December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Zo ik ben om11uur even gaan liggen en word nu pas wakker. Was toch wel erg moe denk pff..

@sjees: wij willen in eerste instantie zijn zoon niet bij zijn moeder weg halen. We willen nu eerst weten wat hij mankeert. De ex van mijn vriend heeft gisteren verteld hoe hij zich op het moment gedraagt en zonder te weten hoe het hier loopt is dat dus wel precies hetzelfde als hier. Als er uit de onderzoeken blijkt dat het komt door de thuis situatie zullen wij verder gaan met voogddij. Het klinkt heel raar en ik weet ook zeker dat er daar iets niet goed is maar het is op het moment zo onduidelijk wat het probleem nu is dat wij het ook niet zo goed weten. Moet er eerlijk gezegd niet aan denken dat hij nu hier komt. Ik wil heel graag dat hij onderzocht word wat ik denk zelf misschien wel aan een vorm van autisme. Misschien dat we nu samen met school meer bereiken.

2. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal

dank jullie wel voor de felicitaties

ik heb alles nagelezen maar ben te moe van gister om te reageren sorry daar voor

heb een gezellige dag gehad gister toch wat bezoek geweest.zo ook ons kleine nichtje het dochtertje van mijn mans broer ze zag me staan en wees naar me buik en soms tikte ze hem aan en zei ze BAL en dat deed ze toch een aantal keer dus wij allemaal verteld dat er een baby in me buim zat dan zei ze baby in de buik en daarna bal hihihihi oww wat hebben we daar om gelachen.vanmorgen gewerkt en lig nu in bed en zie wel wanneer ik er uit kom doe niks vandaag,want morgen wordt ook een lange dag ik ga met me moeder en zusje naar amsterdam en s'avonds gaan we naar herman van veen in carre dus zal wel weer gesloopt zijn.

ik denk als ik van het weekend wat rustiger heb dat ik op jullie kan reageren

3. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Pff wat is er weer veel gekletst.. geen puf om op iedereen te reageren!
    ben erg moe vandaag en heb hoofdpijn :(
    Morgen laatste dagje werken YESSS!!!

Vandaag van collega's een mooie luiertaart gekregen, echt super leuk!!
    Zitten leuke dingentjes in; speentjes; rompertje; dromenvanger, sokjes etc en natuurlijk heeel veel luiers, nr 2! Dat komt goed uit, eerste maat heb ik al genoeg.

Fijne dag verder meiden ga vanavond vroeg naar bed..

4. babyummels

babyummels Actief lid

27 aug 2009
    255
    0
    0
    Oh ja, hier nog een foto van mijn kleine ukkepuk.
    die is nu 2024 gr

5. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    hier zweren we bij de c1000 luiers, heb de pampers geprobeert maar die lekte hier altijd door. wel vind ik de c1000 mini beter dan newborn want ook daar lekte ze door.
    En nu de luiers verdunt zijn vind ik ze weer niet zo goed, omdat ze weer doorlekt. Tja zo kan ik ook mn brood wel verdienen.

6. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Mikmak, ik heb mij nooit aangemeld voor de doos van etos. Alleen kruidvat en blije doos. Ach ja, als we de bonnen maar krijgen ;)

Babyummels, het heet heupdysplasie (er bestaat ook heupluxatie maar dat is weer wat anders)
    Fenna heeft een half jaar in een spreidbroek gezeten. Maar ze kon zich er prima mee redden.

7. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Mikmak
    Linette dus ook dun haar,jammer is dat he
    Maar goed er is altijd wel iets mee te doen ;)
    Geniet maar lekker van je luierdagje!
    O heerlijk he die kortingsbonnen,hier ook weer 2

@Florabella
    Fijn hoor dat je een goede nacht hebt gehad en dan kan je overal net iets beter tegen he ?!!

@babyboo
    Gisteren dus toch weer druk geweest? dacht dat jij een luierdagje zou houden :D
    Wel heel fijn en lief dat je dat doet !

@nelta
    Nou dan was je idd al lekker vroeg begonnen vandaag met je klusjes
    Maar zo had je lekker meer tijd om even rustig aan te doen

@Goofie
    Hier vind ik het ook niet zo fijn meer,was bij de 1e zwangerschap heel anders,maar nu idd ook last van mijn buik
    nou zo te lezen pampers zat voor de 1e tijd,en idd wel lief dat wat je overhoud aan de voedingsbank gaat geven
    O in zo n shirt kun je vast heel goed bevallen ;)

@Nicky
    Nou maar goed dat je de hulp aangenomen hebt,ik mis het wel hoor dat niemand dat zegt ;)
    Maar dat is idd niet fijn dat je zo n nare nacht hebt gehad en ook nog verkouden,dat vreet ook zoveel energie !
    Beterschap voor jou en de kleine meid!

@Lin
    O getver zeg dat jij ook zo n slechte nacht had en dan ook nog om 05.00 uur wakker
    Hier ook weer 2 uur wakker gelegen,echt niet leuk
    Hopelijk lig je nu even lekker te tukken

@Blackbird
    O wel fijn dat je na het eten weer verder kon slapen
    Heel fijn dat sommige mensen zo vroeg in de weer gaan met kettingzagen :x
    Gelukkig heb je verder wel redelijk geslapen
    Goede oplossing dat jullie nu sinterklaas gaan vieren op 5 nov,ligt toch in de buurt :p
    O jeetje dat is idd schrikken zeg van je hond,gelukkig is het goed afgelopen !!

@Peanut
    ook al zo n slechte slaper op het moment dus
    O ja leuk he al die leuke opmerkingen ,kan sommige mensen wel .....:D
    Hier ook heel benieuwd hoe de kleine man gaat reageren straks
    En idd straks snel genoege gehaald die pakjes,wij hadden toen bij de 1e alles neutraal,maar toen wedus een zoontje hadden wilden we allebei stoere jongenskleertjes en is vriendlief er de volgende dag op uit gegaan om wat te kopen :D

@Mamsie
    ook naar dat je steeds een harde buik hebt en dat je er zelfs met autorijden last van hebt
    Wel fijn dat je morgen weer naar de VK kan
    Lekker verwend door je vriendinnen dus,leuk hoor!!

@Robin
    Veel plezier met zwemmen
    hier al wel spullen gekocht voor de koffer maar heb hem nog niet ingepakt hoor ;)

@Wub
    balen zeg dat je hond ze kapot gebeten heeft

@Sniffy
    Volgens mij krijg je de pamper bonnen niet meer bij een bepaalde leeftijd,maar als je je weer opnieuw hebt aangemeld krijg je ze wel weer
    Ik kreeg er toen een x nog maar 1 en de x hiervoor weer 2 en nu ook weer 2
    Fijn dat de heupjes van Fenna er goed uitzagen en ze pas over anderhalf jaar weer hoeft te komen

@Daisy
    Pannekoeken zijn ook erg lekker,maar kan me indenken als je je instelt op iets anders en het niet lukt je wel een beetje baalt ;)
    Ik hoop voor je dat je niet ziek word !
    Hier heb ik alleen maar maatje 1 en bij de 1e ook alleen maar maatje 1
    Misschien mag je die pakken nog wel omruilen,ze zitten nog dicht toch?
    Hier mag dat wel bij de etos nl

@Sjees
    Fijn dat alles goed was bij de GYN en idd benieuwd wat jullie kleine dan gaat worden qua gewicht
    Spannend zeg dat je al iets of wat bezig bent

@Babyummels
    Fijn dat je bij de gyn en de VK goedgekeurd bent
    En ook fijn dat je je nu geen zorgen meer hoeft te maken over nog wel of niet doorwerken

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @daisy, hier in limburg is frietje stofvlees bijna hetzelfde als limburgs zuurvlees haha... ken je dat ook niet? das echt gebrek aan opvoeding haha

@blackbird... toch nog maar eens kijken naar de luiers bij etos? hihi

@laraxx, heel leuk zo een luiertaart... doet t altijd goed hihi.. en eindelijk bijna verlof

zo effe 1.5 uur geslapen.. heerlijk, en was echt super moe

9. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Zo even bijgelezen en ga er nu snel vandoor
    Ga met de kleine man naar mijn ouders en blijf daar eten
    vriendlief moet overwerken dus vind dit wle net zo gezellig

doei dames tot later!!

10. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Goofie
    bij mij is de zin er niet zo maar ik doe het wel. komt gewoon vooral omdat ik me niet meer echt kan ontspannen. Joepie! hoe was je film? Oh lekker dat je nog even wat hebt kunnen bijslapen.

@Blackbird
    hmm beetje jammer dat je uiteindelijk dus niet meer goed hebt kunnen slapen. Veel plezier met surprises maken vandaag!

@Peanut
    lekker is dat he? even alles van je af gooien! fijn dat het er weer uit is hahaha, Joep gaat het vast leuk vinden. grote broer :D Haha ik heb ook helemaal geen kleding in die maat. en 1 pakje in maatje 56 dus daar moet ik nog even wat aan doen hahaha. maar ik wacht inderdaad ook eerst even de geboorte af.

@Sjees
    oeh spannend. hoe weet je dat het stukjes slijmprop zijn als ik mag vragen? ah ik ben dus niet de enige die ook zo'n last-minute briefje heeft gemaakt. alleen maar heel makkelijk voor op het laatste moment. heb er ook precies op gezet waar het ligt en wat er moet gebeuren. Geeft mij ook weer meer rust.

@Robin88
    ach je hoeft het nog niet perse te doen, maar het is meer fijn dat je er niet meer aan hoeft te denken en dat ie er maar staat voor het geval dat.

@Wub309
    Sjees die plaatst wel regelmatig berichtjes hoor, Gisteren nog.

@Sniffy
    fijn dat haar heupjes weer zijn goedgekeurd!

@Daisy1985
    ik heb 3 van die pakken van pampers newbornluiers. En 7 pakjes van de gratis kruidvat newbornluiers 18 stuks die je kon halen met die bonnen.

@Babyummels
    Fijn dat alles nog goed was. en ach een kleintje maakt het alleen maar makkelijk toch. Ik wil ook wel een ukkie! sorry dat ik het vraag maar wat is er te zien op de foto.? Want ik herken het gewoon niet.

@Laraxx
    oh ik ben jaloers! vind die taarten zo super leuk. Die wil ik ook graag hebben.

@Aapje2009
    ik neem het me ook elke dag voor maar het komt er nooit van..

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @aapje, veel plezier bij je ouders...
    en ja dun haar maar ben niet zo een wonder met stiekjes enzo... ik kom niet verder dan 2 staartjes, 1 staartje, 2 vlechtjes, 2 knotjes.... daarna is de creativiteit ver te zoeken.. maar moet er echt wel wat mee doen anders heeft ze van die pieken.

@sniffy, dat is wat telt idd

12. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Zo spullen zijn al aardig uitgepakt en alles is schoongemaakt. Heb wel een flinke borrelende buik. Denk dat er een beetje trek begint te ontstaan.
    Vandaag verder maar rustig doen (Komt er toch niet van maar goed) en dan straks nog afwassen thuis enz.

Ik zal is even kijken wat ik vanavond nog ga doen. Heb momenteel op de een of andere manier een ontzettende koopdrang om allerlei spullen voor de kleine te kopen, terwijl we eigenlijk alles al hebben.. en ik heb alweer zin in de MAC!

13. babyummels

babyummels Actief lid

27 aug 2009
    255
    0
    0
    babyboo
    Je ziet het snoetje van de kleine, met het handje ernaast. Eigenlijk precies wat het plaatje op jouw banner weergeeft. Zie je het nu?!?!

14. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @babyboo: Film was leuk!! Heb die gekeken met justin timberlake, weet even niet meer hoe die heet.
    Ga zo maar even kijken of ik nog wat leuks kan vinden, zo kom ik mijn relax dag wel door. hihi..
    Ik heb ook zin in de mac aaaaaaaaaaaaahhh..

Ik keek in de spiegel net en dacht jeetje je lijkt wel een zombie.
    Echt even mijn dagje helemaal niet geloof ik..
    Wat mij toch weer opviel is dat mijn borsten weer wat meer vrij komen te hangen, doordat de buik lager zit haha..

15. PeTera

PeTera Actief lid

11 mei 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    ;)Zo, weer eens 20 pagina's bijgelezen, en dat voor 1 dag ... doen jullie rustig aan ;)

@blackbird, schrikken met je hond, verwen haar/hem maar lekker !
    @coon, nog gefeliciteerd met je verjaardag !

Ik heb nog geen buddy, iemand nog over ?

Vanmiddag op controle geweest bij vk, bloeddruk weer te hoog (142/92) as maandag opnieuw laten meten en urinemonster meenemen. Hoop dat de bloeddruk toch dan gezakt is, toch wel ff schrikken. Vk vroeg meteen of ik misselijk en hoofdpijn had, maar daar gelukkig geen last van.

Over 2 weken komt de kraamzorg ook bij ons op bezoek, ik ben benieuwd. Eerst zouden ze alleen een telefonische intake doen, maar nu komen ze toch langs.

@flora, hoe is het afgelopen met de aerosleep van de babydump ?

Hier morgen nog werken, vrijdag verlof en dan nog 3 weekjes maar ! Het aftellen kan beginnen ;)

Gister van mijn mam iets heel leuks gekregen, moet er eigenlijk een foto van maken. Ze heeft een oude muziekdoos van mij van vroeger in een hart van vilt met verschillende tinten blauw gestopt/verwerkt en daar een hanger van gemaakt voor in net bedje, echt superleuk ;)
    Mijn pap is ook altijd erg nieuwsgierig naar zijn kleinzoon, leuk. Vorige week belde mijn mam mij, wij klaar en hangen op, belt mijn pap terug en vraagt, hoe is het met de baby ? Leuk he, normaal is hij niet zo ;)

Fijne dag nog !

16. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden
    even snel een berichtje van mij, heb geen tijd en puf om op iedereen te reageren,,

gister de sleutel gekregen! schiet al mooi op alles, en t word al super mooi:D ik koop wat dingentjes hier en daar, vandaag de hele dag met mams op pas geweest voor gordijnen enz. pfff ben kapot nu.. vanavond maar lekker thuis, kan in het nieuwe huis toch niks doen,. loop alleen maar in de weg haha

Tot snel!

17. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    @intake kraamzorg: ik ben gisteren dus gebeld. en ik heb me behoorlijk ge-ergerd! dat mens vroeg of ik al een kindje had, zo ja, of het een jongetje of meisje was en wanneer deze dat geboren was. voor alle duidelijkheid: dit is hetzelfde kraamzorgbureau als ik had bij Joep. dan zou je dus zeggen: kijk even in de computer voordat je belt, hallo, het is toch niet voor niks een telefonische intake? echt, ik vond het zo vreemd!!! raar gesprek was het.

Joep heeft trouwens bedacht dat ie graag een meisjesbaby wil. gaat die even een tegenvaller krijgen straks :D

18. Sjees

Sjees Niet meer actief

tamm,succes met alles,en ook je rust pakken he! ook al is dat moeilijk nu want je wilt natuurlijk alles zo snel mkogelijk af hebben

slijmprop@ ik weet wat het is omdat ik bij mijn dochter dus die prop in een zakje mee naar de vk had genomen,omdat ik heel neit wist wat het was,schrok me dood de eerste keer.
    En nee het betekend niet perse dat je gaat bevallen kan zo nog weken duren,net als bij voorweeen.

goofie,ah ok,ik begrijp het wat heeft jeugdzorg vandaag gezegd??

petera,oei wat een hoge bloeddruk,gelukkig heb je er geen last van,maar is natuurlijk niet goed!

net toch nog even een wasje opgehangen en er weer een nieuwe in gedaan,klein strijkje weggewerkt,en even gezogen en gedweilt beneden,aangezien er maar geen kabouters langskomen die dat even doen voor me.
    Moet nu echt even de etiketten af gaan maken dan heb ik dat ook uit mijn hoofd.

weet iemand trouwens hoeveel postzegels er op zo'n velletje met geboortezegels zitten,dan weet ik hoeveel ik er nodig heb,bedankt!

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Jeetje mina wat een geklets op 1 dag, vooral 's ochtends...

@luiers: hier altijd luiers van pampers en hebben nu 4 pakken New Born 1. Kunnen we 1 mnd mee voort, daarna zien we wel welke maat we nodig hebben.

Lees trouwens wel heel veel hier over harde buiken! Doen jullie wel rustig aan allemaal? Heb er zelf eigenlijk geen last van...

Lees ook veel over slapeloze nachten...ook daar geen last van!

@het zat zijn: nee hier dus ook nog niet want voel me prima! Ben uiteraard wel heeeeeeel nieuwsgierig maar ben t zeker niet zat!

@kledingmaat: heb eigenlijk alleen maatjes 50/56 en dan een stuk of 7 ofzo. Leek me wel voldoende :)

Verder is t zo lastig om op iedereen afzonderlijk te reageren omdat ik t gewoon te drukken daarvoor! Zondag is Sophie ook nog jarig (en ik dus ook :D) en dat vieren we zaterdag. Vanmiddag dus 2 taarten besteld aangezien we 2 groepen hebben: een ochtend en middagsessie.

Vanmiddag controle gehad bij de gyn. Ze liep helaas een heel uur uit!! Gelukkig was Sophie in een goed humeur dus die vermaakte zich wel.
    Bloeddruk was netjes (110/70), groei goed, voldoende vruchtwater, koppie was al wat ingedaald maar nog wel wat beweeglijk. Over 2 wkn weer terug en daarna wekelijkse bezoekjes. Stond binnen 15 min weer buiten :)

20. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Aapje, groot gelijk dat je niet thuis eet!
    Is toch gezelliger meer andere erbij.
    Eet smakelijk!

Susan, druk weekend dus voor de boeg.
    Leuk hè dat wachten in het zkh. Ik snap niet dat je nog een afspraak moet maken. Je wordt bijna nooit optijd geholpen. ;)

Deel Deze Pagina