December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Hee meiden, na een drukke dag en avond toch maar even wat achter laten hier, anders blijf ik zo'n meelezer.
    Het is inderdaad wel een beetje een blabla hier de hele dag door, waar halen jullie het allemaal vandaan!

Germini: das even schrikken, kalm aan doen joh! fijn dat je wel weer thuis bent. Alvast gefeliciteerd!

Sjees: thanks :), goed om te lezen dat het een stuk beter gaat

Aapje: ik heb het al wel eens eerder gezegd, maar ik vind het zo knap dat je op iedereen blijft reageren, petje af! Ik ben even kwijt voor wie en waarvoor de ab-kuur is... sorry, maar veel sterkte! (ow ik heb het al gevonden, voor je kindje! Hopelijk zijn de klachten snel weg)

Wennes: ook hallo! balen joh, die zwangerschapsdiabetes, hopelijk gaat de rest van je zwangerschaps goed!

Brusje: wat lees ik nu allemaal??? sex, ananasharten? wil je dat het begint?

Babyboo: thanks voor de samenvattingen, kun je dit niet vaker doen voor de dames die niet 24/7 op het forum kunnen zijn?

Susan: alvast gefeliciteerd voor jou en je dochter!

daisy: jeetje, das ook niet aardig van de VK! Ik zou er de volgende keer zeker iets over zeggen.

Goofie: een beetje in de lappenmand lees ik, laat je maar lekker verwennen, hopelijk is het geen griepje dat door zet

Sniffy: klinkt allemaal lekker wat je gegeten hebt en nog gaat eten!

Sorry, de rest is echt alweer vergeten! Jullie schrijven teveel om op iedereen te reageren!

Ik lees veel over friet en Mac, hier vanavond ook lekker frietjes gegeten. Om te vieren dat ik verlof heb!
    Hier nu ook de voice aan, maar volg het maar half, Heb ook lekker appeltaart gebakken ondertussen.
    Morgen naar de jonge gezinnenbeurs, ben benieuwd of al dat gesjouw vol te houden is.
    Zo maar lekker naar bed, slaap lekker meiden en alvast een fijn weekend!

2. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Ow, ik vergeet nog iets:

Blondje: mag je morgen naar huis! dat is fijn! Gaat isa ook zo goed vooruit?

Babystew: hoe is het met jou en Mila, heb al een paar dagen geen update meer gezien op de site...

3. Robin88

Robin88 Actief lid

10 jun 2011
    476
    0
    0
    Even snel reageren op een paar reacties voordat ik naar bed ga.
    Morgen de rest :)

@Peanut, hij weet niet goed wat hij ervan moet zeggen gaf hij gisteren aan.

@ Mikmak, hihi word ik niet boos om hoor, moet wel lachen nu :D
    Heb het er toestraks nog even met hem over gehad, en hij weet niet goed wat hij ermee aan moet. Hij vertrouwd mij dus vind het geen probleem dat zijn vriend langs komt als hij er niet is, maar vind het wel vervelend omdat ik er geen zin in heb. Maar om tegen zijn vriend te zeggen dat hij niet mag komen als hij niet thuis is vond hij een beetje raar. Alsof hij mij niet vertrouwde...
    Snap ook wel wat hij bedoeld en ik ben blij dat hij me zo vertrouwd maar ik weet gewoon zelf ook even niet hoe dit aan te pakken.

Ik heb hem iig een berichtje terug gestuurd dat ik er niet op zit te wachten en ik zie wel hoe het afloopt!

De rest lees ik later weer bij, nu ga ik mijn bedje opzoeken!!
    Truste dames en bedankt voor het meedenken!

4. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Goeiemorgen dames!

wat goed! niet 1 berichtje midden in de nacht! en het lijkt van mij misschien vroeg, maar ik was maar een uurtje eerder wakker dan gepland, dus heb ook eigenlijk prima geslapen;)

Ik heb wel iets terug gelezen gister maar het ging zo snel dat ik het niet meer bij kon houden.. sorry!

Fijne dag iedereen iig! wij gaan weekendje richting zeeland (mijn ouders) dus ik ben er pas maandag weer :D

5. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    #3105 Florabella, 5 nov 2011
    Laatst bewerkt: 5 nov 2011
    Zoooooooo ik heb even bijgelezen, Sames jullie hebben heerlijk gekletst!!

Ik heb leuke pakjes en schoentjes gezien dus ik ga ook nog maar even langs de wibra en action, daar kom ik anders nooit.

Blondje die naar huis mag!! Jippie knuf voor Isa!

Goofie; voel je je alweer wat beter?! Hoe is het met hè gesprek tussen je vriend en zijn zoon gegaan?

Aapje; hier een vriend die vroeger 8x buisjes heeft gehad. Ik hoop dat de kleine meid op mij lijkt!

Germini; gelukkig mocht je naar huis , gefeliciteerd!!!

Susan jij ook gefeliciteerd met Je meisje!!

Ik lees over de Mac mmmjammie daar kan je mij altijd al voor wakker maken. Een paar maanden in mijn zw schap helemaal niet en nu Weer wel haha! Vooral de lekkere Kleine en zoute frietjes!

En het verhaal over die vriend die dan zichzelf uitnodigd....ik sluit me aan bij mikmak zijn tractie. Mijn vriendje zou echt wantrouwend worden daarvan en ik (terwijl ik niet jaloers ben) ook als het andersom was. Een vriendin van mij die zomaar elke keer hem bezocht.

Mijn ouders zijn hier, mama past op mij haha! En straks komen mijn broertje en zusje ook nog. Gezellig dus een laatste familie weekeind om deze samenstelling hoop ik!! De volgende x is namelijk met Sinterklaas haha!! Dat vieren we met een cadeau dobbel spel en dit jaar bij ons.

Het blijkt trouwens dat mijn oma met de zw van haar eerste (mijn mama) ook vroeg tijdig weeën heeft gehad, dat werd een vroeggeboorte. Mijn moeder bij haar eerste (ikke) ook vroegtijdige weeën, aan de remmers en 40+1 geboren en nu ik dus ook
    Goh zou het erfelijk zijn haha

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen,

Susan, fijne dag vandaag. Heeft Sophie het dit jaar een beetje door dat ze jarig is?

Wennes, welkom

Lin, groot gelijk dat je na de bevalling lekker naar de mac gaat :D. Hier heb ik manlief al opdracht gegeven om een broodje filet te halen.

Germini, ik hoop dat je bloeddruk daalt en dat de kleine nog ff kan blijven zitten.

@tas, dat komt wel in mn verlof, wel gisteren pyjama, extra tandenborstel enz gekocht.

@zindelijkheid, hier heeft Stijn van de week twee keer voor zn badje op de wc geplast. Verder zijn we er nog niet heel erg mee bezig, maar ik vind het al heel wat dat het hij dat snapt.

@mac, mac flurrys en die mac ontbijt dingen. Jammie

@sint/kerst, normaal sint bij mn schoonouders en kerst bij mijn ouders, maar hoorde gisteren van mn schoonmoeder dat ze sint daar niet vieren, ze vond het te druk, teveel kleinkinderen, vind het wel jammer, want Stijn gaat er nu pas een klein beetje wat van begrijpen, maar we gaan het gewoon met zn drietjes vieren nu.
    En met kerst zijn mijn ouders in Australie, dus dat gaat hem ook niet worden dit jaar, maar ja misschien lig ik dan ook wel te bevallen of zo ;).

Hier vandaag familiedag. We moeten om 12 uur bij Activiteiten en arrangementen voor particulieren, vrijgezellen en kinderen in Zuid Holland, Zoetermeer in Zoetermeer zijn en voor de rest heb ik nog geen idee wat we gaan doen. Heb er wel zin in, hoop alleen dat Stijn wel ff slaapt ergens een keer.

Hebben jullie trouwens ook zoveel van de lekkere zwangere acties. Van de week al 3 keer de sleutel aan de buitenkant van de deur laten zitten en gisterenavond wilde we gaan shoppen voor een draagdoek. Alle winkels waar we heen wilde dicht. Uiteindelijk ff langs de burgerhout, nog een knuffeltje en een speentje gekocht. Nu toch maar een draagdoek via internet bestellen.

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Florabella, volgens mij kan dat best erfelijk zijn hoor. Bij ons loopt iedereen overtijd en ik dus ook.

8. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Goedemorgen !

Blackbird, fijn weekend in Zeeland!

Nelta, het valt hier wel mee met de zwangere acties; pas wel een zakje jus in de koelkast gelegd.

Balen dat de winkels dicht waren.

Flora, gezellig nog een familieweekend .

Wij vieren de 19e Sinterklaas bij Janco's familie. En 4 december bij mijn familie. Dan ga ik wel even langs.
    Wij doen bij mijn moeder dan ook een dobbelspel voor de volwassenen. Voor de kinderen een zak met cadeautjes en een bezoekje van Sinterklaas .

Wij vieren al Sinterklaas sinds ik mij kan herinneren. Dus zeker al zo'n 25 jaar, maar dat zal wel langer zijn.

9. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik heb lekker geslapen :)

Straks met fenna even naar de stad, er is markt. Dus lekker nootjes halen.

Verder nog een beetje stoffen en dweilen.

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @robin, tis maar hoe je het bekijkt, op het moment dat jij je er ongemakkelijk bij voelt kan je vriend er best wat van zeggen dat jij je er niet prettig bij voelt.. en daar moet zo'n vent het gewoon mee doen! maar goed begreep dat jij inmiddels een berichtje hebt gestuurd dus ik hoop voor jou dat die kerel nu maar wegblijft, anders moet je me maar een berichtje sturen, woon maar 15 minuten van je vandaan, en zwangere vrouwen zijn gevaarlijk haha:p

@nelta, jij veel plezier vandaag met familie dag

@flora oke... geen idee of vroeggeboorte erfelijk is.. heb ook geen idee of mijn moeder of zus lang hebben gelopen.. ik iig niet met linette.... zal ook eens vragen ben wel nieuwsgierig.... mijn moeder heeft dr 4 op de wereld gezet haar moeder 9 en van mn vaders kant 5..

groetjes aan je mama, en geef dr maar een dikke pluim voor het afreizen van groningen naar Venray (bijna venray) om je te helpen
    :D

@mac, kan ik nu ook wel eten hoor.. hoeft echt niet pas smiddags of 's avonds te zijn.... maar goed kan alles wel eten smorgens... maar als ik mag kiezen dan liever een whopper met de shake van de mac

hier een wekker gezet voor linette, alsof dat een succes was.... vannacht bij haar gaan liggen tot half 3, daarna naar eigen bed, kwam ze weer is hub daar gaan liggen tot vanmorgen, en om 5.15 zat ze onderaan de trap, dus heb effe melk gemaakt en gezegd dat het nog midden in de nacht was dus terug naar bed tot de wekker.... heb het kunnen rekken tot half 7.... op 1 of andere manier ben ik toch minder vermoeid ,maar misschien is het wel schijn bedriegt....

@coon.. was jij dat, veel plezier op de jonge gezinnenbeurs

11. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Mijn mama is heul lief!! Maar iedereen komt nu om te helpen dus top. Mijn zusje hoopt op een live bevalling, die is nog zenuwachtiger dan ik ben! Zo lief

12. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Mikmak, hmm dat schiet niet op zo'n nacht.

Sniffy, shopze straks op de markt.

Hebben jullie trouwens een draagdoek? Ik wil er straks eentje voor de baby, zodat Stijn in de buggy kan en het lijkt me ook wel handig met krampjes en zo. Maar ik zit een beetje te twijfelen welke ik zal nemen.

13. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Vannacht intotaal 3 weeen gehad, geen harde buiken of voorweeen, maar echte weeen.
    Wat moet ik daarnou mee dan?
    Ik ben bang dat ik straks als ik ga bevallen een spoed bevalling krijg, net zoals bij de tweede, op het moment dat de voorweeen in echte weeen veranderde gingen we na het ziekenhuis, en een half uur later was ze r. Van 5 cm binnen 5 minuten naar 10, de rest was persen.
    Dat is niet de bevalling die ik wil. Te pijnlijk, kreeg een ware weeenstorm.

14. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Draagdoek, jaja, hier wel, heeft wonders gebracht voor onze dochter. Ze voelde zich heel fijn. En zo heb je je handen vrij.
    We lieten haar het eerste jaar ook nooit huilen. Wat erin heeft geresulteerd dat ze een heel zeker, blij meisje is. En ze loopt voor op ontwikkeling (trekt nog wel bij) maar toch!!

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @nelta, nee geen draagdoek hier....
    nee zulke nachten schieten idd niet op... nou het zal wel een keer voorbij gaan haha

@brusje, oeps... maar je bent al 36 weken en 3 dagen dus met een paar dagen zou je zowiezo thuis mogen bevallen.. hoop alleen voor jou dat het geen spoedje gaat worden

16. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Zo wat een hoop geschreven weer,pfoe!! Ga even niet op iedereen reageren. Ben gisteravond even op zp geweest mr snel weer uit gedaan vanwege de pijn in mn onderbuik. Heb gister ongev 1,5uur erge pijn in mn onderbuik gehad, daarna heel de avond raar gevoel mr niet echt hele erge pijn meer. Nu vanmorge korrelige afscheiding, wel gewoon wit. Beetje vreemd allemaal! Is mn 1e zwschap dus heb geen idee wat een wee is en wat niet!!

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Volgens mij krijgen we echt wel wat november beebs als ik t zo hoor! Wat een (voor?)werk al bij een aantal zeg!

@draagdoek: hier een lodger shelter gekocht, ook omdat die in de maxicosi kan. Had er met Sophie geen dus ben benieuwd of ie bevalt.

Gisteren trouwens geen boterkoek meer gemaakt, was echt te moe! Ga t nu tussendoor doen...

Weet niet of Sophie t doorheeft dat we vandaag de verjaardag vieren. Officieel is ze morgen jarig natuurlijk........
    We gaan maar even ontbijten, om 11 uur komt de eerste bezoekronde nl

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Mamsie, als je t niet vertrouwt, gewoon je vk bellen hè!

19. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Nelta, ik heb een Mei-tai, gemaakt door iemand van het forum. Dus die ga ik straks weer gebruiken.

Brusje, zal het dan toch door het harde werken, sex en ananas komen ;)
    Wel spannend meid.

Mamsie; misschien een schimmelinfectie? anders even de vk bellen.

Susan, fijne dag vandaag!!!!

20. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,
    Weer een nacht met veel draaien en rug pijn. Ook hier gisterenavond pijn in de onderbuik die opkwam en weer ging. Maar na een kwartier was dat voorbij. Dus geen idee wat dat was. Misschien iets teveel gedaan gisteren,dus vandaag maar rustig aan doen. Alleen wat boodschappen en wat dingen in de babykamer met mijn mannetje.

Deel Deze Pagina