Ik heb het eten (aardappelen en bloemkool) al klaargezet. De rollade staat al een half uur op. Maar die moet nog even. Lekker eten dus straks Net nog even met Fenna naar de speeltuin geweest. Dat vindt ze echt geweldig.
Nou, op 20 pagina's over 1 dag reageren is toch echt teveel van het goede! Coon: nog gefeliciteerd met je verjaardag! Larax: jippie, nog 1 dag werken en wat leuk joh dat kadootje, ik had een hele tijd geleden al zo'n leuke luiertaart gekregen, heb dus nu ook echt wel voldoende luiers voor 1 maand denk ik (ook veel pakken new-born bij de kruidvat gratis gehaald) Susan: fijn, weer een goede controle! Tamm: ik sluit me aan bij Sjees: kijk je uit dat je niet teveel doet. lekker delegeren en kijken of het goed gebeurd! Wel een goed vooruitzicht dat alles klaar is als straks de baby komt Sjees: goed om even van je te lezen, misschien kom ik te bezorgd over, maar ik werd de laatste dagen niet erg vrolijk van je berichtjes. Gelukkig lijkt het iets beter te gaan, toch? Ook kalm aan doen hoor. Postzegels, volgens mij kun je die in verschillende aantallen krijgen. Verder maar even op onderwerp, is iets makkelijker: - kledingmaat: ik heb een paar dingen 50, een stuk of 8 setjes 56 (of 50/56 en dan ook al wat 62, maar ik neem denk ik 1 paje 50 mee en 2 stuks 50/56 dan kunnen we dan nog kiezen. Ik ben zelfs aan het twijfelen of ik nog voor zowel een jongen als meisje een shirtje haal in een klein maatje. Ik vind een shirtje met de naam erop wel leuk. Hebben meerderen dat? Harde buiken: heel af en toe last van, balen voor de meiden bij wie het veel raak is. Flora: een wee op je werk? doe je niet gewoon een beetje teveel? ow, even telefoon... reageer zo verder
Dames ik zal straks netjes reageren, maar nu jank ik even tranen met tuiten. Zoals jullie weten schreef ik sinds vorige week elke dag een brief aan mijn oma zodat ik toch nog het idee had dat ik met haar kon praten. Maar gisteren was ik zo ontzettend druk dat ik de kans niet meer had gehad om er eentje te schrijven. En in verband met mijn schoonmoeder die ik vandaag had geholpen had ik de puf niet meer om er eentje te schrijven. Dus ik stuurde mijn moeder een sms met de vraag of ze vanavond naar haar toe ging zodat ik de brief gewoon kon typen en dan naar haar kon sturen, zodat zij hem mee kon nemen. Maar toen kreeg ik even een flinke klap, want ik kreeg te horen dat ze het niet meer kon lezen. Ze kon al niet meer eten en nu kan ze ook niet meer drinken. De kanker ontwikkeld zich nu zo verschrikkelijk snel en kruipt omhoog. Hierdoor is haar maag in de verdrukking en bij het minste wat ze drinkt, kotst ze het alweer uit. Dus om het kort te houden is ze waarschijnlijk met een week dood. En ik ben zo intens verdrietig, want ik had stiekem mijn hoop zo erg gevestigd op het feit dat ze mijn baby nog kon zien en dat kan nu niet meer. *ziet het beeldscherm bijna niet meer door de tranen* Dus ik zal straks bijlezen en reageren maar ik kan nu echt even niet meer..
@babyboo Schat, wat is dit nou. Wat een klap zeg. Logisch dat je bent geschrokken. Dit is heel moeilijk lieverd. Ik wens je heel veel sterkte. En huil maar lekker meis. Dat mag absoluut. En dat je niet op iedereen reageert is heel logisch. Dikke knuffel meis, heb het met je te doen
babyboo, wat erg meid. Dikke knuffel! En je had het nog zo in je hoofd, die brieven. Misschien toch wel een brief schrijven, zodat je moeder die kan voorlezen? Dan heb je toch nog contact met haar.
Meiden, voel mij zo niet mijzelf vandaag! Kan wel de hele dag janken en zou niet weten waarom. Is dit ook normaal of ben ik langzaam gek aan het wroden? Heb nergens zin in, bah bah bah... wat is dit!
@babyboo: jeetje wat vervelend meis!! Ik snap dat je tranen vollop vloeien, we kunnen niet zoveel voor je doen alleen maar luisteren en jij kan je hart luchten. Dikke knuffel voor jou!
Ach Babyboo: wat is dat naar! je had nog wel voor jezelf zo'n mooie oplossing, maar dat het nu dan opeens zo hard moet gaan. Sterkte meid, gooi het er allemaal maar uit, dit is zo verdrietig! Ik zou de tip van Sniffy wel gebruiken, of er toch voor zorgen dat je haar komende week nog kan zien, niemand kan je toch verbieden langs je eigen oma te gaan?? Goofie: ook voor jou een knuffel, zullen de hormonen wel zijn, in combinatie met vermoeidheid? Die laatste loodjes zeggen ze weleens. Peanut: wel gek hoor, van de kraamzorg... al die instanties.. je hebt er ook niets aan... Sniffy: eet smakelijk, ik ga ook maar eens koken. Ik ben de rest echt alweer vergeten, zorry meiden! Nog wel een vraagje: hebben jullie al klossen in huis? Ik wil ze volgende week met manlief gaan halen, met name ook voor de hoogte van het wiegje is het wel belangrijk om te weten hoe hoog ons bed komt.
@lin: ow lekker stoofpeertjes!! Lekker smullen. @blackbird: Dat is wel een goede optie om het een maand van te voren te vieren. Groot gelijk Balen dat je niet zo lekker geslapen hebt en dan slaap je eindelijk en dan wordt je ook nog eens wakker gemaakt. Niet fijn. Hier geen newborn luiers gekocht van de bonnen maar maatje 4+ bij de Kruidvat en daar waren ze ook 11,95. Ik ga niet stad en land af om de goedkoopste luiers te vinden Het is en blijft toch 20 euro dat je niet hoeft te betalen Ow wat zielig voor jullie hond. Gelukkig was je er op tijd bij. @goofie: Zover ik weet is het idd bij de moslims zo dat ze geen seks voor het huwelijk mogen en zoals je zegt ook niet roken en niet drinken. En wat een ontzettend slechte zaak dat ze niet tot nauwelijks Nederlands kan. Zwemmen leren kinderen vaak op school en anders kunnen ze onder zwemles, maar als ik dat zo lees over hoe het met school gaat lijkt mij niet dat ze de jongen onder zwemles zet. Nouja dan dat is toch verschrikkelijk dat je kind je na gaat praten? Maarja wat wil je als moeders niet anders kan. Zon mensen mogen ze van mij terug sturen naar hun eigen land en anders verplicht op Nederlandse les zetten dat ze zelf moeten betalen. Kun je die wel vaker halen met de bon van het Kruidvat? Ik heb een bon van het Kruidvat voor gratis Newborn luiers van het Kruidvat merk (via de Jouw-voordeelkaart) maar wist niet of je die bon vaker kon gebruiken of niet. Zullen vast de hormonen zijn meis. @peanut: gefeli met de 35 weken! Balen dat jij ook al slecht geslapen hebt. Overdag dan maar wat rusten als dat kan. Je kunt idd altijd naar de winkel om kleertjes te kopen maar misschien wel makkelijk om 1 of 2 setjes in maat 50 te hebben. Werd hier ook gevraagd door het kraambureau of we al een kindje hadden en zo ja wanneer geboren enzo Maartje is van vorig jaar augustus en had toen hetzelfde kraambureau. Blijkbaar standaard vragen ofzo? @mamsie: jij ook al veel last van harde buiken. Ow je bent al bijna 37 weken! Jullie kleine mag binnenkort komen @robin: haha ik heb de tas ook nog niet klaar staan hoor Zal dat van het weekend ook eens gaan doen Dit weekend ook het kamertje maar eens helemaal afmaken. Nog een paar dingen opruimen en een nieuw matrasje kopen en dan is het klaar, maar heb de laatste tijd geen zin en geen puf om iets te doen aan de kamer. @wub: ow wat balen zeg dat de hond de bonnen aan diggelen heeft gescheurd. Idd maar even een postopvangbak kopen. Hier komen geen klossen, hier komen bierkratjes onder het bed te staan J @sniffy: wat vreemd dat de bonnen van de pampers er niet bij zaten. Bij mij zaten er 2 bij. Bij mij stonden ze wel als eerste op de pagina. Fijn dat je met Fenna pas over 1,5 jaar terug hoeft te komen. @LIHL: Mijn ouders en schoonouders krijgen ze wel (op mijn naam) maar ik krijg ze niet terwijl ik op ons eigen adres ook de Felicitas doos heb aangevraagd. Niet iedereen krijgt ze dus. @daisy: hier helemaal geen micro gepakt, wij hebben alleen maat 1 van de luiers. 2 pakken in het begin is idd voldoende, je kunt altijd nog bijhalen (of laten halen). @mikmak: ow ik kreeg de vorige keer bij het Kruidvat te horen dat de bonnen niet in combinatie met andere acties was. Ik kon toen kiezen, de actie van de Kruidvat of toch de bonnen inleveren. @nelta: ow Stijn is goed gegroeid! @sjees: bij mijn dochter zeiden ze ook dat we een klein meisje zouden krijgen, uiteindelijk toch nog 3790 gram en 51cm. De gyn stond er van te kijken dat het toch nog zon brokje was Lekker dat je weer goed gekeurd bent. Ik weet ook niet hoe ik dat doe met de kilootjes, als ik het geweten had dan had ik het hier wel neergezet. Ik kan je er helaas niet mee helpen hoeveel zegels erop zitten. Wij gaan trouwens de decemberzegels gebruiken, een stuk goedkoper. @babyummels: ik woon in het prachtige kleine dorp De Rips (effe opzoeken op www.google.nl/maps) Ik ga in Boxmeer bevallen in het Maasziekenhuis. Bij Maartje bevallen in Helmond maar ik ben van oorsprong zelf een Boxmeerse en mijn moeder werkt in dat ziekenhuis dus de keuze was nu snel gemaakt Jij ook weer goedgekeurd bij de VK @kleine kinderen: ik heb het idee dat Maartje een klein reusje is Ze zit nu over de 10 kilo heen en zit in maat 80/86. @coon: Ow wat een leuke reactie van je nichtje! Hihi is maar goed dat er geen bal inzit @aapje: ow lekker dat je niet hoeft te koken. Fijne avond bij je ouders! @tamm: ga je nog verhuizen voor je bevalling of erna? @PeTeRa: jij ook al bijna verlof! Lekker hoor, en lekker van gaan genieten. Als er echt niemand meer over is voor Buddy hou ik me wel aanbevolen, je hoeft voor mij niets te plaatsen ik heb al een buddy maar dan kun jij mij berichten. Inderdaad een hoge bloeddruk! Hopen dat ie maandag gezakt is. @susan: ow wees blij dat je geen slapeloze nachten hebt. Ow wat leuk een dubbele verjaardag! Hier laatst ook op controle geweest en toen moest de gyn met spoed naar de OK. Wat dat betreft ben ik blij dat mijn moeder in het zkh werkt, konden we daar even wachten en wat drinken @babyboo: ow wat schrikken meis. Neem de tijd voor jezelf en voor je oma dat is op dit moment belangrijker dan het forum hier. Heel veel sterkte de komende tijd meis. Zo . Eindelijk bijgelezen, ik kom straks weer online, nu eerst koken en eten.
Hallo, Wat is de beste plaats voor het ledikantje op de babykamer ? Wij zijn een beetje aan t schuiven met babykamer, maar vraag me af of het bedje wel bv bij het raam kan staan, ipv toch etc. Ook niet bij een stopcontact lijkt me, maar heb ook weer gehoord dat het fijn is als je kindje naar het raam kan kijken, omdat ze naar het licht draaien ?! Tja wat is wijsheid? Groetjes
ff snel wat reacties: @babyboo: jeemig wat een klap zeg, sterkte ermee! @nicky: hi hi stad en land aflopen, och, de etos en de kruitvat liggen hier vlak bij elkaar.. en ik moet toch wat zonder werk te doen hebben he was idd wel blij dat ik met de hond op tijd erbij was!! k wil er niet eens aan denken wat anders.. @petera: eehhm.. geen idee, maar bij het raam zit meestal ook de verwarming, dus dat lijkt me niet zo.. maar goed verder.. wij hebben best een flinke kamer dus hij staat scheef zeg maar een beetje achterin in de hoek.. Hier: nou van die surprises is niks gekomen heel even (met de bus) 15 min. naar de markt geweest.. maar de hele dag harde buiken ik denk ook beetje wel van spanning voor morgen (groeiecho) niet dat ik echt denk dat er iets mis zit.. maar het is gewoon spannend..
Ik heb hem schuin in de hoek bij een raamkant, dus niet vol ernaast oid Of ik nu veel of weinig doe de voorweeën blijven, dus dan maar lekker mijn ding dien. Heb bijgelezen maar ga eerst ff bankhangen, ben ff boos op vriendje omdat hij weer van een aantal zaken uitgaat ipv overlegt.....mijn hormonen helpen niet echt in onze communicatie!
Babyboo, oh wat verdrietig meid!! Huil maar even goed uit want het is niet nix wat je hebt gehoord. Vind t voorstel van 'ikweetnietmeetwie' wel een goede om t voor te laten lezen. Petera, ledikantje iig niet zetten bij een radiator. Verder is t handig om m zo te zetten dat je m af en toe kan draaien, ene keer hoofdje links richting raam, andere keer rechts.
@Nicky: De kleine man heeft begin van het jaar zijn a diploma gehaald, dus hij kan gelukkig nu wel zwemmen.. De bon van het kruidvat heb ik ooit eens gehad via een vriendin, die bon heb ik toen ook aan andere meiden hier gestuurd. Bij elke aankoop bij het kruidvat kon je zo'n bon inleveren tot eind dit jaar. Maar omdat er door het hele land teveel van die bonnen waren heeft kruidvat nu besloten om ze niet meer in te nemen.. Ik heb nog een hoop van die bonnen liggen want had toen een berg in een keer uitgeprint. Er staat op de bon dat het geldig is tot 31-12, dus amehoela als ze ze niet mee willen geven.. Tot nu toe ging het nog goed. @ Sjees: Jeugdzorg gaat ons een brief sturen met daarin een uitnodiging voor gesprek. Omdat vader degene is die contact heeft opgenomen zal de brief naar ons worden gestuurd. Ik word net gebeld door mijn vriend, onze rekening is gehackt en dus staan wij nu dik 400 euro in de min, dat terwijl het salaris net gestort is.. Dus hebben ze gewoon de hele rekening leeg gehaald:x Gotver!!! De tranen lagen al om de hoek,maar nu stoppen ze niet meer...
Ik weet het niet... het enige wat wij met die bankpas de laatste dagen hebben gedaan is een treinabbonement uit het apparaat gehaald, dus dan zal daar iets hebben gezeten wat zo je code copieert ofzo.. Mijn vriend deed boodschappen net en bij het indrukken zei het apparaat pas geblokkeerd.
Sniffy, Stijn vindt de speeltuin ook helemaal leuk. Zeker als er nog meer kindjes zijn om mee te spelen. Peanut, ik vond die telefonische intake ook niet echt wat voorstellen. Babyboo, wat erg van je oma. Dikke knuffel. Wub, hier geen klossen, maar bierkratjes tzt. Ons bed past niet op klossen en vorige keer is het prima gegaan met kratjes, dus dat doen we nu weer. Petera, hopelijk is je bloeddruk maandag weer goed. Goofie, balen zeg. Maar als je geskimmt ben, krijg je wel alles terug. De bank is hiervoor verzekerd. Laraxx, lekker nog 1 dagje werken. Babyummels, mooi plaatje van de echo. Je ziet echt goed het gezichtje Sjees, fijn dat je weer goedgekeurd ben. @postzegels, volgens mij heb je velletjes van 50 en velletjes van 10, maar ik ga kerstzegels halen voor de kaartjes. Die gaan alleen per 20 dacht ik. @harde buiken, hier ook al heel de middag en voel ze ook aardig goed nu. Kleintje is ook behoorlijk druk.