mpg, moet je eens op je toetsenbord kijken nog... gewoon 3 keer misgetypt... bedoelde nog effe boo ja precies, ga strakjes ook eens effe op jacht naar een lampje met timer..... dat is ook helemaar de bedoeling
Goedemorgen, Hier iets beter geslapen. Wel vaak wakker maar minder pijn in mijn lijf. @babyboo: wat een k nacht heb jij weer achter de rug zeg. Pff.. Weet hoe je je voelt heb er daar ook zoveel van. @mikmak: klok kijken leren ze in groep 4. Tenminste dat is bij het zoontje van mijn vriend zo. Zal je vertellen,hij is nu bijna 10 zit in groep 5 en kan het nog steeds niet goed. Pff..
Goedemorgen! Hier ff bijgetankt, wel een paar keer wakker maar toch goed geslapen vind ik zelf haha Ik had vroeger ook een timer lamp mikmak Het lijkt momenteel iets minder pijnlijk, gisteravond een paar hele gemene dat ik echt ff op handen en knieën in de bank lag. Wel nog steeds heel vaak hard en het voelt alsof je je pijnlijkste menstruatie dag hebt. Zo ik ga zk van mijn bed naar de bank....even verzinnen wat ik vanaf de bank voor een klusjes kan doen. Het is een zooi in huis maar ja daar mag ik niets mee. Raar hoor!
Babyboo, wat rot van je gebroken nacht, alweer!! Durf t bijna niet te zeggen maar ik heb heerlijk geslapen! Nu moet ik me alleen klaarmaken voor werk...bah!
@Goofie Ja het was een behoorlijke k*tnacht weer, dit was wel de meest kl*te tot nu toe, maarja niks meer aan te doen. Mijn halfzusje zit in groep 2 en kan al klok kijken. @Florabella Dat is shit he.. zie je allerlei dingen om je heen maar je mag niks doen. Gewoon lekker veel hier kletsen en misschien een spelletje downloaden om te spelen? Ik probeer nog altijd de sims erop te zetten en zo simpel als het de vorige keer ging, zo moeilijk gaat het nu. maar dan heb je wel wat te doen. Doe het maar lekker rustig aan..
@goofie bedankt.... morgen nog 4 weken en 6 dagen... dus gewoon al over de helft van het begin van de eencijferige weken... snap je hem nog.. ja precies, dus wat babyboo oppert is wel heel voorbarig om een kind van bijna 3 klok te leren kijken haha @suus, goed dat je lekker hebt geslapen, minder dat je moet werken... @flora, precies, dus ga strax op zoek naar klein lampje en timertje.. en dan zet ik de timer op 10 uur hahahaha
@babyboo: ja dat kan ook zeker. De kleine vent hier loopt gewoon mega achter. Maar normaal nederlands is al moeilijk. Luisteren al helemaal. Dus kan ook niet verwachten dat klok kijken bij hem al zo vroeg was gelukt. O ik merk echt dat ik nu al op standje irritatie sta. Vanavond is de kleine man er weer. Weet nu al dat hij van mijn vriend weer een pittig gesprek krijgt. Dus ik ben alvast mijn vlucht wegen aan het bedenken. Pff.. Heb er zo geen zin in. Erg toch.
@flora, jeetje, ik zou bijna zeggen kom morgen wel naar je toe als hub naar school moet in tilburg... maar waar jij woont is niet op de route.... @goofie, adem in adem uit!!!! ga effe snel mn dochter op de donder geven zit in de snoepkast
Hiergood morning! Nou hoe meer ik deed hoe minder er gebeurde, heb geklust gister ook, maar uh, vole niks, op een paar harde buiken na. Mijn nacht was redelijk, buiten de gewoonlijke ongemakken. En we houden ons vast dat we nog 3 en halve week moeten. Voelt langer als dat het is, pffff
Haha brusje jij gekkerd!! Mikmak; zoals een echte moeder betaamt is mijne al onderweg vanuit Groningen om me te helpen. Maar lief van je hoor!! Ennuhh om tien uur ia het al licht beetje dus donkere gordijnen ophangen haha Goofie; boek voor jezelf een lekkere massage ofzo vanavond....hebben hun een mannen avond en mis jij de stress!
Haha...ja dat zou wat zijn zeg! Maar met een lege rekening kom je niet ver hoor hihi.. Ik peer hem gewoon als het mij teveel word, dan zoeken ze het maar uit.
@mamsie: weer goedgekeurd zo te lezen Je hoeft gewoon nog maar 3 weken tot de uitgerekende datum! @lin: mooie buik meis! @blackbird: ow jij ook al een buikslaper. Hier nog 1 die heel graag weer op de buik wil slapen. En gewoon lekker klagen hoor, kan heerlijk zijn @tamm: nog druk met verhuizen voor de bevalling. Doe je wel rustig aan? Niet te hard van stapel lopen. @kerstzegels: scheelt toch zeker 0,10 per postzegel, als je veel kaarten verstuurd kun je toch lekker besparen @daisy: haha en als je de 20e ofzo bevalt dan wachten de mensen toch gewoon een paar dagen langer op het kaartje? @susan: ow lekker aan het aftellen tot je verlof! Werkze vandaag. Jij een heerlijke nacht gehad. Lekker hoor! @mikmak: jeetje balen zeg dat je dochter weer niet lekker doorgeslapen heeft. Hopen dat je snel iets kunt vinden dat helpt bij het doorslapen. Veel plezier met huizenjacht Feli met de 35 weken! @babyboo: Ook al een K-nacht achter de rug. Lekker proberen te rusten vandaag. Kun je niet aan je partner vragen of ie een keer een nacht op een andere plek kan/wil slapen zodat jij even bij kunt tanken? @goofie: ow wat fijn dat je een wat betere nacht hebt gehad. Dat doet zoveel met een mens als je beter kunt slapen dan andere nachten. Ow balen zeg dat je nu al je vluchtwegen aan het bedenken bent. Kun je niet een paar uurtjes naar een vriendin ofzo? @flora: goed te horen dat de kleine nog lekker bij mama binnen zit. Kun je niet wat was opvouwen? Dat die bij je neergezet wordt? Fijn dat je moeder al onderweg is. Zullen we anders een keer ergens een theetje afspreken ? Zo ver woon je niet van mij af.
@hier: gisteravond dus nog "even" weg geweest. We waren pas om half 12 thuis... Dochterlief was bij mij op de arm in slaap gevallen Handig kind is het ook, slaapt overal als ze moe is. Ze ligt nu nog lekker op bed, dadelijk om uiterlijk 9uur eens eruit halen. Verder niets op de planning vandaag. Heb besloten dat we een pyjamadagje hebben Misschien alleen even een wasje draaien en een broek maken.
@Susan79 Tuurlijk moet je dat wel zeggen. Heerlijk toch dat jij zo lekker hebt geslapen. werkse! @Goofie Nou ik snap het heel goed hoor. Kan je vanavond niet even bij iemand op bezoek ofzo? @Brusje Sorry maar ik kan wel lachen om jou acties! Misschien moet je dan nu is een dag op de bank proberen en misschien zet er dan iets door? Toch alle opties proberen .. @Nicky1983 Hahaha nee hij zou me waarschijnlijk voor gek verklaren . Maar hij was vannacht zelf ook gewoon druk in zijn slaap. Denk dat het door de zenuwen komt en dan was ik natuurlijk helemaal extreem veel wakker dus dan merk ik dat allemaal. Ach vannacht probeer ik het weer opnieuw! Misschien moet jij is van dochter ruilen met mikmak. Denk dat die dolgelukkig is haha. Waar woon jij precies in noord-brabant?
@babyboo: haha ja volgens mij zou Mikmak een moord (figuurlijk dan he) doen als ze kon ruilen met mijn dochter. Ik woon overigens in De Rips.
@babyboo: er zouden toch al veel mensen figuurlijk een moord doen voor het slaapgedrag van onze meid. Ze sliep namelijk vanaf nacht 1 al door! Stonden er zelf ook van te kijken maar het is zo'n tevreden meisje met slapen. Was ook ontzettend blij dat ze doorsliep. Ze heeft maar 3 nachten niet goed geslapen (was toen een week of 2 a 3 oud). Hebben toen alles geprobeerd; voeding geven, knuffelen, schone luier, echt alles geprobeerd en niets hielp. De derde nacht hebben we haar met pijn in ons hart op haar eigen kamertje gelegd en toen heeft ze zichzelf wakker gehouden tot een uur of half 4-4 uur 's nachts. Na die nacht sliep ze weer als een roosje door.
Nicky dat kunnen we zeker wel een keertje doen!! Ik heb mezelf nog steeds niet naar de bank gesleept.....vriendje is inmiddels werken dus dat word zelf ontbijt maken jammer.......
@aapje denk het wel dat die code meerdere keren te gebruiken is heb hem uit een boekje hallo allemaal' jeetje wat hebben jullie een hoop geklets zeg gister ik las een hoop nare dingen iedereen sterkte ga vanvaf vandaag proberen beter op iedereen tereageren vandaag lekker vrij bij komen van gister was erg gezellig lekker wezen winkelen in amsterdam en s'avond naar herman van veen we zaten eerste rij dus konden hem heeeel goed zien.in de pauze gingn ik ff bij de spullen kijken van hem zag een nieuw boek hij heeft alle verhalen van alfred j kwak in een boek gemaakt staan 52 verhalen in.die mevrouw kwam naar me toe das een mooie keuze hoor die j emaakt en keek naar me buik dus ik vroeg wat kost ie ze zei het bedrag ik begon te twijfelen en daarna zei ze als je hem koopt kom je na de voorstelling hier heen en dan verzamelen we en dan mag je mee naar achteren om het te laten tekenen.nou ik hoefde toen geen seconde meer tetwijfelen en heb hem gekocht mij ma die super fan van hem is alvanaf dr 18de vertelde ik haar wat ze zei en die draaide bijna door ze was helemaal op van de zenuwen.ik dach tik kan haar dit moment niet afnemen heeft ze jaren van gedroomd en zal dan niet door gaan omdat ik het boek net iets te duur vondt hihih.maar de kleine meid heeft nu dus een alfred j kwak boek met hantekening erin van herman van veen. maar owww wat was ik kapot zeg we waren half 1 thuis maar super genoten