@aapje ja is zeker mooi geworden niet te groot en niet te klein.kleuren komen mooi uit.zit netjes in een stevige koker
@aapje: belachelijk trouwens dat ze over 15,-- lopen te miepen. Het is toch voor de kids? En het is niet dat het de rest van hun leven is, het is maar voor de eerste jaren daar kunnen ze toch wel wat voor over hebben?
Ik denk dat ik voor de harde aanpak ga hihi. Dat hij maar komt als mijn man er is en dat ik er geen zin in heb. Als hij beledigt is dan is het ook niet mijn probleem eigenlijk. Had Pat er maar lekker zelf wat van moeten zeggen!! Ik hoor de Mac voorbij komen...... *KWIJL* Bahbah nou heb ik alweer zin in friet.....
@Daisy1985 Die heb ik van mijn schoonzusje gehad, maar die heeft ze bij de wibra gekocht. 2,99 @Robin88 Nou ik zou gewoon zeggen waar het op staat. Als jij het niet zo ziet zitten zou ik gewoon zeggen dat je vriend niet thuis is en dat ie later maar langs moet komen. @Aapje2009 En bedankt mam zal die later denken hahaha. Oeh lekker MAC. Ookal ben ik van de week al geweest, heb er nu wel weer zin in! Maar we eten vanavond frietjes met broccoli. ook heel lekker!
nou dames ik ga hier een paar dingen opruimen en dan hoop ik dat hub thuis is, heb honger de bonger. Smakelijk voor iedereen!
jemig meiden, ik ga even een boodschapje doen en moet gelijk onwijs bijlezen....kletskousen! @blondje: fijn dat het goed gaat met Isa. en vwb je eigen herstel: neem de tijd, overhaast vooral niks, dat komt anders 3 x zo hard terug. weet er helaas alles van! @sniffy: volgens mij gaat het best goed met Fenna's zindelijkheidstraining! Joep wil absoluut niet op de wc en als ik em in z'n boxershort laat lopen, gaat ie gewoon de hele dag op het potje zitten. geen succes dus, volgens mij is ie er gewoon nog niet aan toe. kan em wel gaan dwingen, maar dat werkt volgens mij alleen maar averechts! @babyboo: wat een schattige pakjes! en die mailloot....echt te schattig! @robin: ik zou het gewoon duidelijk tegen em zeggen. en mocht ie toch op bezoek blijven komen, gewoon de deur niet opendoen? flauw.... wat zegt je man ervan? kun je die niet met em laten praten?? oh...lees net dat je man er niks van zegt....(waarom eigenlijk niet?) @sint/kerst: doen we dit jaar zo weinig mogelijk aan. we hebben een goed excuus om het rustig aan te doen, dus voor ons dit jaar geen verplichte bezoekjes met kerst...heerlijk! Sinterklaas alleen op m'n man's werk, hij kijkt er zo naar uit om Joep te showen (hij werkt er namelijk pas sinds 1 juli)... vanmiddag lekker even met Joep naar buiten geweest. normaal gesproken heb ik daar niet zoveel puf meer voor, maar het was zulk lekker weer!!
@Babyboo: Gaaf, ik moet straks toch naar de verloskundige en daarna gaan we naar het winkelcentrum om te eten.Gelijk even kijken of ze die nog hebben bij de wibra in neutrale kleur.Ik heb nog geen slofjes.
@ Nicky : mooie meid jullie Maartje. Nee geen jonge gezinnenbeurs voor mij. @ babyboo : wauw wat een mooie pakjes heb je gekocht ! @ goofie : gewoon blijven vertellen wat je dwars zit met betrekking tot het zoontje van je vriend. En wat een ander vind mag die naar de politie brengen hoor. Jemig zeg die vriendin krijgt het ook wel om haar oren. @ mikmak : zou er dan wel ducktape bij gebruiken als ze vast ligt ..Wilde jij het wel weten en hub niet bij Linette? @ douchen : men het lijkt wel een volledige werkdag zoveel energie kost het mij haast. Zeg ook steeds sorry tegen hub als ik zo zit te zuchten. Ben blij dat het geen zomer is want dan douche ik het liefst 2 keer per dag. @ sjees : hopen dat de baby volgende week goed ligt. En jij lekker rustig aan doen hoor. @ isa wat een heerlijk meisje om te zien. @ vluchttas : ik roep al 2 weken dat ik hem klaar wil maken maar heb het nog steeds niet gedaan .Wat flora zegt binnen 5 minuten heb je een tas gepakt. @ wub : joepie ook verlof !!!!!!!!!!!!!!!!! @ blondje : gelukkig dat het goed gaat met Isa. Hopelijk mag ze snel achter jou aan naar huis. Kan me voorstellen dat het heel moeilijk voor je moet zijn om haar achter te laten in het ziekenhuis. @ klok verzet : hier een dochterlief van slag door het uur. Eerste keer dat ze er echt last van heeft. Is nu ook met de combi school denk ik. @ sniffy : hier ook lekker kerst en oud en nieuw vrij. Das heel lang geleden. @ scrabdoodle : wie is haar buddie? Heb ook niets vernomen van der. Hopelijk is alles goed. @ robin : Moeilijk geen idee wat ik zou doen. @ eten : man en dochter zijn uit eten . Lees restaurant de 2 gouden bogen. Ook wel bekend als MAC. Ik maar even niet met mijn gekke suikerwaarden. Gewoon een lekker maaltijdsalade voor mij. @ hier heb net een 40 minuten bij moeten lezen. En nog niet iedereen is met verlof. Verder weinig te melden. Heb een baaldag vandaag en vind het heerlijk om alleen te zijn.
Peanut, dat werkt idd averecht. Komt vanzelf wel hoor. Fenna gaat gelukkig op het potje maar ook op de wc. Dan hoef ik dus niet overal met dat potje naar toe
Hoi sniffy, Hè betrapt... Hihi!!! Pfff jullie kletsen zoveel en al zolang dat ik gewoon een stille meelezer ben Maar hier gaat alles goed, vandaag een energieloze dag!! Zwangerschap verloopt ook goed weinig klachten op zwangerschapsdiabetes na
Fijn dat alles goed gaat, hier ook niet veel gedaan hoor vandaag. Alleen de boodschappen. Maar dat is nu ook een opgave geworden. Dat is minder, zw.diabetes. Zit je erg hoog met je waardes?
Lin, dat is wel een teleurstelling dat je dat nu niet mag . Ach nog even, en hopelijk is het dan gelijk voorbij. Ik ben 9 jaar geleden volgens mij kerst en oud en nieuw vrij geweest...
Kan iemand even een samenvatting voor mij maken van alles wat er vandaanis geschreven? Zag dat jullie 15 pagina's hebben volgekletst!!!! Dat kan ik echt niet allemaal teruglezen, sorry... Hier volg wk nog 3 dgn werken dus echt aftellen nu!! Morgen verjaardag vieren van Sophie en mijzelf en zondag hele dag hockey. Ben er dus weinig dit weekend...
@sniffy: heb je al meer gedaan dan mij.. Hihi. Ga zo nog maar even wat boodschapjes doen. Nu met insuline is het redelijk onder controle. Spuit wel 2x per dag kortwerkend en voor de nacht langwerkende insuline. Zit nu zo tussen de 5 en 7 dus dat is netjes.
Wennes hier ook insuline. Word jij ook eerder ingeleid of valt de groei van jullie baby nog mee. Hier ruim 2 weken voor op groei.
ik baal er ook enorm van sniffy ik wil wel een mac flurry of een mac shake aarbei. Nog even en ik ga mijzelf zielig vinden.................................
@Daisy1985 Ja wibra heeft leuke slofjes hoor, en de zeeman ook en de action ook.. Dus genoeg plekjes hoor @Lin71 Haha ik riep het ook elke keer maar deed het nooit. Tot ik er op een nacht de hele tijd over zat te dromen en toen besloot ik hem maar is klaar te zetten. Maar inderdaad hij is zo gepakt als het moet. Maaltijdsalades zijn ook heel lekker! Vind ik tenminste.. Geniet maar even lekker van het alleen zijn dan. Dikke knuf voor jou! @Susan79 Alvast een hele fijne verjaardag voor jou en je dochter toegewenst. Geniet van het weekend! hoop dat het een beetje lekker weer is voor jullie! Ik wil graag een samenvatting voor je maken, maar heel eerlijk gezegd ben ik het even allemaal kwijt.. Wat ik me nog kan herinneren is dat we het veel over het zoontje van de vriend van goofie hebben gehad, en brusje probeert er alles aan te doen om de bevalling op gang te laten komen hahaa., en verder weet ik het even niet meer sorry! Oja, blondje mag morgen naar huis, met de kleine Isa gaat het goed. Een paar pagina's terug staat een foto. En dat was het even
@Susan79 Daisy1985 wist niet goed wat voor kleertjes ze voor de kleine in de vluchttas moest doen,, maar is er nu geloof ik wel uit.. Het ging over kindjes die vanaf het begin al goed doorslapen,, Coon was naar herman van veen geweest en heeft het daar heel leuk gehad, heeft ook een gesigneerd boek van hem met alle verhalen van alfred jodocus kwak.. Veel hadden hier heel lekker geslapen en ik was elk uur wel wakker en heb een kut nacht gehad.. Nou dat was een redelijke samenvatting
@robin, eerst effe jij..... moet eerlijk zeggen dat je vriend zijn kop dan ook in het zand steekt.... want als mij dat zou overkomen zou mijn hub de laatste zijn die zijn mond daarover zou houden. aangezien je er dus alleen voorstaat zou ik erg kort door de bocht zijn en precies zeggen wat jij er van vind... als jij er moeite mee hebt, kom ik wel naar je toe en zal het hem wel haarfijn uitleggen... dit zijn natuurlijk fratsen die een vriend van jouw vriend niet kan maken... maar vind ook dat jouw vriend inzake dit geval geen ballen heeft.. sorry!!!! wil je niet boos maken ofzo.. maar dat denk ik gewoon