valt toch wel mee?vind ik niet zo schrikbarend hoor. Dus jij hebt varkenspootjes en ik lijk op een potvis, we moeten toch ergens op lijken.
@susan, mannen denken ook niet verder dan hun zaakje lang is he.... hahaha sex na visite in onze positie is redelijk tot zeer uit den boze haha... zinnelijkheid sophie gewoon geen luier omdoen.. alleen onderbroekje, met een legging ofzo... en een potje neerzetten... ik had er 1 boven en 1 beneden bij de wc's staan ze ging vanzelf.. tot ze na 6 weken liever op de wc ging.... en klaar niets voor hoeven te doen... en op het KDV zijn ze erg behulpzaam dus die lieten haar ook zonder luier lopen en ging automatisch met een dinnetje mee van daar als dat meisje moest... ze leren het elkaar dus ook wel denk ik
whaaa daisy, ze zijn gewoon de helft dikker dan normaal.. heb nu dan toevallig nog geen sokken aangehad en zit al weer 2 uur met mn benen in de lucht dan gaat het allemaal nog wel.... maar die voeten zijn echt dik.. als ik die tenen zie, zie ik echt worstjes in vergelijking met normaal hahahaha... maar bedankt dat het minder dik lijkt dan ik denk hahahaha
is het tandvlees ontstoken bij je kat ?zo ja dan heel vaak helpen kuurtjes enz niet echt soms is de enige oplossing dan tanden trekken of je hebt ook spul die je door het voer kan doen dat schijnt ook wel iets te helpen of tanden poesten.of is het iets anders wat ontstoken is ja hij zit aan de medicijnen en moet speciaal voer eten maar de afgelopen maanden vertikt hij het om te eten dan eet ie de brokken van de rest van de groep das een nadeel als je veel katten heb want de rest mag zijn brokken niet eten.het nadeel wat hij heeft is dat het met de medicijnen alleen maar onderdrukken is dus het kan lang goed gaan maar ook slecht gaan.hij is pas 6 jaar dus vrij jong voor zo'n aandoening.en ja dat zo moeilijk te zeggen katten houden zich vaak heel groot zie hem de afgelopen maanden wel veranderen is wel vrolijk maar slaapt heel vaak en is wat meer het pispaaltje.
oh ja varkenspootjes en vingers als worsten... verschrikkelijk.. en dat vocht doet echt zeer.. en alles voelt stijf en reumatisch, bleh...
Oooooooooooooohh waarom kletsen jullie zoveel!! Was erg blij met jouw (bijna) pagina Sniffy haha. @scheren, Doet manlief hier al een tijdje kan het zelf echt niet zien hoor! en dan doet hij meteen mijn benen ook @lin, Balen dat suiker zo hoog is! hoop dat je niet ook nog voor de nacht moet spuiten! @brusje, Spannend.............ben bneieuwd wat ze zeggen!! @vochtfoto's, haha moest er stiekem wel een beetje om lachen al die dikke pootjes leuk he zwanger zijn! Varkenspootjes.........potvis..................en ik ben het nijlpaard!! gezellige boel zo! Baalmomentjesss.............. AAAAAAAAAAAhhh mijn man heeft het adressenbestand kwijtgemaakt nu moet ik alles opnieuw invoeren!! AAAAAAAAAHhhhh mijn babywasje is niet goed gegaan!! 2 setjes (waarvan 1 het eerste setje moest worden) zijn heel lelijk geworden!! snap er niets van gewoon op 30 graden gewassen verder niets..........en het pluist helemaal!! alsof het 3e hands is en het is verkleurd! (verwassen kleur). Zo NIET LEUK!!:x Ga wel naar de prenatal terug want dit mag toch niet??? lekker voor mijn bloeddruk.........ik mag zometeen weer naar zh............
Zo, alles terug gelezen. Lang bezig geweest. @ Scheren, dit doe ik zelf, op de tast.. Best wel moeilijk haha Gelukkig nog niemand anders bevallen, maar die die al 37 weken zijn zitten natuurlijk wel al veilig. Groetjes
@Wowkaat Ik was vergeten te reageren op het huwelijksaanzoek,maar super zeg dat het zo leuk was En helemaal top dat jij getuige van haar bent!! @Goofie Fijn dat je nacht redelijk was,maar wel rot dat je weer zo n last van je darmen hebt! Hoe was het bij de VK?*leest het net* Fijn dat het verder goed was,op dat plusje eiwit na,ik hoop voor je dat er niks mis is woensdag en de uitslag dan gewoon goed is O lekker dan dat ze haar handje naast haar hoofdje heeft liggen @Lin Bah zeg dat je er zo vaak uit moest,hopelijk gaat het vannacht beter En misschien vanmiddag even een dutje doen?! O haha ja ik denk dan idd dat je die een mep zou geven Ja idd nog even doorbikkelen en dan weer goed slapen om verveolgens wakker te worden van onze kleintjes O dat is dan idd spannend die groeiecho,maar als de kleine echt te groot zou worden/zijn gaan ze je dan nog eerder inleiden @Sniffy Nee heb geen fysio op het moment,heb mijn fysio wel gebeld en zij heeft me tips en adviezen gegeven Ik heb er pas de laatste weken erger last van (vooral met teveel doen en slapen)en vind het dan voor die paar weken niet meer nodig Maar ik mag haar altijd bellen en kan dan gelijk komen Heb wel oefeningen die ik kan doen ! haha die droom van jou,ik kan ook slecht tegen Peter R de vries,heb dan altijd het idee dat er iemand naar me kijkt door het raam en toch kijken he ,hahaha Goed zeg van Fenna ,ze word echt groot! @Babyboo En nog even liggen dutten ? zal wel niet he,zo ben ik ook Maar succes in het zkh met al dat wachten,bah zeg Hopelijk alles weer goed bij de gyn? @Wub Geniet maar lekker van je verlof meis,je hebt het lang volgehouden! Veel succes en plezier bij de VK Ik mag niet klagen na afloop van de bevalling en de sex,volgens vriendlief is het nog steeds hetzelfde als ervoor Hopelijk zal dat nu ook zo zijn @Mikmak Fijne dag vandaag,klinkt leuk ,zwemmen en koffieleuten bij vriendin lekker wezen zwemmen lees ik,heerlijk is dat even he ? O jij ook al van die opgezette voetjes,niet leuk @Blackbird Hoe was het bij de VK Ben wel benieuwd of de kleine nog goed ligt ?! @Brusje Nou spannend meis,ik hoop voor je dat het doorzet!! Netjes 7 pond,ik hoop dat de weeen doorzetten of dat je anders een handje geholpen gaat worden @Susan Nu eindelijk aftellen naar je verlof,lekker he Heb jij na de tijd wel 12 weken of ga je eerder werken (omdat je eigen baas bent??) O idd fijn zo n man die zo meedenkt,gelukkig heb je hem even goed afgewimpeld ,haha @Mamsie Gefeliciteerd met je 37 weken vandaag! Hopelijk luistert de kleine meis nu al goed en komt ze heel snel @Daisy Wilde nog even zeggen dat je een mooie grote buik hebt,maar niet overdreven en zeker geen potvis hoor!!! O nee dat is niet fijn als je dan zo n last van buikpijn hebt Dan maar even niet meer Rot dat je zo slecht geslapen hebt hopelijk vanmiddag ook nog even dutten?elukkig maar dat het nu niet zo warm is ,anders had je van die olifantenpootjes gehad @Nieuwwolkje Hoe is het met jou? @Coon Hopelijk zijn de nierwaardes wat verbeterd van de kat ! @Germini O dan zou ik ook zeker even terug gaan,want dit is idd niet de bedoeling zeg! Succes straks in het zkh @Foto s na de bevalling Ik hoop nog steeds dat de kleine goed gaat liggen en ik thuis kan bevallen Ik hoop dan ook dat de kraamhulp er nu wel bij is en ik toch iets meer foto s heb van de geboorte/kleine dan alleen 1 vage gezinsfoto en 1 foto waar je een buikje,navelstreng en schaar ziet
Germini, graag gedaan En zeker terug gaan naar prenatal. Moet idd niet kunnen na 1x wassen en niet gedragen.
Het gaat hier voornamelijk om de lippen, is dan echt helemaal opgezwollen, en kan niet al te best eten. Heeft dan zachtere brokjes en vlees. Nadeel met veel katten ja, bekend probleem. Hier is de tuin afgesloten dus ik doe er een 4in de tuin, en 1 zet ik boven, dan kan die zieke tenminste rustig eten. Katten laten inderdaad niet zien dat ze wat hebben. En zodra het echt erg word willen ze soms weglopen. Dat heb ik hier gehad met 1kat, ging weg en kwam paar weken later pas terug. Die avond is de kat uit zichzelf ingeslapen, die voelde het gewoon aankomen en wou het niet aan baasje laten weten. 6 is inderdaad nog niet erg oud, hier is de oudste 7. Leeftijden: 1x 7, 2x 6, 1x 2, en 2 exzwervertjes waarvan we de leeftijd niet weten.Dus totaal 6katten. Hopenlijk zijn de nierwaardes vanmiddag een stukje beter.
Aapje, ik zou toch een afspraak maken hoor. Anders zit je er na je bevalling nog mee. Ik had al goed resultaat na 4 behandelingen, en heb daarna geen fysio meer nodig gehad. Mijn rug en gewrichten werden ook losgemaakt.
Aapje, ik ben dan ook een beetje aan het rond kijken of er niemand is, als ik naar Peter R kijk. Ik vind ghosthunters ook leuk om te kijken. Maar alleen overdag hoor. In mijn nachtdienst moet ik dat echt niet kijken.
Ik zeg de eerst volgende zijn Brusje, Mamsie, Flora en Kim .. Geen idee hoor. ZO maar een hersenspinsel. @ sniffy wat goed van Fenna !!!!! Je spoort niet Snif !!!!! hahahahaha. Bij deze krijg jij een max van 10 berichten per dag @ dromen : hier ook enge en rare dromen gehad en nog steeds. @ daisy : Jemig je enkels . Herken het wel maar niet van deze zwangerschap. @ morgen naar de pedicure en een afspraak maken bij de kapper op kort termijn. Potvissen, varkenspootjes hahahahaha ikke voel me een zeekoe. We beginnen een aardige dierenverzameling te worden zo. @ germini : gelijk heb je ik zou ook terug gaan . @ aapje : geen idee ze gaan in ieder geval kijken zo rond 38 weken wanneer er plek is op de verloskamer. Maar als de baby woensdag al groot is ga ik wel vragen of ze zich strikt houden aan 38 weken en als dat zo is of er dan ook een keuze keizersnede is ofzo.
Zo, weer een paar pagina's erbij Word wat als echt IEDEREEN hier verlof heeft Coon, kan je niet, als die ene kat dat speciale voer heeft, alle katten een paar maal dag eten geven en de rest van de dag al het eten weghalen? Ik zette vroeger ook altijd gewoon een bak met eten klaar en dan gingen ze vanzelf eten maar mijn katten werden echt dik! Zijn zelfs op dieet geweest en nu weer normaal in proportie. Ze krijgen een aantal keer per dag te eten en verder krijgen ze niets. Zoals nu werken we beiden en dan hebben ze vanmorgen gehad voor we weggingen en krijgen ze meteen weer als we thuis zijn. Hoeveleheid voer wordt ook afgewogen en nu blijven ze ook mooi op stabiel gewicht. @zindelijkheid: we hebben al een potje staan bij ons in de badkamer en daar heeft ze al op gezeten maar dan zit ze maar en doet nix. Ik ga dan op de wc er naast ook plassen (het voordoen zeg maar) maar dat helpt nog niet. Op kdv heeft ze ook al potje gezeten, zonder resultaat. Ze heeft er al wel 2x naast geplast...(thuis dan) Hebben haar er de laatste tijd ook niet veel meer op gezet moet ik eerlijk bekennen. Wilde ik in mn verlof dus weer oppakken en dan op vaste momenten sowieso. Rest vd tijd dus zonder pamper laten lopen?? En potje in de woonkamer zetten waar we altijd zijn? Uhm, he wilde verder reageren maar nu weet ik t niet meer! Oh ja, verwassen kleren na 1x wasmachine?! Dat mag echt niet! Idd teruggaan naar de winkel. En na de bevalling heb ik geen 12 wkn maar begin dus al eerder. Zal wel moeten want ik krijg nauwelijks geld in de tussentijd en alle vaste lasten gaan gewoon door. Nu ben ik het echt kwijt.......................
Lin, vanaf wanneer gaat dat in dan, die 10 berichten Susan, zo begon het bij Fenna ook hoor, zo af en toe zeggen dat ze moest plassen, en dan niks doen. Op een gegeven moment gaan ze echt bewust op het potje.
@aapje, ja was al vroeg gegaan.... normaal ga ik vrij zwemmen heb ik nu ook een gedeelte gedaan en een gedeelte peuterles..maar daar vond ze niets aan haha heb ik weer, wordt linette wakker niets aan de hand begint ineens hysterisch te krijsen, ik denken heeft ze pijn, boos, verdrietig, moe, honger dorst, enge droom allemaal niet.... geen idee... ze heeft zeker 5 tot 10 minuten liggen krijsen op de bank en is nu rustig.. wat er is.. geen idee
Zo, hier is de badkamer terug proper, en een wasje is aan het draaien. Weet wat ik wel al een paar weken heb? Ik hou van de geur van gewassen kledij, en zeker als die gewassen is met Dash met een vleugje Lenor, en wasverzachter van Lenor. Nu kan ik niet stoppen met aan de net gewassen, nog natte kledij te ruiken, en ik kan het soms niet laten van eraan te sabbelen... het is echt erg, en word soms zot van mijn eigen...
Na morgen sniffy dan gaan die 10 voor jou in. Nieuwwolkje : Wil je niet uitlachen en hoop ook niet dat je het zo voelt. Ruiken aan je natte wasgoed oke, maar sabbelen........................proest sorry. Ze hebben mij gevonden wat betreft onderzoeken, nu willen ze me weer voor een onderzoek over zwangerschapsdiabetes iets met een lampje ofzo. Krijg morgen een brief en dan hoor ik verder hoe en wat.......................................Nog even en ik ga er geld voor vragen.