December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Nou het geld is in 4x opgenomen vanuit indonesie!!!!:$
    Kan het gekker...

2. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    @Tamm: gefeliciteerd met je huisje
    @ sjees: hier heb ik een vel van 50 besteld via website van postnl
    @Babyboo: Wat een verschikkelijk nieuws zeg, heel veel sterkte toegewenst, voor jou maar ook je familie.
    @goofie: Het gaat weken duren voor je het terugkrijgt dat klopt.Bij mijn vriend is ook een keer de rekening geplunderd, toen was er in Italie al zijn geld opgenomen.Terwijl hij in nederland was.
    @petera: Hier staat in het midden tegen de muur, niet bij stopcontact, niet bij raam, niet bij verwarming.Zie mijn fotoalbum.Ik heb ook nog geen buddie, als je wilt wil ik best jouw buddie zijn.
    @Babyummels: Hagis, ben ik blij dat ik het nooit gegeten heb, me ouders waren dit jaar in schotland, en me pa vind het niks.Terwijl die alles eet, dan hoef ik het echt niet te proberen.
    @mikmak: Is dat hetzelfde als stoofvlees of als limburgs stoofvlees?Frietje stoofvlees kende ik niet voor ik naar het zuiden verhuisde.Ik ben import zoals me vriend het wel eens zegt.(noord-holland)

@intake verloskundige: 10november hebben wij huisbezoek, ben benieuwd

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @goofie, was je daar niet een weekendje gaan cityhoppen??;)
    nee geintje, maar jeetje wat een gedoe, mijn zus heeft dat ook 1 keer gehad, buiten dat je geen geld hebt om boodschappen te doen en de vaste lasten die eraf gaan, sta je aardig voor joker in de winkel als de pas het niet doet... das niet waarvoor je werkt!

@nicky, ja dat gaf wel even een apart gevoel... stond alleen raar te kijken dat zij niet voor MvM heeft geplast... moet iedereen ook zelf weten maar toch... maar goed dat ben ik, blijf het leuk vinden dat ze nu ook onderweg is met hun eigen spruit

@luna, zo nu al 86/92, linette wordt in januari 3, dus een jaar ouder en zit in 92/98 en sommige 86 kan ze ook nog aan.. helemaal in dr taille....

4. Sjees

Sjees Niet meer actief

Wub,ben je mal,ik vind het juist super lief dat je zo meeleeft en bezorgd was!

Babyboo,ach meis wat een vreselijk verdrietig nieuws,natturlijk ben je er helemaal kapot van,is het wel mogelijk dat de brief haar wordt voorgelezen,misschien zou dat nog een kleine troost kunnen geven?
    Heel veel sterkte lieverd!

Goofie,hormonen!!!! Echt irri kunnen je gemoedstoestand erg beïnvloeden,maar ongeveer 3 weken na de bevalling gaat t al een stuk beter!
    Jeetje,jij bent vandaag de 3de!! Waarvan ik hoor dat ze geskimmed zijn,hoe kan dat nou zeg?? Lijkt wel een grote bende actief ofzo,krijgen jullie het geld weer terug vd bank(oh lees net van wel)? Meestal wel toch…knuffel

Petera,als het even kan raden ze het bedje onder het raam wel af dus als het kan liever op een andere plek.

Luiers,hoezo komen jullie allemaal aan gratis pakken luiers??

Mikmak,wat fijn van je vriendin zeg!

Luna,heel veel plezier in cp!

Blondje sterkte met de kleine meid!

Nicky,bedankt voor de updates van blondje

Pffff kan echt amper zitten van de obstipatie en daaruit voortvloeiende aambeien ter groote van een ja echt waar grote knikker!Ik wil zo graag afgaan,net weer een 20 minuutjes gezeten,maar helaas,hopelijk morgen raak!Mennn had nooit gedacht dat dit zo’n serieus pijnlijke aangelegenheid zou zijn,heb diep medelijden met mensen die hier chronisch aan lijden,vreselijk zeg.

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @daisy, ik ben ook import hoor... geboren in groningen, pap van Hilversum en mn moeder van A'dam...LOL
    maar zuurvlees is ook stoofvlees... alleen essentieel is azijn veel uien en stroop... voor de rest kruidnagel, laurier zout en peper en peperkoek om te binden

6. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Mikmak: hahaha...ja dat was wat mijn vader ook zei: "was jij niet in indonesie vorige week???"
    Was ik daar maar wezen shoppen...helaas!!

@Sjees: Koop even een potje darmreiniger bij de kruidvat.
    Zijn vezels, 2x per dag in een glas sap en je ontlasting wordt soepel.

7. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Beetje verdwaald? haha
    Ik uit Heemskerk (tussen alkmaar en haarlem)
    pa uit leiden en moeder uit apeldoorn.
    En vriendje eindhoven, daarom woon ik hier, hoe kom jij daar terecht? Om dezelde reden, partner?

8. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Goofie
    Zo nog even fijn geslapen dus vanmorgen,nou gelijk heb je
    lekker rusten als het je lukt !
    Fijn dat je vandaag even lekker een relaxed dagje hebt genomen !
    Weg relaxed dagje zeg,wat een smerige kl*te streek zeg dat ze jullie bankrekening geplunderd hebben ,hoe gaat het nu verder dan ?
    Hele dikke knuffel

@Babyboo
    Ik herken het wel,hier denk ik ook steeds vandaag doe ik niks en dan toch is er wel weer iets wat ik dan toch gedaan wl hebben ;)
    Haha dat ga je straks nog erger krijgen als de kleine er is,verzin je zo weer iets wat ze nodig heeft ;)

Ik wil jou een superdikke knuffel geven,vind het zo erg voor je dat het nu zo hard gaat met je oma en ze jullie meisje waarschijnlijk niet meer zal zien,*knuffel*

@Mikmak
    Thanks,was wel even weer gezellig !
    O ik vind het heerlijk om met haren te knutselen ,deed altijd de haren van de dochters van mijn vriendin
    Hier dus een mannetje en tja dan houd het ook al snel op he ;)
    Maar beter iets in het haar dan niets he
    Fijn dat de kaartjes nu definitief besteld zijn en wel handig als je de enveloppen klaar hebt,zal er ook eens aan gaan beginnen eerdaags
    Superleuk voor jullie vrienden!!

@Petera
    Fijn dat alles verder goed was bij de VK,maar idd wel even schrikken van je bloeddruk ik hoop ook voor je dat het maandag beter is
    O klinkt idd erg leuk ben wel benieuwd naar een foto
    Leuk zeg zoals je vader reageert,is het hun 1e kleinkind??

@Tamm
    Gefeliciteerd met de sleutel van jullie nieuwe huisje
    Lekker shoppen dus,ben wel benieuwd naar foto s van de babykamer als je klaar bent
    Lekker rustig aan doen vanavond en morgen is er weer een dag!

@Peanut
    Nou dat staat ze idd niet erg netjes,dat kunnen ze idd toch terug zien
    O haha dan gaat Joep idd een tegenvaller krijgen !

@Sjees
    Toch maar even wat wasjes weggewerkt dus,wel zo lekker dan he
    En idd die etiketjes dan maar af maken ben je daar ook weer klaar mee
    O bah zeg dat lijkt mij idd ook erg naar als je daar zo n last van hebt
    Hopelijk gaat het morgen beter en heb je er niet zoveel last van

@Susan
    Zo te lezen "vlieg"jij nog wel lekker door je zwangerschap heen ,lekker van genieten hoor
    O leuk zeg 2 verjaardagen op 1 dag ,mooi verjaardagskado had je toen
    Fijn dat alles weer goed was bij de VK!

@Wub
    Hier geen shirtje met naam,maar wel een mutsje met de naam van de kleine
    alleen is het niet de kleur van het shirtje en daar baal ik een beetje van dus wil nog even kijken of ik de naam kan laten borduren op het bijpassende mutsje
    Nee hier nog geen klossen,zal deze week eens bellen !

@Blackbird
    Balen dat er van de surpises niks meer is gekomen,morgen weer een nieuwe dag
    O ja kan me wel indenken dat je het spannend vind morgen de echo
    Blijft toch elke x weer spannend of alles goed gaat!

@Nicky
    Lekker hoor dat je nog even hebt kunnen slapen vanmiddag
    en je hebt een lieve tante!
    O jee dat is idd erg zeg ,idd je hele leven lang gewerkt en vlak voor je kan gaan relaxen gebeurt dit
    Gecondoleerd!

@Luna
    O lijkt me idd ook wel gek en spannend als je de echte datum al weet,maar ook wel weer leuk
    O lekker zeg nog even een weekje op vakantie!!

@Blondje
    Fijn dat het weer de goede kant op gaat met Isa
    zo te lezen doet ze het goed en gaat het best snel met de voeding en zonder de sonde enz,lekker genieten van jullie meisje
    Nicky bedankt voor de update!

9. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Hier vanmiddag dus naar mijn ouders geweest was weer gezellig
    Kleine man heeft lekker gespeeld met zijn nichtje en mijn neefje
    Mijn tante was er ook met haar kleine man van 5
    dus was erg leuk,mijn broer kwam ook nog gezellig even aan en bleef ook gelijk eten
    dus een gezellig boel
    Kleine man was wel moe toen we naar huis gingen en ik heb hem even gewassen en pyamaatje aan tandjes gepoetst en toen lekker naar bedje
    Hij sliep gelijk,terwijl hij normaal altijd nog wel een 10 min aan het zingen is ;)

10. Sjees

Sjees Niet meer actief

dank je wel voor je tip,ik gebrui wel al lactulose siroop maar dat doet tot op heden nog niets

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @daisy, nee mijn ouders zijn van Hilversum, waar getrouwd en mijn 2 broers zijn geboren verhuisd naar Enschede waar mijn zus is geboren. daar hadden ze de steenhouderij van een oom van mijn vader overgenomen, die ging dood, fam wilde geld zien en kon in groningen een baan krijgen als directeur van een uitzendbureau, toen kwam ik, dat bedrijf ging fuseren en lag hij op straat, kon in Tilburg aan de gang dus wij van Roden naar Tillburg daar wilde mijn oudste broer hetzelfde doen als opa deed, en mijn vader ook altijd had gedaan, steenhouder worden.. dat is gebeurd, bedrijf gauw te klein dus een bestaand bedrijf overgenomen in maastricht... dus naar maastricht.
    vervolgens ben ik naar amsterdam verhuisd op mn 18de, MBO gedaan, 6 maanden filipijnen gedaan na school, terug naar adam, kwam mijn ex tegen, daar een jaar mee naar Curacao, daarna naar Gent, toen ben ik bij mn ex weg gegaan want die kon zn leuter niet op 1 plek houden, dus naar mn ouders in maastricht gaan wonen, vandaar uit weer de grens over naar Lanaken, leerde mijn huidige vent kennen en nu woon ik sinds 2006 weer in maastricht en het oude huis van 1 van mijn broers dat mijn vriend met zijn ex nog heeft gekocht.... moet ik nog door met mn soap?;)

12. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Nee dat deed bij mij ook niks..
    Het is het proberen waard, het heeft mij altijd goed geholpen!

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @aapje, wil je linette een dagje hebben om mee haren te knutselen? mag wel hoor.
    moet ze alleen nog betalen, in totaal dan 90 kaartjes, met envelop, bijna mama service dat de enveloppen na betaling al worden verstuurd en verzendkosten 133 euro... van de week effe betalen hebben we het maar gehad.

@goofie, die grapjes zullen de komende dagen nog wel vaker komen.... beetje grappig is het dan wel, maar de situatie is verre van lollig.:)

@sjees, moet je limburgs zuurvlees komen eten, dat helpt echt wel... is niet alleen lekker, maar ook goed voor de stoelgang haha

14. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Mikmak: Kan die grapjes ook wel hebben gelukkig,heb mijn hormonen huilbom weer gehad!
    Was gewoon even de druppel van de dag!

15. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    #2715 carrolyn, 2 nov 2011
    Laatst bewerkt: 2 nov 2011
    @mikmak, dat was nog niet alles?Hier ook zo`n lange geschiedenis. Tot 18e thuisgewoond, toen uit huis gegaan.Met ex samenwonen.Toen begon de ellende.

Tot ik in september 2006 me vriend leerde kennen, en wonen nu ruim 2jaar samen.

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @daisy, whahaha. nou het einde is dan wel weer in zicht..... mijn hub heb ik leren kennen toen hij een auto ongeluk had gehad en een vriend van hem bij mij sliep.. we kenden elkaar dus nog niet, maar hij belde die jongen of we hem niet uit de greppel konden helpen... nou ehmmm toen wij daar kwamen was dat niet echt een optie, hij een bmw in een greppel van een meter en ik een clio. heb ik een scharreltje van mij gebeld die een garage heeft, die had in no time een takel gestuurd.... toen heb ik de jongens bij hub thuis afgezet.. en dat bleek het oude huis van mn broer te zijn hahaha...

17. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    haha een bmw trekken met een clio, die glijdt dan zelf ook de greppel in.zie het al helemaal voor me.

dat is eigenlijk wel toeval dan van dat oude huis.

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ja dat was wel heel erg toeval... niet echt bepaald gewenst om er in te gaan wonen... hebben inmiddels het hele huis letterlijk van onder naar boven, voor en achtertuin helemaal verbouwd.... staat ook te koop, maar niet handig in deze tijd.. nu dat we ons daarbij neergelegd hebben zijn we oke om er te wonen.. ik was daar al langer oke mee.. maar hub had daar meer moeite mee, maar goed...

19. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @mamsie: Gelukkig kunnen ze de kleine goed voelen van de buitenkant. Dan zou ik er idd ook op vertrouwen dat de VK het goed heeft.

@luna: Kijk dat is wel fijn dat je angsten weg zijn gehaald en dat je nu een geplande KS krijgt. Bij ons doen ze dat niet zo snel, ik heb het ook gevraagd aangezien ik heel erg bang ben dat de tang of de pomp gebruikt moet worden en dat wil ik echt absoluut niet. De gyn wil geen KS plannen.

@goofie: :$ Jeetje zeg.

@mikmak: je zou idd denken dat ze dan zelf ook voor MvM gaat plassen. Wij hebben ook hulp gehad om zwanger te worden en dat was voor mij de reden om iets terug te doen. Zo jij hebt ook een wereldreis gemaakt niet? Hier ook een mix hoor :) pap komt van oorsprong uit Kerkrade en mam uit Overloon, zelf geboren in Boxmeer en woon nu in De Rips.

@sjees: ow my god wat erg als je daar zo’n last van hebt. Kun je ook niet iets van movicolon krijgen via de huisarts? Dat schijnt goed te helpen tegen obstipatie.

@aapje: Zo te lezen erg gezellig geweest vanmiddag. En de kleine man is erg moe geweest zo te lezen :)

@hier: lekker onder de douche geweest met dochterlief, die ligt al lekker te slapen. Zelf nog even tv aan het kijken samen met hub. Kleine uk is erg beweeglijk op het moment, ach liever nu dan dadelijk als ik wil gaan slapen :)

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Goofie, jeetje zeg wat erg van jullie rekening! Gelukkig likt het allemaal wel goed te komen maar wat een idioten bestaan er hè! (Is trouwens wel snel 'verdiend' van ze... ;))

Mikmak, wat een 'wereldreis' heb je al achter de rug zeg! Wel grappig hoe je je man hebt leren kennen :)

Mijn man was vroeger mijn eerste echte vriendje... Duurde bijna 2 mnd (was toen 14/15 jr oud). Ging daarna nog wel met m om maar na paar jaar uit t oog verloren. Rond m'n 25e hem weer tegengekomen maar had toen al een vriendje. Paar jr later zag ik m bij m'n hockeyclub waar ik nieuw kwam. Bleek hij ook te hockeyen. Jaartje later is het er dan toch weer van gekomen en toen ging t snel (samenwonen, zwanger willen worden, ten huwelijk gevraagd, icsi behandeling, zwanger, trouwen, kindje nr 1 en nu kindje nr 2). Dit allemaal in 4 jr tijd :)

Deel Deze Pagina