December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Mikmak
    Nou jij hebt idd al heel wat meegemaakt en gezien
    wel leuk dat je weer in dat huis woont ,moest idd zo zijn
    O breng d r maar een x hoor,lijkt me gezellig is alleen wel een stukje rijden ,maar dat is een klein detail;)
    Ja fijn he dat ze dan de enveloppen al sturen ,hier heb ik ze al een paar weekjes liggen kreeg ze gelijk mee met de proefdruk
    O ja wilde net vragen/zeggen Linette zal het ook allemaal wel aanvoelen,want mannetje hier is nu ook al 3 nachten even wakker en s morgens erg vroeg (ok vanmorgen 07.00 uur)Maar hangt erg aan mama ook ,dus dacht ook al dat het daar we eens mee te maken kon hebben en lees nu dat jij dat dus ook wel denkt (??)

@Florabella
    Hoe is het nu meis?
    en dat is idd wel even schrikken,maar met al die harde buiken enz sta ik er ook niet gek van te kijken,ik hoop dat ze nog een klein weekje blijft zitten!!
    Ik hoop dat je zo naar huis kan!

@Babyboo
    Fijn dat je moeder de brief gegeven heeft en ze later voor zal gaan lezen als je oma het zelf niet meer kan lezen
    Ook fijn dat ze nog een goede dag had gisteren,ik hoop dat ze het nog even vol kan houden tot jullie meisje er is *ik duim keihard*

@Goofie
    O bah ook al zo vaak wakker,naar he
    Hier ook weer vaak wakker en kan dus overdag weinig hebben of ik jank alweer ,bah niks aan
    haha leuke droom en mooi goedkoop zo met die kauwgom
    Ik denk wel dat je het doorhebt,ik heb ook vaak last van mijn darmen Maar wist gelijk toen het begon dat het het was
    Ik had bij de 1e ook niks geen harde buiken,voorweeen of iets gehad dus wist echt niet wat te verwachten,maar ik herkende het wel
    komt goed!!

@Wub
    Lekker zeg nog 2 dagen en dan lekker verlof!!

@Blackbird
    Succes vanmiddag en kan me indenken dat het spannend is jullie kleine mannetje weer te zien na ruim 14 weken
    Geniet er van !!

@Sniffy
    wat goed van Fenna!!

@Peanut
    Ga je nu helemaal over op de gyn dus?

@Brusje
    Spannend meis,ben benieuwd wanner het bij jou echt door gaat zetten
    Jij bent ook al een poosje bezig met harde buiken !

@Coon
    Ook fijn dat je nu alles besteld hebt,zit hier ook nog te twijfelen over een raamsticker ,waar heb jij die besteld??
    Veel plezier vanavond!

2. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    Yep, mijn lot ligt vanaf nu in handen van de gyn. Beetje dramatisch gesteld misschien, maar zo voelt het wel momenteel. En dat bevalt me totaal niet, controlfreak die ik ben!

3. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Leuk om al die ontmoetingsverhalen te lezen
    kan de mijn niet achterwege blijven he ;)

Ik had mijn vriend al eens gezien met een buurmeisje van mij (wij konden elkaar echt niet uitstaan die meid en ik)
    Zei nog tegen mijn zus,"wat heeft zij een leuke,knappe vriend zeg"
    nooit meer gezien an die tijd
    Toen ging ik ergens werken en daar liep hij dus ook,eerst geen aandacht aan gegeven en ik dacht dat hij al een vriendin had (hij was echt een flirt en op het werk dus ook)
    Toen ik er een paar dagen werkte ging een vrouwelijke collega vragen aan mij wat ik van hem vond,ik zeg ja dat ga ik niet tegen jou zeggen "jij bent toch zijn vriendin"(zo leek het)
    Nee was niet zo,ze kon gewoon erg goed met hem opschieten
    Na een paar dagen om elkaar heen gedraaid te hebben ,was het dan toch echt aan
    Toen we een poosje met elkaar liepen moest ik op kantoor komen en daar zaten de vrouwen van de bazen en 1 baas
    En die wilde mij even waarschuwen voor hem,want hij was echt een jongen die elke week een ander had
    En ze waren bang dat hij dat bij mij ook zou doen en ze wilden niet dat ik daar zou stoppen door hem ,dus ik kon er beter mee ophouden:$
    nou dat bepaal ik zelf wel zeg! alle collega s hadden een weddenschap over ons dat we het nooit lang zouden uithouden samen(want hij was echt een vrouwengek)
    Nou in januari zijn we 13 jaar samen :D had niemand verwacht

na 9 maanden zijn we gaan samenwonen ,allemaal in het geheim omdat ik veel problemen thuis had
    We hebben allebei het 1 en ander meegemaakt en dus we hadden besloten dat we wel erg graag een kindje samen wilde
    Helaas heeft het allemaal erg lang geduurd en na zo n 9 jaar is onze zoon geboren en nu verwachten we dus nr 2
    En we zijn nog steeds erg gelukkig samen:D

4. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @aapje ik heb ze besteld bij www.kidsstickers.nl en heb deze actie code gebruikt KS-VM10 voor 30 procent korting
    we hebben de quinty(full color) genomen

5. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    #2765 carrolyn, 3 nov 2011
    Laatst bewerkt: 3 nov 2011
    Sorry even overal op reageren kost me iets te veel moeite.
    Ik ben nog steeds niet lekker,voel me zwaar K**.
    Niet goed geslapen vanacht weer zo vaak wakker, last van me buik, en grieperig.

Kom ik vanmorgen beneden zie ik dat een van de katten aan de plant heeft gezeten, al het aarde op de grond.:x
    Nu mag ik dat weer opruimen (gister ook al), ben beetje boos op de kat, laat de katten de tuin in (tuin kunnen ze niet uit) zodat ik het kan opruimen en ik zie dat me konijntje wel heel vreemd ligt.
    Ik in me pyama de tuin in naar me konijntje, ze blijft stil liggen.
    Dus ik aai haar, geen reactie, ik kijk nog eens goed, is overleden.
    Gvd,me vriend is vanmorgen in de tuin geweest dus ik me vriend bellen.Die was het niet opgevallen.Ik heb geen doosje, dus maar in een vervoersbox gelegd tot vanavond me vriend thuis komt.Aan me vriend gevraagd of hij het goed vind om me konijntje te begraven in de voortuin.Achtertuin gaat straks de kleine spelen als hij/zij groter is dan vind ik dat niks om een grafje te hebben.Het valt toch niet op voor buren dat er een konijntje straks ligt we zetten er gewoon een heel klein plantje op.Guusje is maar 4jaar geworden.:(

6. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Daisy, :( arm beestje
    dikke knuffel voor jou. 4 is idd niet oud voor een konijn.

7. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Florabella
    oh gelukkig dan is het dus nog te overzien! Hoop voor jou dat ze inderdaad nog een weekje blijft zitten. Is toch wel het allerbeste. Heb je nog wat kunnen slapen? Inderdaad heel fijn die Iphone nu in het ziekenhuis ;)

@Goofie
    Oh dat is mooi klote dan! Hoop dat het gauw is opgelost. Hahahah sorry maar je droom is wel echt heel grappig

@Blackbird
    Veel plezier met je echo vanmiddag!

@Brusje
    Nog een weekje en laat het dan maar lekker doorzetten he ;). Dikke knuf voor jou.

@Peanut
    Fijn dat je bent goedgekeurd. En ach geen grammetje aangekomen, alleen maar mooi toch! zolang de kleine het maar goed doet.

@Aapje2009
    Dankjewel meis! Duim maar heel hard ja. dat probeer ik ook al gun ik haar dit ook niet. Ze lijd niet maar ze kan niet echt meer leven weet je wel.

@Daisy1985
    en wat zei je tegen de kat? En bedankt. Ga maar heel gauw naar buiten! Ach arm konijntje. Sterkte daarmee. En ik hoop dat je je ook gauw wat beter gaat voelen. Dikke knuf.

8. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Nou helaas zoals ik al had verwacht, vannacht heel slecht geslapen. Was weer erg onrustig en ik droomde van alles door elkaar. Moest er ook vaak uit om te plassen en ben nu dus erg moe. Maar ondanks dat heb ik elke dag weer opnieuw een ontzettende opruimdrang terwijl alles in principe weer netjes is. Misschien dat ik straks alle spulletjes van de kleine er maar is uittrek en opnieuw ga indelen.
    Voor nu eerst maar is vast een brief voor mijn oma schrijven en richting mijn moeder mailen. Hopen dat ze deze ook weer zelf kan lezen en anders wordt ie in ieder geval voorgelezen. Dat is fijn!

9. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hier net 1.5uur geslapen. Ben nog zo moe. Maar moet eruit want moet naar de fysio. Pff.. Zo geen zin in. Mijn benen zijn zwaar en doen pijn. Het liefste blijf ik de hele dag in bed liggen.

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @aapje, ja denk zeker dat het wel eens aan de laatste loodjes kan liggen.. ook ik heb een kort lontje op het moment... kan erg slecht tegen dat opstandige van haar de laatste dagen...
    tuurlijk voelt linette dat ook... wat dat betreft voelt ieder kind dat, maar zij is ook nog hooggevoelig dat een direct lijntje met dr opa heeft (mijn vader).

@daisy, och meisje, niet leuk.... dikke knuffel voor jou!!!

@coon veel plezier bij herman van veen

grappig dat iedereen nu haar verhaal doet over "de ontmoeting" iedereen zn eigen bijzondere verhaal!!!

zo net nog effe de boodschappen gedaan, nog even bij Zeeman een lang T-shirt gehaald en een paar extra sloffen voor in de vluchttas dus die is ook al compleet, doe er voor de zekerheid nog wat militaire T-shirts in en klaar.... nog 2 maillots voor Linette en zo een Bas onderbroek voor hub... een echt collectors item hahaha.. linette vond hem mooi ik.. ik weet het niet *lol*

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    pfff moe en honger, uk slaapt nu maar moet echt eerst effe wat eten...

12. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Florabella, en is er al meer duidelijkheid of je toch naar huis mag?

Daisy, oh meis wat ontzettend naar!

@ontmoetingsverhalen, wat leuk om te lezen allemaal! Ben dan ook meteen nieuwsgierig naar de gezichten die erbij horen :)

13. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @mikmak: Een Bas onderbroek????
    Nog nooit van gehoord haha..

Ik heb de fysio afgebeld, bleeeh geen zin in hoor!
    Kan mijzelf er niet toezetten om daar over een uur te zitten.
    Even wat eten en dan toch maar een poging doen om mijzelf onder de douche te gooien haha

14. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ik ben weer thuis, lig nu braaf op de bank....met een kruik bij momenten te puffen!

Daisy; à germ arme jij en arm konijntje

15. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Nou wel fijn dat je weer thuis bent..
    Moet dit vanzelf weer wegtrekken of denken ze dat het toch wel snel komt??

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @goofie, bas kosters is een bekende nederlandse ontwerper die ingehuurd is om eenmalig ondergoed te ontwerpen voor zeeman... dus dan moet je natuurlijk zo een "design" onderbroek hebben he... is goed voor je pensioen later hahahahahaha

@susan, dat kan hoor faceboek of hyves.... kies maar ;)

17. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Oh lekker dat je weer thuis bent flora. Hoop dat het gauw zakt of gewoon flink doorzet. Rust lekker uit en inderdaad plat blijven liggen dan maar he.

18. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

even snel vanaf mijn werk. Ik ben buddy van sjees en krijg net een sms:
    Ben in het ziekenhuis met ambu gebracht ivm hoge bloeddruk, koorts en spugen. Baby in stuit, dus zo draaipoging, verder weet ik ook niets..

Even heftig dus voor onze Sjees. Als ik meer weet laat ik het hier weten (kan wel zijn pas later in de middag, moet zo weg voor mijn werk en heb niet zo'n hippe mobiel dat ik op internet kan).

Groetjes Wub

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    das in ieder geval wat..... maar niet heel erg fijn... misschien toch effe wat proberen rond te lopen en voorovergebogen over de eetkamerstoelen... dat vond ik toen fijn.. toen mn vliezen waren gebroken en de weeen op en af kwamen...

20. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Mikmak: Whahaha....wat een idee, had er nog niet van gehoord!
    Verpatsen dus over een aantal jaar dan zijn ze vast heel veeeeel geld waard!:D

@Susan: Wilde net zeggen, hyves! Genoeg van ons die daar op zitten:)

Deel Deze Pagina