December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    De kussen en de plaids zitten op 60graden in de was met aftershave van me vriend erbij.Dan ruikt het tenminste niet meer naar kattenpis.De bank, helaas hebben wij geen hoes die eraf kan, dat heet dus boenen met sterk ruikend schoonmaakmiddel en evt aftershave.Gisteravond lag hij heel lief naast me kopjes tegen me buik te geven en nu dit.Ik snap er niks van.

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    FB is ok, @flora heb je al een vriendschap verzoekje gestuurd, dus je hebt mn gegevens :D

@sjees, nou toe maar.. jeetje zeg spannend

@wub thanx for the message

@daisy wat een dag..... heeft kat miss last van blaasgruis ofzo?
    en anders de poes voelt verandering misschien dr plekje effe veiligstellen....

@aapje, ik had dat wijf dr strot omgedraait ze is zeker te schijterig om de mama er op aan te spreken.. ik zou dr alsnog de volgende keer aanspreken op dr gedrag... ze heeft niet het recht jouw kind te corrigeren.... takketr*l

3. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Daisy
    het zit je niet mee meid,hele dikke knuffel
    Het kan zijn dat je kat reageert op jou laatste loodjes
    een kennisje van mij had ook 2 katten die op het laatste alles bij haar onder piesten,ze had net nieuwe gordijnen en die zijn al een paar x aan de beurt geweest,Misschien de DA vragen of ze er iets voor/tegen hebben?

4. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    K heb voor fb je echte naam nodig, susan en peanut heb ik een vriendschap verzoek gestuurd. Mikmak is al lid van onze groep!

5. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Daisy, ik denk dat ie van slag is door alles wat veranderd!

6. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Florabella, gelukkig is het weer wat rustiger en kun je thuis 'afwachten''..
    (ik heb je ook n pb gestuurd!)

Jeetje hopelijk gaat het goed met Sjees!!!

7. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Ik wil ook in de FB groep! wie moet ik dan precies een PB sturen?

@daisy: pff balen, wij kwamen net terug, en toen bleek de hond haar kussen weer eens helemaal uit elkaar getrokken te hebben.. zucht.. de hele kamer witte pluisjes.. maar goed dat stinkt iig niet..

@aapje: man ik kan hier al pislink worden als iemand mijn hond gaat corrigeren.. mijn kind zou ik helemaal uit mijn slof schieten denk ik! zeker nu!;)

Hier: net terug van de groeiecho, alles hardstikke prima!!:D hij liep iets achter maar alles binnen de groeicurve en hij weegt nu 2192 gram geloof ik (als ik het papier goed snap)
    En het is dus echt 10000% een jongetje, dus dromen zijn gewoon echt bedrog;)

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Daisy, je kan Feliway halen bij de dierenarts... Hielp hier alleen nix! ;)

Ja zit erbij op FB! Weet alleen niet welke namen bij wie hier horen strax. Flora kon ik er nog wel uit afleiden ;)

Ga Sophie maar uit bed vissen. Is nl wakker. Heb 15 min kunnen slapen, te kort want ben nog moe. Heb ook nu ineens wat zeurderig onderbuikgevoel... Was de AH tas dan toch te zwaar? Handvat bezweek wel...

9. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Mijn zus is met spoed opgenomen in het ziekenhuis, ze heeft heel veel last van haar buik en kan niks binnen houden.
    Ze kunnen niet precies zeggen waar de pijn vandaan komt, maar denken dat het aan de chemo ligt. Ze willen alsnog haar baarmoeder incl als de tumor er nog zit eruit halen dmv een operatie.
    Ik geloof wel dat ze het verslaat, maar vind het zo krom, 25 jaar is nog maar. Waar iedereen straks gaat beginnen aan het gezinnetje mag zij afscheid nemen van alle ideeen wat ze in de toekomst had willen doen.
    Nu kan er wel gezegd worden, gelukkig heeft ze er al een of gelukkig blijft ze leven. Maar dat zal haar verdriet niet wegnemen. Het had beter mij kunnen overkomen :(

10. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0

Wat is Feliway voor iets?Ik kan het altijd proberen.

11. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Oww brusje wat erg.....

Voor fb ob met voor en achternaam naar mij!!

12. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Brusje, knuffel meid.
    En zo werkt het zeker niet, zeggen dat ze er al 1 heeft. Alsof alles dan ineens goed is.

FACEBOOK, dat heb ik niet, zal Janco vragen of hij mij helpt te activeren en uit te leggen hoe het werkt. Ik heb er al wel een APP van op mijn iphone.

Aapje: niemand komt aan Fenna. Dus het ligt niet aan jou hoor. Volgende keer pak je haar gewoon bij haar arm ;)

13. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Net Fenna van school gehaald. Ze had wel in haar broek geplast :( . Ach ja, kan gebeuren. Toen ze thuis kwam heeft ze toch een flinke plas gedaan op het potje.

Nog even stickers gehaald met 'prettige feestdagen' . Ik doe bij de geboortekaartjes ook een zelf gemaakt kerstkaartje. Ik ga nl na anderhalve week niet nog eens kerstkaarten versturen.

14. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Haahha dames wat zijn jullie allemaal een stelletje strijdlustige mama's! Maar niet meer dan terecht hoor, ik was er ook al direct op afgestapt. Hier is mijn nesteldrang weer een beetje gesust. Heb de kast in de woonkamer verandert en allerlei rotzooi weggegooid. Dat voelt goed. Momenteel goed misselijk en hoofdpijn. Dus even niks meer doen vandaag, op koken na dan. Morgen nog even klein beetje babyshoppen. Ben er achter dat we toch nog wel wat dingetjes nodig hebben. Joepie, helemaal niet erg hahaha.

@Susan79
    En hoe was de telefonische intake? oh ik lees het al. Misschien zometeen nog eventjes slapen?

@florabella
    Ach op zich prima toch om over een weekje te bevallen? Als ik dan 37 weken zou zijn zou ik er geen moeite mee hebben hoor :p. Ben je lekker overal vanaf, want hier wordt je ook niet echt blij van. Ik stuur je een PB!

@Brusje
    Hahaha. Ga zo door. ik hoop dat er gauw wat gebeurd voor je ;) Oh ik schiet compleet vol. Dat is echt een van de zwaarste dingen die je mee kan maken vind ik persoonlijk. Als je zo graag kinderen / nog kinderen wilt en het kan niet meer. Heel veel sterkte voor haar.

@Aapje2009
    Wat een leuk idee, maar inderdaad liever facebook. Wie denkt die moeder wel niet dat ze is? Zou er sowieso zeker wat van zeggen de volgende keer. Kom nou, hij doet niks verkeerd! Fijn dat ze op de KDV zo goed voor hem zorgen. Is voor jou ook weer een zorg minder ;) Dikke knuf voor jou.

@Daisy1985
    Jeetje lekkere kat heb jij. Is ie soms ziek ofzo dat ie zo vervelend is? Hoop dat er nou niks vervelends meer bij komt. Doe je het wel een beetje rustig aan?!

@Blackbird
    Fijn dat je weer bent goed gekeurd. En nu dus weer een beetje opgelucht haha?

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Daisy, Feliway kan je bijv in t stopcontact stoppen en dat geeft een bepaalde geur (die wij niet ruiken maar zij wel) af waardoor ze zich prettiger voelen.

Brusje, oh wat erg voor je zus!! Aan die clichés heb je helemaal nix want het is gewoon heel erg voor dr!

Heb mezelf van de bank gehesen en Sophie gehaald uit bed. Eet nu een lekker banaantje :) Manlief is nu al thuis van werk! Gezellig!!!

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Babyboo, wat moet je dan nog kopen?

17. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    @brusje: Wow en dat op die leeftijd.Heel veel sterkte toegewenst voor je zus, voor jou en uiteraard voor de gehele familie.

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @brusje, wat ontzettend verdrietig van je zus.... als er clichees komen, vooral in de wind slaan... en wat jij zegt het had beter jou kunnen overkomen is ook een cliche, dus neem dat ook maar terug... het was niet beter geweest..... het is voor niemand beter geweest, de kloterij is dat we het niet voor het zeggen hebben, ik bedoel het is altijd bij de buren dat het gebeurd en nu is jullie familie die buren, is het geen ver van je bed show weer, maar een echt feit waar jullie mee moeten dealen!!!! tis een k*tziekte.
    sterkte meissie, en een dikke knuffel uit het zuiden

19. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    @Babyboo

Denk dat het misschien door de baby komt, hij geeft steeds kopjes tegen me buik, wil alleen maar naast me liggen.
    Net vriendlief aan de telefoon gehad, hij merkte dat ik boos was, ik heb hem verteld dat we vanavond gebraden kat eten.
    Zegt hij: Dan zorg ik wel voor het eten.
    Ik hoef in elk geval geen boodschappen te halen en eten te koken.
    Heeft toch een voordeel dat de kat in huis heeft gepiest. :D

Straks een mooi plekje uitzoeken in de voortuin voor me konijntje.:(

20. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @susan79
    Paar kleine rompertjes, spuugdoekjes (heb er maar 4 hahaha) 2 pakjes maat 56 vind ik ook wel een goed idee aangezien ik op een pakje maat 56 verder niks kleins heb, En misschien dat ik nog iets in de winkel zie waarvan ik denk, oja!

@Daisy1985
    Ja zou best kunnen. In ieder geval lekker dat je vriend voor het eten zorgt ;) kan jij lekker even gaan zitten en niks doen.

Ik ga maar is even aan het eten beginnen. We eten vanavond chicken tonight. Helemaal geen trek, maarja vriendlief is er ook nog ;) En dan vanavond even een paar boodschapjes halen.

Deel Deze Pagina