December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hier nog een foto van de zijkant

2. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Vanavond nog even de deur uit hier. Gaan even bij de moeder van een vriend langs, die man is afgelopen zondag plots overleden, dus even daar naartoe.

3. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Sta er ineens bij stil als je zo in een clubje kletst, wat een ellende er allemaal is pfff...

4. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @goofie: ja dat heb je inderdaad als je zo in een clubje kletst, en dan niet alleen de "ellende" van de zwangerschappen maar ook de dingen die er omheen zijn.

5. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Florabella
    Ik heb je ook een PB gestuurd

@Blackbird
    Wat fijn dat de echo goed was en jullie kleine man het goed doet
    En dus helemaal 100% een jongen,dromen zijn idd bedrog:D

@Susan
    O ja 15 min is wel kort dan word je vaak zo loom wakker
    Misschien toch iets te zwaar die tas,volgende x maar niet meer doen

@Brusje
    jeetje meis wat ontzettend erg en oneerlijk is dit zeg
    ik hoop voor je zus dat ze zich snel beter voelt en dat ze die ziekte overwint
    En idd mensen kunnen altijd zeggen "je hebt er toch 1,maar dat verzacht het verdriet niet de wens voor een 2e,3e enz is net zo groot als die van een 1e
    Ook voor jou dus niet zo denken hoor meis,jij kan hier ook niks aan doen
    hele dikke knuffel voor jou!!

@Sniffy
    haha idd ,schrok er gewoon van en was niet zo heel snel :)
    Ja zat hier ook nog te denken hoe of wat met de kerstkaartjes,maar als je die er bij in doet moet je dan ook meet potszegels plakken ???

@Babyboo
    O lekker is dat he als je dan zo fijn alles weer op orde hebt,geeft toch een fijn gevoel
    En idd babyshoppen is nooit verkeerd ;)
    O zou idd best eens met een naderende bevalling te maken kunnen hebben
    Of misschien heb je teveel spanning bij je zeker nu ook met je oma!

@Daisy
    Id een klein voordeel aan jullie kat dus :D
    Ja rot hoor om je konijntje te moeten begraven,is nooit leuk zoiets
    leuk zeg dat je je buik gaat bellypainten,vind het er altijd mooi uitzien!

@Nicky
    O lekker dat je zo fijn geslapen hebt,dat doet je toch goed he
    Lekker hoor even zwemmen met de kleine meid,ik moet ook nodig weer eens gaan met de kleine man die vind dat ook heerlijk !!
    Ook nog lekker geslapen op de bank,heerlijk zeg
    o leuke buik zo met die winnie the pooh!!!!

@Mikmak
    Zo n wekkertje is echt nog zo n gek idee niet,wij hebben pas die van Nijntje gehaald en meneertje blijft wel liggen (maar niet tot Nijntje wakker word ,haha) ik heb hem gezegd dat ik hem s morgens wel roep en dta hij dan bij ons mag en dat wertk hier wel goed (ook met de deur dreigen )
    Maar hoor veel goede verhalen over de wekker

@Goofie
    O dat is balen dat je dan geen lekkere soep hebt gehad en nee pinnen is nu ook geen optie
    Balen meis!
    O dat lijkt me idd ook erg moeilijk,maar zou het haar gewoon aan laten geven ,heb ik bij mijn vriendin ook gedaan en dan komt het vanzelf wel
    Wel mooi dat ze foto s gemaakt hebben van hun zoontje!

@Lin
    Jeetje dus het blijft maar hoog jou suikers??
    Ik hoop voor je dat ze in week 37 een plekje voor je hebben en je overal vanaf bent en jullie kleine in de armen kan nemen

@Wub
    Thanks voor de update van Sjees

@Sjees
    jeetje meis je zat dan ook wel erg vol zeg,heb je nu goede medicijnen gekregen ervoor?
    We balen dat de kleine nu uit je bekken is gedrukt en in stuit ligt!

@Lijst
    ja ik zou de dames die niet meer meekletsen eraf halen en als ze wel weer behoefte hebben dan kunnen ze zich weer aanmelden toch?
    Wolfje is van de week toch geweest ???

6. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    @sjees, fijn dat je weer thuis bent, een beetje rustig aan doen.Pas goed op jezelf en op de kleine.mag je nu wel iets gebruiken om verstopping tegen te gaan?
    Nog even volhouden, je bent er bijna.

@nicky: Gecondoleerd,
    Echt super mooi je buik, ik wil in elk geval de namen erop, en evt ook een tekening.Vriendlief wil het graag zelf doen.Vriendin met professionele camera gaat daar foto`s van maken.

@goofie, Ja het is wel goed raak in ons clubje, steeds gebeurt er wat.Gaat geen ''normale'' dag voorbij.

7. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Hier vanmorgen even naar de Gamma geweest en heb even een emmertje saus gehaald en heb de schouw eindelijk gesaust
    we hadden eerst roze met creme in hui en de schouw roze gesaust en nu hebben we sinds een jaar alles donkerbruin/wit en de schouw bleef maar roze en nu was ik het zat en heb hem even gesaust
    Kleine man was toch naar het KDV en ik heb de kamerdeur en ramen open gehad en was met anderhalf uur klaar (moet morgen alleen nog even de puntjes bijwerken ,want is grove structuur en die oakt niet in 1x )

ook even een kitspuit gehaald en de houten letters (naam van onze zoon) op zijn muur geplakt dus die is ook helemaal af nu

Ben dus lekker bezig geweest tussendoor

8. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Aapje, ik maak gewoon een klein kaartje, net iets groter dan een visitekaartje. Dan weeg ik het even.
    Ik heb stickers gekocht bij zeeman. 70 cent voor 20 stickers ofzo.

Nicky, leuke bellypaint!

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @sjees, fijn dat je weer thuis hebt nu goed uitrusten,

@aapje, ga er ook echt aan... nog even en dan zitten we om 4 uur beneden haha

nou ga afsluiten voor vandaag... hub is thuis... BTW die moet in oktober 2013 op uitzending

10. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Beeb is erg druk hier!
    Voel door mijn hele buik geschop en soms voel ik dan ineens van onder ook iets ploppen ofzo..

11. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    @mikmak, als je alleen de buddy's nog op de lijst wil moet ik er ook vanaf..klets hier zo'n beetje iedere dag mee heb alleen nog geen buddy

@uitpuilende navel, bingo!! Ben er niet zo trots op maar terug duwen lukt niet..

Net naar de vk geweest, alles goed, kleine ligt nog steeds vast en diep in het bekken. Heb veel vruchtwater, en kleine meis wordt geschat op 7-7,5 pond! Ben tot nu toe 11 kilo aangekomen, begonnen op 51kg, nu 62kg.

@Goofie, zei jij nou iets over tomatensoep?? Doe een moord voor unox tomatensoep!!! hahaha kan je me echt voor wakker maken

12. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    @mamsie: zolang je gewoon meekletst, mag je gewoon op de lijst blijven staan hoor ;)

@sjees: fijn dat het weer wat beter gaat, als ik het zo lees heb jij het even heel erg zwaar gehad...pfff....

@meelezers: mikken we die ook van de lijst af of laten we die staan? leuk dat mensen meelezen maar als je niet eens de moeite neemt om af en toe te reageren, dan mag je er wat mij betreft vanaf...toch? of ben ik nu te streng?

13. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Mamsie, ik wil jou buddy wel zijn. Ik ben nu de buddy van Babystew maar die heeft natuurlijk wat anders aan haar hoofd.

14. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    @ Sjees : gelukkig ben je weer letterlijk en figuurlijk opgelucht en doen jij en je baby het weer goed.

@ brusje : dat ben ik met hoge suikers, veel vruchtwater ( word wekelijks meer komt wel door suiker bij mij ) , ik word goed in de gaten gehouden en moet bellen bij aanhoudende hoge suiker.

Heb zelf mijn toetje laten staan vanavond en nog zit ik te hoog.
    Hier ga ik ook afsluiten, straks expeditie robinson kijken.
    Nu even het journaal.

Trusten allemaal en tot morgen. Niet te veel kletsen hoor.

15. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Mijn buik :

16. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Ahh even een ego/klaag bericht hoor..

Pfff ik ben er even klaar mee.. ik zit/lig/ sta gewoon nooit meer echt comfortabel.. ik zie echt op tegen de nachten, zie mezelf al weer uren wakker liggen.. wil zo graag weer op mijn buik! Zelfs mijn favo hobby, mijn hond uitlaten kan ik amper nog en als ik dan loop is mijn buik zo zwaar!

*klaagmodus uit*

Maar goed ik mag niet klagen, er zijn er zat die nog minder kunnen en het zwaarder hebben.. of niet zwanger kunnen worden.
    Maar t voelt wel goed om even te klagen soms..

Einde ego/klaag bericht

17. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0

Zeker weten? je mag nog wel even doorgaan hoor,:D klagen is soms best wel fijn.Even je frustratie eruit.

18. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames!
    weer even een kort berichtje;) ben aardig kapot van het verhuizen, doe dan niet zo heel veel, maar toch ben je snel wel druk met dingentjes kopen, iets inpakken enz.
    nu lekker met de pootjes omhoog op de bank!
    huisje schiet almooi op, willen zaterdag overgaan..

Sjees, pff dat was wel even schrikken zeg! fijn dat je weer thuis bent, sterk maar goed aan!;)

@lijst: vind ook wel dat de mensen die niet meer posten eraf kunnen? kijk je hoeft natuurlijk niet altijd te posten, sommige hebben het ook heel druk natuurlijk.. of dat ze nu even aangeven of ze op de lijst willen blijven staan?

sorry verder niet veel blijven hangen,, jullie kletsen te veel haha

19. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Sniffy heb je een pbtje gestuurd!

20. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @mamsie: nou dat heb ik met de unox erwtensoep. Maar deze tomaat vond ik tegen vallen.
    @lin: mooie buik!
    @blackbird: lekker klagen hoor. Dat kan hier juist omdat iedereen het wel begrijpt. En ik met zeggen. Buiten de hond die ik niet heb voel ik mij hetzelfde.

Deel Deze Pagina