December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Vind ik ook, ik kan via de telefoon toch wel zeggen dat er nog wat moet gebeuren en dat we nog wat moeten kopen etc.
    Maar nee ze komen controleren of alles wel goed staat.
    Of alles wel veilig is etc.
    Voel me echt een achterlijke, echt gewoon of wij niet weten dat de box niet bij het stopcontact mag staan.Goh dat snap ik ook nog wel.
    Gaat nog leuk worden want wij hebben 6katten en daar moet ze geen kwaad woord over zeggen.En diegene die hier komt moet tegen katten kunnen, als ze rookt doet ze dat maar buiten.En ze moet opgewassen zijn tegen schoonmama, en die ook de deur wijzen als het nodig is.Word nog leuk als die controle komt.

2. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Zo daar was ik weer. Heel de middag in het ziekenhuis doorgebracht. Al vloog de tijd eigenlijk moet ik zeggen. Lekker beetje hangen enz. Heb momenteel wel veel last van maagzuur zeg pff..
    Ik ging voor een controle omdat ik tijdens mijn vorige zwangerschap genitale wratjes had gekregen, na de miskraam ben ik het gelijk gaan behandelen, maar ik dacht dat het nog niet helemaal weg was. en dus dat dit ook die wratjes waren. Dacht de verloskundige ook eerst maar de gynaecoloog zegt van niet: Yes!!
    Die groene afscheiding was inderdaad een schimmelinfectie en daarvoor heb ik nu een pil gehad die ik vaginaal moet inbrengen. Daar ben ik echt super blij mee want ik vond het zo ontzettend goor.

Nou ik ga maar is even teruglezen en reageren!

3. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Flora pas je op dat ze je niet terug slepen naar zee ;)

Coon wat goed dat de waardes beter zijn .

Gelukkig is alles goed met kleine Mila !!!!

LOL @ Goofie als zeehond zonder snorharen. Ieks vieze onderbroeken, plukken haar enz.

Gefeliciteerd babyboo dat alles weg is. Dus toch een schimmel.

Ga de aard. Op het vuur zetten.

Niet teveel kletsen hoor dames.

4. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb uw e-mail ontvangen waarin u vraagt of bepaalde post voorang krijgt op kerstpost. Hier reageer ik graag op:

Ruim 98% van de post komt op tijd aan, ook in de december maand. Rouwpost wordt altijd met extra aandacht behandeld vanwege hun gevoelige karakter. Wij zorgdragen er natuurlijk voor dat deze post zo snel mogelijk op de plaats van bestemming komt. Maar ook bij overige post streven wij er naar om dit de volgende werkdag, van maandag t/m zaterdag om 17.00 uur te hebben bezorgd

Dit is het antwoord van tnt op mijn vraag over geboorte kaartjes. Alleen de rouwkaarten hebben dus voorrang.

5. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Babyboo, wat was het dan wel?

En de gyn zegt niet veel over het vele vruchtwater omdat het bij mij hoort, dit is de derde keer. Heeft wel risico met bevallen, bloedverlies

6. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Tamm
    Lekker dat jullie al zo ver zijn met de verhuizing. Ben wel heel benieuwd naar je babykamertje hoor! En dan lekker genieten he.. Nog heel eventjes.

@Goofie
    Bij mij zaten er de vorige keer ook allemaal eiwitten bij, maar dat kwam dus ook door de afscheiding. Maak je niet te druk, ze zullen het echt wel goed in de gaten houden.

@Daisy1985
    Oke mooi, want als ik het zo zie op de foto lijkt het me pijnlijk! Nee die kan je gewoon met je zorgverzekeringspasje lenen bij de thuiszorg.

@Mikmak
    Ja ik kan ook wel alleen gaan zwemmen maar dat vind ik helemaal niet leuk! Ik wil graag gezellig samen met iemand!

@Brusje
    Nou dan ben je lekker mee dan. Maar fijn dat je in ieder geval goed in de gaten wordt gehouden. Je bent er bijna meid! Hele dikke knuf voor jou, al heb je er misschien niks aan nu, en probeer je hart hier goed te luchten elke keer! Nouja geen idee maar het waren in ieder geval geen genitale wratjes ofzo zei ze..

@Sniffy
    Top dat de kleine meid droog is gebleven. Applausje!! Was je weer lekker bezig met je eigen pagina hahahaha.. Thanks voor de update van babystew

@Mamsie86
    Hahaha ben het helemaal met je eens. Wat nou genieten?! Er is helemaal niks te genieten met die buik en alles eromheen.

@Germini
    Jij had me het dagje wel dus zo te horen! Ik zou zeker terug gaan naar de prenatal!

@Aapje2009
    Nou ik heb mezelf en toe gedwongen, maar na een kwartier was ik er alweer uit. Ik was zo onrustig en lig gewoon echt niet meer lekker in bed! En die enkele momenten dat ik dan een keer wel lekker lig, moet ik er op tijd uit omdat ik ergens heen moet.. fijn!

@NieuwWolkje
    Hahaha aan de kleding sabbelen :p? Dat lijkt me nou weer niet echt lekker. Maar de geur van dash is zeker lekker. Heb ik hier ook

@Florabella
    Oeh super spannend zeg! Hoop voor jou dat je dan gestript wordt. Toch of wil je dat nog niet?

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoihoi,

Goofie, hopelijk daalt de kleine snel in.

Babystew, wat fijn dat Mila geen medicatie meer heeft. Hopelijk kan dat zo blijven.

@verlof, hier als alles goed blijft gaan 4 weken voor en 14,5 weken er na (al de kleine op tijd komt) In april zou ik dan weer moeten beginnen.

@zindelijkheid, hier heeft Stijn 2 keer op de wc geplast vorige week. Hij plast tegenwoordig vaak net voordat hij in bad gaat, maar wil nog niet altijd op de wc (met verkleiner) zitten. Potje is vooral leuk speelgoed hier.

@oppas tijdens bevalling, tja weet hier ook nog niet zo goed hoe we dat gaan doen. Mijn ouders kunnen hem altijd wel ophalen, maar zijn op vakantie. Schoonmoeder is altijd thuis, maar rijdt geen auto, dus iemand moet hem daar brengen of op komen halen.

@scheren, hier probeer ik het ook zo goed mogelijk, maar ik zie het niet heel goed meer. Geen idee of je bij de gyn eerder een inwendig onderzoek krijgt. Bij de vk was het pas met de bevalling.

@box, hier staat hij nog. Stijn zit er eigenlijk amper meer in, maar ik vind het onzin om hem nu nog op te ruimen. Zal binnenkort die verhoog dingen eens te voorschijn halen.

@facebook, heb ik ook, pb me maar.

@zegels, toch alleen rouwkaarten. Nu dan ga ik het gewoon proberen met december zegels.

Hier vandaag weer gewerkt, was gelukkig niet heel druk (hoop no-shows). Nog wel wat last van harde buiken en mn bekken, maar verder ging het goed. Morgen ook nog werken en dan weer lekker weekend. Morgen ook weer naar de gyn.

8. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Net terug van mijn zus. We hebben daar gelijk gegeten :)

Mijn haar is weer gekleurd, morgen naar de kapper.

Zo Fenna op bed leggen en dan weer strijken, jippie ;)

9. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    zo zo, al 40 minuten niets gepost.... wat is dit nu weer?

Oke, zeehond en pregnosaurus voegen we toe aan het lijstje!

Lin: thanks voor het uitzoeken van de post. Hier moeten we nog even kijken. het scheelt geloof ik 8 cent per kaart, we hebben er 80 nodig, dus 6,40... kan ik wel mee leven op het totaalbedrag om toch gewoon de babyzegels te doen...

Tamm: wat fijn dat jullie al over zijn, lekker snel hoor! Zal wel een gerust gevoel geven!

Babyboo: ik woon en zwem in Arnhem, als je heel graag wil is Elst misschien ook een optie, daar is op maandag altijd babyzwemmen (ga zo ook weer).

Ik ben weer weg! (zwemmen dus)

10. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Lin, oke thanks... wat ik gister las op een site van tnt is dat post met dec zegels zowiezo "minder voorrang" krijgen als post met gewone postzegels.. (en dus ooievaarszegels)
    Ik ga igg geen dec zegels gebruiken....

Vocht; begin er nu ook last van te krijgen... ringen maar afgedaan, die kreeg ik al bijna niet meer af!

Scheren; ik kan het sochtends nog nét zien haha..... savonds douchen zie ik helemaal niets meer dus doe het voortaan maar sochtends;)

Florabella, spannend!!!

Mamsie, wordt er soms ook niet goed van die opmerking "geniet nog maar even van de rust!" Nou ik verveel me kapot haha... voel me zo nutteloos nu en zit gewoon te wachten...;) ben wel blij dat ik voor 4 weken van te voren heb gekozen:)

Germini, hoorde van mn buurvrouw ook al over de kleertjes van prenatal.. zij vond ook dat die minder mooi blijven na wassen!
    Ben je nog terug geweest?

Zo even gtst terugkijken (ben het aant opnemen;))

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @goofie, zo zijn mijn voeten smorgens alleen.. tegen het einde van de dag moet je er nog wat bijdenken..... :D

@sniffy, ja dat is idd ook pijnlijk tanden poetsen met vocht... maar vlees snijden, sokken aantrekken enzo ook... daarbij ben ik zo dik ik krijg mn sokken en laarzen nog maar met moeite aan.... haha

@babyboo, dat terzijde... ik zwem dan alleen met linette... das niet echt alleen. fijn dat je wratjes weg zijn, balen dat je toch een schimmel hebt.. maar goed das goed te verhelpen...

@babystew, fijn dat mila goed gaat..

12. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Zo nu viel het weer even mee. Ik heb de laatste stukjes nog even bijgelezen maar lig op bed met de IPhone dus niet echt fijn reageren! Ik en mijn schoonzusje worden gewoon; dikke 1 en dikke 2 genoemd. Lekker makkelijk hahha.

@wub309
    Elst is inderdaad niet zo ver weg. Ga jij daar wel is heen dan?

Dames ik ben helemaal op en de kleine ligt weer flink te stuntelen in mijn buik. Maar ik ga dus slapen. Slaap lekker alvast voor iedereen!

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Babyboo, jij gaat vroeg slapen zeg!! Hoop op een goede nacht voor je.

Babystew, fijn weer een update te krijgen over Mila! Houden jullie het zelf nog een beetje vol?

14. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Net terug van de info avond in het ziekenhuis. Sommige dingen wil je liever niet weten. Pff.. Ook even 2 van de 4 verloskamers gezien. Die zijn hier wel hyper modern. Ben nu op en mijn rug doet weer zo'n zeer. Ben het echt weer even goed zat die buik.

15. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Mikmak, idd laarzen aantrekken! Ook zittend is dat een drama. Maar ik weiger om op mijn crocs te gaan lopen.
    Die gebruik ik alleen op mijn werk.

16. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    @Babyboo, fijn dat het alleen maar schimmel is.(is uiteraard ook niet leuk)Maar wel beter dan wratjes.Slaap lekker.

De auto van me vriend is eindelijk gemaakt.Gelukkig maar want die wil ik toch klaar hebben staan als de kleine zich aandient.Ik heb hem helemaal uitgeruimd.1volle plastic zak met Mac verpakkingen en plastic drinkbekers van tankstations.Een berg kleding.5 aanstekers, dvd`s, stenen koffiebekers, die hebben dus 2maanden in de auto gelegen en nu mag ik ze schoonmaken.Lekker smerig.Wat bewaren mannen allemaal in hun auto.BAHHHH

De box staat nu ook, even een visnet overheen gespannen zodat de katten er niet in gaan liggen

Werd net gebeld door prenatal, ik heb destijds het baby en mama pakket van hun gehad.En die mevrouw belde om mij te feliciteren met de geboorte van de kleine.Vroeg hoe het met ons ging.Ehh ja goed maar ik ben nog niet bevallen.O`zegt ze: heb je toevallig een miskraam gehad?Ik zeg nee dit is mijn eerste zwangerschap en alles gaat goed.Vertel die vrouw dat ik 14-12 per ben uitgerekend.Staat bij hun in de computer dat ik al bevallen ben.Gelijk maar laten veranderen.
    Ik weet er toch niks van dat ik al bevallen ben.

17. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    De strijk is weer gedaan, het was niet zo veel, een uurtje werk totaal.

Janco gaat om 24.00u een spel halen voor de PlayStation. Daarna gaat hij ook nog spelen want hij is morgen vrij. ;)

18. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Daisy, lekker handig, ach die vrouw kon het ook niet weten.

Tja mannen ;)

19. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb hier vanmorgen ook maar even gevraagd of mijn vriend mijn laarzen wilde aandoen. Krijg er zo'n zuur van als ik het zelf doe. Heb ze expres de hele dag aangehouden anders kreeg ik vanavond weer niks aan.

20. PeTera

PeTera Actief lid

11 mei 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden, walvissen, potvissen en ... ;)
    Grapje, wat hebben we toch charmante namen voor onszelf ;)

Vanmiddag bij vk geweest, bloeddruk was gelukkig weer lager, 87 ipv 92 vorige week. Volgende week weer meten en urinemonster meenemen, ze houden het in de gaten dus.
    En volgende week ook de liggingsecho, ben benieuwd of we ons mannetje ook even kunnen zien !

Fijne avond nog !

Deel Deze Pagina