December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Hahahah, je laat me lachen sniffy :)

Ik mag niet thuis bevallen, niet nu of 37, 38, 39 en 40 weken, langer loop ik niet.
    En gezien mijn bijna 37 weken status zal nu bevallen niet veel negatiefs brengen :) met de baby dan!

Verder last van hoofdpijn, mijn man heeft een zijkwijf van een ex, zeurt altijd om geld, zucht!!

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ja brusje, laat dan maar doorzetten, heb je het maar gehad haha

3. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik ben er achter waarom ik nog geen blije doos of wij jonge ouders heb gehad.

Er stond bij mijn gegevens dat ik niet zwanger ben. Dus dat heb ik aangepast. Hopelijk krijg ik dan nog op tijd een bon voor de doos.

4. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Leuk he die exen. Mijn vent heeft er ook zo een

5. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Haha. Moeten ze dan maar niet te lang mee wachten. Anders ben je inderdaad niet zwanger. (meer)

6. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    @flora: ik heb ook weleens ergens gelezen dat je manier van bevallen erfelijk kan zijn. de moeder van een vriendin van mij is van beide kinderen supersnel bevallen en die vriendin heeft haar beide kids ook "gelanceerd" om het zo maar eens te zeggen.
    verder ben ik zelf met een keizersnee geboren en werd mijn eerste bevalling dus ook een keizersnee, dus ik geloof er zeker wel in dat het iets erfelijks kan zijn. zal alleen zeker niet voor iedereen gelden.

fijne dag allemaal!

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Anders moet je ze ff mailen, ik had ook niks gekregen en na een mailtje gelijk de bon binnnen.

8. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
  9. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Neusspray zout oplossing mag wel toch?

10. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Lijkt me wel, want dat mag je ook voor baby's gebruiken.

11. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mikmak nee dat was ik niet

@draagdoek wij hebben een draakzak of zo iets geleent van de broer van me man maar weet niet of ik het ga gebruiken

hier zijn de weekend boodschappen weer binnen.man lief voelt zich niet lekker en is dus weer terug in bed gegaan lig er nu naast alleen beneden is ook niet echt gezellig.
    slapen gaat hier nog wel redelijk goed kan alleen niet te lang 1 houding aan nemen.voor de rest af en toe last van me banden als ik net iets te veel gedaan heb voor de rest voel ik niks bijzonders.

gister lag ik met een kruik op de bank voor me rug sta ik even op om drinken te pakken kom ik terug lig de oudste kat op me kruik hij was ook niet blij dat ik hem weg stuurde.

oww ja had iemand zich ook opgegeven voor het mama en baby pakket van de kruitvat.ik heb nog steeds de bonnen niet binnen en er staat dat je vanaf 7 maanden een mail krijg.ik heb ze gister maar gemaild benbenieuwd of ze antwoorden

12. jonijoni

jonijoni Actief lid

7 mei 2011
    246
    0
    16
    ZH
    Er wordt echt zoooveel gekletst dat ik het echt niet bij kan houden! Ik heb nog een documentje openstaan met reacties op dingen die nu alweer 50+ pagina's terug staan, dus dat is de moeite niet meer denk ik. Ik lees af en toe een aantal pagina's mee, maar ik mis daardoor ook heel veel, blijkt nu, dus als spuit elf nog even:

Blondje gefeliciteerd met jullie dochter! :D

Hopelijk gaat alles met jullie hier verder goed, sommigen lijken al echt dicht tegen een bevalling aan te zitten, spannend! Ik moet nog vier weken werken en dan ga ik met verlof, dus wanneer jullie allemaal jullie babies hebben en te druk zijn om te reageren, kan ik eindelijk hier alles volkletsen ;)

13. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    @Nelta: Veel plezier met je familie weekend.Wij hebben een draagdoek gekregen van me zus, die heeft ze voor haar kinderen gebruikt.Lijkt me soms wel makkelijker dan een kinderwagen.

@Brusje: Nog een paar dagen.Hou je het nog vol?

@Mamsie, ik zou de VK toch even bellen.

@coon, als je een voodeelpas hebt van kruidvat dan kan je een baby en mama tas activeren via de website en dan gratis ophalen bij kruidvat: flesje, bodylotion, tas, en luiers ziten erin.

14. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @daisy dat weet ik en heb ik gedaan maar je zou een mail krijgen erover en die krijg ik maar niet

15. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    vreemd, ik had maandag een mailtje binnen met de spullen voor de tas. Het was de tas, bodylotion, pakje luiers en een flesje.

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    kom er net achter dat ik vergeten was aan te klikken dat ik de kruidvattas wilde ontvangen.... heb ik nu alsnog gedaan, hoop dat het in orde komt dan...

17. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    OMG had ik een hele lap getypt alles weg.

18. Scrapdoodle4

9 sep 2011
    94
    0
    0
    Heerhugowaard
    Hej meiden,
    Even bijlezen gaat niet lukken er is al zoveel geschreven.
    Ben de afgelopen week niet veel op het forum geweest. Druk met andere dingen en daarna weer te moe en last van harde buiken om even lekker achter de computer te kruipen.

Hub net naar de trein gebracht, hij gaat gezellig met 2 vriendinnen naar een 80's en 90's feest in Utrecht. We zijn al vaker geweest in R'dam maar nu zouden we dus een keer naar Utrecht gaan. Altijd erg leuk in R'dam dus nu een keertje naar Utrecht. Dit stond al een tijdje gepland maar om nu met mijn zwangerelijf heen te gaan leek mij niet zo'n goed plan. Dus heb nu lekker het rijk alleen! Vanavond ga ik lekker boerenkool met worst eten (daar houdt mijn hub niet van), heb er nu al zin in! :)

19. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    @ wennes : hier 2 x per dag 6 eh kortwerkende insuline. Heb er net 2 EH bij moeten spuiten omdat ik nu op 8.3 zit na de maaltijd.
    Over anderhalf uur extra controle.
    Hier ligt baby ruim 2 weken voor op groei. Woensdag heb ik weer een echo , Hopelijk is het dan allemaal oke.

@ goofie : volgens mij mag je otrivin baby wel gebruiken , anders even langs de apotheek om te vragen.

@ brusje : hoop dat ijj de volgende bent die gaat bevallen.

@ draagdoek : hier niet gehad en nu ook nog niet gekocht.

Verder ben ik het kwijt.

Hebben jullie ook dat je het liefste alleen wilt zijn? Vind het helemaal heerlijk als ik lekker alleen ben zonder dat iemand in de buurt is. Kan me heel goed vermaken met .......................gewoon lekker omlummelen en hangen.

20. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Dat heb ik ook vaak lin.

Heb net weer een buik foto van hollebolle gijs (mijzelf) gemaakt. Zal hem straks even plaatsen als we boodschappen hebben gedaan. Nu eerst mijn voeten in mijn schoenen proppen. Pff..

Deel Deze Pagina