December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @lin, ja ik wilde het wel weten en hij niet... we hebben het in een envelop laten doen en niet gekeken.. tot de pretecho... hij kon toen niet mee dus zijn mn schoonzusje en een vriendin meegeweest... en toen heeft ze het mij wel gezegd.. maar omdat er geen mooie foto's gemaakt konden worden, mochten hub en ik alsnog een keer gratis terugkomen voor een pretecho haha... en toen heeft ze niets gezegd...

40 minuten he.. das geen kattepis... hou me hart vast als strax iedereen met verlof is.. maar dan krijg je weer mama december 2009... ipv bevallen 2009

@wennes, balen dat je zw diabetes hebt... extra ding waar je rekening mee moet houden.

@aapje, lekker mac.. of wat het sniffy.... iig ja het maakt in feite niet uit waar ik uiteindelijk beval, we hebben alleen allebei een eigen voorkeur.. dus wat er ook gebeurd het is altijd goed.

@boo, leuk die kleertjes zeg, kun je effe vooruit tot ze er uit is.

@susan, haha ja een samenvatting... het heeft een hoog bla bla gehalte;)

hier een paar uur niet geweest en dan moet je er al weer 4 pag bijlezen... gaat erg hard ja

2. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Coon
    Welke maat hebben jullie gedaan ?
    Wij hebben 57x 110
    de Stijn sticker full color ,kon maar 1 code invoeren die van jou en niet die van de verzendkosten ;)
    Maar ben hier al heel blij mee,scheelde me toch 12 euro!
    Thanks!!

@Nicky
    Nou idd zo denk ik er dus ook over,als het maar voor hun zelf is kan alles :x

@Sniffy
    Mmmm tomatensoep zelf gemaakt vind ik ook heerlijk !!

@Robin
    Nou gelijk heb je,als hij op zijn lange tenen getrapt is dan is dat zijn probleem en idd had je mannetje het zelf maar moeten doen!

@babyboo
    Nou idd hij zal het me in dank afnemen ;)
    Ja mac blijft lekker he !

@Peanut
    Nou dat is hier dus ook lekker met de kerst,wij kunnen dit jaar niet ,haha
    Leuk dat je man zo trots is en jullie kleine mannetje graag wil showen!!
    Het was idd lekker weer vandaag zeg!!

@Lin
    Wel balen dat je nu niet mee kon,na de bevalling je mannetje er maar op uit sturen voor een mcflurry *knuff*

@Wennes
    Fijn dat alles goed gaat,alleen balen van je diabetes
    Hopelijk zit je niet te hoog met je waardes ?!

@Susan
    Veel plezier morgen met jullie verjaardagen,zal wel een drukke dag worden
    Zie dat babyboo je al een update heeft gegeven:D
    O ja mijn kleine man heeft nog steeds oorontsteking en heeft nu weer een ab kuur (nu ben je helemaal op de hoogte :p )

@Mikmak
    Idd maakt niet uit hoe of wat als je kindje maar gezond ter wereld komt en jij een fijne bevalling hebt

3. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Hier dus lekker mac gegeten
    Kleine man vond het prachtig,alleen het was ontzettend druk wekonden nergens zitten
    Het was buiten nog heerlijk en zijn we buiten gaan zitten (wij wilden in de auto,maar kleine man wilde buiten zitten,haha)
    Maar het was echt lekker nog zo met de jas aan natuurlijk,tot we de flurry gingen eten toen kreeg ik het wel koud ;)
    Maar al snel volgden veel mensen ons voorbeeld (eerst kwamen de mensen aanlopen en zag je ze gek kijken,maar uiteindelijk zaten ze ook buiten :p)
    Kleine man heeft een patatje en 2 hamburgers op,kleine snoeperd

4. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Na de bevalling ga ik met kinderwagen en al gewoon naar de MAC en doe me dan vreselijk te goed aan big mac's en mac shakes..........................

Nee hoor valt wel mee, maar als je iets niet mag dan wil je het juist.

5. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Meiden,

Even een egoberichtje..........
    Vanmiddag weer in het ziekenhuis gelegen ivm mijn bloeddruk. was nu 130/100........blijft dus stijgen maar bloed en urine wederom goed. Wordt nu overgenomen door ziekenhuis. Voel me nog steeds beroerd............gelukkig mocht ik lekker naar huis en moet ik maandag weer terug voor controle.........want morgen is my birthday!
    Kleine meid maakt het goed gelukkig! nu mams nog;)

sorry dat ik niet alles teruglees..........heb knallende koppijn........ga dus lekker bankhangen en the voice kijken!

dikke knuff voor iedereen!

6. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @aapje die van ons is 50x50 .en die jullie hebben gekozen is ook gaaf.en lekker he die korting was ook erg blij dat ie die code toch pakte de code voor gratis verzend kosten is toch minder korting als die andere.

oww heerlijk mac

@babyboo leuke kleertjes

7. Sjees

Sjees Niet meer actief

Nicky,wat en mooi meisje

Kim,gaat t goed met jou??

Wub,geniet van je zwangerschapsverlof,dik en breed verdiend,en je bent een lieverd,ik houd me kalm hoor!

Aapje,hoe was t met de oortjes van een kleine man,ach gossie weer een ab kuur,kunnne ze niet iets preventiefs doen,amandelen weghalen oid??

Robin,helaas is dit dikke pech volgens mij en gaat het wel van het verlof af helaas…

Babyboo,lekker verwend! En druk geweest zeg,hopelijk zal je heerlij slapen vannacht!

Robin,tja het enige wat helpt bij dat soort mensen is toch heel duidelijk zeggen wat je op je hart hebt zonder er doekjes om te winden,want hints begrijpen ze niet,succes ermee.
    En dat je graag hebt dat hij belt van te voren en niet zomaar op de stoep verschijnt,ik heb een paar jaar terug hetzelfde aan de hand gehad,dorste er ook niet vel van te zegen,uiteindelijk toch gedaan,heel duidelijk geweest,maar niet per brief gewoon mondeling werkt t beste,het was daarna ook echt afgelopen,ze hebben het zelf niet door.

Sniffy,ohhhhh surinaamse bami,wordt hier ook veel gegeten,ik kook sowieso grtaag surinaams,ben gek op dat eten,en je huis ruikt zo lekker als je t maakt,mmmmm

Germini,he wat balen dat het nog niet goed gaat zeg,hopelijk kun je toch een beetje van je verjaardag geneiten,dikke knuffel en veel sterkte!

Zometeen lekker the voice kijken en daarna weer naar bed,man moet morgen weer werken,bweuhhh maar er is een ballenbak en springkussen morgen ivm tesdag,dus ik ga wel even langs met de kleine kan ze lekker spelen,en mama lekkere hapjes snoepen

8. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Jeetje wat veel geschreven weer.
    Voel mij ook heel raar. Beetje duizelig en daardoor raak ik dan in paniek waardoor ik mij nog slechter voel. Pff.. Wat is dit vind het niet leuk.

9. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Lin71
    Hahaha dan kan je je lekker tonnetje rond eten aan mac donalds ;) nog heel eventjes wachten..

@Germini
    Jeetje meis, het zit je ook wel lekker tegen zeg! Wel fijn dat ze je in ieder geval in de gaten houden! Hoop dat je je gauw beter gaat voelen en dat je bloeddruk dan wat meer onder controle blijft. Dikke knuf voor jou en doe het rustig aan!

10. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Helaas herken ik dit maar al te goed. Ik kreeg daardoor een paniekaanval in het ziekenhuis tijdens de CTG Scan. Ik was eerst een beetje misselijk, toen kreeg ik hoofdpijn en werd me hoofd wat zwaarder, vervolgens begon ik duizelig te worden en ging me voelen alsof ik flauw ging vallen. Vervolgens werd alles alleen maar erger en kreeg ik het ook nog benauwd. Hoop dat je gevoel gauw zakt meis!

11. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Heb mij ook een raar rode warme wangen joh. Pff..

12. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Sjees, lekker hè. Hier gaat de pan helemaal leeg hoor. Ben benieuwd wat fenna er van vindt. Ik heb sowieso nog spaghetti in de vriezer als ze het niet lekker vindt.

Janco moet morgen ook werken, er is een wintercheckdag voor auto's.

13. Sjees

Sjees Niet meer actief

goofie,meiske,volgens mij moet jij gewoon echt evenproberen heel goed te gaan ontspannen,moet je mn badje even lenen??
    Kaarsjes staan er al omheen,we hebben rustgevend blauw licht erboven en heerlijke bubbeltjes met een beetje kneipp olie erin!
    Probeer even diep in te ademen een paar keer en met pufjes uit te ademen,daar wordt je ook rustig van,
    knuffeltje!!!
    En ik meen t van het bad hoor,je komt maar!!! en ik zet m voor je klaar!

14. Sjees

Sjees Niet meer actief

sniffy,ja is echt 1 van mijn favoriete gerechten!

samen met witlof schotel en zalm teriyaki

15. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @sjees: echt super lief van jou! Denk zelf ook dat ik gewoon te druk ben en vooral in mijn hoofd. Als ik mij zo raar voel ga ik helemaal hyperventileren. Dan moet ik bewegen en dat is ook niet goed. Nu gaat het gelukkig weer iets beter.

16. Sjees

Sjees Niet meer actief

gelukkig gaat t weer iets beter nu,kan je man je neit even lekker masseren,of morgen even naar de kapper of een afspraak maken voor een lekkere massage,even iets doen om jezelf te verwennen!
    Enne,badje loopt niet weg,dus mocht je toch eens denken van mmmm,dan pb je maar!

ik ga slapen meiden!

17. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    @susan: Alvast een fijne verjaardag voor jou en je kleine meid toegewenst, voor ik het morgen vergeet.
    @aapje: Jij ook Mac, lekker he? Ik ben de flurry helemaal vergeten te bestellen. :(
    @Germini: Fijn dat je naar huis mocht, is toch wel het prettigste op je verjaardag.Alvast gefeliciteerd.
    @goofie: Rustig aan meisie, alles lekker op z`n beloop laten.Lekker ontspannen.Misschien een leuke lachfilm kijken vanavond, of een leuk boek lezen?En vooral lekker niks doen.
    @susan: Bij zeeman weet ik wat ze hebben (helaas werk ik daar maar gelukkig nog maar tot februari)
    Wibra net geweest, wel slofjes voor een jongen of een meisje.
    Binnenkort action maar proberen.

Net terug van de verloskundige.
    Ze vraagt hoe het is geaan, dus ik geef aan goed alleen rugpijn en van de week hoofdpijn en volgens mij is de kleine gedraaid.(lag 3weken geleden met hoofdje naar beneden, dus heel mooi)
    Dus zij voelen aan me buik, maar ze aaide me buik meer en dat kietelde dus ik begon te lachen.Zegt ze: Ik zal iets harder duwen.
    Deed ze en`niet zo`n klein beetje ook.Deed pijn, en nu nog.
    We waren op de fiets en hebben er 30min over gedaan om bij de Mac te komen, dat is nog geen 10minuten fietsen.Thuis meteen me ondergoed en broek uitgetrokken.Me pyama T-shirt en een short aangetrokken.Zit al beter, maar doet nog steeds pijn.Ik vervloek haar nu echt even.

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Babyboo, thanx voor de update!

Blondje, begrijp dus dat je morgen naar huis mag?! Fijn hoor in je eigen bed slapen! Ga zo kijken naar de foto van Isa!

Brusje dus druk aan t sexen, ananas eten etc? ;) Hoop voor je dat t helpt :)

Aapje, dus toch een ab-kuur... Ah gossie!

Germini, jeetje bloeddruk weer hoger?! Goed idee om nu bij de gyn te blijven.

Goofie, word jij ook nier gewoon ziek, met dat rillerige?

Wennes, ook zwangerschapsdiabetes? Gelukkig gaat t met de insuline goed.

Hier haar stoel al versierd, ballonnen al opgeblazen (alleen nog ophangen), slingers ophangen en dan nog even een boterkoek maken. Genoeg te doen dus en ondertussen de Voice kijken :)

19. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @lin de kleine ligt precies op de gemiddelde lijn gelukkig. Hier ook wel bij 24 wkn ontdekt en vrij snel aan insuline gemoeten. Vind dat ze vrij voorzichtig zijn in het zh want waardes mogen niet hoger dan 6.7 zijn en als ik sommige waardes hier hoor.
    Wel willen ze idd eerder inleiden ivm het insuline gebruik en dat de kleine op t laatst nog wel heel hard kan gaan groeien dus ze willen eigenlijk niet langer laten lopen dan 38 wkn.
    Moet jij veel spuiten??

20. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @susan:ik weet het dus niet. Ben net verkouden geweest. Bij mijn mannetje gaat het ook niet over. Van de week had ik oor pijn en nu zit mijn neus weer dicht en begint mijn keel ook weer. Snap niet waarom we beide al 3 weken met dat gekwakkel zitten.

Deel Deze Pagina