@Aapje2009 Ja daarom is het ook wel balen. En ben dus met mijn schoonmoeder die heeft 3 afspraken dus we zitten tot 4 uur in het ziekenhuis. Misschien zometeen nog even snel, maar mezelf kennende komt het er toch niet van. @Goofie Succes bij de vk en anders gewoon de klossen er is onderzetten om te kijken of het bevalt. Misschien is het wel heel prettig ... @Lin71 Flink kl*te dat je vannacht zo'n rot nacht hebt gehad.. En dan ook nog zo vaak eruit bevordert je rust al helemaal niet he... Misschien straks even bij tukken?
Goedemorgen dames! heb nog niet alles bijgelezen, doe ik straks even, maar wil even melden dat ik nu officieel verlof heb! Jippie. Balen weer voor de slechte-nacht-dames, ik kan jullie helaas geen tips geven. Iets met lavendelolie ofzo proberen? Ik droom wel steeds meer over de baby en de bevalling, hebben jullie dan ook? Hier nog een paar kleine dingetjes afronden voor het verlof, vanmiddag naar vk voor controle, ben benieuwd, volgens mij is de kleine ingedaald, ik kan zo moeilijk bukken. Vocht: ook last van, vooral 's avonds, trouwring is hier sommige momenten van de dag af. Nou tot straks, ik reageer dan wel ff uitgebreider, tenzij jullie nu weer 40 bladzijdes gaan volkletsen! Wel gezellig zo vaker kletsen en meelezen!
He he eindelijk het ziekenhuis aan de lijn gehad. Nu weer afwachten. Moet waarschijnlijk nu ook voor de nacht gaan spuiten. Ze vinde mijn nuchtere bloedsuiker te hoog. Hou mijn hart vast voor de groei echo van aankomende woensdag. Heb gedroomd dat we een reusje kregen van 56 cm en ruim 10 pond .
Wub, lekker hoor verlof. Geniet ervan! Succes vanmiddag bij de VK! Ik droom niet over de bevalling. Alleen maar over lichamen in mijn kofferbak
@aapje, ja idd maar ben nog wel moe.. maar goed dat kan ook niet anders na zo een beroerd aantal nachten. balen joh met je bekken... pffff maar gelukkig voor jou ook wel een aardige nacht. @scheren, doe ik op de gok wel... snap best dat hub goed kan scheren maar liever niet bij mij haha.. @lin balen zeg dat je darmen een loopje met je nemen... lekker rustige dagje van maken dus... lan leve de dromen, 10 ponder lijkt me wat ruim... stel je voor zeg haha zo las net op de internet pagina dat er al gezwommen kan worden.. dus denk dat ik wat eerder ga zwemmen.. vanmiddag koffie leuten met een dinnetje dus dat is ook wel weer effe gezellig.... dan is de dag al weer bijna voorbij
poehee.. eindelijk bijgelezen.. koste me ruim een uur En ha ha ik ben natuurlijk belachelijk veel vergeten dus ik zal op een paar dingen nog even reageren die ik nog weet: @mila: ik ben echt heel benieuwd naar nieuws daar over zoals meer van jullie! k begin me bijna zorgen te maken.. @fotos/videos: de eerste foto is hier pas als de kleine op mijn buik ligt. Echt niet van daarvoor.. gets ik wil het gewoon helemaal niet weten hoe het er dan beneden uit ziet! @draagzak: daar wil ik er denk ik ook nog wel 1 van, maar gezien mijn bekkeninstabiliteit denk ik dat ik eerst beter af ben met een buggy.. als ik ga wandelen ga ik ook ver.. Hier: nou ik zal eerst maar eens de hond uit gaan laten.. ligt tenslotte al dik een uur te wachten tot ik klaar ben met het forum aflezen Om het middaguur even voor controle naar de VK, ik ben benieuwd wat de stand nu is.. vorige keer een vibi maar de baby beweegt wel heel erg veel? naja ik zal het wel horen. Heel veel harde buiken hier ook.. al dagen.. echt vervelend, ik voel me nu echt hoogzwanger Fijne dag iedereen verder!!
Goedemorgen, Ik heb niet alles bijgelzen, het was te veel. Heb voorweeen nu joepie!! 5us niet, zet het maar door. Strx naar het ziekenhuis, krijg een groeiecho. Maar mijn buik is echt niet zo groot, iik heb niet meer zoooooveeel vruchtwater denk ik, en kan me niet voorstellen dat ons hummeltje tegen de 8 pond gaat worden, ik denk eerder 7 pond. We zien wel Groetjes aan iedereen
Meiden, niet teveel kletsen he!! Ik kan het gewoon niet bijhouden! Zeker niet na zo'n mega druk weekend (vannacht wakker geworden van harde buik) en deze week nog werken (3 dgn), dus helaas Babyboo, nog geen verlof... Vrijdagmiddag als ik hier wegrijd, dan wel!! Ik ben aan het aftellen! Vind die maxi cosi cap trouwens errug mooi!!
@Lin, balen dat je nu ook 's nachts moet gaan spuiten! @sniffy, ik heb ook van die achterlijke dromen. Helemaal toen mn moeder net overleden was, droomde ik over lijken, dat mn pa in eens dood was, mn moeder weer tot leven kwam enz brrrrrrrr @Pfff Peanut 10 pond, hoe krijg je het eruit!!! @wowkaat, leuk dat je nu getuige mag zijn, zo ben je echt overal getuige van! Ben je zelf ook getrouwd? Ja nog steeds last van harde buiken, maar alles staat hier al zo goed als klaar dus t mag komen hoor.. Hier; gistermiddag 'geklust', tussen de lakens. En daarna heel de middag/avond harde buiken en krampen in mn onderbuik, kon er gewoon niet van slapen. Maar t heeft niet doorgezet, toen ik eenmaal geslapen had ist gezakt. Wel moe nu.. Maar tmag vandaag officieel thuis geboren worden, JOEHOEEEE!! Kom maar hoor schatje je bent welkom, de roze slingertjes liggen klaar!!
@Wub309 Veel succes alvast bij de vk.! @Lin71 Dat waren de afmetingen van mijn schoonvader. Ik moet er niet aan denken zo'n grote baby! @Mikmak Oh wat heb ik ook een zin om te zwemmen! We zouden zaterdag gaan maar vriendlief was erg moe en had veel last van zijn oor dus helaas @Brusje Haha hoop heel hard voor jou dat het door gaat zetten! Geniet van je voorweeen ! @Susan79 Hmm das jammer! Nouja wel bijna in ieder geval @Mamsie86 Daar krijg ik ook ontzettende harde buiken van en veel krampen van onder en in mijn bovenbenen aan de achterkant. Die trekken helemaal door tot aan mijn stuitje. Niet fijn! En laat die kleine voor jou inderdaad maar lekker komen! Ben benieuwd hoor!
Goede morgen dames! Heb het allemaal wel gelezen, maar er is niet veel blijven hangen haha sorry Ben wel benieuwd hoe het met Mila is! en met Isa ook alles nog goed? Mamsie, al weer 37 weken! whoeii.. ikke zaterdag! dan mag ik ook thuis bevallen.. Hier weer lekker geslapen in ons nieuwe huisje, de schilder is nu wel nog even bezig, hij wil nog een muur opnieuw sausen, was niet goed gedekt! ach ja verder hier alles nog eenbeetje een plekje geven, maar het meeste is nu wel uitgepakt, heerlijk! Fijne dag allemaal!
@Lin: Zullen we de handen schudden, hier ook vreselijk last van darmen en ook de nacht constant op de wc geweest pff... @Mamsie: Sex is hier ook pijnlijk achteraf.. geen pretje meer! Gefeliciteerd met je 37 weken!!! @Brusje: Joepie!!!! voorweeen, nu even doorzetten @Hier: Weer terug van verloskundige, moet woensdag even terug omdat er een plusje eiwit te zien was in de urine.. Maar het was erg weinig, en kon ook van een beetje afscheiding komen. Moest over het staafje plassen,maarja als ik de straal niet kan zien heb ik dat ding maar tegen het zooitje gehouden omdat ik dan eker wist dat er wat urine op zou komen.. Dus nu een potje mee om het woensdag nogmaals te doen. Bloeddruk 138/82 Verder ligt ze nog niet vast in het bekken en ze voelde dat ze een hand naast haar hoofdje had, fijn voor mama alsof het daar allemaal in past pfff.. Klossen gehaald en gelijk even wat flesjes drinken en wat fruit repen voor in de vluchttas. Nu even bijkomen en vanavond info bijeenkomst in het ziekenhuis, geen zin in eigenlijk,maarja mannetje wilt wel graag!
@Babyboo, de piercing die je ziet is van een soort plastic (denk ik) het is een speciale zwangerschaspiercing.Een gewone kan pijn doen, maar bij deze heb ik er geen last van. @florabella, ik leg de camera wel op de vensterbank, maar die mag alleen gepakt worden om te fotograveren.(de kleine)Hier geen foto`s of video`s van m`n muts.Ik hoef het niet te zien, het voelen lijkt me al erg genoeg. @goofie, Fijn dat het goed was bij de VK, jammer dat ze nog niet vastligt. @haarvrij, mijn hub doet het ook, me benen gaat nog net aan, maar tussen me benen gaat echt niet meer.Vorige keer zelf gedaan, zag er werkelijk niet uit.Nu doet hij het voortaan. @lin71, Misschien straks nog even slapen?Wil je wel op natuurlijke wijze bevallen bij zo`n reus lijkt me dat toch niet echt lekker, niet dat een normaal kindje ene pretje is om op de wereld te zetten. @wub 309, fijn, jj ook met verlof, gefeliciteerd. @blackbird, veel succes bij de VK. @Mamsie, gefeliciteerd met je mijlpaal. @klussen, eindelijk vriend zo ver gekregen, eerste keer sinds een paar weken.Gisteravond dus voor het slapengaan.Dat doe ik dus niet meer.Harde buiken erna, buik bleef pijn doen.Moest steeds plassen (dacht ik, eenmaal op de wc gebeurde er niks.)Heb het 5.30 zien worden.Toen doorgeslapen tot 6.15, vriend ging opstaan. Toen hij weg was weer een beetje geprobeert te slapen, dus niet lag werd steeds wakker.Buikpijn is nu wel afgenomen. Eerst ontbijten nu zal uk wel lekker vinden.En daarna potvis foto`s maken als het gaat lukken tenminste.
@mamsie, hoera 37 weken!!! @brusje, en dan zometeen over na het echte werk haha @babyboo, balen... maar dan ga je toch gewoon alleen zwemmen als je je goed voelt en vrendlief kan niet mee? voor mij is het alle moeite waard hoor effe gewichtloos zijn, en bovenal Linette vind het heerlijk, heb dan echt geen kind aan dr.... in de auto al broodje gegeven en drinken... en nu ligt ze heerlijk naast me op de bank te slapen... tijd voor mezelf dus hihi @wub succes bij vk? of als je al vent geweest hoe was het? @tamm, lekker dat je bijna op orde bent...
Spannend hoor brusje je voorweeen. Geen idee hoe ik ga bevallen, in principe is het nu gewoon op de natuurlijke manier, maar ligt ook aan de groei van de baby. Het is hier zeker rustig. Niemand nog iets van blondje of babystew vernomen. Wie zat er nog maar aan de weeenremmers was dat nieuwwolkje hoe is het daar mee? Hebben jullie dat ook dat je nu steeds verwacht dat er al weer een baby is geboren. Ikke eigelijk wel.
Wow 37 weken alweer! Nu komt het echt dichtbij! Ik moet zelf nog even paar weekjes wachten maar ik vind het zo snel gaan! Hier: aan het wachten bij de Vk.. volgens mij loopt t nogal uit.. maar goed, alweer 2 wassen gewassen, en 2 gevouwen dus ik heb alweer een hoop kunnen doen.. voor dit lichaam dan Ik ben zo benieuwd wie nu de eerste is en of we veel november babys krijgen!