@goofie, ja erg he die opmerkingen...ik trek me er niets van aan.... als ze zeggen weet je zeker dat het er maar 1 is... hoezo ben ik dik dan? meestal breng je ze dan zelf ik verlegenheid en proberen ze tactisch te zeggen dat het zo is... maar dan met een kleurtje zeggen ze, nou je buik is behoorlijk rond... maar je wordt er af en toe wel simpel van.... oh zie dat je jassen probleem is opgelost. nou alle adressen zijn ingevoerd en geprint op adreslabels.. op een paar na, waar ik wacht op een adreswijziging.. maar ja dat moet hub doen.... en ben er een paar kwijt want vorig adresboekje is uit elkaar gevallen en ben dus wat bladzijdes kwijt. nu nog de enveloppen in huis zien te krijgen en postzegels halen en dan een kwestie van plakken.. wacht wel met de postzegels tot de decemberzegels er zijn.. scheelt toch weer wat
herkenbaar! net zoals die blikken die ik krijg toegeworpen als ik over straat loop. alsof het een wonder is dat ik uberhaupt nog kan lopen. ach, bij Joep ging het precies hetzelfde, dus ben eraan gewend....
ja of de reachtie van oh maar jij moet ieder moment bevallen.. ehh niet helemaal nog 6 weken ofzo hahaha... en dan helemaal verbaasd kijken
hahaa ik kreeg laatst tegenovergestelde reactie,hoever ben je,ik zeg ,ben deze maand uitgerekend,ohhhhhh echt waar ???? dat je dan nog zo rondlooopt?? euhhh ok.. ik meld me ook weer met bib
Ja, al ik tegen mensen zeg dat ik over 6-7 weken ben uitgerekend zeggen ze huh. En als ze dan horen dat het de tweede is, dan snappen ze het helemaal niet meer (mn buik is niet groot, maar zeker ook niet klein)
Bevallingslijst 27-11-2011 Kim1990 - 21 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - Bv 28-11-2011 Mamsie86 - 24 jaar - 1ste kindje - ?? - Bv 30-11-2011 Sjees - 28 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - ?? 01-12-2011 Florabella - 29 jaar - 1ste kindje - Thuis - Bv 03-12-2011 Babyboo92 - 19 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - Bv 03-12-2011 Tamm - 22 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - Bv 04-12-2011 Bellamanuela - 22 jaar - 1ste kindje - Thuis - Bv 05-12-2011 Lin71 - 40 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - Bv 05-12-2011 Sniffy - 30 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - Bv 06-12-2011 Brusje - 34 - 4de kindje - ?? - FV 06-12-2011 Luna86 - 24 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - FV 07-12-2011 Peanut - 34 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - Ovb 07-12-2011 Wub309 - 28 jaar - 1ste kindje -Ziekenhuis - BV 08-12-2011 Goofie - 30 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - Fv 08-12-2011 Laraxx - 26 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - BV 09-12-2011 Mikmak - 36 jaar - 2de kindje - thuis - BV 09-12-2011 Robin88 - 23 jaar- 1e kindje - ?? - BV 11-12-2011 Blackbird - 26 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - BV 12-12-2011 Germini - 33 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - BV 12-12-2011 Aapje 2009 - 30 jaar-2e kindje-Thuis-BV 12-12-2011 Babyummels - 31 jaar -2e kindje - thuis - BV 13-12-2011 Prinsesje88 - 23 jaar - 1e kindje - Thuis? - FV 14-12-2011 Nijnonijntje - 27 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - BV 14-12-2011 Nieuwwolkje - 23 jaar - 1ste kindje - ?? - ?? 14-12-2011 Daisy1985 -26 jaar- 1e kindje -thuis bevalling -BV 15-12-2011 Susan79 - 32 jaar - 2de kindje - Ziekenhuis - FV 17-12-2011 Nicky1983 - 28 jaar - 2e kindje - Ziekenhuis - BV 17-12-2011 Groen29 - 30 jaar - 1ste kindje - Ziekenhuis - BV 20-12-2011 Sjakie22 - 35 jaar - 1e kindje - ziekenhuis- BV 21-12-2011 Nelta - 25 jaar - 2e kindje - ziekenhuis -BV 22-12-2011 Coon - 28 jaar - 1e kindje - geboortekliniek? - BV 24-12-2011 Wowkaat - 27 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - BV 25-12-2011 Wolfje22 - 26 jaar- 2de kindje- thuis- FV 25-12-2011 Petera - 36 jaar- 1e kindje- ziekenhuis - BV 31-12-2011 Hellepelle - 32 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - BV 01-01-2012 Scrapdoodle4 - 30 jr - 1e 2 kindjes - ziekenhuis - BV 02-01-2011 Jonijoni - 27 jaar - 1e kindje - thuis - BV Afsprakenlijst: 07-11-2011 Babyboo92 - Afspraak Gyn ziekenhuis 07-11-2011 Goofie - controle vk 07-11-2011 Goofie - info avond ziekenhuis 08-11-2011 Nicky1983 - Controle VK (in het ziekenhuis) 09-11-2011 Babyboo92 - Controle VK 09-11-2011 Lin71 - controle gyn en groeiecho 09-11-2011 Kim1990 - Controle gyn 09-11-2011 coon-controle verloskundige 10-11-2011 Mikmak - Controle VK 14-11-2011 Sniffy - controle gyn 17-11-2011 daisy1985 - liggingsecho BUDDIES LIJST Nijnonijntje & Babyboo92 Sniffy & Babystew Lin71 & Florabella Tamm & Nieuw wolkje Wub309 & Sjees Aapje2009 & Mikmak Coon & Goofie Prinsesje88 & Bellamanuela Tam27 & Jonijoni Kim1990 & Sammie88 Le0nieTje & Laraxx Nicky1983 & Blondje Robin88 & Scrapdoodle4 Baby Ummels & Suzan 79 Nelta & Peanut PeTera & Daisy1985 Sniffy & Mamsie Bevallen : 5-10-2011 Babystew - Mila Imare - 29 weken en 6 dagen - 1735 gram 27-10-2011 Blondje - Isa - 33 weken en 1 dag - 1696 gram
Net nog even een half uurtje geslapen. We hadden gisteren dus visite, een collega van Janco met zijn vriendin. Was gezellig, alleen gingen we pas om 2.00u slapen. En dan gaat mijn wekker van 2.5 jaar rond 7.00u af......
Hier komt hij vaak ook ff bij ons liggen, maar dan gaat hij over ons heen klimmen, lekker wild doen enz. Maar van het weekend was het 2 keer 8 uur, dus dat is netjes.
Wat ben je toch ook een lieverd!!! Heb het probleem inmiddels dus al opgelost. Als ik toch genaaid wordt ( je weet het nooit bij marktplaats) weet ik je te vinden.. Thanks!!
Ha dames, meld me ook weer even voor vandaag. Vandaag lekker relaxed dagje, heerlijk! Vanavond even naar mn vader toe. Hebben gister trouwens een box via mp gekocht, moesten hem in R'dam ophalen. Hij is niet zo groot en vrij laag, had me een beetje op verkeken was op de foto niet goed te zien en de maten stonden er niet bij. Maar ja, voor de eerste tijd vind ik het prima! Verder vandaag weer veel harde buiken, maar niet meer echt zo kramp/pijn als vrijdagavond.. Tis rustig nou zeg met bevallingen, de baby's zijn allemaal geduldig hoor!!! Super!! Iedereen een fijne avond en hopen op een lekker nachtje slapen!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Gaat het het hele weekend iets beter met het zoontje van mijn vriend, begint dat gesodemieter nu weer GRRRRRRRRRRRR.... Ik tel nu gewoon 600x tot 10 en dan brengt mijn vriend hem weer naar huis. Pfff.....
@Susan Gefeliciteerd met jou verjaardag en natuurlijk met Sophie! @Daisy Haha dan zal ze wel een hard kontje hebben Hier ook vaak een harde "bal"en dan denk ik ja is het hoofdje,maar is dan wel groot ,dus ben benieuwd Nou wilde geen ander kleurtje maar was die absorberende balletjes die in de pamper zitten die zaten nu door de hele was,bah Ook al zo n leuke schoonmoedr dus,slaat echt werkelijk nergens op dat ze zo denkt en doet,sneu vind ik dat Versieren ,wij hebben nu een sticker besteld,maar met de kleine man kwamen gelijk diezelfde dag mijn beste vriendin en mijn vriend zijn beste kameraad en die hebben de hele tuin en woonkamer versierd,was zo leuk!! Dus hier doen we het pas na de geboorte @Goofie Nou gelijk heb je dat je hem even aan zijn vader overlaat Je hebt je energie nog wel nodig Fijn zeg zo n schoonloeder die het niet snapt! Zou het ook terug sturen,anders kijgt ze misschien nog hoop ook Fijn dat je goed geslapen hebt meis! Mooie buik meis!! jammer dat het weekend dan zo moet eindigen weer,grrr @Wowkaat Hoe is het vandaag gegaan met je vriendin,leuk zeg dat jullie allemaal in het complot zitten @Mikmak Wel herkenbaar dus die "gezellige"dagen Ja baalde enorm,hoe kan je nou een pamper meewassen O dus wel een lekker nachtje gehad ,dat is dan idd goed te doen Zo weer een klusje klaar dus met die adressen ,ik moet ze ook allemaal nog opzoeken @Lin Nee hier nog geen knorretje Fijn dat je lekker geslapen hebt,alleen jammer idd van het 4 x moeten plassen Lekker kibbeling gehad? Hier niemand alleen de VK ,hub en ik (kraamhulp was te laat) en nu hoop ik wel dat de kraamhulp er bij is en dan alleen de VK,hub en ik @Larrax Nee niet heel erg last van lekkende (.)(.) af en toe een druppeltje Fijn dat de box nu ook staat! @Germini Wat heb je gekregen voor je verjaardag? @Florabella Hoe oud is jou zusje?wel leuk dat ze er zo leuk op reageert ! Wij vertellen het iedereen pas na de bevalling heb geen zin in pottekijkers We moeten alleen nog de oppas van onze kleine man regelen die weet het dan alleen @Nelta Fijn dat jullie gisteren een leuek dag hebben gehad en dat Stijn het zo goed heeft gedaan ! O kan me indenken dat je geschrokken bent,is toch ook eng op zo n moment Gelukkig zakte het af en is het nu een stuk minder! haha leuke buikfoto @Coon O heerlijk rustig dagje dus vandaag! @Jonijoni Heb het eruit gekregen ,heb de was in de droger gedaan en werkelijk alles is eraf Ja dan zou ik idd ook maar even bellen dat je begonnen bent @Sniffy gezellig even op voetbalveld dus,kan fenna idd even lekker rondrennen en mama erachteraan @Groen Ook lekker verlof dus,alleen nog wat administratie bijwerken Lekker gaan genieten erna! @Kim Gefeliciteerd met de 37 weken! Mooie foto zeg! O doe dan idd maar rustig aan,ook al had je dat al wel gedaan Wel fijn dat de keuken schoon is nu Balen zeg van je vriend dat hij nu werkeloos is ,krijgt hij dan wel ww? @Evi Fijn dat je even iets laat horen,en gelukkig gaat alles goed met jou en de kleine! @Sjees \ Fijn dat het nog goed met je gaat @mamsie O leuk een box gehaald,wel balen dat ie wat kleiner is als je verwacht had,maar goed voor nu is het dus goed!
Hier zijn we vandaag lekker wezen zwemmen met de kleine man Is echt een makkelijke leeftijd nu ,we laten hem gewoon lekker spelen en wij kunnen rustig zitten (in dat zwembad is een afgesloten gedeelte met een groot hek ervoor en is alleen voor de baby s en peuters bedoeld) Over een paar maandjes is dat weer over We waren er om kwart over 11 en om 16.00 uur waren we weer thuis,kleine man kan zich dan zo goed vermaken daar ,echt leuk om te zien Was er nog een stel met een jongentje van zijn leeftijd,dat ventje kreeg straf voor het minste of geringste,vond het echt zielig En die papa en mama zaten later in het peuterbad achterin de hoek ,lagen ze met de benen over elkaar en de handen onder het water nou je kon wel zien wat die 2 aan het doen waren,vieze smeervarkens ,ik bleef ze maar aankijken en toen was het snel over Doe dat lekker even thuis zeg! maar toen hadden ze geen oog meer voor het ventje,hoezo consequent? heb vannacht ook redelijk goed geslapen,ben er wel een x uit geweest en draai me een ongeluk,want mijn bekken doen echt zo n pijn dan,maar goed nog even volhouden en dan kan ik weer op mijn buik slapen
Aapje, het viel mee hoor, er achteraan rennen. Gelukkig Ik dacht vorige week ook dat het kindje nog in stuit lag omdat ik een hard bolletje voelde. Maar het waren uiteindelijk toch billen. Ik ging daarna zelf mijn buik voelen en voelde dan toch dat het bolletje doorloopt in een rug.
o dat is fijn dat het dan meeviel met rennen Ja nou voel hier soms idd een "groot"stuk wat harder is en dan denk ik idd dat het het kontje en rug is Maar volgens mij draait de kleine nog wel regelmatig hier,voel soms schopjes boven en dan weer onder Volgens de VK heeft de kleine nog ruimte zat dus zou kunnen (??)
Er is idd nog ruimte om salto's te maken, al wordt het wel minder. Ben benieuwd ! Wat een rare lui daar in dat zwembad, dan spoor je toch niet?!?
Sjees, ok, hopelijk is beebje gedraaid!!! Alles goed met mij hoor! Dankje Ben lekker aan het genieten van mn verlof!!!! Morgen eerste dagje dat ik zou moeten werken hihi... vind het nog wel erg vreemd om 'gewoon' thuis te blijven..komt denk ik omdat ik me verder prima voel. Lin,. ja moest 30 pag bijlezen maar meestal lees ik om en om dus sla steeds 1 pag over anders is het echt niet te doen nee... Bevalling, mijn mannetje en ik.. verder niemand.... wil wel dat mn moeder paraat staat voor het geval DAT haha... bel haar ook wel als het begonnen is! Kim, super leuke foto van jou en je neefje!! (schattig kereltje trouwens ) Goofie, gelukkig is je probleem opgelost hhihi... hier ook gewoon kleertjes, vestje, wikkeldeken en dan nog fleezedekentje.. is wel warm genoeg denk ik zo!! Over jasjes gesproken, super schattig jasje gekocht van de week voor kleine vent Bekijk bijlage 196880 Mikmak, mijn schoonzus gaf me de tip om geen dec zegels te gebruiken voor geboortekaartjes, de kaartjes komen dan tussen de kerstkaarten terecht en bij haar waren sommige kaarten pas 2 weken later bezorgt!! ze krijgen nl geen voorrang, met ooievaarszegel wel.. ik doe het dus maar niet hihi..