@Lin: Ja ik denk ook steeds, zal er al iemand bevallen zijn haha.. @Hier: Maak mij ineens druk om dat beetje eiwit wat ze had gevonden, ben met mijn stomme kop op internet gaan googlen pfff...
das het nadeel van internet goof, ik ben ook zo'n kluns die dat doet ............................ Stom he. Hmmm hopelijk hoor je snel iets van babystew sniffy !
Ik weet het maar het zit mij dna zo dwars dat ik het toch doe.. Ben blij dat ik woensdag al terug mag. Mijn bloeddruk was 138/82 vond ze netjes,nou ik vond de onderdruk toch hoog hoor
@goofie, aha jij ook weer door de apk... nog niet ingedaald.. lekker belangrijk, linette ook pas met 38 weken ofzo.... of nog later.... @lin dacht dat nijn ook aan de weeenremmers zat... maar nieuw wolkje zou ook goed kunnen.. die heeft zich wel gemeld dit weekend, zaterdag meen ik... maar alleen goedemorgen en fijne dag ofzo... ben wel benieuwd... ben ook wel benieuwd wie de eerstvolgende gaat zijn... ik hoop voor brusje brusje... we kunnen een poll maken haha
goof zo tegen het einde steigt de bloeddruk... dus dit is wel normaal... donderdag moet ik naar de vk.. denk dat ik rond hetzelfde zit hoor. en na de bevalling valt het gewoon weer terug naar normaal.... zoals je gewend bent.. internet is niet per definitie slecht voor de gezondheid.. ik kijk ook altijd als er iets opvallends is.. tis alleen maar wat je er mee doet... leg je het naast je neer dus control alt delete of ga je je helemaal opwinden erover.. met wat als...
Net echo gehad, baby wordt nu 7 pond geschat. Veel vruchtwater, niks is ingedaald. Ik zit nu in de wachtkamer voor de gyn, ik wil ingeleid worden, dit komt niet goed zo.
Ik heb trouwens zo'n gevoel dat ik sowieso de 40 wk niet zal halen, ongeacht ik een KS krijg of niet. Weet niet waarom, maar ik denk dat zo. Net Fenna van school gehaald. Even een trots moment; ze was dus op school ook droog gebleven Kleine meisjes worden groot, snik!
Mamsie, hè bah, jij ook al van die enge dromen. Het rare is dat ik al eerder heb gedroomd over een lijk in mijn kofferbak. Hoe ik erbij kom? Misschien kom ik straks nog in het nieuws
Mikmak: ik mag zo om 13:30 uur Nieuw wolkje: welkom terug en succes! Gefeliciteerd voor de 37 wekers! Het begint inderdaad spannend te worden hier, binnen de kortste keren ontstaat hier vast een geboortegolf! Ik duim ook voor brusje dat ze snel mag zijn. Brusje: hopelijk heeft de gyn goed nieuws voor je! Internet: ik ben ook zo iemand die gaat kijken hoor, als er iets bijzonders is. Kunst is om er goed mee om te gaan denk ik, niet gelijk in paniek raken Goofie, gelukkig mag je woensdag nog een keertje. Klussen/knutselen (geweldig die woorden...): we zijn de laatste weken allebei te moe, maar ik hoop stiekem dat het er nog een keertje (of 2) van komt voor de bevalling, ben bang dat ik daarna niet meer durf. Ik weet dus niet of ik er nu last van heb erna, maar ik lees dat er veel dames zijn die er wel wat van voelen, dat is naar! Ze zeggen dat het kan helpen de bevalling op gang te helpen.... Scheren: ik probeer de boel zelf bij de houden, now way dat hub daar in de buurt iets doet. Maar je zult net zien, is het weer nodig dat er wat gebeurd, ga je bevallen. Ik denk maar zo: die vk's hebben vast alle soorten en maten (en hoeveelheden haren) al gezien. Ik ben ook erg benieuwd hoe het met de kersverse mama's is... hopelijk horen we snel wat en is alles gewoon goed. Sorry meiden, even geen tijd om verder persoonlijk te reageren, komt vanavond wel weer. Nu maar eens even broodje eten, hondje uitlaten en dan kijken hoe het met mijn bloeddruk gesteld is.