haha Sniffy, nee dus! Wat goed van Fenna! helemaal droog! Ow ja en je dromen: wel een beetje luguber hoor, die lijken in je kofferbak. Ik hou het nieuws in de gaten!
Wub, hier mag Janco ook niet scheren hoor . Maar voor een KS moet je geschoren zijn. En in het ziekenhuis hoeven ze echt niet met zo'n bot BIC-mesje aan te komen hoor.
Ik gok dat de eerste brusje is met een november baby. Helaas ben ik niet zo goed in zelf foto`s maken dus hierbij de best gelukte.Maar hierbij mijn been en enkel, met mega veel vocht. Straks overnieuw proberen.
Erg hè die dromen. Maar volgens mij was het lijk dat er vannacht lag, nog van een paar maanden terug. Dus die was al helemaal slijmerig
@goofie, hahaha moest zo lachen om dat staafje tegen je doos omdat je de straal niet kunt zien! En nou nog te veel eiwit in je urine ook.. @brusje, missch heb ik iets gemist of ben ik verschrikkelijk dement maar waarom wil je nu al ingeleid worden?? @sniffy, verveel jij je ook al zo terwijl je eigenlijk heel veel op moet ruimen/schoon moet maken?? Je pagina is in ieder geval vol!!hihi Tis zoooo verschrikkelijk saai weer, voel me suf en kan me nergens toe zetten..en dan zeg iedereen 'geniet nog maar even van de rust!' Nou laat die kleine maar komen, dan heb ik reden om te genieten, te lachen, te knuffelen, te moederen, schoon te maken en dan ben ik van die buik af met al de bijbehorende klachtjes! Last van mn hormonen??!!
Mamsie, ik heb besloten vandaag niks te doen, althans overdag. Janco werkt vanavond over, dus dan ga ik pas strijken. Verder dus helemaal niks.
@wowkaat mooi dat het complot geslaagt was @daisy jammer dat het zwemmen niet is bevallen @mikmak mooi dat je nacht oke was @iedereen succes met de controles bij de verloskundige hall allemaal zo vanochtend gewerkt en had gelijk hier een hoop na telezen nog 3 ochtende werken en dan gaat mijn verlof in eindelijk. straks met 1 kat naar de dierenarts voor zijn nierwaarde controle hoop dat ie verbeterd is vorige keer was ie verslechterd en best wel veel de waardes zaten in het rood en dat mag dus niet voor de rest niks bijzonders vandaag
@daisy, zal zo ook eens wat vochtophopingen op de foto zetten... pfffff die van mij doen niet onder aan die van jou hahaha @wub ah oke... half uurtje @sniffy, of liever @fenna HOERA, grote meid nee niet gelukt een hele pagina.. moet je snachts doen dan lukt dat wat makkelijker... is niet zo druk @coon succes met de poes!
Nou, door Sniffy's actie ('kan ik een hele pagina in mn uppie vullen') schrok ik even toen ik zag hoeveel pagina's ik moest bijlezen!! Gelukkig ging t snel... Eiwitten in urine: kan van alles betekenen maar hoeft ook niet. No worries dus en eerst dus maar woensdag afwachten. Een grote hoera voor Fenna! Kleine meisjes worden al echt groot ja... Misschien in mn verlof ook maar een poging ondernemen voor zindelijkheid bij Sophie. Sex: tja, manlief wilde dat zaterdagavond na die loodzware dag met alle visite. Die heb ik dus even goed afgewimpeld! Hoe hij erbij kwam om dan ineens een poging te ondernemen?! Ikw as kapot! Dat ie dat dan niet snapt................ *zucht* Scheren, doe ik zelf, op de tast... Manlief scheert zichzelf maar; van mij blijft ie af!! Bloeddruk: hier laatste keer 110/70 dus heb er zelf niet zoveel ervaring mee. Bij Sophie bleef het ook zo rond die waarden namelijk. Hier nog een middagje werken (van 1 tot 4) en dan nog maar 2 dgn werken! Helaas heb ik het morgen en vrijdag wel drukker op werk Kom ik ook wel weer doorheen, denk ik dan maar... Oh ja, vocht vasthouden: nog geen last van! Schrik dan ook van die voeten en benen (maar dat is dus omdat ik t zelf niet heb)
Veel succes bij de dierenarts alvast.Hopen op goed nieuws. Ik moet deze week ook met de kat ivm ontseking die niet weggaat.
@daisy dankje wel tot nu toe zitten we elke 3 maanden bij de dierenarts met hem voor controle.en gaat het nu weer beter met de kat of nog steeds niet
Susan, je 'moet' gewoon het potje eens neerzetten en haar geen luier omdoen. Kijken of ze er al interesse in heeft. Het ziet er trouwens wel raar uit, van die slanke billen ipv een luierkontje.
Die van mij heeft een ontsteking in d`r bekkie. Heeft 2weken geleden een injectie met prednison gekregen. En ontsteking gaat niet weg, volgens de dierenarts kan die zich behoorlijk uitbreiden als we niet oppassen.Moeten deze week terug. En dan gaat gelijk konijntje mee, die moet weer tandjes knippen. Krijgt jou kat medicijnen? voelt hij zich verder wel goed? Hoe oud is je kat? Zorgen maken om huisdieren is mij heel bekend.
Morgen naar de kapper Ik wil eigenlijk ook mijn haar nog kleuren. Straks op visite bij mijn zus. Dan kan zij het mooi even doen