December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @susan, ja haha, hij lag in de kreukels en ik mocht hem eruit halen.. zijn ex lag al een jaar te rommelen met haar huidige man.... dus tja... mijn vader zei altijd dat het huis blijkbaar nog niet met onze familie klaar was omdat ik er nu woon hahaha :D
    en weet je wat het grappige is, we hebben elkaar leren kennen op 7 januari 2006, en ieder jaar op 7 januari gebeurd er wel wat... goed of slecht, we kunnen onze klok er op gelijk zetten...
    en zo heeft iedereen haar verhaal... jullie bleven elkaar maar tegenkomen, moest gewoon zo zijn....:D

2. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Haha...leuk die verhalen over hoe je elkaar hebt ontmoet.
    Ik heb bij mijn vriend in de klas gezeten op de middelbare school, hij kwam toen net uit zuid-afrika en was nauwelijks te verstaan hihi..
    Maar we werden vrienden en hij werd verliefd, ik niet zag hem meer als gewoon een vriend..
    We zijn elkaar uit het oog verloren toen hij ging verhuizen naar een andere stad... jaren later ( inmiddels 5jaar geleden ) via hyves ineens weer contact.
    Beide een relatie die op knappen stond,en wat bleek hij woonde weer hier in de stad.
    Nouja stiekem afspreken enz en al gauw was de klik er, en ja een relatie die dan op knappen staat is dan zo kapot hihi...

3. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    @ Ontmoeting:
    Elkaar leren kennen op een chatbox, zijn huisgenoot had een vriendin en daarom zat hij boven op de pc om hun privacy te geven.
    Ik zat thuis (woonde toen weer thuis) op dezelfde chatbox van me af te schrijven.Ik had een K*T tijd gehad door me ex en ik wou even van me af schrijven.
    Dus ik zet in de chatbox neer: Alle jongens zijn eikels.
    Reageert er een jongen: Daar ben ik het niet helemaal mee eens want bla bla bla....
    Ik dacht verdorie waar bemoeit hij zich mee, dus ik ging nog verder typen dat jongens niet deugden enz.
    en hij er weer op door.
    Doorgegaan tot in de nacht, msn gegeven.Later nummers uitgewisseld.Hij wou mij zien, oke kom maar naar mij toe dan.
    Hij in de auto van eindhoven naar heemskerk (150km heen en 150kmterug).Voor een meisje dat hij niet kende maar hij merkte dat ik steun/een schouder nodig had.Eerste keer vond ik hem niet zo, hij mij wel.De klik was er nog niet aan mijn kant.
    Vaker afgesproken en klikte toch wel, verteld over mijn huisdieren (4katten, 4chinchilla`s,2konijnen en 1hondje) dat vinden niet alle jongens fijn, maar hij vond het geweldig.
    Hem verteld van de afschuwelijke tijd met me ex en dat ik getrouwd was.Hij schrok wel maar vond hij niet erg, steunde mij en hielp mij door alles heen.
    En nu ruim 5jaar samen, wonen ruim 2jaar samen (zijn mede dankzij hem meer huisdieren bijgekomen:D) en over paar weken eerste kindje.

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @goofie, jij ook een leuk verhaal

@daisy, mooi....

grappig de ontmoetingsverhalen komen naar boven.... typisch iets voor de laatste weken... *lol*.

ik ga mn mandje opzoeken. trusten

5. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    We moeten toch iets te bepraten hebben he.

Voor de meiden met ervaring:
    Stel dat ik toch zou moeten bevallen in het ziekenhuis en ik zou een ruggenprik willen.
    Hoe gaat dat dan, ik bedoel hoe weten ze hoeveel ze je moeten inspuiten.Gaat dat per gewicht?
    Is er een bepaalde hoeveelheid die ze inspuiten bij volwassenen, en stel dat het niet werkt of niet goed werkt mag je dan nog een 2de injectie?
    Was ik toch wel benieuwd naar.

Weltrusten MikMak.

6. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hi meiden,

Had de hele avond pijnlijke harde buiken
    Om de vijf minuten, vlos was er om elf uur.

Ben onderweg naar het ziekenhuis in Boxmeer, baarmoedermond ia duidelijk anders maar nog geen ontsluiting. Pijnlijkheid nam natuurlijk af toen ze er was en wie lijk besloten we het aan te kijken. Toen E weg ging kwamen de harde buiken weer vlotter en is ze een blijven kletsen. Dat ze harde buiken nu om de drie minuten kwamen tig maar ter controle naar het ziekenhuis. We gaan er allemaal
    Vanuit dat het nu nog niet doorzet maar nemen om de 36 weten geen risico.
    Ik houd jullie op de hoogte!!

7. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Florabella: Hopenlijk zet het niet door.
    Even rustig aan doen, nog even een weekje volhouden.
    Anders ben jij straks nr 3 die bevalt.
    Veel succes in het ziekenhuis.

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Florabella, jeetje meid! Moet eerlijk zeggen dat dit me niet verbaast want je hebt nu al wel een hele tijd harde buiken! Hoop dat alles ok is want bij voorkeur moet de kleine nog een weekje blijven zitten...

Daisy, mijn ervaring met de ruggeprik is vanwege m'n eerdere ks. Die is in 1x goed gezet toen. Denk idd wel dat ze rekening houden met gewicht en hoeveelheid vloeistof.
    Verder weet ik dat ze m geven bij een bepaald aantal cm ontsluiting en hij moet er weer af zijn tijdens t persen zodat je die persweeen beter voelt en goed kan meepersen.
    Ook ben je afh van de aanwezigheid en beschikbaarheid van de anaesthesist.

Meiden, wij gaan hier slapen!!

9. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Dames ik heb alles gelezen, maar als jullie het goed vinden sla ik het reageren even een keer over. Ik heb inderdaad een nieuwe brief geschreven en deze naar mijn moeder gemaild omdat ze er heen ging. Na afloop belde ze me en bleek dat mijn oma vandaag een goede dag had. De arts was nog geweest maar die kunnen er geen pijl op trekken hoelang het nog gast duren.
    Mijn moeder had nog gezegd dat ik het zo erg vond dat ze de kleine niet meer kon zien, waarop zij had geantwoord; je weet maar nooit! Nouja daar ga ik dus absoluut niet meer van uit, want dit was gewoon puur weer even een oplevingsmoment. Gelukkig heeft ze verder helemaal geen pijn en is ze eigenlijk wel hartstikke helder in haar hoofd. Ze zou mijn brief zelfs vanavond zelf lezen. Ze vond de brieven hartstikke leuk en mijn moeder zei dat ik ze voortaan maar naar haar moest mailen. Dan nam zij ze mee en als me oma ze dan niet zelf kan lezen, leest zij ze inderdaad voor.

Ik wil alleen even op florabella en goofie reageren.

@Goofie
    Zo te horen had jij even de schrik van je leven. Ontzettend kl**tzakken dat hèt zijn. Voortaan altijd maar je had afschermen bij het typen van je pincode. Dan hebben ze niks aan een gekopieerde pas. En die lui hoeven niet perse in het buitenland te zitten heb ik begrepen. Had een keer een vriendinnetje waarbij ook veel geld eraf was gehaald. Beetje in Italie, Zwitserland, Zweden, en weet ik veel waar. Dat doen ze via een speciale manier ofzo. Hoop voor jou dat het snel wordt opgelost!

@Florabella
    Jeetje meis dat is flink schrikken. Maar jij hebt natuurlijk de laatste dagen ook wel extreem veel last van harde buiken en voorweeen. Gelukkig ben je al een heel eind, mocht je toch bevallen. Heel veel sterkte en hoop gauw wat van je te horen!

10. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Urine was schoon, weeën om de 7 minuten gyn wil me vannacht wel hier houden omdag het twee kanten op kan en ze nog geen 37 weken is. Heb vriendje naar huis gestuurd, hij kan beter even goed slapen nu! Hopelijk pas tot morgenochtend!!

11. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @florabella: jeetje spannend meid! Hoop dat je nog een beetje kunt slapen daar?
    @babyboo: maakt niks uit hand afschermen of niet. Als ze ervaren zijn plaatsen ze iets in het automaat waar je niks van ziet. Dat neemt dan zo je gegevens over.

12uur 01.30 3.00 3.45 en nu weer wakker. Krijg je toch ook de crisus van. Pff.

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @flora, jeetje meid!!!! succes, sterkte, hopen dat beebje nog even blijft zitten!

@babyboo... ik wil jou ook veel sterkte wensen!!!

Voor mezelf, goedemorgen Mikmak, lekker geslapen.. mwa wat vroeg en had nog wel wat willen slapen maar ja dan moet kind en buik ook meewerken. fine dag allemaal

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    oh goofie, jij bent er ook al... ook jij goedemorgen

14. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Goedemorgen mikmak!

15. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Zal even mijn droom met jullie delen echt te achterlijk.
    Ik ging ergens wat eten maar kon het niet betalen. Moest 14euro zijn. Uiteindelijk heb ik betaald met 14 kauwgompjes die ik uit de pakjes in mijn tas haalde. Toen ik eindelijk wilde gaan eten bleek het carpaccio te zijn. En heb ik mijn eten weg moeten geven. Ik was dus wel zwanger in mijn droom. Zo vaag!

16. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hier nog "rustig" hetzelfde. Denk niet dat het echt doorzet en hoop strakjes naar huis te mogen!!

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @goofie, als het zo goedkoop was ging ik nu pakjes kauwgom halen haha

@flora, gelukkig dat het nu rustig is.... hopen dat beebje nog effe blijft zitten en dat je strakjes naar huis mag. frappant zeg, en vandaag zou je laatste werkdag zijn... toch... neem aan dat je verlof nu al ingaat?

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen,

Florabella, spannend zeg. Hoe is net nu?

Sjees, elke dag een glas verse sinaasappelsap helpt hier ook goed.

@ontmoeting, mijn man is mijn eerste vriendje en ik ook zijn errste vriendin. We kennen elkaar van de middelbare school, 16 en 17 waren we toen en inmiddels alweer bijna 9 jaar bij elkaar.

Voor de rest niks onthouden. Hier wel lekker geslapen, mawr 1 keer eruit. Straks werken en daarna lekker weekend.

19. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Nog steeds weeën, om de 6/7/8 minuten. Steeds meer last van een beurs gevoel down under, lopen is een ramp. Heb al een extra kussen uit de la gepakt voor onder mijn bips, lig ik daar iets zachter

Hoe is het verders bij jullie?!
    Ik moet zeggen dat die iPhone wel een uitvinding is voor het ziekenhuis!
    Owja nog gelachen gisteren want de vluchtkoffer was nog niet klaar haha de vlos zei al wie hem nodig heeft heeft hem vaak nog bief klaar!

Mikmak ik zal eerst van mijn 1 dag vervroegde verlof genieten!!

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @flora whahahahaha, 1 dag vrij en dan gelijk je bella in de armen dat zou wat zijn.....
    maar zo te horen zou het zomaar eens door kunnen zetten

Deel Deze Pagina