December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    aapje, op school was ze vandaag weer (1x) nat. maar dan heeft ze het minder snel door, door het spelen. maar ik doe haar toch geen luier om. ze wist wel dat ze in haar broek had geplast en waar, nl in de bouwhoek en gisteren in de poppenhoek ;)

thuis heeft ze er wel erg in, al vraag ik wel ieder uur of ze moet plassen. maar ze gaat ook uit zichzelf.

ze draagt dus eigenlijk geen luier meer, dan hebben ze het sneller door als ze toch nat zijn.

thuis loopt ze gewoon in een broek en mocht ze een ongelukje hebben gehad doe ik haar een maillot aan.

2. Robin88

Robin88 Actief lid

10 jun 2011
    476
    0
    0
    Dames even een vraagje over zwangerschapsverlof.
    2e kerstdag valt op een maandag en tijdens het zwangerschapsverlof. Is dit dan toch een bijzondere verlofdag en gaat dit niet van je zwangerschapsverlof af of is het gewoon dikke pech dat het in je verlofperiode valt??

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @nicky, ja das wel fijn om gewoon de keuze te hebben idd.
    zinnelijkheid, linette gaat al ruim een jaar naar het toilet zonder dat we daar iets voor gedaan hebben, en sinds een paar maanden heeft ze overdag helemaal geen luier meer om en snachts nog wel. ze wordt in januari 3

4. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    helaas, gewoon dikke pech volgens mij.

voor mij is het ideaal om nu verlof te hebben. ik werk in de zorg en ben dus kerst én oud en nieuw vrij.

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @robin, das gewoon dikke pech.. maar lekker toch, weet je tenminste zeker dat je en kerst en oud en nieuw vrij bent;)

6. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    nicky, fenna is nu zo'n 2 weken intensief bezig met zindelijkheidstraining , overdag. zo'n 2 maanden daarvoor zei ze wel eens te moeten plassen maar deed niet veel op het potje.

7. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    hoi wennes, alles goed?

8. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Lees net hier op ZP een topic over dat ongeluk in het zwemba in Tilburg, dat baby'tje is blijkbaar overleden :(

@sniffy: ow heerlijk dat je dan met kerst en oud en nieuw vrij bent dit jaar :) Ach, ik denk dat het voor veel mensen niet slecht is om nu zw.verlof te hebben. Ik denk namelijk dat er veel mensen weer de dinsdag na kerst hadden moeten werken.

@mikmak: Dat is ideaal dat jullie er niets aan hoefde te doen. Ik zit een beetje te twijfelen wanneer we daar mee zullen beginnen...

@robin: ik denk idd ook dat het helaas pindakaas is en we dit jaar pech hebben met de kerstdagen.

9. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Nicky, het heeft pas zin om er aan te beginnen als ze er interesse in toont. zoals fenna deed, 2 maanden geleden. ze moeten er zelf aan toe zijn.

10. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    bij fenna was ik pasen en pinksteren vrij :)

11. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @sniffy: bedankt voor de tip :) ow je hebt het wel uitgekiend ;)

12. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    en net stond tnt voor de deur met de stickers dus die hebben we ook binnen.is allemaal wel heel snel bezorgt ik had het gister ochtend besteld en nu al in huis.morgen maar aan me man laten zien die is nu aan het werk

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @nicky, ja dat was idd wel ideaal ja, ze heeft 2 maanden op de pot geplast en toen wilde ze perse op de wc... dus tja laat maar gaan, hebben boven en onder een toiletverkleiner... en die gebruikt ze gewoon niet.. ze doet me helemaal na wat dat betreft.... maar moet je niet zo moelijk over doen, zet haar eens op de pot, laat dr zonder luier lopen en gewoon in een dunne legging of onderbroekje alleen... 2 weken en ze is zinnelijk;)

14. Robin88

Robin88 Actief lid

10 jun 2011
    476
    0
    0
    Heb ik elk jaar want wij zijn gesloten met kerst en nieuwjaarsdag :D

Maar was er al bang voor dat het gewoon dikke pech was haha. Geeft ook niet maar viel te proberen toch? :p

15. babyummels

babyummels Actief lid

27 aug 2009
    255
    0
    0
    Heb dat bij mijn vorige ook uitgezocht. Toen had ik al die pinkesteren, pasen etc dagen erin zitten.
    Maar het is gewoon dikke vette pech. Je krijgt 16 weken en daar moet je t mee doen.

Wij krijgen van de baas tussen kerst en oud en nieuw vrij, dus daar mis ik ook al 4 dagen en met carnaval ook nog eens 2. MAar goed aan de andere kant, hebben wij 16 weken hahaah!

16. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Nicky1983
    Jeetje dat is ook een ukkie zeg! Maar ze ziet er wel goed uit. Klein mooi prinsesje.. Echt een poppetje! Ja dat babytje is overleden. Was gisteren ook op het nieuws.

@Babyummels
    Breien zou ik ook wel weer willen doen. Zal ik toch echt eerst weer breinaalden en wol moeten gaan halen. Misschien binnenkort. Ben benieuwd naar de foto! En inderdaad lekker rustig aan doen.

@PeTera
    Oeh lekker jij ook verlof. Ga er maar goed van genieten ;)!

@Mikmak
    Oh lekker dat de tas weer helemaal mooi klaar staat. Jij bent er klaar voor hahaha. En wat betreft die bacterie., ach volgens mij willen ze gewoon besparen en graag dat iedereen thuis bevalt. Daar maak ik me persoonlijk eerlijk gezegd niet zo druk over.

@Wub309
    Joepie. Bijna bijna nog heel even..

@Blondje
    Fijn dat jij in ieder geval morgen naar huis mag. Toch een teken dat het in ieder geval wel goed met je gaat. En fijn dat het met Isa ook weer goed gaat. Leuk zo'n pittig ding. Zal even schrikken zijn maar gelukkig is ze sterk! Mooi poppetje hoor!

@Aapje2009
    Ach arm kindje. Hoe komt het dat hij daar zoveel last van heeft. Hebben ze daar ook al is naar gekeken? Fijn dat je zo lekker hebt geslapen. Heb momenteel inderdaad ook niks meer van scrapdoodle gehoord..

@Daisy1985
    Hahaha fijn dat je er uit bent wat je mee gaat nemen ;) hoef je daar niet meer over te denken :p.

17. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Nou vandaag toch nog best wel een leuke dag gehad ondanks dat ik erg moe was. Met schoonzusje dus wezen babyshoppen. Het viel ons helaas wel tegen. Normaal hebben ze erg leuke pakjes bij de zeeman, maar nou was er ook wel het een en ander, alleen allemaal hartstikke groot. Uiteindelijk een pakje gekocht bij de C&A. En verder nog 2 pakjes spuugdoekjes en een maillotje. Ben ook nog een beetje verwend door schoonmama en schoonzusje. Die had van de week slofjes gekocht en mijn schoonmoeder heeft gisteren nog 2 pakjes gekocht. Dus nu heb ik in totaal 4 pakjes maat 56. Dat is wel even goed :D.
    De kleine is vandaag al de hele dag flink in beweging dus helemaal blij dat ze het zo goed doet. Verder nog gestofzuigd, wc schoongemaakt en de wastafels. Net eten gekookt en nu wachten tot vriendlief thuis is..
    En dan heeeeeeel hard hopen dat ik vannacht heel lekker kan slapen, Viel me trouwens wel op dat veel dames hier vannacht best wel lekker hebben geslapen, fijn!!

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @babyboo, lekker verwend en geshopt weer.. heerlijk toch, en klaar ja ach, weet je volgens mij heb ik vorige keer ook wat dingen er in gemikt en voor ik ging nog eea erin gegooid en dat is ook goed gekomen.. nu wel iets meer er in dan toen... dus zal allemaal wel loslopen. eerlijk gezegd vind ik het allemaal wel best nu...

19. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Hier nog even paar foto'tjes

20. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009