 pakken voor 25euro!

@goofy,
    Meid wat een rotsituatie zeg! dat er zulke mensen bestaan he.......en nog erger......dat ze nog kinderen mogen krijgen ook!! .....ben benieuwd wat jeugdzorg zegt! al moet ik eerlijk zeggen dat ik daar ook geen hoge pet van op heb!

@bloeddruk,
    Tja meiden, ik weet het ook niet.......de 1 zegt dat het te hoog is vanwege mijn lage bleoddruk rest van de zw........de ander zegt weer dat het wel hoog is..........ik laat het maar op me af komen.........zou alleen willen dat ik me wat beter voelde..............:(

@maatje 50,
    Ik heb 1 setje in 50..........maar ga ervan uit dat ik die voor niets heb gekocht aangezien ik een flinkerd krijg!

@sjees,
    Fijn dat alles goed was bij de gyn!! ben benieuwd hoelang het nog gaat duren bij je...........je maakt het spannend!;)

Vanmorgen even de (Bijna) laatste dingen gehaald............nog een paar dingetjes en ik heb alles in huis! hoezo onrustig?:D

17. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Hier 2setjes maat 50, en ook nog 2 in 56.
    Luiers, geen ervaring welke beter zijn, ik heb nu pampers en kruidvat liggen, en nog proefpakketje van c1000.
    Gewoon gebruiken en ik zie het vanzelf wel.

@babyummels: nooit gehoord van frietje stoofvlees? dan mis je wat.zoooo lekker.Ik heb hem net gehaald, maar als ik niet oppas dan eet de kat het op.Dat ligt denk ik aan nuenen, ze lopen daar achter op de grote steden,in nuenen zijn de auto`s net uitgevonden :D

18. Sjees

Sjees Niet meer actief

babyummels,je slijmprop is een wit taai balletje,dus geen slijm ofzo die je uit elkaar kan trekken of heel vochtig is maar echt een taaie prop,hij kan in meerdere delen eruit komen,en als je bv halverwege je zw.delen verliest groeit t ook vaak weer aan,maar op t eind niet meer..

nou heb de laatste dingen in de vluchttas gedaan,en een briefje erop met last-minute dingen.
    Verder nu wasjes aan t draaien
    Ga zo nog even slapen en na mijn slaapje de laatste etiketten voor de geboortekaartjes schrijven dan is dat ook klaar,nu alleen nog de naam!

19. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Sniffy; fijn dat fenna haar heupjes goed waren!! Toch altijd fijn om te horen!!
    Blackbird; fijn dat die andere honden blaften, je moet er toch neg aan denken wat er anders kan gebeuren!
    Sjees; nog een weekje wachten sjeesbeeb!! En je mama niet teveel pesten met oefenen!

Hier nog steeds regelmatig harde en pijnlijke buiken, soms twee in een uur en soms wel 12 in een uur. Maar dat hoort blijkbaar bij mij want hier zet het niet door....komt er net toevallig weer eentje op haha!

Net in de vergadering zat ik eentje weeg te ademen, zegt mijn collega het is maar goed dat morgen je verlof ingaat haha

20. babyummels

babyummels Actief lid

27 aug 2009
    255
    0
    0
    @sjees,
    Ah bedankt. Nee, dat heb ik niet gehad bij mijn vorige. Of in elk geval niet bewust verloren. Ik had wat slijm met rood bloed. En mijn vliezen waren een klein beetje gebroken, verloor steeds kleine beetje vocht. Oh ja en weeen natuurlijk hahaha!

Maar als je nu beetjes slijmprop verliest, is dat geen teken dat je bevalling begint!?

@Daisy, nee nog nooit van gehoord, maar ben ook niet in NL opgegroeid, dus een gemis in mijn opvoeding, hahaha!
    Ken wel hagis(schotland) en Rendang (uit maleisie) Is ook wat waard....
    En ja, in nuenen loopt het achter, maar is soms wel fijn. En ik ben in een kwartier fietsen in Eindhoven.....

Deel Deze Pagina