December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Wub: Dankje voor je bericht!
    @Sjees: Jeetje meid, wat is dit nu weer!!!
    Knuffel,hoop snel op goed nieuws!

2. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    @daisy: gecondoleerd met je konijntje. heb niet zoveel verstand van konijnen, maar 4 jaar is niet zo oud, toch?

@flora: fijn dat je weer thuis bent!

@mikmak: toe maar, een echte Bas-onderbroek. zag die Bas-dingen een tijdje terug in het Zeeman-krantje staan, maar vond er maar bar weinig aan. maar wie weet, heb je zojuist een hele goede investering gedaan.....zeg maar tegen je hub dat ie er zuinig op moet zijn ;)

@sjees: ai meid, da's niet zo fijn. sterkte!

@hyves: hier geen hyves, ben paar maanden terug overgestapt op Facebook. Hyves is zooooo 2010 :D

3. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    Trouwens, ik werd gisteren wel helemaal akelig van al die overleden kindjes in het nieuws. Eerst die baby van 5 maanden oud in Tilburg en toen nog die 2 kindjes in die te water geraakte auto in Utrecht.
    Jemig zeg, daar kom je toch als ouders zijnde never nooit meer overheen?

Ik kreeg er gewoon de rillingen van :(

4. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Wub309
    Jeetje dat is even schrikken. Heel fijn dat je het in ieder geval even laat weten. Hoop dat het we straks goed nieuws krijgen.

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Florabella, fijn dat je weer thuis bent! Nu zeker ECHT rustig aandoen??

Sjees, jeetje wat is dit nou weer? Ik schrik hier wel weer van hoor! Hoop dat je goed in de gaten wordt gehouden en ze alles doen aan de gezondheid voor jou en Sjeesbeeb.

@FB/hyves: hier alleen FB. Net als Peanut heb ik Hyves er een paar mnd geleden uitgegooid. Is denk ik zelfs soooooooooo 2009, dan niet 2008? ;):p
    Anders maar even pb-en over de namen zodat er vriendschapverzoekjes verzonden kunnen worden?

Hier net een Lodger wrapper besteld, de Tough Denim. Als het goed is, komt ie al morgen binnen :D Verder word ik om 14.00 uur gebeld door de kraamzorg voor de telefonische intake. Ben benieuwd wat ze te melden hebben. WIl eigenlijk even slapen maar dat moet dan miss daarna maar... Denk alleen dat Sophie dan alweer wat wakkerder wordt.

Vanmorgen druk geweest met opticien controle en boodschappen. Alles in nu wel ongeveer in huis voor zaterdag; dan vieren we Sophie's (en mijn) verjaardag. Denk dat ik nu maar wat uitdeelzakjes voor de creche in elkaar ga flansen. Hoeft dat zondag niet namelijk want dan is het weer hockeydag!

6. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Jaja ik doe nu echt rustig aan! Ze weten niet hoe het nh verder gaat, tenminste het kan doorzetten of stoppen maar zw verwachten niet dat ik december haal....met rust proberen wel de 37 weken te halen dus dat doen we dan maar!!

Sjees; wow meis ik schrik ervan! Ik denk aan je en hoop dat het snek beter gaat!! Knuf

7. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Er wordt gezegd dat als je veel harde buiken hebt of voorweeen je het rustiger aan moet doen, maar ik wil bevallen.
    Dus heb net de tuin gegrasmaait en geveegd en beetje met onkruid, al zit die buik dan echt in de weg.
    Er gebeurd dus niks hier.

8. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ja zul je net zien dan wil leven dan gaat het niet. Heb je wel de puf om dingen te doen dan?

9. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Coon
    Thanks, ga vanavond even met mijn mannetje kijken,zag er wel leuke tussen staan:D
    Is de code meermalen bruikbaar?

@Daisy
    Dikke knuffel dat je je zo k*t voelt
    en dan ook nog je kat die de boel even op de kop zet
    O wat naar van je konijntje !!

@Babyboo
    ja snap wel dat je haar dit ook niet gunt,is toch ook heel erg dat ze dit mee maakt
    Naar he dat slechte slapen,hier ook en word er iet vrolijker van ;)
    O jij hebt dus ook al lekker last van je nesteldrang,ach zo blijf je bezig ;)

@Goofie
    wel fijn dat je s morgens of s middags nog even lekker kan liggen
    Ik hoop dat de fysio weer iets voor je kan betekenen *leest net dat je afgebeld hebt,nou dan maar lekker rustig op de bank hangen

@Mikmak
    O ja dan voelt ze het helemaal wel aan,wel bijzonder dat ze een lijntje met opa heeft
    Wat is een Bas onderbroek??

@Flora
    Fijn dat je weer lekker thuis bent,nu maar hopen dat de weeen afnemen en de kleine nog even wacht!

@Sjees
    Schrikken meis,hopelijk gaat alles goed met jou en de baby !!
    Sterkte en een dikke knuffel

@peanut
    Ja erg he,schrok er ook behoorlijk van en zou echt knettergek worden als mijn mannetje wat zou over komen!

@Susan
    Fijn is die ook weer binnen ;)
    Ik hoop dat je zo nog even kan gaan liggen!

Hyves is het misschien een idee om een decmeber 2011 hyves aan te maken
    Zodat we daar foto s van de kamertjes enz neer kunnen zetten
    Ik heb ook een hyves,maar wil daar nog niet alles op zetten ;)

10. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @brusje
    Ik hoop echt voor je dat het niet te lang meer duurt allemaal

11. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Hier voel ik me ook ontzettend jankerig en onzeker
    Heeft vooral met mijn kleine ventje te maken ,het is een klein druk mannetje en nu gisteren op peutergym was hij helemaal los,dat vind hij echt geweldig
    Dus hij rent daar door de zaal heen en ik hobbel zoveel ik kan achter hem aan
    Maar op een gegeven moment gingen ze een renspelletje doen en hij rent dus ook als een dolle door de zaal heen
    Zie ik ineens een moeder die hem zo even aan zijn armpje pakt en hem streng toespreekt,ik schrok er wel van en kleine man helemaal
    Ging meteen beduusd op de grond zitten en wilde eerst niet meer mee doen
    later zag ik dat die moeder zich een beetje irriteerde aan hem (omdat hij zo enthousiast aan het rennen was)
    Ik kon niet zo snel er naar toe om er wat van te zeggen,maar nu baal ik enorm dat ik niks gezegd heb (als ze het volgende x weer doet dan is ze aan de beurt,van mijn mannetje blijf je af!!!!!!!! )
    Kijk als hij nou stout is ofzo,maar dan nog kn ik er zelf wel wat van zeggen ,toch??

Maar goed nu ga ik gelijk weer denken dat andere mensen hem ook vervelend vinden omdat hij zo druk en enthousiast is en dat doet me zo n verdriet
    Dus vanmorgen op het KDV ook nog even navraag gedaan ,waarom ze hem naar huis hadden gestuurd dinsdag en hup gelijk weer janken (komt ook door het slechte slapen en die fijne hormonen)
    maar ze zei al dat hij daar dinsdag echt niet in zijn hummetje was en hun denken dat het komt omdat er dan juist geen vriendjes meer van hem zijn en hij het niet meer leuk vind op de dinsdag
    ze zou het in de gaten houden
    Zou natuurlijk kunnen dat hij er dan minder plezier heeft

12. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ik ben voor een fb groep.....Hyves gebruik ik nauwelijks meer. Werkt veel moeilijker.
    Ik wil op fb wel een gesloten groep aanmaken, heb ik alleen in een pb jullie fb gegevens nodig.

13. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Leuk hè hormonen aapje!! Maar dat met die moeder zou mij ook over de zeik helpen!

14. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    ik sluit me aan bij Flora, ik heb ook de voorkeur voor een FB-groep.
    @flora: welke gegevens heb je precies nodig? alleen m'n volledige naam? dan PB ik je die even....

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Aapje, wat vreemd van die moeder zeg! Ik houd daar ook helemaal niet van! Ze moet zich focussen op haar eigen kind en niet op die van jou.

Flora, FB-groep lijkt mij persoonlijk iig beter dna hyves want zoals ik al schreef, heb ik geen hyves account meer!

Net gebeld door de kraamzorg. Stelde weinig voor eigenlijk... Wel even aangegeven dat ik 1 hond en 2 katten heb, wel zo handig :) Ben benieuwd of ik deze hulp ook 1 dag eerder naar huis ga sturen. Vond het zo fijn om mn huis weer voor mezelf te hebben toen!!

16. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    @aapje: volgende keer echt wel die moeder aanspreken.Het is niet haar kind.Waarom gaat ze niet gewoon naar jou toe van: goh weet je dat jouw kind blablabla?Van andermans kinderen blijf je af.
    En slecht slapen en hormonen, geen goeie combinatie.
    Lekker rustig aan doen, en als je wil huilen gewoon doen.Gewoon eens flink uithuilen misschien dat het helpt.En Je bent zwanger dan mag dat al helemaal.

Net aangekleed en de afwas gedaan, ik denk oke het gaat wel weer.
    Eerst even iets eten, nog niet gedaan.Is er niks in huis :x, ja koekjes eet die dan maar op.Moet dus nog boodschappen gaan doen ook.Gisteravond is blijkbaar geprobeerd om een fiets van ons te jatten, hangslot is doorgeknipt. Gelukkig stond hij op meerdere sloten.:x En tot overmaat van ramp heeft de kat over mijn kussen, mijn bankplaid en de bank gepist.:xIk heb de kat in de tuin gezet en daar blijft hij maar de komende tijd, ik hoef hem even niet te zien.Eerst aarde uit de plantenbak gooien en dan overal overheen pissen.Wat een onwijze K** dag.Ben blij als hij voorbij is.

17. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    @aapje: ik had dat mens wat aangedaan, vrees ik.
    als zij zich ergert aan mijn kind, mag ze MIJ daarop aanspreken en als ik het met haar eens ben, ben IK nog altijd degene die mijn zoontje eventueel daarop aanspreekt, niet zij. wat een rotwijf!

18. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    @daisy: mijn hemel, het zit jou echt niet mee he!

19. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Thanks dames,lief dat jullie zo reageren
    Dan ligt het niet helemaal aan mij zo te lezen ;)

Ik vind FB ook goed,Ik heb wel een FB maar doe er nooit iets mee dus moet even kijken
    Maar wat heb je nodig?

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Daisy, het zit je echt niet mee zeg! Heb/had hier ook een plassende kat in huis, beetje een emopisser zoals ik m noem, en dat is zo irritant!! Het stinkt ook echt als de nete en je krijgt het niet makkelijk uit je bank (lukte bij mij alleen als ik alles bracht naar de stomerij --> dure hobby)

Deel Deze Pagina