December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ik moet zeggen mikmak dat ik liever heb dat ze komt dan een week dit gé-eikel. Doet best "pijn" nu en zou niet ff naar de winkel gaan oid, dus dan maar 16 weken met Bella genieten haha

Raar hoor dit afwachten!

2. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @florabella: hoe is het nu? Wat irritant die pijn. Dan inderdaad maar even goed doorzetten.

3. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@flora
    O wat spannend zeg. Kan me idd voorstellen dat je nu hoopt dat het doorzet.

4. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen allemaal!

Flora: heel veel succes en sterkte daar. Kan me voorstellen dat je al dat heftige 'voorwerk' (al is dat het misschien nu niet meer...) wel zat bent. 36 weken is ook al heel ver! Hopelijk besluit de natuur gewoon wat het beste is voor jullie beiden.

Mikmak en goofie: jullie waren er lekker op tijd bij dames! Balen voor weer een slechte nacht Goofie. Wel bijzonder je droom, heeft toch te maken met de gebeurtenissen van gister over het geld.

Babyboo: fijn om te weten dat je oma de brieven toch zelf kan lezen, goede oplossing zo met je moeder. Hopelijk blijft ze zo goed dat je kleintje haar alsnog kan ontmoeten, Sterkte meid!

Mooie ontmoetingsverhalen trouwens! Die van mij komt in mijn verlof wel een keertje.

Thanks voor degenen die hebben gereageerd op mijn klossenvraag. Veel bierkratjes lees ik! ow en ook over de naam op het shirt, ik ga vanmiddag maar eens het internet op.

Ik moet nu alweer racen naar mijn werk, nog maar 2 dagen gelukkig.. Tot vanmiddag!

5. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    #2745 blackbird, 3 nov 2011
    Laatst bewerkt: 3 nov 2011
    Goeiemorgen allemaal!

@flora: poeh wat spannend!! ik kan me voorstellen dat je zo iets hebt van: laat maar komen! ben benieuwd!!

@Goofie: ha ha zo'n droom was ook wel te verwachten.. zulke dingen heb ik ook altijd;)

@ontmoeting man: eehhm tja wij hebben elkaar "gevonden" in de dierentuin (blijft grappig klinken) maar goed we deden allebij seizoenswerk als dierverzorger op dezelfde afdeling. Eerst vond ik mijn man nogal een eikeltje.. echt zo'n patsertje.. maar toen ik wat 1 op 1 gesprekken had tussendoor merkte ik dat hij toch heel anders was.. de vonk sloeg bij mij pas na 4 maanden over.. en toen ik zei dat ik hem leuk vond, kwam het voor hem helemaal onverwacht.. dus hij moest er nog even over denken.. 3 weken..:$ ha ha.. toen het seizoen afgelopen was hebben we het bekend gemaakt in de dierentuin maar heel veel mensen geloofden het niet eens:p ach ja.. en nu zijn we 3 jaar, een huwelijk en bijna een 1e kindje verder:D

Aahh ik zit me hier echt helemaal op te vreten over mijn echo vanmiddag.. jeemig het lijkt de eerste echo wel:) Ik verwacht niks vreemds maar ik vind het gewoon zo spannend om hem weer eens te zien.. de laatste keer is toch alweer meer dan 14 weken geleden..

6. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Goedemorgen,

Flora, spannend meid! En je koffer idd nog niet klaar, zul je net zien.

Dus voor de dames die het zat zijn, koffer niet inpakken ;)

@Ontmoeting, Janco en ik hebben elkaar ontmoet tijdens het stappen. Ik heb hem eerst 2 weken aan het lijntje gehouden om te kijken of hij mij wel echt leuk vond :D
    We zijn in januari 12 jaar samen.

7. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Fenna is gisteren heel de dag droog geweest :)
    Ik laat de tijd tussen het 'herinneren' steeds langer. En het gaat goed.

8. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    @goofy: wat ongelofelijk k*t dat ze jullie pas geskimmed hebben! mijn moeder kreeg maandag ook ineens een telefoontje van de bank, blijkbaar was haar pas een week eerder ook geskimmed. alleen heeft zij geluk: ze hebben bij haar geen geld van de rekening gehaald.

@daisy: volgens mij gaat een ruggenprik inderdaad per gewicht. meen me te herinneren dat ze mij voor het zetten ervan vroegen naar m'n gewicht voor de zwangerschap.

@flora: jeetje meid, je maakt het wel spannend!

hier om half 11 m'n laatste date met de vk! best bizar, als ik zo terugkijk is het toch wel erg snel gegaan die laatste weken!

9. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Het is toch ineens verdacht stil bij flora!:(

@Sniffy: Wat fijn dat Fenna de hele dag droog is geweest!
    @Peanut: Wat een mazzel, opzich kwamen wij er ook snel achter, want het is maandag pas afgeschreven, alleen was het helaas wel een hoop geld:(

10. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    @ Flora, heel spannend hoor, hou ons op de hoogte!

@ man leren kennen, 6 jaar geleden bij het uitgaan, na een paar maanden gewoon vrienden te zijn een relatie begonnen, na 6 maanden al gaan samen wonen, na 4 jaar getrouwd, en nu na 5 jaar verwachten we ons eerste kindje :)

11. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Goedemorgen,

Goofie nee toch, wat balen en erg dat r zulke mensen zijn. Hopen dat het snel weer goed komt.
    Florabella, spannend!!

Hier nacht vol weeen, maar te onregelmatig, hield me wel wakker vannacht en het leek erop dat het zou doorzetten, maar nee dus grrrr.
    Ach we zullen wel zien of get iets of niks betekend ???

12. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Wat ik mij nou afvraag he...
    Ik heb heel veel last van mijn buik natuurlijk al mijn hele leven.
    Ook nu is het erg rommelig en vooral snachts..
    Soms voel ik echt dat het mijn darmen zijn,maar soms weet ik het ook niet.
    Zou ik nou echt doorhebben wanneer het van de zwangerschap is??
    Ik moest van de vk wel erg opletten omdat ik mijn helel leven al kramp heb en dat ik dit misschien kan verwarren met weeen,maargoed heb geen idee hoor wat ik moet voelen.

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @wub, jep erg vroeg ja, madam besloot dat ze om effe voor 5 uur wakker was, tot irritatie vna papa en mama haha. nu moest hub toch om uiterlijk half 6 op, hij moest zich vandaag voor t eerst op de kazerne in Oirschot melden.... maar toch is het rete irritant.... ik ben echt doodop en de wallen blijven maar donkerder en groter worden... zucht....

@flora en hoe is het nu,ben je al thuis of gaan ze het laten komen en krijgt de natuur een handje hulp erbij.... 36 weken is ook niet verkeerd hoor... moet ze effe in het zh blijven, en die dagen dat zij er in ligt kun jij bijslapen;)

@brusje, voor jou ook spannend dus.... ben benieuwd wie er als eerst volgende gaat bevallen....

@sniffy... of Fenna, hoera voor Fenna.. grote meid. komt helemaal goed dus!

nou ga hier effe naar de winkel wat boodschappen doen en dan languit op de bank... hopen dat linette ook wat rust in dr donder krijgt want kan echt weinig hebben vandaag.... pfffffff en maar inademen want uk kan er ook niets aan doen dat ze vroeg wakker is en redelijk onrustig is, komt denk ik door de laatste loodjes

14. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @flora spannend en jammer dat het zo'n pijn doet

@man leren kennen
    ik heb mijn man leren kennen bij de wednesday night skate in Rotterdam.dat is elke zomer ongeveer 5 a 6 weken dan is er een route(16km) helemaal af gezet door rotterdam heen dan dan maar skaten met een aantal duizend man en lekkere muziek.

zo net de geboorte kaartjes besteld en ook voor de bijna mama optie gekozen zodat de enveloppen eerder komen.daarna heb ik de sticker voor op het raam en voor op de raam van de auto besteld.nu zijn het echt nog hele kleine dingen wat gehaald moet worden en dan zijn we er klaar voor

voor zowel de geboorte kaartjes als de stickers had ik nog kortingscodes liggen dat scheelt toch weer

nou ga me straks maar klaar maken om naar amsterdam te gaan heb er zin in en vanavond lekker lachen als het goed is bij herman van veen.

iedereen een hele fijne dag

15. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik heb een spastische darm. In het begin van de zwangerschap had ik ook nog wel eens kramp en dan wist ik niet waar het vandaan kwam.

Als ik het nu heb, weet ik na een paar seconde wel of het mijn darmen zijn of mijn baarmoeder.

Ik vind de klachten van mijn darmen meer steken.

16. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Coon, leuk hè dat skaten. In Rotterdam hebben wij nog nooit meegedaan. Zouden het wel graag eens willen doen.

Hier in Dordrecht hadden wij ook skate-sensation. Maar dat is al een aantal jaar niet meer :( . Daar baal ik wel van.

Dus over een anderhalf jaar maar eens naar Rotterdam ;)

17. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sniffy
    ja is zeker leuk en erg gezellig al zijn wij ook al een paar jaar niet geweest omdat het niet helemaal goed uit kwam met het rooster van me man of het was slecht weer

18. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Leuk om te lezen al die ontmoetingsverhalen!! Hier; had mn man al een paar x gezien, hoorde bij een vriendengroep mr nooit echt gesprek gehad met hem ofzo. Hij eerst 2 jaar relatie en later ik ook 2 jaar relatie. Toen hij naar Afghanistan voor een aantal maanden, terwijl mn relatie net uit was. Vond hem echt aantrekkelijk terwijl ik niet echt kon zeggen waarom whaha, klinkt wel beetje vaag he?!! Toen hij weer terug was waren we met vriendengroep in de kroeg. Een aantal vrienden liep al in mn nek te hijgen, flirten, willen zoenen, maar HIJ leek mij niet echt te zien staan. Toen mr praatje met hem begonnen, en toen merkte ik dat ie me toch wel leuk vond! Daarna nog paar uur samen aan het water gezeten, zitten kletsen. Vanaf dag 1 was het 'aan'. Binnen een jaar ten huwelijk gevraagd tijdens een helikopter les met ondergaande boven rotterdam. Jaar later getrouwd op een kasteeltje. 9 maanden later zwanger!! Hij en ik gaan nooit meer uit elkaar, daar ben ik van overtuigd!:)

19. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hier nog geen ontsluiting, weeën blijven hetzelfde ik heb aangegeven graag naar huis te willen dus dat zijn ze overleggen (al een uur zucht)

20. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    @ontmoetingsverhalen: leuk om te lezen en grappig dat iedereen toch weer op een totaal andere manier "aan de man" is geraakt!
    mijn man en ik waren niet zo snel met voor elkaar vallen. we kenden elkaar al vaag omdat mijn broertje en hij beiden in dezelfde stad studeerden en bij dezelfde studentenvereniging zaten. toen we in 2005 voor de 2e keer beiden de Nijmeegse Vierdaagse liepen (niet samen) kwamen we pas fatsoenlijk in contact en naar aanleiding van een discussie over...lama's (!) is het balletje gaan rollen en sinds augustus van dat jaar zijn we samen. januari 2006 hebben we samen een huis gekocht en sinds mei 2006 wonen we in dat huis in Gouda. 29 februari 2008 (schrikkeldag, komend jaar zijn we dus pas 1 jaar getrouwd ;)) zijn we getrouwd en sinds 14 januari 2009 zijn we de trotse ouders van Joep en nou ja, uk 2 is dus onderweg.
    zo, zijn jullie weer helemaal op de hoogte!

ik ben overigens net terug van m'n laatste date met de vk. bloeddruk was netjes, uk is nog niet ingedaald (maar Joep is ook nooit ingedaald, dus ik had niet anders verwacht) en....ik was geen grammetje aangekomen (en dat was ook nogal een verrassing...).
    volgende week hup, naar de gyn!

Deel Deze Pagina