December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @wowkaat
    Precies. Ben nu toch al dik dus dan kan er echt wel een keer 2x mac bij hoor hahaha. En anders ook wel ;) Gaaf dat je de getuige van je vriendin mag zijn joh en dat het plan zo goed was geslaagd.

@PeTera
    Wat een ontzettend gave cap zeg! Heb hem even bekeken, maar hij is echt gaaf!!

@Daisy1985
    Doet dat niet pijn om nu nog zo een piercing in je buik te hebben? Leuk painten! Drop je dan wel een foto?

2. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Goedemorgen mikmak!!

Ik was dus al die tijd aan het bijlezen haha 

Ik begin nu ook vocht vast te houden, mijn muts is ook dikker en gevoeliger.

Goede tip van de excell actie van de adressen, hoeveel ruimte oid laat je dan tussen de cellen?

Gisteren De schoonfamilie op bezoek (waarom wil autocorrect hier schop familie van maken...) gezellig en lekker uit eten geweest. Soms puffend ademen bij een harde buik, vriendje trekt dan wit weg lol maar ik heb besloten niet te rustig meer te doen, ben veelste bang dat dit gesodemieter aanhoudt tot 41+5

Gaan jullie foto's/video maken tijdens de bevalling?!
    Wij zetten de video camera in de vensterbank, op mijn zijkant en san zien we wel of het mooi is. Maar als ik dan teveel in een roes kom kan ik het terug zien. Weggooien kan altijd! Verder wil ik graag foto's van dat ze er net uit kimt/is even kijken of vriendje op dat moment dat ook wil doen.

3. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Florabella
    Hahaha volgens mij gaat iedereen zometeen proberen nog even flink druk te doen zodat de kleine zo gauw mogelijk komt. Wat mij betreft mag de kleine bij mij over een weekje ook wel komen! Vind het wel lang genoeg geweest zo.. Wij gaan foto's maken. Mijn moeder is erbij en die gaat allemaal foto's maken dus ben heel benieuwd!

@Babystew
    Hoe zit het nou met jou want van jou hebben we ook al een tijdje niks meer gehoord.. En nog steeds geen update op de site.? Gaat alles wel goed?! Maak me toch een beetje zorgen.
    Wie was nou ook alweer buddie?

4. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Oh ik zie het al..

@ Sniffy
    Heb jij nog wat van babystew gehoord?

5. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ik kijk ook elke morgen in mijn mailbox voor een Mila
    Update.

Babyboo; dat is handig van jou mama. Hier gaan wij het met zijn tweeën doen tijdens de bevalling.

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @flora, hahaha dat blijkt... maar ik kan je het bestandje wel even doorsturen per mail heb je als het goed is alles gelijk op de goede plek staan... moet je wel ook maar 16 stickers op het vel hebben zitten.... dan kom je er goed mee weg.
    heb nu ongeveer 42 pixels of hoe noem je dat er tussen zitten van onder naar boven dat is bijna 3 regels. en A4 formaat is 8 blokken van links naar rechts, en het 4de blok heb ik opgerekt naar ongeveer 3cm.... dan komt het allemaal oke uit.
    heb je andere labels dan moet je dat effe uitdokteren en eerst effe voorbeeld printen op een normaal A4 en dan over je adreslabels leggen... althans moeten.. moeten... kunnen... ;)

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @flora, eh nee ga van tijdens echt geen opname maken enzo.... heb de horror foto's van erna nog en vind het echt niet mooi.....

8. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Goedemorgen!

Flora , ik heb niks VAB Babystew gehoord , zal haar straks een sms sturen.

Daisy, sorry maar ik moest wel lachen om je potvis-verhaal.

Tintelende handen, hier ook zo'n last van. Ik word daar gek van, 's nachts word ik er ook wakker van.

Dromen; soms heb ik echt van die rare dromen. Gisteren avond nog Peter R de vries gekeken. Ik ga daar dan weer van dromen... Ik had dus een lichaam van iemand in mijn kofferbak liggen en dat moest ik nog in de groencontainer gooien. Maar het was al in staat van ontbinding. ;)

Ik werd gelukkig wakker en ben toen maar even gaan plassen. Anders gaat die droom weer verder.

9. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Florabella
    Ja mijn moeder is erbij omdat ik al eerder tijdens een CTG scan een soort paniek aanval kreeg. Nooit eerder gehad maar dan fok ik mezelf zo op dat er echt van alles tegelijk gebeurd, duizelig, misselijk, benauwd enz.. Vriendlief zal wel zijn best doen maar mijn moeder kan daar beter mee omgaan dus heb ik graag dat zij er ook bij is. Ze kan me wat strenger toespreken en blijft rustig. Vriendlief ook maar daar accepteer ik het waarschijnlijk niet van hahaha,

@Sniffy
    Dat was ik die dat vroeg., vervelend is dat he als je zo'n droom hebt, je wordt wakker, wilt weer gaan slapen en dan gaat die droom weer verder.. Heb je verder wel lekker geslapen?

@Susan79
    Goedemorgen! Jij hebt ook al verlof toch? Ligt de administratie al een beetje op schema? En hoe was de verjaardag nog van het weekend?

10. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Babyboo, oh sorry! Maar ik zal haar straks sms'en ;)

Verder wel goed geslapen gelukkig. Fenna werd om 6.45 wakker dus dat viel ook mee. Aangezien ze om 18.45 al in bed lag.

11. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Sniffy
    Oeh dan heeft ze inderdaad lekker lang doorgeslapen als je het aantal uren bekijkt. Fijn!

12. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @daisy
    sorry maar heb ook even gelachen,heerlijk ook zoals je het verteld:)

@goofie
    ja fijn he dat het scheren zo makkelijk gaat,pfff
    maar het id weer even klaar

@mikmak
    lekker geslapen dus,heerlijk he

@flora
    lekker uit eten geweest!
    Ben benieuwd wanneer je gaat bevallen;)

@babyboo
    ja dat is idd handig;)
    Ach ga je straks nog even liggen ,o nee jj moest naar de gyn vandaag toch?

@sniffy
    dan heeft fenna lekker geslapen idd

13. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Hier ook weer een redelijke nacht
    1x plassen en toen huilde de kleine man iets vriend er even heen en toen weer door tot 7uur
    maar o wat een pijn aan mijn bekken bah ga vanavond maar eens 2pcm nemen

14. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hier ook redelijk geslapen. Ben nu alleen nog zo moe. Pff. Heb de laatste dagen erg last van mijn darmen. Misschien hangt er weer wat in de lucht? Ook het bekken is weer wat pijnlijk,maar dat zal komen omdat ik vrijdag teveel in huis heb gedaan. Nu maar even douchen en over een uurtje naar de vk. Mannetje gaat weer een keer mee vanwege het uitleggen wanneer te bellen enz. Daarna gaan we gelijk even klossen halen. Weet niet of ik ze er al onder zet want lijv mij toch niet fijn als ik uit bed moet met mijn korte pootjes haha. Nou ik lees later bij.

15. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Goedemorgen allemaal,

Zo we gaan eerst even terug lezen .

@ sniffy : heerlijk he operatie’s kijken. Kan er ook geen genoeg van krijgen. Hier ook iedere donderdag gekluisterd aan de buis met die jonge artsen.

@ zwemmen : mis ik ook Sjees en ook hier heeft hub een hekel aan zwemmen. Hopelijk kan ik snel na de bevalling weer lekker zwemmen met onze dochter.

@ sjees : heb je lekker uitgeslapen???? Hopelijk lig je nu nog in je bed .

@ aapje : Nog even en we kunnen weer normaal om rollen en op onze buiken slapen…………………….

@ etiketten : hier ook al uit geprint , kunnen ook op de enveloppen.

@ Sinterklaas : Met de volwassenen hebben wij lootjes getrokken en dit gaat samen met gedichten en surprise. Altijd lachen , gieren en brullen.

@ haarvrij : nu de taak van hub kan mijn eigen voeten al niet zien laat staan mijn haar down under.

@ wowkaat : Gaaf zeg en dan ook nog getuige zijn. Leuk wanneer gaan ze ongeveer trouwen???

Lol @ potvis.

@ maxi cosi cap : die ziet er mooi uit. Is weer eens iets anders.

@ foto’s : vanaf boven maakt hub foto’s maar niet vanaf de onderkant zeg maar.
    Wel hebben we afgesproken als er om wat voor reden dan ook een keizersnede moet gebeuren dan wel beeb uit buik foto’s .

@ bevalling : vorige keer was mijn moeder erbij. Vond ik heel speciaal , die verneem je ook niet . Schoonloeder moet ik niet aandenken dat die erbij is. Dat is al een stuitbal laat staan met zoiets. IK denk dat ik tijdens een wee in staat zou zijn haar K.O. te slaan.

Hier een rot nacht gehad. Ben mega verkouden aan het worden en ik ben vannacht wel 10 x naar het toilet geweest omdat mijn darmen het zo nodig vonden om leeg te gaan. Voel me nog niet fit.

16. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Balen Lin!!!

Ik scheer op de gok, ben dol op mijn mannetje maar ik vertrouw hem daar niet met een scheermes 

17. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Moet zeggen dat ik ook niet echt ontspannen ben dan flora lol. Maar als ik het zelf doe sla ik regelmatig wel iets over.

18. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    grrrrrrrrrrrrrr moet mijn bloedsuikers weer doorbellen maar zit het al 3 kwartier te proberen en ze zijn steeds in gesprek.

19. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Lin, ik neem jonge dokters op, want Janco is al bang van een pleister ;)

Aapje, balen van je bekken. Had jij er nou fysio voor?

Scheren; de onderkant doe ik met een ladyshave. Dan kan ik me niet snijden. Van een scheermesje krijg ik ook jeuk,als de haartjes weer gaan groeien. Mijn benen doe ik als ik misschien nog voordat ik naar het zkh moet.

Foto's; met de geboorte van Fenna heeft een assistent de foto's gemaakt. Het was natuurlijk een keizersnee en aangezien Janco zich wel veilig voelde ACHTER het de doek bij mijn hoofd, werden ze door iemand anders gemaakt.

20. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Fenna zit nu op school en ik ga zo even een kopje koffie drinken op mijn werk.
    We gaan volgende week uit eten, dus even vragen of er al een plaats en tijd is.

Aangezien ik geen kraampakket heb gehad, vraag ik aan mijn teamleidster of ik een paar matjes en gaasjes mag meenemen. Zal vast wel mogen. Volgende week woensdagavond kom ik nl nog terug om te notuleren bij een familievergadering.

Deel Deze Pagina